Κέρκυρα: Παρέλυσε νοσηλεύτρια ύστερα από τη δεύτερη δόση του εμβολίου κατά του κορονοϊού

 

Παρέλυσε από το αυτοάνοσο νευρολογικό σύνδρομο Guillain-Barre – Δεν έχει εξακριβωθεί αν συνδέεται με τον εμβολιασμό κατά της Covid-19 – «Ήταν απολύτως καλά, είναι σίγουρο ότι πρόκειται για παρενέργεια του εμβολίου», λέει ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ

Μια νοσηλεύτρια που έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου, στο νοσοκομείο της Κέρκυρας, παρέλυσε από το αυτοάνοσο νευρολογικό σύνδρομο Guillain-Barre. Δεν έχει εξακριβωθεί αν συνδέεται με το εμβόλιο.

Η νοσηλεύτρια έχει υποβληθεί σε αξονική, η οποία ήταν καθαρή κι εξετάζεται νευρολογικά να δουν τι έχει συμβεί. Έχουν παραλύσει τα κάτω άκρα της, όπως αποκάλυψε στο Open TV ο πρόεδρος ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννάκος.

«Ήταν απολύτως καλά στην υγεία της, είναι σίγουρο ότι πρόκειται για παρενέργεια του εμβολίου, έχουν εμβολιαστεί 400.000 άνθρωποι και δεν είχαν πρόβλημα, αλλά λέμε ότι αυτή η συνάδελφος δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα. Έχω πλήρη συναίσθηση των λεγομένων μου. Το λένε και οι γιατροί εκεί, ότι είναι παρενέργεια του εμβολίου. Είναι μια στους 400.000, δεν λέει τίποτα απολύτως αυτό για τον εμβολιασμό, αλλά η συνάδελφος είναι σε αναπηρικό καροτσάκι και δεν μπορεί να σηκωθεί κι έχει τρομοκρατηθεί.

Έχει κάνει και τις δύο δόσεις εμβολίου, κι αμέσως μετά τη δεύτερη δόση σήκωσε πυρετό, είχε αφόρητους πόνους, ένιωσε παραλυσία και πήγε στο νοσοκομείο».

Ο διοικητής της 6ης ΥΠΕ, επιβεβαιώνει την ύπαρξη του περιστατικού, όμως οι γιατροί εκεί δεν έχουν πει ξεκάθαρα αν είναι παρενέργεια του εμβολίου.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

3 σχόλια στο άρθρο “Κέρκυρα: Παρέλυσε νοσηλεύτρια ύστερα από τη δεύτερη δόση του εμβολίου κατά του κορονοϊού

  1. Ολα τα καναλια το πρωι το θεμα αυτο το ειχαν πρωτη ειδηση,εκτος απο το ΣΚΑ ι ΤΟ καναλι που εδειχνε εναν μαγειρα που εφτιαχνε φακες….

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.