Συνάντηση στο Δημαρχείο Κοζάνης για θέματα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Συνάντηση με κύριο θέμα την ισομερή κατανομή του μαθητικού δυναμικού στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και την επίλυση τεχνικών κτιριακών ζητημάτων, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 13 Μαρτίου, στο Γραφείο του Δημάρχου Κοζάνης.

Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Δήμαρχος Κοζάνης Λευτέρης Ιωαννίδης, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών & Πολεοδομίας Κώστας Δεσποτίδης, ο Πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας Γιάννης Γρηγοριάδης, οι Πρόεδροι της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής Θέμης Λιάκος και Χάρης Φούκας, αντίστοιχα, η Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας Βασιλική Βόντσα, ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γιάννης Καμπούρας, η Αναπληρώτρια Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ζαφείρα Μπαλαμπανίδου καθώς και υπηρεσιακά στελέχη του Δήμου.

Κατά τη σύσκεψη έγινε αναφορά στην ανάγκη κατάλληλης διαχείρισης της χωροταξικής κατανομής των σχολικών μονάδων και της κατανομής του μαθητικού δυναμικού. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην προοπτική ανέγερσης σχολικών υποδομών και εγκαταστάσεων ειδικής αγωγής, που στόχο έχει την προαγωγή της κοινωνικής, εκπαιδευτικής και επαγγελματικής ένταξης των μαθητών με κινητικές και μαθησιακές δυσκολίες. Έγινε επίσης λόγος για ευρύτερα ζητήματα τεχνικής φύσεως όπως η ανέγερση νέων κτιρίων και η δημιουργία επιπλέον αιθουσών διδασκαλίας σε σχολικές μονάδες που παρατηρείται σημαντική αύξηση μαθητικού πληθυσμού, αλλά και επιμέρους επισκευές και συντηρήσεις κτιρίων πολλές από τις οποίες βρίσκονται σε θετική πορεία υλοποίησης, όπως επισήμανε και ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος.

Εκφράστηκε η αμοιβαία διάθεση συνέχισης των συνομιλιών από τους παρευρισκομένους, ενώ η παρούσα συνάντηση κρίθηκε ιδιαιτέρως ικανοποιητική από τον Δήμαρχο Κοζάνης καθώς, όπως σημείωσε «με την κατάλληλη προετοιμασία και σχεδιασμό πολλά από τα αιτήματα που συζητήθηκαν θα μπορέσουν να υλοποιηθούν αποτελεσματικά».

Κοινοποιήστε
Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Email this to someonePrint this page

Σχολιάστε