Γόνιμο και επιμορφωτικό το Σεμινάριο του ΕΒΕ Κοζάνης με θέμα: «Δημιουργία Εξαγώγιμου Προϊόντος & Εξαγωγικές Διαδικασίες»

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το διήμερο σεμινάριο που πραγματοποιήθηκε από το Επιμελητήριο Κοζάνης σε συνεργασία με την εταιρία “Enterprise Greece” στην αίθουσα συνεδριάσεων του Επιμελητηρίου στην Κοζάνη, η οποία γέμισε ασφυκτικά από τα μέλη και τους ενδιαφερόμενους που  παρακολούθησαν, τόσο την Τετάρτη 27 Μαΐου, όσο και την επομένη, την Πέμπτη 28 Μαΐου 2015 απογευματινές ώρες, το εξαιρετικά ενδιαφέρον θέμα για  «Δημιουργία Εξαγώγιμου Προϊόντος & Εξαγωγικές Διαδικασίες».

Εισηγητής ήταν ο κ. Γιώργος Παπαστεργιόπουλος, Διευθυντής Πληροφόρησης και Υποστήριξης Επιχειρήσεων της Enterprise Greece.

Ο Στόχος του σεμιναρίου να ενημερωθούν διεξοδικά οι ενδιαφερόμενοι υφιστάμενοι και εν δυνάμει μελλοντικοί παραγωγοί για τις σύγχρονες τάσεις στο marketing των εξαγόμενων προϊόντων (design, συσκευασία, πιστοποιήσεις κ.λ.π.), προκειμένου να γνωρίζουν εκ των προτέρων τι θα αντιμετωπίσουν στον τομέα εξαγωγής των προϊόντων τους, επετεύχθη κατά κοινή ομολογία όλων όσων συμμετείχαν, καθώς το συμπεράσματα που προέκυψαν ήταν ιδιαίτερα γόνιμα και επιμορφωτικά.  

Την πρώτη ημέρα ο εισηγητής αναφέρθηκε στα  βασικά θέματα που αφορούν την τυποποίηση των προϊόντων που απευθύνονται τόσο σε εγχώριες αγορές, όσο και του εξωτερικού, όπου η τήρηση βασικών κανόνων marketing θα κρίνουν την επικράτησή τους και την αποδοχή τους από  το καταναλωτικό  κοινό στο οποίο απευθύνονται .

Θέματα όπως η δημιουργία «brand name» και ο ρόλος αυτού στην προσφορά πρόσθετης αξίας τόσο στον καταναλωτή όσο και στην επιχείρηση, αλλά και η αξιοποίηση του σήματος “brand’ για τη δημιουργία της  τελικής ετικέτας του προϊόντος που εξασφαλίζει την αναγνωσιμότητα αυτού και  ακόμα θέματα σχετικά με τις πιστοποιήσεις των προϊόντων και την κατοχύρωση συσκευασίας μέσω του Οργανισμού Δημιουργικής Ιδιοκτησίας (ΟΔΙ), μονοπώλησαν το ενδιαφέρον του σεμιναρίου κατά την πρώτη ημέρα διεξαγωγής του. Την δεύτερη ημέρα ο εισηγητής ανέπτυξε θέματα  σχετικά με τις εξαγωγικές διαδικασίες, ξεκινώντας με ανάλυση μεθόδων εξεύρεσης πελατών – αγοραστών και εστιάζοντας σε τρόπους πληρωμών και παράδοσης των προϊόντων, καθώς και στα σημεία που θα πρέπει να επιδεικνύεται ιδιαίτερη προσοχή κατά τη σύνταξη ιδιωτικών συμφωνητικών μεταξύ προμηθευτών και αγοραστών.

Το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων, αξίζει να σημειωθεί, κορυφώθηκε την δεύτερη ημέρα του σεμιναρίου, καθώς η διημερίδα ξεπέρασε κατά πολύ τον καθορισμένο χρόνο ολοκλήρωσής της, ενώ ο εισηγητής δέχθηκε καταιγισμό ερωτήσεων  από όλους σχεδόν τους παριστάμενους, στις οποίες  απάντησε με γνώση, εμπειρία και παραδείγματα από τις πρακτικές που ακολουθούν για την ανάπτυξη των εξαγωγών τους καταξιωμένες στο χώρο της εξωστρέφειας επιχειρήσεις της χώρας μας.

Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου εκτιμά ότι το συγκεκριμένο διήμερο σεμινάριο είχε ως αποτέλεσμα την σε ικανοποιητικό επίπεδο κάλυψη θεμάτων σχετικών με τα στάδια εξαγωγικής ανάπτυξης, πρακτικών λύσεων, διαθεσίμων εργαλείων έρευνας αγοράς και των σύγχρονων τάσεων του εξαγωγικού marketing. Θεωρεί ακόμα ότι η απόφασή της να προχωρήσει σε πρωτοβουλίες σε συνεργασία με άλλους φορείς και οργανισμούς,  με σκοπό την επιμόρφωση των επιχειρήσεων μελών σε θέματα που θα τους οδηγήσουν να κάνουν το άνοιγμα  σε νέες αγορές, κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση για την ενδυνάμωση του ρυθμού οικονομικής ανάπτυξης του τόπου και της Χώρας μας.

Η αύξηση των εξαγωγών και η βελτίωση των εξαγωγικών επιδόσεων σε επίπεδο Νομού Κοζάνης αποτελεί την κορυφή των προτεραιοτήτων του Επιμελητηρίου Κοζάνης, το οποίο καλεί τα μέλη να συμμετέχουν στις προσπάθειες για γόνιμη και εποικοδομητική επιμόρφωση που θα να συνεχιστούν, πρωτοστατούντος του Επιμελητήριου.

ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ

Κοινοποιήστε
Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Email this to someonePrint this page

Σχολιάστε