Η αξιολόγηση βγήκε από το σεντούκι – Γράφει η Ιωάννα Γκουτζιαμάνη


 

Η Αξιολόγηση βγήκε από το σεντούκι και φοράει το κοστούμι της. Πρέπει να σταθεί απέναντι στους δασκάλους και πρέπει να τους καθηλώσει.

Το πορτραίτο της: αυταρχική, ανελέητη, το φόβητρο για όποιον τολμά να την αμφισβητήσει.

Απρόσωπη, ανέκφραστη, εισβάλλει Ξαφνικά, για να Ισοπεδώσει ψυχικά αυτόν που την περιμένει. Κρατά στο ένα χέρι το μέτρο της Ομοιομορφίας και στο άλλο Λεπίδα. Θα κάνει χαρακίρι σε Όποιον δεν θα καταδεχτεί να τη Γλύψει. Πρέπει να βγει Ηττημένος. Έτσι θα ικανοποιήσει το Σαδισμό της και οι άλλοι θα σκεφτούν: μα δεν το κατάλαβε ο Ηλίθιος;

Προς έκπληξή της βλέπει μπροστά της ένα δάσκαλο με πολλά πρόσωπα και πολλές φωνές, με ποικίλα όσα χρώματα και αισθήματα.

Δεν διστάζει να σταθεί μπροστά της. Έχει Ανοιχτά τα χέρια, για να αγκαλιάσει όλα τα παιδιά του κόσμου. Δίνει Σημασία στο καθένα ξεχωριστά. Δονείται από τους Κραδασμούς που προκαλούν οι Ανάγκες και οι ανησυχίες τους.

Παλεύει να ξεριζώσει τα αγκάθια, που δηλητηριάζουν το μυαλό και την ψυχή τους.

Τα Λάθη δεν είναι παρά πινελιές πολύχρωμες στη διεργασία της μάθησης.

Και την αποστομώνει με αυτό: Όλα χωράνε μέσα στην Οικογένεια του σχολείου, όταν υπάρχει ο Σεβασμός στον άνθρωπο.

Γκουτζιαμάνη Γιάννα

8 σχόλια στο άρθρο “Η αξιολόγηση βγήκε από το σεντούκι – Γράφει η Ιωάννα Γκουτζιαμάνη

  1. Ποιός απ τους προστατες θα μας προστατεψει ποιός;( στελιος)

    - Edit

    Απαντήστε

    Ποιητικό άρθρο,όπως και τα προηγουμενα σας!
    Άρθρο πνευματική τε και ψυχική διέργεση!!
    Ποιός απο τους αξιολογητές θα σας αξιολογήσει ποιος;
    Δεν υπάρχουν μεγαλύτεροι και αυστηροτεροι αξιολογητές των δσσκαλων και καθηγητων απο τους μαθητές!
    Ποια ειναι η μεγαλύτερη αποτυχία ενος δασκαλου η ενος καθηγητού;
    Να αποτύχει στα ματια και στην ψυχή των μαθητών του- μαθητριών του!!
    Ολοι οι άνθρωποι αξιολογούνται σε όποιον χωρο εργάζονται!
    Εμεις που αποφασισαμε να γινουμε δασκαλοι και καθηγητες,εξ απαλών ονύχων,την αξιολογηση την είχαμε στη σχολικη μας τσαντα μαζι με τα βιβλια μας, απο την πρωτη ημερα που πατησε το πόδι μας στο πλατύσκαλο του ευλογημενου κ α τ α φ υ γ ίου – σχολειου μας!!
    Και εμεις οι “παλαιοί των ημερών(των εκαιδευτικων )επρεπε να διαβαζουμε σε δημοτικο- γυμνασιο και λυκειο,οχι μονο για την καθημερινη αξιολογηση μας απο τους σεβαστους,τιμημενους και αγαπημενους δασκαλους μας,αλλα επρεπε μετα τα απογευματινα μαθηματα( πηγαιναμε και απογευμα σχολειο) να βοηθαμε ,δικην φροντιστών,τους συμμαθητες μας( ξαδελφια μας,φιλους μας) οι οποιοι για διαφορους λόγους ειχαν γνωστικα και μαθησιακά κενά!
    Ας σταματησω εδω….
    Ποιος θα αξιολογησει με περισσοτερη ακρίβεια εναν καθηγητη;
    Ο υποψηφιος( μαθητης) για την σχολη Ικαρων,ο υποψηφιος της νομικης η Ιατρικης επιστημης,ο υποψηφιος καποιας αλλης ανωτάτης σχολης η ενα ελεγκτικο- πολιτικο- βαλτό- κυβερνητικο οργανο;
    Την απάντηση τη γνωριζετε ολοι!
    Και αν δεν τη γνωρίζετε ρωτήστε τα παιδια σας- υποψηφίους των παραπανω σχολων!!

  2. Αυτά είναι. Πληρώνουμε “εκπαιδευτικούς” να γράφουν ανοησίες στο διαδίκτυο αντί να μαθαίνουν στα παιδιά μας πως να γίνουν πολίτες. Σε καμία χώρα του κόσμου δεν υπάρχει εκπαιδευτικό σύστημα χωρίς αξιολόγηση. Οι ανεπαρκείς διώχνονται και κάνουν άλλες δουλειές.

  3. Ανώνυμε σχολιαστά,στο Δικαστηριό σου κανω έφεση( Καζαντζακης)!!!,
    Αυτα που σχολιασα πιο πανω δεν το εκανα για να γινω αρεστός στους 100 αναγνώστες,αλλα στους 99( κατι παρόμοιο ειπε και ο Πατροκοσμάς)
    Τα σχόλια μου ειναι απότιση φορου τιμης στους συμμαθητες μου,συμφοιτητες μου,φορος τιμης και σεβασμου στους καλους μου δασκαλους,στους εκατονταδες συναδελφους μου,δασκαλους και καθηγητες και στους δεκαδες χιλιαδες αγαπημενους μου μαθητες!!
    Βολταιρικα,εχεις το δικαιωμα να γραφεις ο,τι θεωρεις σωστο,δικαιωμα μου να υπερασπιστω η καλυτερα να τιμήσω τα ευλογημενα σχολεια ,σχολεια που υπηρετησα 35 συναπτα ετη,να τιμησω και να επανεκτιμήσω αρίφνητους( Καζανζακης) ,αμετρητους και ακογάριαστους συναδελφους μου και μαθητες μου,συνοδοιπορους στο μακρυ και ευλογημενο ταξιδι στα τοσα χρονια της εκπαιδευτικης μου πορειας,συνοδοιπορία με μοναδικο κινητρο την προσφορα και την αγαπη στο σχολειο,σχολειο που διαλεξα ,ως στρατιωτης ,να υπηρετησω,προτροπη( δοτικη) των γονεων μου οι οποιοι διψουσαν για μορφωση,αλλα τα πετρινα χρονια τους” βασανιζαν”,μη διδοντας τους πιστοποιητικο κοινωνικων φρονηματων!!
    Και αυτη τη διψα τους για γνωση την” φυτεψαν” ,στις 4 ψυχες των παιδιων τους και αφου δεν μπορεσαν οι δυο τους να γινουν δασκαλοι,πολλαπλασιαστικε η διψα εγιναν τα 4 παιδια τους!!
    Ad tuum ,Domine,tribunal aoello( Τερτυλλιανος,απολογητης και Καζαντζακης(
    Στο δικαστηριο σου, Ανωνυμε σχολιαστα ξανακανω εφεση λεγοντας σε: κριτες θα μας δικασουν οι μαθητες μας,παραποιώντας κατα τι τον Παλαμικό λογο!!
    Και για να ηρεμησεις λογω υπερβολικης αγαπης,απεριγραπτης και αφατης αγαπης που τρεφεις για τους δασκαλους και καθηγητες,παραπεμπω σε,στο ωραιο,μεγαλο και αληθινο ποιημα του Μεγαλου και Αληθινου Κωστη Παλαμα” τα σ χ ο λ ε ί α χτιστε”
    ……κι ο δάσκαλος ,ποιητής και τα βιβλία να ειναι σαν κρίνα …
    Ευτυχως τα τρια αδελφια μου ,εν ενεργεία εκπαιδευτικοι οντες δεν ασχολουνται με το διαδικτυο και ολες τις ανοησιες,συμφωνα με τα λογια σουτις γραφω εγω….εδω τουλαχιστον το εγω δεν ενεχει ψήγματα εγωισμου!!
    Λες φιλε μου η συνταξη μου να μη βγει ποτε…..γιατι γραφω ανοησιες στο διαδικτυο;
    Εχει γούστο…
    Καλημερα σου….δεν πιστευω να θεωρησεις και την καλημερα μου ,αβελτηρια;
    Υστερογραφο: αβελτηρια= ανοησια!!!

    1. Αν πραγματικά κάνατε σωστά τη δουλειά σας (λειτούργημα,λέει….),τα φροντιστήρια θα είχαν λόγο ύπαρξης;Με τι ασχολούμαι,ο άνθρωπος…Εδώ άρχισαν να κάνουν φροντιστήρια παιδιά 2ας και 3ης δημοτικού.Νττροπή σας,ρε @@@@@@@,που θα βγείτε και από πάνω.

  4. Προς γλυκομίλητον( στελιος)

    - Edit

    Απαντήστε

    Πολύ άνθρωπος!Κατ’εικονα και καθ’ομοιωσιν μελλιρύτων και χρυσοστόμων ” ανθρωπων”
    Απο τις χυδαιες λεξεις και αισχρες και σιχαμερες που γραφεις δεν ανηκεις σε αξιοπρεπεις ανθρωπους που δεν εμαθαν γραμματα στη ζωη τους!
    Κανεις ανθρωπος,ειτε γνωριζει γραμματα,ειτε οχι,δε βγαζει τοσα λυματα βορβορωδη απ τα χειλη του και δε μισει τοσο τους δασκαλους!!
    Εσυ εμαθες γραμματα,κατι εγινες στη μιζερη ζωή σου,δεν εγινες αυτο που ηθελες….
    Μαλλον εισπραττεις νοικια απο σπιτια και χωραφια που σ αφησαν για να μπορεις να ζεις ,να βιοπορίζεσαι να εχεις ενα ” λειτουργημα” και συ ο δόλιος!!
    Κατι σαν και σενα αργοσχολοι στελνουν τα παιδια τους στα φροντιστηρια απ το Δημοτικο,μηπως και σωσουν κατι απ τη δικια τους αποτυχια…
    Έξεστι ουν…..
    ” ανθρωπακια ρε φίλε…μην ασχολεισαι…
    Πεταμένος χρόνοςπεταμενα αισθηματα,πεταμενα λογια,μητε θα μαθουν ποτέ πως το να εισαι α ν θ ρ ω π ο ς κερδιζεται ,δεν παραχωρειται γονιδιακά……
    Μα πάνω απο ολα,αγαπας να εισαι ανθρωπος,οχι ανθρωπακι…”
    Ποιός είπε τα παραπανω λογια;
    Ενας δασκαλος μας το διαβασε ,ενας δασκαλος αγαπημενος μου και λατρεμενος μου,”καλη του ωρα “,εκει που αναπαυεται στον κοσμο των δικαίων και ικανών και χρησιμων και ωφελιμων ανθρωπων!!
    Τωρα απαντησε βριζοντας ,οσο θελεις,σε σενα κανει καλο

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.