O μετρ του βιμπραφώνου Χρήστος Ραφαηλίδης παρουσιάζει τη νέα του δουλειά

gdyikytuoikyuoyufoyofui

Ο Χρήστος Ραφαηλίδης με το τρίο του ετοιμάζονται να παρουσιάσουν τον καινούργιο του δίσκο στις 24 Ιουλίου στο Gazarte

“Near & Dear” είναι ο τίτλος του νέου δίσκου του Χρήστου Ραφαηλίδη που κυκλοφόρησε πριν λίγο καιρό με το τρίο του. Βιμπράφωνο, μπάσο και ντραμς δημιουργούν μια ιδιαίτερη σύνθεση που δεν έχουμε συνηθίσει τους δρόμους της τζαζ. Το σχήμα λοιπόν στις 24 Ιουλίου θα παρουσιάσει αυτήν τη δουλειά στην ταράτσα του Gazarte και θα χαρίσει στο κοινό μελωδίες από τις κορυφαίες στιγμές του Broadway και του αμερικάνικου κινηματογράφου. Τραγούδια που όλοι αγαπάμε παρουσιάζονται με έναν ήχο που δεν χάνει τίποτα από την οικειότητα και τη ζεστασιά του γνώριμου, ωστόσο είναι φρέσκος και πιο σύγχρονος από ποτέ.

Ο Χρήστος Ραφαηλίδης μπορεί να μην ξεκίνησε από το βιμπράφωνο αλλά από το κλασικό πιάνο -σε ηλικία 7 ετών- αλλά γρήγορα κατάλαβε ότι θα τον κέρδιζαν τα κρουστά. Η απόφαση για να ασχοληθεί με την τζαζ ήρθε όταν ένα βράδυ άκουσε τον πιανίστα George Gables και το συγκρότημα του Billy Cobham να παίζουν ζωντανά στη Θεσσαλονίκη – από τότε όλα πήραν το δρόμο τους. Η υποτροφία από το Beklee ήρθε γρήγορα και μαζί της οι σπουδές στη μουσική δίπλα στον Ed Saindon. Και από τη Βοστώνη στη Νέα Υόρκη, όπου ο Χρήστος ζει ακόμα και σήμερα αν και ταξιδεύει για συναυλίες σε όλο τον κόσμο.

Με τη δημιουργία των Manhattan Vibes το 2000 ο Χρήστος απέκτησε τη δική του φωνή ως μουσικός και συνθέτης και το πρώτο, ομώνυμο, cd του σχήματος συμπεριλήφθηκε στις 10 καλύτερες ηχογραφήσεις μουσικής τζαζ για το 2002 από το περιοδικό Jazz Times. Από εκείνο τον πρώτο δίσκο η καριέρα του Χρήστου έχει μια σταθερά ανοδική πορεία με συνεργασίες με τα μεγαλύτερα ονόματα της παγκόσμιας μουσικής σκηνής. Αν και ο ίδιος δεν σκέφτεται να επιστρέψει μόνιμα στη χώρα μας οι εμφανίσεις του με Έλληνες καλλιτέχνες είναι πολύ συχνές. Αυτή τη στιγμή, εκτός από τη συναυλία με το τρίο του στο Gazarte, εμφανίζεται και με τους Chronos Project μαζί με τη Δήμητρα Γαλάνη.

Από το protothema.gr

Σχολιάστε