Πανελλαδικές 2023 – Ιστορία, Φυσική, Οικονομία Σχολιασμός θεμάτων – Φροντιστήρια εν τάξη



 

ΙΣΤΟΡΙΑ

Τα θέματα του μαθήματος της Ιστορίας χαρακτηρίζονται από σαφήνεια και αναφέρονται σε όλα τα κεφάλαια της ύλης.

Οι ασκήσεις κλειστού τύπου της Ομάδας Α’  προϋποθέτουν ουσιαστική κατανόηση των ενοτήτων, χωρίς ωστόσο ιδιαίτερα προσκόμματα και οι ορισμοί που ζητήθηκαν ήταν συγκεκριμένοι ιστορικοί όροι, με τους οποίους οι μαθητές είναι εξοικειωμένοι. Στις ερωτήσεις ανάπτυξης της Ομάδας Α’ οι μαθητές κλήθηκαν να ανακαλέσουν τις γνώσεις τους από το δεύτερο (πολιτικό) και το τέταρτο (κρητικό) κεφάλαιο της ύλης. Οι https://www.en-taksi.gr/frontistiria/panelladikes2023/panel23-istoria.mp4ασκήσεις της Ομάδας Β’ απαιτούσαν κριτική σκέψη, συνδυασμό ιστορικών γνώσεων και πληροφοριών από τα παραθέματα. Εξέταζαν το τρίτο (προσφυγικό) κεφάλαιο της ύλης συνδυαστικά με το πρώτο (πρώτο) και το πέμπτο (ποντιακό) κεφάλαιο της ύλης.

ΦΥΣΙΚΗ

Τα θέματα της Φυσικής κάλυπταν όλη την εξεταστέα ύλη, ήταν μεγάλα σε έκταση και εντοπίζονταν στα νέα κεφάλαια. Οι μαθητές θα έπρεπε εκτός από τις γνώσεις τους να διαχειριστούν και ορθά τον χρόνο τους ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν σε όλα τα ζητούμενα.

Τα θέματα Α και Β απαιτούσαν την πλήρη συγκέντρωση και προσοχή των μαθητών σε αναμενόμενα επίπεδα δυσκολίας, ενώ το θέμα Γ ήταν συνδυαστικό με ζητούμενα από πολλές ενότητες, που αφορούσαν ωστόσο το ίδιο κεφάλαιο.

Το θέμα Δ ήταν σύνθετο, με δυσκολίες στις αριθμητικές πράξεις και απευθυνόταν σε πολύ καλά προετοιμασμένους μαθητές.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα θέματα του μαθήματος Αρχές Οικονομικής Θεωρίας ήταν διαβαθμισμένης  δυσκολίας και πιο απαιτητικά από τα περσινά.

Απαιτούσαν πολύ καλή γνώση και κατανόηση της θεωρίας και της μεθοδολογίας των ασκήσεων. Τα ζητήματα θεωρίας που αντιστοιχούν στο πρώτο και δεύτερο θέμα ήταν σαφή και προσαρμοσμένα στο σχολικό βιβλίο. Υπήρχαν κάποια σημεία που έχρηζαν ιδιαίτερης προσοχής τα οποία μπορεί να δυσκόλεψαν τους μαθητές .Το τρίτο θέμα ήταν μια άσκηση από το 7ο κεφάλαιο , το οποίο δεν θα προβλημάτισε  τους υποψήφιους αφού στηριζόταν σε απλή μεθοδολογία. Προσοχή χρειαζόταν η επίλυση του τέταρτου θέματος, το οποίο αφορούσε άσκηση του πέμπτου κεφαλαίου.  Ήταν ένα θέμα απαιτητικό από το πρώτο ερώτημα, ενώ οι μεθοδικά προετοιμασμένοι μαθητές θα μπορούσαν να εξασφαλίσουν υψηλή βαθμολογία.

Θέματα – Απαντήσεις

https://www.en-taksi.gr/frontistiria/kozani/

https://www.en-taksi.gr/frontistiria/panelladikes2023/

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.