Πιλοτική εφαρμογή στη χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας (AR) στο Γενικό Λύκειο Σερβίων



 

To Γενικό Λύκειο Σερβίων αναζητώντας και εφαρμόζοντας πρωτοποριακές και καινοτόμες πρακτικές στον χώρο της εκπαίδευσης για αποτελεσματικότερη και αποδοτικότερη κατάκτηση της γνώσης προέβη στις 29 Μαρτίου 2023 σε πιλοτική εφαρμογή στη χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας (AR) για την αξιολόγηση των γνώσεων στις Φυσικές Επιστήμες μεταναστών, προσφύγων και άλλων αλλόγλωσσων μαθητών με στόχο την συμπερίληψή τους στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας.

Η εκπαιδευτικός του σχολείου μας κα Γκούζου Στέλλα, Χημικός, συμμετείχε στην επιμόρφωση 64 εκπαιδευτικών πανελλαδικά στη χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας (AR) για την αξιολόγηση των γνώσεων στις Φυσικές Επιστήμες μεταναστών, προσφύγων και άλλων αλλόγλωσσων μαθητών, που πραγματοποίησε το εργαστήριο Χημικής Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ. σε συνεργασία με το Ι.Ε.Π. και τον φορέα ALLI (Athens Lifelong Learning Institute).

Η πιλοτική εφαρμογή του έργου έλαβε μέρος στο ΓΕΛ Σερβίων στις 29 Μαρτίου 2023,στο εργαστήριο Πληροφορικής, με τη συμμετοχή  μαθητών προσφύγων της τάξης Υποδοχής Ι του σχολείου με την παρουσία της κ. Τσιοκάρα Ελευθερίας, Φιλολόγου της τάξης και της Βολάκη Ασημίνας, Φιλολόγου της Δομής Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων «Νεφέλη 3» στη Νεράιδα Κοζάνης.  Τη διαδικασία  όλου του εγχειρήματος υποστήριξε η Διευθύντρια του σχολείου κα Κουρελή Αθανασία με τη συναίνεση του Συλλόγου Διδασκόντων.

Η εκπαιδευτικός Γκούζου Στέλλα διένειμε τα ερωτήματα των φυσικών επιστημών σε έγχρωμες φωτοτυπίες και οι μαθητές με τη χρήση των tablets αποκωδικοποιούσαν και οπτικοποιούσαν  την ερώτηση, ώστε να απαντούν χωρίς να γνωρίζουν καμία άλλη γλώσσα εκτός από τη μητρική τους.

Τα αποτελέσματα θεαματικά καθώς τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και  ανταποκρίθηκαν στα ζητούμενα των ερωτημάτων. Η πιλοτική εφαρμογή έδειξε τον δρόμο για ένα σύγχρονο σχολείο στο οποίο η χρήση τέτοιου καινοτόμου υλικού και εργαλείων  θα υποστηρίξει σημαντικά τον εκπαιδευτικό στο διδακτικό του έργο και θα συμβάλλει αποτελεσματικά στην όλη εκπαιδευτική διαδικασία, ώστε οι μαθητές να   κατακτήσουν την παρεχόμενη γνώση.

Συγχαίρουμε θερμά την εκπαιδευτικό του σχολείου μας κα Γκούζου Στέλλα για την καινοτόμο δράση της και την ευχαριστούμε για την επιλογή του σχολείου μας – καθώς αυτό είχε τα  προαπαιτούμενα – για την πραγματοποίηση της πιλοτικής εφαρμογής στη χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας (AR) για την αξιολόγηση των γνώσεων στις Φυσικές Επιστήμες μεταναστών, προσφύγων και άλλων αλλόγλωσσων μαθητών με στόχο την συμπερίληψή τους στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας.

https://blogs.sch.gr/lykservi/2023/04/20/pilotiki-efarmogi-sti-chrisi-tis-epayximenis-pragmatikotitas-ar-sto-gel-servion/

Η Διευθύντρια του ΓΕΛ Σερβίων

Κουρελή Αθανασία

 

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.