Προώθηση ιστοσελίδων σε Google μέσω SEO και social media



Το να έχει μια επιχείρηση μια όμορφη και άρτια σχεδιασμένη ιστοσελίδα δεν είναι από μόνο του αρκετό για να αποκτήσει νέους πελάτες. Σίγουρα, μία τέτοια σελίδα θα κατορθώσει να κεντρίσει το ενδιαφέρον όσων την επισκεφτούν και θα τους κάνει να μελετήσουν το περιεχόμενο της και μπορεί και να τους μετατρέψει και σε πελάτες, υπάρχει όμως ένα προβληματάκι: για να γίνουν όλα αυτά, θα πρέπει πρώτα ο επισκέπτης να κατορθώσει να βρει την εν λόγω ιστοσελίδα, αφού όσο καλό και να είναι ένα είναι site, αν είναι χωμένο στις τελευταίες θέσεις των σελίδων αναζήτησης, δυστυχώς δεν πρόκειται να το δει κανείς ποτέ.

Εννοείται ότι το SEO, ή αλλιώς η προώθηση ιστοσελίδας, είναι η καλύτερη λύση για να πετύχει κάποιος μία μακροπρόθεσμη και μακρά παρουσία στις κορυφαίες θέσεις των εν λόγω σελίδων αποτελεσμάτων, ωστόσο είναι μία διαδικασία η οποία απαιτεί χρόνο και πολλή προσπάθεια και τα αποτελέσματα της οποίας μπορεί και να αργήσουν να φανούν. Τι γίνεται λοιπόν αν χρειάζεστε αποτελέσματα όσο το δυνατόν πιο γρήγορα; Τότε η καλύτερη λύση είναι μία καμπάνια για την προώθηση της ιστοσελίδας στη Google και στα social media. Ας δούμε τι πρέπει να ξέρετε.

Πως γίνεται μία καμπάνια προώθησης;

Η εν λόγω μορφή προώθησης ιστοσελίδων είναι σχετικά απλή και σε κάποιο βαθμό, μπορεί να την κάνει ακόμη και ο ίδιος ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης ή κάποιος «κομπιουτεράκιας» υπάλληλος του. Οι διάφορες ιστοσελίδες – υπηρεσίες στις οποίες μπορεί να προωθηθεί μία ιστοσελίδα έχουν ειδικές εφαρμογές, οι οποίες είναι και αρκετά απλές στη χρήση έτσι ώστε να μπορεί να βγάλει άκρο σε κάποιο βασικό βαθμό ακόμη και κάποιος που είναι σχεδόν παντελώς άσχετος με τη τεχνολογίας. Για να ξεκινήσετε, απλά ψάξτε για το Google Adwords και το Facebook Ads.

Τι κόστος έχει μία τέτοια καμπάνια;

Εδώ είναι που τα πράγματα αρχίζουν να γίνονται λίγο πιο πολύπλοκα. Οι ιστοσελίδες που προσφέρουν τέτοιες υπηρεσίες προσφέρουν και κάποια πακέτα τα οποία και περιλαμβάνουν τα βασικά για να ξεκινήσει μία τέτοια καμπάνια. Τι εννοούμε όταν λέμε τα βασικά;

Εννοούμε κάποιες βασικές διαφημίσεις, οι οποίες θα βγαίνουν όταν θα γίνεται μία σχετική αναζήτηση. Αν θέλετε να πετύχετε καλύτερη προβολή, θα πρέπει να ασχοληθείτε πιο σοβαρά και φυσικά να ξοδέψετε και αρκετά χρήματα αφού η προβολή αποκτά μορφή δημοπρασίας. Τι εννοούμε με αυτό; Ότι αν υπάρχουν δύο παρόμοιες επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται για τα ίδια ή παρόμοια keywords, θα προβληθεί πιο ψηλά αυτή που θα δώσει τα περισσότερα χρήματα. Γενικά, εδώ το παιχνίδι αρχίζει να γίνεται πιο πολύπλοκο, οπότε και χρειάζεται να εμπλακεί κάποιος expert.

Πώς θα μοιάζει η διαφήμιση μου;

Αυτό εξαρτάται από την πλατφόρμα. Στο Facebook ας πούμε, θα βγουν διαφημίσεις οι οποίες θα φέρουν και μία ειδική ένδειξη που θα δείχνει ότι είναι διαφημίσεις στο feed του χρήστη και στο πλαίσιο στα δεξιά της σελίδας του. Στο Google είναι πιθανό να βγει η διαφήμιση ΠΑΝΩ από τα αποτελέσματα μίας σχετικής έρευνας σε ένα ειδικό κουτάκι το οποίο θα μοιάζει μεν με κανονικό αποτέλεσμα αναζήτησης, αλλά θα φέρει και αυτό την ένδειξη διαφήμιση. Σκοπός της προβολής αυτής είναι αυτό που θα δει ο χρήστης να φαίνεται «φυσικό», ώστε να μην το απορρίψει κατευθείαν.

Μπορώ να οργανώσω μία τέτοια καμπάνια μόνος μου;

Όπως είπαμε και πριν, οι πλατφόρμες που θα βρείτε στα εν λόγω sites είναι σχετικά απλές στη χρήση για όσους ενδιαφέρονται μόνο για κάτι γρήγορο και πολύ βασικό. Αν θέλετε όμως κάτι πιο σύνθετο, πιο στοχευμένο και φυσικά με καλύτερα και πιο ορατά αποτελέσματα, τότε θα πρέπει οπωσδήποτε να απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό, αφού τα πράγματα από εκεί και μετά γίνονται πολύ πολύπλοκα. Εννοείται επίσης ότι θα πρέπει να θέσετε και κάποιο budget για να μη βρεθείτε προ δυσάρεστων εκπλήξεων. Μπορείτε αν θέλετε να ξεκινήσετε μόνος σας για να δείτε πως είναι και να απευθυνθείτε σε ειδικό στη συνέχεια.

Ένα σχόλιο στο άρθρο “Προώθηση ιστοσελίδων σε Google μέσω SEO και social media

  1. Οπως σωστά αναφέρει το άρθρο το SEO χρειάζεται χρόνο για να αποδώσει,όμως σε σχέση με την διαφήμιση είναι πολύ πιο αποδοτικό.
    Σύμφωνα με έρευνα του ELTRUN στην Ελλάδα οι χρήστες του διαδικτύου κάνουν click σε ποσοστό 80% στα οργανικά αποτελέσματα και 20% στις διαφημίσεις.
    Συνεπώς η επένδυση στο SEO είναι μονόδρομος για τις εταιρίες που θέλουν να αξιοποιήσουν στον μέγιστο βαθμό την online παρουσία τους.

Γράψτε απάντηση στο Στέφανος Οικονομίδης Ακύρωση απάντησης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.