Τα μυστικά των δημητριακών: Τι να προσέχετε στην κατανάλωσή τους

Τα δημητριακά αποτελούν μία πολύ καλή προσθήκη στην διατροφή, χωρίς όμως να αποτελούν υποκατάστατο ενός καλού μεσημεριανού. Καταναλώνονται σχεδόν σε όλες τις χώρες σαν πρωινό και μάλιστα μερικοί σπόροι είναι ικανοί να συντελέσουν στην συντήρηση ενός ιδανικού βάρους ή να σας βοηθήσουν στο αδυνάτισμα. 

Ποιες είναι οι καλύτερες ιδιότητές τους;
  • Τα δημητριακά είναι πολύ χορταστικά, οπότε αποτρέπουν από το κλασικό τσιμπολόγημα που όλοι κάνουμε. Παράλληλα αποτελούν μία τέλεια πηγή θρεπτικών συστατικών και φυτικών ινών που κρατάνε την ενέργεια σας αμείωτη
  • Είναι πολύ ευκολοσυνδύαστα με πρωτεΐνη! Για παράδειγμα μπορείτε να επιλέξετε ένα φιλέτο ψαριού με ω3 λιπαρά όπως είναι ο σολομός, με γαρνιτούρα βρώμης και λίγα φρούτα. Εναλλακτικά μπορείτε να προσθέσετε κινόα κόκκινη που περιέχει 20 απαραίτητα αμινοξέα για τον οργανισμό.
  • Συντελούν στο αδυνάτισμα, αφού υποστηρίζεται ότι το πλιγούρι, η βρώμη και ο λιναρόσπορος σε αναλογία ένα μπολ την εβδομάδα ανά δημητριακό, μπορούν να αφαιρέσουν από την ζυγαριά 500 γραμμάρια. Αρκεί να συνδυάζονται με ισορροπημένη διατροφή και δίαιτα.
Πρέπει να γνωρίζετε ότι…

Τα δημητριακά περιέχουν λιγότερο νάτριο και ζάχαρη από άλλες επιλογές που για πρωινό είναι πιο παχυντικές. Τα παιδιά τα καταναλώνουν πολύ εύκολα, αφού υφή τους είναι καλή και η γεύση τους μοναδική.

Φυσικά ανάμεσα σε απλά δημητριακά και δημητριακά ολικής άλεσης, προτιμήστε τα δεύτερα για ευνόητους λόγους!

Στον κατάλογο της Health Trade θα βρείτε ανάμεσα σε πολλά δημητριακά, λιναρόσπορο, κεχρί, φαγόπυρο, πλιγούρι, κινόα, ηλιόσπορο κ.α.

Βρείτε βιολογικά προϊόντα & τρόφιμα στον πλήρη κατάλογο από τα δημητριακά. Η παραγγελία σας μπορεί να γίνει άμεσα μέσω της συμπλήρωσης φόρμας με τα στοιχεία σας. 

 

 

 

 

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.