Πρόταση του καθηγητή Ζησόπουλου Δημητρίου για μετονομασία του ΠΔΜ σε Πανεπιστήμιο Πατροκοσμά (Αγίου Κοσμά του Αιτωλού)

Στην Ωχρίδα υπαρχουν δύο Αγιοι. Ο Αγιος Βελιμίροβιτς περιέγραψε την κρίση του 1929 και «προλογίζει» το βιβλίο μου περι LAWtech. Οι φοιτητές μου εξεταζονται και στην ρύση του Αγίου:

«Έως τώρα οι ευρωπαϊκοί λαοί χρησιμοποιούσαν την λέξη «δίκη», αντί για τη λέξη «κρίση», όποτε και να τους έβρισκε κάποια συμφορά. Τώρα η καινούργια λέξη αντικατέστησε την παλιά, και το κατανοητό έγινε ακατανόητο. Όταν γινόταν ξηρασία, πλημμύρα, πόλεμος ή έπεφτε επιδημία, όταν έρριχνε χαλάζι, γίνονταν σεισμοί, πνιγμοί και άλλες συμφορές, λέγανε «Θεία δίκη!».

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΕΛΙΜΙΡΟΒΙΤΣ

Ο παλαιότερος Αγιος Κλημεντιος εικονίζεται ακριβώς πίσω μου στο ΑΡΙΣΤΕΡΟ ψαλτηρι του καθεδρικού ναου της Κοζανης και επίσης επελέγη να δώσει το όνομα του στο πανεπιστημιο της Σοφιας. SOFIA UNIVERSITY ST. KLIMENT OHRIDSKI.

18 Νοεμβριου στην Βεροια Ολη η Ορθδοξια τίμησε τα 1100 χρόνια του Αγίου Κλήμεντος.

Πανεπιστημια με αναμασήματα λέξεων όπως ΚΟΛΑΜΠΙΑ (!!!), West London University και όλα τα ονοματα των Ελληνικών πανεπιστημίων. Στο άμεσο μελλον θα υπαρξουν και νέα ονοματα όπως:ALFA CENTAUR UNIVERSITY (λιγο μακρυά πέφτει) και Πανεπιστημιο Φωτεινο μονοπάτι (όχι δεν είναι μαγγανία της Γιόγκα αλλα ανταρτες στο Περού).

Οι γεωγραφικοί προσδιορισμοί είναι παρωχημένοι, το spatiotemporal είναι εφευρημα της αδύναμης φύσης του ανθρώπου. Προέρχεται από αρχαίκούς συσχετισμούς δύναμης. Στο νέο Ερευνητικό Μεταπτυχιακό του ΤΕΙΔΜ περιγράφεται ακριβώς η μετεξελιξη του κόσμου και η αναβαθμιση του χωροχρόνου από Google και Microsoft.

Με επίγνωση της μηδαμινότητος μου και υπο την αίρεση του Μητροπολίτου μου σοβαρότητα προτείνω λοιπόν το ΝΕΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤ ΜΑΚεδονίας να ονομαστεί PATROKOSMAS UNIVERSITY

Το νέο όνομα απο τον βίο του αγίου ενέχει πολλές διαστασεις:
Αντιτουρκική, αφού εφονευθη υπ αυτών.
Κοινωνικών αγώνων, αφου τον σκότωσαν για την αργία της Κυριακής
Ορθόδοξη, σαν Αγιομάρτυρας της εκκλησίας μας
Βαλκανική, αφού πρέσβευε ενα είδος ελληνοβαλκανισμού.
Προπαγανδιστική, αφού αλλαζει την πολιτικο στρατιωτική ατζέντα
Ισονομίας, αφου εκατομμύρια Ελληνες Χριστιανοί αισθανονται αναίτια παραγκωνισμένοι από τον ένα κυβερνητικό εταίρο.

Πολλοί λενε ήδη ότι κουβαλώ νερό στον πολιτικό μύλο του Συριζα προτείνοντας την απαλοιφή του ονοματος της Μακεδονίας από το πανεπιστήμιο μας. Οι υπολοιποι λένε ότι προσπαθω να φέρω την Εκκλησία κοντα στην κυβερνηση και να υφαρπαξω τις ψήφους των Χριστιανών. Σαν συμπέρασμα εγω εκλαμβάνω ότι η πρόταση είναι σωστή και στην ουσία εθνικο-υπερκομματική.

Ο ΜΕΓΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ εδωσε την Ελληνική γλωσσα στην ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ.
Δεν μπορεί τωρα πια να δώσει τιποτε άλλο.

Εγω δεν μπορώ να επιβάλλω στην κυβέρνηση το νέο ονομα.

Ο Αγιος Κοσμάς μπορεί.

Ας εχουμε την ευλογία του.

Ζησόπουλος Δημήτριος

13 σχόλια στο άρθρο “Πρόταση του καθηγητή Ζησόπουλου Δημητρίου για μετονομασία του ΠΔΜ σε Πανεπιστήμιο Πατροκοσμά (Αγίου Κοσμά του Αιτωλού)

  1. ”Αγίου Βησσαρίωνος του Μυρωδάτου”,θα ήταν πιο πρέπον.Εκείνου που τον βγάλαν να τα κονομ….,ε,να τον προσκυνήσει το Ποίμνιον και τον ξαναθάψαν άρον-άρον γιατί άρχισε να αποσυντίθεται το πτώμα κινδυνεύοντας η υγεία των γιαγιάδων.Να μοιράσουν στους φοιτητές στυλούς και μολύβια ευλογιμένα και διαβασμένα.Να γίνεται αγιασμός σε τακτά διαστήματα σε όλους τους χώρους.Υποχρεωτική πρωινή προσευχή,πριν αρχίσει το μάθημα.Καλό θα ήταν να φορούν ομοιόμορφες στολές και σταυρουδάκι σε εμφανές σημείο.

    1. Κάνεις μεγάλο λάθος για τον Όσιο Βησσαρίωνα της Ιεράς Μονής Αγίου Αγάθωνος Υπάτης. Κατ’ αρχάς, δεν υπάρχει ούτε μισός άνθρωπος που να πρόλαβε να τον γνωρίσει εν ζωή και να μην ομολογεί την αγιότητά του. Η εκταφή του έγινε αναγκαστικά εσπευσμένα και εντελώς απρογραμμάτιστα, λόγω κακής καταστάσεως των κτιρίων των παλιών βαπτιστηρίων στο παρεκκλήσιο των οποίων ήταν ενταφιασμένος. Η Τεχνική Υπηρεσία της Νομαρχιακής Αυτοδιοικήσεως Φθιώτιδος η ίδια ζήτησε την άμεση κατεδάφισή τους διότι υπήρχε κίνδυνος να καταρρεύσουν λόγο καθιζήσεως και παλαιότητος. Μάλιστα πριν την ανακομιδή, παρηγγέλθη και κατεσκευάσθη ξύλινη οστεοθήκη, για να τοποθετηθούν τα οστά του. Εννοείται πως ήταν αχρείαστη, αφού βρέθηκε ολόσωμο το σκήνωμά του, αλλά το αναφέρω για να καταλάβεις ότι δεν υπήρχε καμμία πρόθεση να παρουσιαστεί ολόσωμο σκήνωμα.
      Η σορός του όχι μόνον δεν υπέστη καμμία απολύτως αποσύνθεση από την 3η Μαρτίου 2006 έως σήμερα, αλλά κρατούσε και κρατάει ακόμη σφιχτά το χαρτόδετο Ευαγγέλιο στο δεξί του χέρι. Aυτά που σου γράφω τα βεβαίωσαν α) ομάδα ιατρών που εκλήθησαν, και β) ο συνταξιούχος ιατροδικαστής Παναγιώτης Γιαμαρέλλος. Ο τελευταίος δήλωσε ότι αυτό που είδε ήταν πρωτοφανές στην σταδιοδρομία του.

      Και γράφεις και ψέμματα ότι τον ξαναέθαψαν. Σε ξύλινη θήκη με γυαλί είναι τοποθετημένος και φαίνεται ξεκάθαρα πως είναι αναλλοίωτος. Ευωδιάσε δε πολλάκις. Κανένα κίνδυνο δεν διατρέχει κανείς από λείψανο Αγίου μηδέ του συγκεκριμένου εξαιρουμένου.
      Η φανέρωση της αγιότητός του ήταν δείγμα της Θείας Οικονομίας. Πρώτον, απεστόμωσε τους υβριστές και συκοφάντες της Εκκλησίας εκείνη την εποχή. Δεύτερον, ήταν μήνυμα προς τον ηγούμενο και τους μοναχούς της Μονής Αγάθωνος, οι οποίοι είχαν παραστρατήσει στο θέμα των μεταμοσχεύσεων, γενόμενοι όλοι δωρητές οργάνων.

      1. Γιάννης Κουράκλης

        - Edit

        Απαντήστε

        “…Η σορός του όχι μόνον δεν υπέστη καμμία απολύτως αποσύνθεση από την 3η Μαρτίου 2006 έως σήμερα, αλλά κρατούσε και κρατάει ακόμη σφιχτά το χαρτόδετο Ευαγγέλιο στο δεξί του χέρι. ”

        Εγώ πάλι νομίζω ότι είχε φάει πολλα συντηρητικά στη ζωή του…

          1. Γιάννης Κουράκλης

            - Edit

            Απαντήστε

            Εγώ δε σε ειρωνεύομαι που πιστεύεις και που προσπαθείς να αποδείξεις ότι οι άλλοι είναι κατώτεροι

            Αλήθεια, εκτός από την ιδιότητα του Ελεύθυρου, μήπως έχεις και όνομα;

            1. 1) Μας φλόμωσες στα ψέμματα.
              2) Βλασφημείς ένα νεκρό άνθρωπο. Έστω ότι δεν τον θεωρείς Άγιο (που είναι), με ποιο δικαίωμα
              γράφεις ότι «είχε φάει πολλά συντηρητικά στην ζωή του»; Ή μήπως υπονοείς πως τον ταριχευ-
              σαν; Πάλι ψέμμα, συκοφαντία και ύβρις για τους μοναχούς της Ι.Μ. Αγάθωνος θα ήταν κάτι
              τέτοιο.
              3) Φυσικά και έχω όνομα και διεύθυνση, αλλά δεν τα αποκαλύπτω, διότι είναι ικανοί κάποιοι αντι-
              χριστιανοί να έρθουν στο σπίτι μου και να με βλάψουν. Στο ημι-μπολσεβικικό καθεστώς που ζούμε,
              οι χριστιανοφοβικοί εγκληματίες χαίρουν ασυλίας.

              1. Ευκαιρία ν’ αγιάσεις!Ιερομάρτυς Ελεύθερος,ο εν Κοζάνη μαρτυρήσας υπο ημι-μπολσεβίκων χριστιανοφοβικών!

              2. Γιάννης Κουράκλης

                - Edit

                Απαντήστε

                “… Στο ημι-μπολσεβικικό καθεστώς που ζούμε, οι χριστιανοφοβικοί εγκληματίες χαίρουν ασυλίας.”

                Επίσης, σε αυτό το ίδιο κράτος χαίρουν ασυλίας και οι χριστιανο-λάτρεις εγκληματίες

  2. Γιάννης Κουράκλης

    - Edit

    Απαντήστε

    Ωραίος ο καθηγητής….σαν γνώσιος Έλληνας…λόγος γεμάτος μπούρδες

    Αλήθεια, τον ελέγχει κανείς για το τί διδάσκει στους φοιτητές;

    .

    1. Ενδιαφέρον το σκεπτικό σου: όποιος είναι Έλλην γράφει μπούρδες! Εσύ γι’ αυτό γράφεις μπούρδες, για να περνιέσαι για Έλληνας;

      1. Γιάννης Κουράκλης

        - Edit

        Απαντήστε

        Τί να κάνω και εγώ;Ως Έλληνας μπούρδες λέω αλλά σίγουρα δε συγκρίνομαι με τη δική σου ελληνικότητα

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.