Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησής σας, να προβάλλουμε εξατομικευμένες διαφημίσεις ή περιεχόμενο και να αναλύουμε την επισκεψιμότητά μας. Κάνοντας κλικ στο "Αποδοχή όλων", συναινείτε στη χρήση των cookies από εμάς.
Customize Consent Preferences
We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.
The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ...
Always Active
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
No cookies to display.
Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.
No cookies to display.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
No cookies to display.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
No cookies to display.
Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.
Αγαπητοί φοιτητές, μήπως τα αιτήματά είναι λιγάκι άτοπα και αντιφατικά; Πώς θα αρθεί ένα νομοσχέδιο που ακόμα δεν κατατέθηκε; Γιατι σημαίνει υποβάθμιση η συγχώνευση; Στις αλλες πόλεις της Ελλάδας που υπήρξε συγχώνευση, γιατί δε μίλησε κανείς για υποβάθμιση των σπουδών του; Μόνο στο μικρότερο και πιο αδύναμο πανεπιστήμιο της Ελλάδας θα επέλθει υποβάθμιση; Αν δεν θέλετε την ύπαρξη μηχανικών πολλών ταχυτήτων, γιατί δεν θέλετε τη συγχώνευση που θα οδηγήσει σε κοινό πτυχίο όλων; Γιατί δεν θα πάρετε πτυχίο του Τμήματος στο οποίο εισαχθήκατε; Στους νόμους για τα πανεπιστήμια που υπήρξε συγχώνευση, δεν αναφέρεται κάτι σχετικό. Όλοι αποφοιτούν απο το τμήμα, όπου εντάχθηκαν. Ίσως η αύξηση της χρηματοδότησης είναι το μοναδικό αίτημα που στέκει, αλλα το οποίο είναι γενικό και πολιτικό που ισχύει για όλη τη χώρα.
Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν λένε στο χωριό μου . Όταν λοιπόν θα διαβάσετε τα υπόλοιπα νομοσχέδια , πώς έγινα , τι σχολές δημιουργήθηκαν μετά πάρτε το νομοσχέδιο για το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. 1) Σε καμία πόλη δεν ενώθηκαν τμήματα ΑΕΙ-ΤΕΙ χωρίς αξιολόγηση καθηγητών αλλά και υπάρχουν περιπτώσεις όπως στην Θεσσαλία που η πολυτεχνική αρνήθηκε , 2) Σε καμία άλλη πόλη δεν είχαν πρόβλημα υποδομών , 3 ) Σε καμία άλλη πόλη δεν αντιμετωπίζονται οι φοιτητές ως ενοίκια , 4) Σε καμία άλλη πόλη δεν προβλέπεται άμεση είσοδος πτυχιούχων ΤΕΙ σε μαθήματα πολυτεχνείου , 5 ) Σε καμία άλλη πόλη το ΑΕΙ είναι μικρότερο από το ΤΕΙ , 6 ) Σε καμία άλλη πόλη δεν επενέβησαν Δήμαρχος, Περιφερειάρχης και κάθε άλλος άσχετος με την ΠΑΙΔΕΙΑ , 7) Σε καμία άλλη πόλη δεν υπάρχει άμεση υποβάθμιση του πτυχίου ( δεν είναι το τι πτυχίο θα πάρουμε αλλά η δυναμική αυτού)
Σχολιαστής
- Edit
Αγαπητοί φοιτητές, μήπως τα αιτήματά είναι λιγάκι άτοπα και αντιφατικά; Πώς θα αρθεί ένα νομοσχέδιο που ακόμα δεν κατατέθηκε; Γιατι σημαίνει υποβάθμιση η συγχώνευση; Στις αλλες πόλεις της Ελλάδας που υπήρξε συγχώνευση, γιατί δε μίλησε κανείς για υποβάθμιση των σπουδών του; Μόνο στο μικρότερο και πιο αδύναμο πανεπιστήμιο της Ελλάδας θα επέλθει υποβάθμιση; Αν δεν θέλετε την ύπαρξη μηχανικών πολλών ταχυτήτων, γιατί δεν θέλετε τη συγχώνευση που θα οδηγήσει σε κοινό πτυχίο όλων; Γιατί δεν θα πάρετε πτυχίο του Τμήματος στο οποίο εισαχθήκατε; Στους νόμους για τα πανεπιστήμια που υπήρξε συγχώνευση, δεν αναφέρεται κάτι σχετικό. Όλοι αποφοιτούν απο το τμήμα, όπου εντάχθηκαν. Ίσως η αύξηση της χρηματοδότησης είναι το μοναδικό αίτημα που στέκει, αλλα το οποίο είναι γενικό και πολιτικό που ισχύει για όλη τη χώρα.
Απάντηση
- Edit
Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν λένε στο χωριό μου . Όταν λοιπόν θα διαβάσετε τα υπόλοιπα νομοσχέδια , πώς έγινα , τι σχολές δημιουργήθηκαν μετά πάρτε το νομοσχέδιο για το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. 1) Σε καμία πόλη δεν ενώθηκαν τμήματα ΑΕΙ-ΤΕΙ χωρίς αξιολόγηση καθηγητών αλλά και υπάρχουν περιπτώσεις όπως στην Θεσσαλία που η πολυτεχνική αρνήθηκε , 2) Σε καμία άλλη πόλη δεν είχαν πρόβλημα υποδομών , 3 ) Σε καμία άλλη πόλη δεν αντιμετωπίζονται οι φοιτητές ως ενοίκια , 4) Σε καμία άλλη πόλη δεν προβλέπεται άμεση είσοδος πτυχιούχων ΤΕΙ σε μαθήματα πολυτεχνείου , 5 ) Σε καμία άλλη πόλη το ΑΕΙ είναι μικρότερο από το ΤΕΙ , 6 ) Σε καμία άλλη πόλη δεν επενέβησαν Δήμαρχος, Περιφερειάρχης και κάθε άλλος άσχετος με την ΠΑΙΔΕΙΑ , 7) Σε καμία άλλη πόλη δεν υπάρχει άμεση υποβάθμιση του πτυχίου ( δεν είναι το τι πτυχίο θα πάρουμε αλλά η δυναμική αυτού)