Αυτά είναι τα 10 πράγματα που φοβούνται τα σούπερ μάρκετ σήμερα στην Ελλάδα

Ποιες θεωρούν προκλήσεις και τι προβληματίζει στελέχη των σούπερ μάρκετ και της βιομηχανίας τροφίμων στην Ελλάδα. Τι απάντησαν σε σχετική σφυγμομέτρηση

Στο περιθώριο του 8ου συνεδρίου του ΙΕΛΚΑ «Shopper Anatomy” πραγματοποιήθηκε live έρευνα μεταξύ των 130 στελεχών σούπερ μάρκετ και της Βιομηχανίας τροφίμων που συμμετείχαν στο συνέδριο σε σχέση με τα προβλήματα, τις προτεραιότητες και τις προκλήσεις τις οποίες αντιμετωπίζουν οι εταιρείες όσο αφορά τους καταναλωτές.

Αναμφίβολα το συγκεκριμένο θέμα ενδιαφέρει τις επιχειρήσεις πρόκειται για μία πολύ σημαντική προτεραιότητα για τη συντριπτική πλειοψηφία των ερωτηθέντων σε ποσοστό 98%.

Είναι σαφές άλλωστε ότι πέρα από τις αλλαγές που καταγράφονται τα τελευταία χρόνια στην Ελληνική κοινωνία, λόγω της οικονομικής κρίσης, η αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο που σχετίζεται τόσο με τις ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών, όσο και της παγκοσμιοποίησης.

Πιο συγκεκριμένα, μέσα σε αυτό το πλαίσιο υψηλής προτεραιότητας, ως σημαντικότερες προκλήσεις που καλούνται να διαχειριστούν οι επιχειρήσεις σε σχέση με τον καταναλωτή αφορούν επιδράσεις που σχετίζονται με την μακροχρόνια οικονομική κρίση και τις αλλαγές συμπεριφοράς-διατροφής. Συγκεκριμένα, καταγράφονται το μειωμένο εισόδημα σε ποσοστό 59%, η αυξανόμενη ζήτηση προσφορών και εκπτώσεων σε ποσοστό 51% και οι αλλαγές αγοραστικές συνήθειες σε ποσοστό 45%. Η βιασύνη και οι αλλαγές στους ρυθμούς ζωής κρίνονται ως σημαντική προτεραιότητα από το 35% και οι αλλαγές στις διατροφικές συνήθειες από το 30%. Αντίθετα, άλλες τάσεις όπως οι δημογραφικές αλλαγές, οι αλλαγές σε μάρκες και καταστήματα και οι αλλαγές στα κανάλια επικοινωνίας δεν αξιολογούνται ως σημαντικές.

Από το news247.gr

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.