Με απόλυτη επιτυχία διεξήχθη το εκπαιδευτικό event με τον dr Ιωάννη Κριτσωτάκη στην Πτολεμαΐδα



Με απόλυτη επιτυχία διεξήχθη το εκπαιδευτικό event με τον dr Ιωάννη Κριτσωτάκη, την Τετάρτη 29 Απριλίου, στο Ξενοδοχείο Παντελίδης στην Πτολεμαΐδα.

Ο κορυφαίος συγγραφέας στο εκθεσιακό marketing, Διδάκτωρ εμπορικών επιστημών και εμπειρογνώμων του Διεθνούς Κέντρου Εμπορίου (ITC), Ιωάννης Κριτσωτάκης, στην ημερίδα που είχε θέμα: «ΕΓΩ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ. Ο ρόλος των εμπορικών εκδηλώσεων στην αύξηση των πωλήσεων. Τι προσδοκά ο πελάτης από εμάς και τι προσδοκούμε εμείς από αυτόν ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσης» μίλησε για τα πολλαπλά οφέλη που αποκομίζει μια επιχείρηση από τη συμμετοχή της σε εκθέσεις.

Η εκδήλωση διοργανώθηκε στα πλαίσια της  «7ης Γενικής Εμπορικής Έκθεσης Δυτικής Μακεδονίας – Εgnatia Expo», που θα πραγματοποιηθεί στην Πτολεμαΐδα από 10 έως 15 Ιουνίου και διοργανώνεται από το ΕΒΕ Π.Ε. Κοζάνης και τον Εμπορικό Σύλλογο Πτολεμαΐδας.

Πριν την εισήγηση του κ. Κριτσωτάκι, παρουσιάστηκε από τον ανάδοχο της Έκθεσης κ. Σοφοκλή Μποτονάκη στο πολυπληθές κοινό η δεκαμελής ομάδα των συντελεστών της έκθεσης, η οποία με πρωτεργάτη τον Πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου κ. Ηλιόπουλο, προετοιμάζει πυρετωδώς τη διοργάνωση, μεριμνώντας για τις όσο καλύτερες συνθήκες, τόσο για τους εκθέτες όσο και για τους επισκέπτες.

“Δεν υπάρχει για μια επιχείρηση καλύτερη εποχή για συμμετοχή σε εκθέσεις από μια περίοδο κρίσης. Διότι, ο μεγαλύτερος εχθρός της κρίσης είναι η συμφιλίωση μαζί της. Εάν λοιπόν σε περίοδο κρίσης ο επιχειρηματίας δεν αμυνθεί με επιθετικό, εξωστρεφή δηλαδή τρόπο, να δείξει ποιος είναι, που στοχεύει, να δείξει τι πρέπει να αλλάξει, τότε ο επιχειρηματίας θα είναι το θύμα”, είπε ο εισηγητής.

Τόνισε ότι ο μεγαλύτερος εχθρός ενός επιχειρηματία είναι αυτό που εύχεται ο ανταγωνιστής του, είναι να μείνει δηλαδή αυτός στην αφάνεια. «Άρα πρέπει ο επιχειρηματίας να φροντίζει να είναι η επιχείρησή του στην επιφάνεια. Αν δεν είσαι παρών τότε ρίχνεις νερό στον μύλο του ανταγωνιστή σου», είπε και σημείωσε ότι «απώτερος στόχος από τη συμμετοχή σε εκθέσεις είναι οι πωλήσεις. Ο κυριότερος είναι να κάνεις έρευνα αγοράς, να κατασκοπεύσεις, να δεις και να σε δουν. Να μάθεις τι γνώμη έχουν για την επιχείρηση και το προϊόν σου.»

Ο κ. Κριτσωτάκης μεταξύ άλλων επισήμανε προς τους επιχειρηματίες ότι πρέπει να ξεχάσουν την εποχή του παρελθόντος, διότι: «Ζούμε μια νέα εποχή που ονομάζεται μετα-καταναλωτική εποχή σ’ αυτή την παγκοσμιοποίηση, που ονομάζεται εποχή της μετα-καταναλωτικής περιόδου, την οποία ζουν όλες οι χώρες, όχι  μόνο εμείς, στην οποία πρέπει να μάθουμε ότι μόνο όταν παρέμβεις στον εγκέφαλο του καταναλωτή και εξοικειωθεί αυτός μαζί σου τότε μπορείς να είσαι σίγουρος ότι έχεις πελάτες. Να σταματήσεις να είσαι προϊντο-κεντρικός και να είσαι πελατο-κεντρικός. Δηλαδή να σκέφτεσαι τον πελάτη. Να ξέρεις ότι το σπουδαιότερο από όλα δεν είναι το προϊόν αλλά οι υπηρεσίες που προσφέρεις. Και το κυριότερο, να σταματήσεις να είσαι πωλητής και να γίνεις σύμβουλος των αγορών του πελάτη.

Κάνοντας ειδική αναφορά στα οφέλη των επιχειρήσεων από τη συμμετοχή σε εκθέσεις, ο κ. Κριτσωτάκης επισήμανε ότι «οι εκθέσεις είναι ο αρχαιότερος θεσμός του εμπορίου. Ανατρέχει σε 3.000 χρόνια π.Χ., από την εποχή του Χαμουραμπί μέχρι σήμερα. Είναι ο μόνος θεσμός ο οποίος δεν γνωρίζει κρίση. Είναι ο φθηνότερος τρόπος να προβάλει κάποιος μια επιχείρηση. Ο καλύτερος τρόπος στην αναζήτηση νέων πελατών για να εξασφαλίσει την πιστότητα των παλαιών πελατών.  Είναι η γρηγορότερη, η φθηνότερη και πλέον αποτελεσματική διαφήμιση για κάθε επιχειρηματία.»

Μετά το πέρας της πολύωρης και πολύ ενδιαφέρουσας εκδήλωσης, ανακοινώθηκε πως ήδη λειτουργεί ο ιστότοπος της Έκθεσης, www.egnatiaexpo.gr καθώς και το ότι έχει αρχίσει η εκδήλωση ενδιαφέροντος για συμμετοχή στην έκθεση. Πληροφορίες δίνονται στους ενδιαφερόμενους από τον Σοφοκλή Μποτονάκη (Τηλ. 6909909500) καθώς από το γραφείο του Εμπορικού Συλλόγου (Τηλ. 2463027265)

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.