Η Επιτροπή Ισότητας των Φύλων και Καταπολέμησης των Διακρίσεων του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με αφορμή τη Διεθνή ημέρα για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών, διοργανώνει διαδικτυακή εκδήλωση (webinar) με θέμα: «Έμφυλη Βία και σεξουαλική παρενόχληση στα ΑΕΙ: Αιτίες και πρόληψη», την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2023 και ώρα 18.30.
Ατζέντα Εκδήλωσης:
18.30: Καλωσόρισμα – Χαιρετισμός, Γεωργία Μπρώνη, Πρόεδρος της Επιτροπής Ισότητας και Καταπολέμησης των Δαικρίσεων, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών και Αναπληρώτρια Πρόεδρος του Τμήματος Εργοθεραπείας, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας.
18.40: Εισήγηση με θέμα: «Αντιμετωπίζοντας τη σεξουαλική παρενόχληση στα ΑΕΙ: Πολιτικές για την πρόληψη και αντιμετώπιση», Δήμητρα Κογκίδου, Καθηγήτρια ΑΠΘ, Συντονίστρια του Δικτύου των Επιτροπών Ισότητας των Φύλων στα ΑΕΙ
Σύνδεσμος αίθουσας (Personal Link): https://zoom.us/my/uowm.iees2
Personal Meeting ID : 864 178 7582
Ανώνυμος
- Edit
Για την ανισότητα (Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς)
Η ανισότητα είναι σοφότερη και προτιμότερη από την ισότητα.
Θα πρέπει να χαιρόμαστε με την ανισότητα και όχι να επαναστατούμε εναντίον της, επειδή την τοποθέτησε η αγάπη και όχι το μίσος, η σύνεση και όχι η παραφροσύνη.
Δεν είναι η ζωή του ανθρώπου άσχημη επειδή λείπει η ισότητα αλλά εξαιτίας της έλλειψης αγάπης ανάμεσα στους ανθρώπους. Προσθέστε ακόμα περισσότερη αγάπη Θεού και πνευματικής κατανόησης της ζωής και θα δείτε ότι και περισσότερη ανισότητα δεν μπορεί να βλάψει την μακαριότητα των ανθρώπων.
Κοιτάξτε καλλίτερα μέσα σας και θα δείτε ότι στην πραγματικότητα ποτέ δεν επιθυμείτε την ισότητα. Αυτό που επιθυμείτε δεν είναι η εξίσωση όλων αλλά η ανύψωση των αδυνάτων στο ίδιο επίπεδο με τους ισχυρούς. Και αυτό είναι ένας πόθος ευγενής.
Όσο σας ενδιαφέρει η νίκη, άλλο τόσο σας ενδιαφέρει η ζωή. Μια ζωή όμως που έχει τη λέξη νίκη πρέπει να έχει και την λέξη ανισότητα. Ο Θεός έδωσε την δύναμη στον ισχυρό για να γίνει βοηθός του αδυνάτου, τον πλούτο στον πλούσιο, για να επιτελεί έργα ελεημοσύνης, την σοφία στον σοφό, για να διδάσκει τους αδαείς και να συνετίσει τους ασυνέτους. (apantaortodoxias.blogspot.gr)
Y.Γ. Μιά ισότητα υπάρχει , έναντι των νόμων.
Υπάρχει κανένας αφελής να πιστεύει ότι θα βελτιωθεί η κατάσταση με διάλυση της παραδοσιακής κοινωνίας που βιώνουμε .
Ανώνυμος
- Edit
Φανερωθηκε σε γυναίκες,γιατί
εάν φανερονταν σε ανδρες- μαθητεςτου
θα τον προδιδαν παλι!
φοβισμένα και δειλά ανθρωπακια!
Ο ένας, ο δήθεν σκληροτραχηλος και αψύς,
Ο παλικαρας στα λόγια, αρνήθηκε τον Χριστό,
μπροστά σε ένα μικρό κοριτσακι( παιδισκη) τρεις φορες!
την ώρα που προσευχονταν και πλησίαζε η σύλληψη του,
έπεσαν να κοιμηθούν,τόση αγάπη του ειχαν!
την ώρα που τα καρφιά, καρφωναν το Σωμα Του,
ξαφανιστηκαν σαν βρεγμενες κότες και κάτω
από τον Σταυρο, η μάνα Του και ένας μαθητής Του,ένα μικρό παιδί,
συγκριτικά με την ηλικία των άλλων των ψευτοπαλικαραδων!
Σαούλ,ο μισογυνης διώκτης των χριστιανών και πράκτορας
των Ρωμαίων,σε συνεργασία με Ρωμαίους κατεσφαζε ,ο δειλός,
γυναίκες και παιδια!
κι όταν πήγε στη Ρωμη;οι Ρωμαίοι τον αποκεφαλισαν,από τότε
Ίσχυε το” την προδοσία πολλοί αγάπησαν,τον προδότης ουδείς”
κι εκείνος ο μισογυνης αυτοκράτορας Κωνσταντίνος,σκότωσε και τη
γυναίκα του και το παιδί του!
κι αυτοί οι δειλοί και άνθρωποι που μισουσαν γυναίκες και παιδιά, αγίασαν!
περισσότερα στο βιβλιο” Η Αντιγνώση- τα δεκανίκια του καπιταλισμου”
Λιλης Ζωγραφου!
Κο εκείνο το ” Η δε γυνή ίνα φοβήται τον ανδρα”:
του μισανθρωπου;
το μεταφράζουν ” Η γυναίκα να σέβεται τον ανδρα”
άλλο φοβούμαι,άλλο σεβομαι!
άλλο φόβος κι άλλο σεβασμος!
ήξερε,τι έλεγε,δεν ήταν αγράμματος.
οι κατοπινοι του,το μετέφρασαν για να κρύψουν τον μισογυνισμο του.
Ο φόβος έγινε σεβασμός, όπως το κρέας ψάρι στα Μοναστηρια!
δεν μπορεί ένας άνθρωπος που σκότωνε γυναίκες και παιδιά,ένας
μισογυνης να εγραφε” Η δε γυνή ίνα σέβεται τον ανδρα”
Ανώνυμος
- Edit
“Ούτε πιο πάνω.Ούτε πιο κάτω.Δίπλα σου.”
ιταλική παροιμία.
Ανώνυμος
- Edit
πριν από μια ημέρα κυκλοφορησε
στο διαδικτυο,το κατάπτυστο κείμενο
του ομοφοβικού και ρατσιστή μητροπολίτη
Πειραιά.
όλοι αυτοί οι σκοταδιστες θεωρούν τη γυναίκα res( πραγμα)
και μισούν τη διαφορετικοτητα.
Ωχριά το Ιράν μπροστά τους.
Ανώνυμος
- Edit
Ισλαμισμός: Το διαζύγιο αποτελεί αντρική υπόθεση, η καλύπτρα επιβάλλεται σε κάθε δημόσια εμφάνιση της γυναίκας, η πολυγαμία είναι νομικά εφικτή αλλά γνωρίζουμε ότι πολλές γυναίκες δολοφονούνται αν επιχειρήσουν δεύτερο γάμο.
Βουδισμός: Η γυναίκα πρέπει να υπομείνει όλες τις δοκιμασί-
ες, προκειμένου στην επόμενη ζωή της να γεννηθεί άνδρας.
Ινδουισμός: η γυναίκα είναι πλήρως εξαρτημένη από τον
άνδρα, μικρά κορίτσια παντρεύονται μέχρι και τρεις φορές
μεγαλύτερό τους άνδρα. Η χήρα δεν επιτρέπεται να ξαναπα-
ντρευτεί και κυριαρχεί η άποψη ότι πρέπει να καίγεται μαζί
με τον νεκρό σύζυγό της.
ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ
Αρχικά, με τη θεία γέννησή Του από την παρθένο Μαρία από
την οποία δανείστηκε την άχραντη σάρκα Του, τίμησε, δόξασε
και αποκατέστησε πλήρως τη γυναίκα. Καμία άλλη θρησκεία
δεν τοποθετεί τη γυναίκα τόσο ψηλά.
Ο ίδιος ο Χριστός δεχόταν να συνοδεύεται και να υπηρετείται
όχι μόνο από τους δώδεκα μαθητές του αλλά και από γυναί-
κες μαθήτριες. Αυτές δε δείλιασαν τις τραγικές στιγμές του
Γολγοθά και ήταν πρώτες οι Μυροφόρες που έσπευσαν στον
τάφο να μυρώσουν το πανάγιο σώμα Του. Σε γυναίκες φανε-
ρώθηκε πρώτα, ευθύς μετά την Ανάστασή Του.
Ανώνυμος
- Edit
οι γιατροί – φιλόσοφοι του «Διαφωτισμού»
Ντιντερό «Ο άνδρας δεν είναι ίσως παρά τέρας της γυναίκας, ή η γυναίκα τέρας του άνδρα». Μάλιστα, τέρας για τέρας .
«θα είχαμε πολλές γυναίκες, αλλά δεν τις θέλουμε καθόλου, γιατί είναι υπερβολικά σπάνιο να γίνουν άνδρες».
Ρουσώ «Η αναζήτηση αφηρημένων και θεωρητικών αληθειών λείπει τελείως από την ενεργητικότητα των γυναικών». Βλέπει ως «πρόοδο του Διαφωτισμού» το ότι, στην εποχή του, οι αγωγές για βιασμό δεν λαμβάνονται πλέον στα σοβαρά.
Βολταίρος «η ανωτερότητα του άνδρα έναντι της γυναίκας είναι κάτι το εντελώς φυσιολογικό· είναι αποτέλεσμα της δύναμης του σώματος και βέβαια του μυαλού».
Αποποινικοποιεί τον βιασμό. Το εν λόγω έγκλημα, στους περισσότερους ‘φιλοσόφους’ προκαλεί χαμόγελο, όταν δεν προκαλεί ξεκαρδίσματα.
Μορελέ, Για την Κα του Σατελέ, της οποίας ο εραστής της Βολταίρος αναγνώριζε και σεβόταν τις διανοητικές ικανότητές της: «Εχασα, γράφει στο θάνατό της ένα μεγάλο άνθρωπο που είχε μόνο ένα ελάττωμα: ήταν γυναίκα».
Στον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό
Στη Μήδεια του Ευριπίδη η γυναίκα παρουσιάζεται ως το πιο άθλιο από όλα τα έμψυχα και λογικά γεννήματα.
Ο Αριστοτέλης θεωρεί τη δούλη όμοια με τα κατοικίδια ζώα και αποφαίνεται ότι «το άρρεν είναι εκ φύσεως άρχον και δεσπόζον, το δε θήλυ είναι εκ φύσεως αρχόμενον και δούλον».
ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
οὐκ ἔνι Ἰουδαῖος οὐδὲ Ἕλλην, οὐκ ἔνι δοῦλος οὐδὲ ἐλεύθερος, οὐκ ἔνι ἄρσεν καὶ θῆλυ· πάντες γὰρ ὑμεῖς εἷς ἐστε ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ. Γαλ. 3,28
φόβος οὐκ ἔστιν ἐν τῇ ἀγάπῃ, ἀλλ᾿ ἡ τελεία ἀγάπη ἔξω βάλλει τὸν φόβον
Ιω. Α΄ 4:18
οἱ ἄνδρες ἀγαπᾶτε τὰς γυναῖκας ἑαυτῶν, καθὼς καὶ ὁ Χριστὸς ἠγάπησε τὴν ἐκκλησίαν
Εφ. 5,25
οὕτως ὀφείλουσιν οἱ ἄνδρες ἀγαπᾶν τὰς ἑαυτῶν γυναῖκας ὡς τὰ ἑαυτῶν σώματα. ὁ ἀγαπῶν τὴν ἑαυτοῦ γυναῖκα ἑαυτὸν ἀγαπᾷ· Εφ. 5,28
Υ.Υ. Στο επιβλητικό –φαντασμαγορικό έθιμο των Ποντίων -ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΑ- δεν συμμετέχει γυναίκα ! και οι Πόντιες χαίρονται τις εκδηλώσεις χωρίς να απαιτούν συμμετοχή !
Ξέρουν να κρατούν σε ασφάλεια την αξιοπρέπεια τους.
Ανώνυμος
- Edit
Γιατι, μέσα στους 12 μαθητές,δεν υπήρχαν και
6 γυναίκες; ή έστω μια μαθητρια;
Ρωτηστε τον ομοφοβικό και ρατσιστή μητροπολίτη
Πειραιά.
καταμάγια
- Edit
Γιατί οι γυναίκες δεν γίνονται κληρικοί;Μήπως γιατί είναι μιαρές,λόγω περιόδου;Μπα,δεν το πιστεύω.Η ορθοδοξία μας θεωρεί ίσους.