Σκρέκας – μέτρα στήριξης καταναλωτών: Η συμφωνία με τα σουπερ μάρκετ



 

Σειρά μέτρων για στήριξη των καταναλωτών έναντι των πληθωριστικών πιέσεων έθεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, σε συνάντηση με το ΔΣ της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας. Κατά τη συνάντηση ζητήθηκαν συγκεκριμένα μέτρα από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Να περιληφθεί στο «Καλάθι του Νοικοκυριού» τουλάχιστον ένα επώνυμο προϊόν ανά κατηγορία, εφ’ όσον διαθέτει προϊόν στην εν λόγω κατηγορία.
Να καθιερωθεί 2ο σημείο πώλησης ιδιαίτερης προβολής για τα προϊόντα του «Καλαθιού του Νοικοκυριού» σε καταστήματα σούπερ μάρκετ, όπου είναι χωροταξικά εφικτό.
Να διασφαλιστούν προσιτές τιμές σχολικών ειδών εν όψει της έναρξης της νέας σχολικής περιόδου (υπενθυμίζεται ότι τα σχολικά είδη έχουν ενταχθεί στην περίμετρο εφαρμογής του Νόμου 4818/2021 με την επιβολή πλαφόν στο μεικτό περιθώριο κέρδους ώστε να μην είναι μεγαλύτερο ανά μονάδα από εκείνο προ της 31ης Δεκεμβρίου 2021).
Στη συνάντηση εκφράστηκε η πρόθεση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Ανάπτυξης να επικοινωνεί τόσο μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας e-katanalotis όσο και με άλλους τρόπους τα προϊόντα για τα οποία οι προμηθευτές θα ανακοινώσουν μόνιμη μείωση, μεγαλύτερη από 5% στους επίσημους τιμοκαταλόγους τους, μέχρι τέλος του 2023. Στη συνάντηση μετείχαν ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή Σωτήρης Αναγνωστόπουλος και το ΔΣ της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας υπό τον πρόεδρό της, Αριστοτέλη Παντελιάδη (ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ), και με τη συμμετοχή του γενικού γραμματέα, Κώστα Μαυροειδή (Γαλαξίας), του μέλους του ΔΣ Λάμπρου Παπακοσμά (Σκλαβενίτης) και του γενικού διευθυντή, Απόστολου Πεταλά.

«Να βάλουμε όλοι πλάτη και να στηρίξουμε την ελληνική οικογένεια»
Ο υπουργός Ανάπτυξης τόνισε, μεταξύ άλλων, πως «το μήνυμά μου προς την Ένωση των Σούπερ Μάρκετ όσο και γενικότερα προς όλους τους παράγοντες στην αγορά (βιομηχανία, χονδρικό και λιανικό εμπόριο) είναι ξεκάθαρο. Πρέπει να βάλουμε όλοι πλάτη για να στηρίξουμε την ελληνική οικογένεια ορθώνοντας δίχτυ προστασίας απέναντι στις διεθνείς πληθωριστικές πιέσεις». «Ως υπουργείο Ανάπτυξης, ταυτόχρονα με τους αυστηρούς ελέγχους που ενεργούμε σε όλα τα προϊόντα για το μεικτό περιθώριο κέρδους, σε εφαρμογή του Νόμου 4818/2021, την ισχύ του οποίου παρατείναμε έως το τέλος του 2023, με έμφαση στα σχολικά και τα προϊόντα αλευροποιίας, επεξεργαστήκαμε και καταθέτουμε δέσμη θετικών προτάσεων, λογικών και εφαρμόσιμων, που είναι βέβαιο ότι θα ωφελήσουν τους καταναλωτές και κυρίως τους πιο ευάλωτους. Επαναλαμβάνω ότι ως κυβέρνηση κάνουμε και θα κάνουμε ό,τι είναι απαραίτητο για να περάσουμε με το μικρότερο δυνατό κόστος για όλους αυτήν τη δύσκολη περίοδο» τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Κώστας Σκρέκας.

alphafreepress.gr

3 σχόλια στο άρθρο “Σκρέκας – μέτρα στήριξης καταναλωτών: Η συμφωνία με τα σουπερ μάρκετ

  1. Στέλιος Κ.καθηγητης.

    - Edit

    Απαντήστε

    Το νέο παραγωγικό μοντέλο
    Της κυβέρνησης των αχρηστων!
    Ποιο;
    Πολλές πυρκαγιές,καταστροφή του
    Φυσικού περιβάλλοντος και θα δουλεύεις
    Έλληνα μέχρι τα 75 χρόνια σου και μετά κουστούμι
    και σ άλλη γη( ουρανο) , σ αλλά μερη,στα επέκεινα!
    Τώρα θα έχουμε και γόμες και ξύστρες και ξύλο μπογιές
    απ το καλάθι του νοικοκυριου!
    Αυτοί,τόσο αναλγητοι και μικράνθρωποι που είναι,
    και τα βιβλία του ΟΕΔΒ, βιβλία που δίδονται δωρεάν στους μαθητές
    από κεκτημένη ταχύτητα του κέρδους,θα τα βάλουν στο καλάθι του νοικοκυριου!
    Η γραμματική 25% έκπτωση και το συντακτικό 25,1% εκπτωση!
    Γεμίσατε τη χωρα με καλάθια και pass!
    Κάθε γιορτη και πασσ
    κάθε πασσ και καλάθι,
    Κατά το ” κάθε καμπάνα και παπάς
    κάθε παπάς και Διάκος”
    Και τώρα; στο Πάσχα του καλοκαιριού;
    στη γιορτή της Παναγιάς, φτιάξτε και το κερί pass ,
    μ ανάβουμε κανένα παραπάνω κερακι,κερακι απ το καλαθι του νοικοκυριου
    Και την 28η Οκτωβρίου,φτιάξτε το σημαία pass ,να γεμισουν τα μπαλκόνια μας
    με σημαίες απ το καλάθι του νοικοκυριου !
    Τωρα;τι είναι επέκεινα και τί επί τάδε;
    Ανοίξτε κανένα λεξικό, όχι απ το καλάθι του νοικοκυριου ,
    αλλά από τη βιβλιοθήκη σας!

  2. “Ελλάδα υπεροχη!
    Φυσηξε;κάηκες
    Εβρεξε;πνιγηκες
    Χιονισε;αποκλειστηκες!
    Και στα ενδιάμεσα των παραπανω,τρέχεις να σωθείς απ την καθημερινότητα.”
    Γραμμένο σε τοίχο.
    Στους τοίχους…..τα πιο αληθινά συνθήματα.

  3. Μαρία Νικολάρη

    - Edit

    Απαντήστε

    Να ακούτε και την άποψη του απλού πολίτη που πολεμάει κάθε μέρα να τα βγάλει πέρα. Πλέον στο σούπερ μάρκετ όταν πάω βλέπω πρώτα τις προσφορές και επιλέγω τι θα πάρω βάσει αυτών για να κάνω οικονομία. Ήθελα καιρό να πάρω καθαριστικά της Vileda, αλλά μόλις σήμερα το αποφάσισα όταν είδα την προσφορά -50% στο MyMarket. Πιστεύω ότι πολλοί (σαν και μένα) περιμένουν κάτι να βγει σε προσφορά για να το πάρουν, το καλάθι δεν βοηθάει

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.