Απόφαση της Αστυνομίας για την διέλευση των οχημάτων στη Γέφυρα Σερβίων- Ποιες οι αλλαγές στην κυκλοφορία



 

Α) Η απαγόρευση κυκλοφορίας παντός είδους οχημάτων, με μεικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων στην Εθνική Οδό Κοζάνης- Λάρισας, από τη Χ/Θ 18+900 έως τη Χ/Θ 20+300 (Υψηλή Γέφυρα Σερβίων), λόγω εκτέλεσης εργασιών ενίσχυσης της Υψηλής Γέφυρας Σερβίων που βρίσκεται στην Εθνική Οδό Κοζάνης – Λάρισας και μετά από Απόφαση του Διευθυντή της Διεύθυνσης Αστυνομίας Κοζάνης.

Β) Η κυκλοφορία των οχημάτων,  με μεικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων και μέγιστο ύψος 4 μέτρα, διεξάγεται ως ακολούθως:

  • Από το 30ο χλμ. της Εθνικής Οδού Κοζάνης-Λάρισας (διασταύρωση Αυλών)- Αυλές- Γούλες- Ρύμνιο- Γέφυρα Ρυμνίου- Επαρχιακή Οδός Ρυμνίου-Αιανής, Αιανή-Δημοτική Οδός Αγίου Αθανασίου, Δημοτική Οδός Αιανού, Επαρχιακή Οδός Κοζάνης-Αιανής-Κυκλικός Κόμβος εισόδου πόλεως Κοζάνης-Βατερό- Ενωτική Οδός ή Εγνατία Οδός και αντιστρόφως.

Γ) Η στένωση της Εθνικής Οδού Κοζάνης Λάρισας, από τη Χ/Θ 18+900 έως τη Χ/Θ 20+300 (Υψηλή Γέφυρα Σερβίων), με περιορισμό του πλάτους κυκλοφορίας στα τέσσερα (4) μέτρα και το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας ορίζεται στα 40χλμ/ ώρα.

Δ) Η κυκλοφορία των λοιπών οχημάτων στην Εθνική Οδό Κοζάνης Λάρισας, διεξάγεται κανονικά, ρυθμιζόμενη από τους υφιστάμενους φωτεινούς σηματοδότες για την εναλλακτική μονοδρόμηση της  οδού «από την Χ/Θ 18+900 έως την Χ/Θ 20+300».

Ε) Η απαγόρευση της στάσης και στάθμευσης παντός οχήματος, στις οδούς εντός των Δημοτικών Διαμερισμάτων Ρυμνίου, Αιανής και Λευκοπηγής, που διέρχονται τα οχήματα σύμφωνα με το οριζόμενο δρομολόγιο της ανωτέρω (Β) παραγράφου.

Ένα σχόλιο στο άρθρο “Απόφαση της Αστυνομίας για την διέλευση των οχημάτων στη Γέφυρα Σερβίων- Ποιες οι αλλαγές στην κυκλοφορία

  1. Μήπως υπάρχουν συμφέροντα και δεν μπορεί να κλείσει η γέφυρα? Λέω εγώ τώρα!!!!!!!!!
    Όλοι μας που έχουμε περασει από αυτήν την γέφυρα πως την είδατε?Λετε να υπάρχει μόνο μία ρωγμή σε όλο αυτό το μήκος?Λεω εγώ τώρα!!!!!!!??
    Αυτοί που σκέφτηκαν βάζοντας ένα φανάρι και να σταματάνε τα οχήματα 5′ με αποτέλεσμα να συγκεντρώνεται περισσότερος όγκου φορτίου κατά την εκκίνηση πρέπει να έχουν πάρει καμιά δεκαριά πτυχία σε μια τριετία μέσα και όχι όπως ο Τσίπρας που πήρε ένα πτυχίο μόνο στην τετραετία.(Λεγόμενα κορυφαίου επιστήμονακαι διδάκτορα παγκοσμίας εμβέλειας)..Λεω εγώ τώρα!!!!!!!!!
    Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω την θεά ΤΥΧΗ (συγγνώμη θεέ μου που σε βάζω σε δεύτερη μοίρα) που είμαι ζωντανός σε αυτήν την χώρα.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.