Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις: Απαγορεύεται η κυκλοφορία παντός είδους οχημάτων με μεικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων στην Υψηλή Γέφυρα Σερβίων



 

Α) Ανακοινώνεται η απαγόρευση κυκλοφορίας παντός είδους οχημάτων, με μεικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων στην Εθνική Οδό Κοζάνης- Λάρισας, από τη Χ/Θ 18+900 έως τη Χ/Θ 20+300 (Υψηλή Γέφυρα Σερβίων), λόγω εκτέλεσης εργασιών ενίσχυσης της Υψηλής Γέφυρας Σερβίων που βρίσκεται στην Εθνική Οδό Κοζάνης – Λάρισας και μετά από Απόφαση του Διευθυντή της Διεύθυνσης Αστυνομίας Κοζάνης.

Β) Η κυκλοφορία των παντός είδους οχημάτων,  με μεικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων και μέγιστο ύψος 4 μέτρα, τα οποία έχουν αναχώρηση και προορισμό σε περιοχές εντός της Π.Ε. Κοζάνης, διεξάγεται ως ακολούθως:

  • Από το 30ο χλμ της Εθνικής Οδού Κοζάνης-Λάρισας (διασταύρωση Αυλών)- Αυλές- Γούλες- Ρύμνιο- Γέφυρα Ρυμνίου- Υπό χαρακτηρισμό οδικό δίκτυο- Καισαρειά (περιφερειακή οδός)- Επαρχιακή Οδό Άνω Κώμης-Καισαρειάς- εκ νέου είσοδος στο υπό χαρακτηρισμό οδικό δίκτυο – διασταύρωση με τη Δημοτική Οδό Κοζάνης-Καρυδίτσας-Αριστερά προς Καρυδίτσα-δεξιά προς Δημοτική Οδό Καρυδίτσας-Λευκόβρυσης- Επαρχιακή Οδός Κοζάνης-Αιανής- Κυκλικός Κόμβος εισόδου πόλεως Κοζάνης- Βατερό- Ενωτική Οδός ή Εγνατία Οδός και αντιστρόφως.
  • Η κυκλοφορία των παντός είδους οχημάτων, με μεικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων, με κατεύθυνση από Λάρισα προς Κοζάνη και αντίστροφα, θα διεξάγεται μέσω της Εγνατίας Οδού, είτε προς Γρεβενά είτε προς Βέροια.

 

Γ) Η στένωση της Εθνικής Οδού Κοζάνης Λάρισας, από τη Χ/Θ 18+900 έως τη Χ/Θ 20+300 (Υψηλή Γέφυρα Σερβίων), με περιορισμό του πλάτους κυκλοφορίας στα τέσσερα (4) μέτρα και το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας ορίζεται στα 40χλμ/ ώρα.

Δ) Η κυκλοφορία των λοιπών οχημάτων στην Εθνική Οδό Κοζάνης Λάρισας, διεξάγεται κανονικά, ρυθμιζόμενη από τους υφιστάμενους φωτεινούς σηματοδότες για την εναλλακτική μονοδρόμηση της  οδού «από την Χ/Θ 18+900 έως την Χ/Θ 20+300».

2 σχόλια στο άρθρο “Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις: Απαγορεύεται η κυκλοφορία παντός είδους οχημάτων με μεικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων στην Υψηλή Γέφυρα Σερβίων

  1. Στέλιος Κ,καθηγητης,βολιωτης.

    - Edit

    Απαντήστε

    Και,μόλις σήμερα μάθαμε ” τα σχεδια της γέφυρας δεν υπηρχαν!!!!
    Και σώθηκε ένα αντίγραφο των σχεδίων σε ιταλική υπηρεσία, ένα αντίγραφο που κράτησε ο γιος του Ιταλού Μηχανικού…για να τιμήσει τον πατέρα του!
    Βρε, ελληνικό κράτος που ζεις και αναπνέεις από τύχη και ατυχια,είναι δυνατόν, να μην έχεις στα αρχεία σου …τα σχέδια της μεγαλύτερης γέφυρας της ελλαδος
    και να έχεις φωτογραφίες με τα χρώματα γραβατων που φορούσαν οι πολιτικοί την ημέρα των εγκαινίων της;
    Ειρήσθω εν παρόδω,ο πατέρας μου τσοπάνος ήταν κι έλεγε συχνά ” ξεκάρφωτη κοινωνια”
    Έβλεπε λίμνες, κοιλάδες και βουνά ,έβλεπε την τάξη και αρμονία της φύσης και έλεγε ” ξεκάρφωτη κοινωνια”
    που να ήταν υπάλληλος του κρατικού μηχανισμού, της ανοργανωσιας και των υπηρεσιων” ζαμάν,φου”,τι θα έλεγε τοτε;
    Κάτι έβλεπε, αλλά το μυστικό του ,το πήρε μαζί του και που να ψάξω να τον βρω,να μου το εξηγησει!
    Ελλάδα ξεκάρφωτη,κοινωνια του φαινεσθαι,κοινωνια φιγουρατζου!
    Ελλάδα που κλαις..μετά από ένα τραγικό συμβαν,αλλά δεν προνοεις,πριν κλαψεις!
    Προχθές που βγήκαν στη δημοσιότητα οι φωτογραφίες του τρομου,της γεφυρας με ανοιχτά τμήματα σκυροδεματος,ως τριαντάφυλλα μέρα από τυφώνα και σχολίασα για την επικινδυνοτητα της γέφυρας,κάποιος εγραψε” πολύ αστοχο το σχόλιο του καθηγητου”
    Και;και,χθες απαγορεύτηκε η διελευση φορτηγών και λεωφορείων απ τη γεφυρα( sik)!!!
    Και,η γέφυρα πρέπει να επισκευαστεί και να γίνει ένα ανθρώπινο σιδηροδρομικο δίκτυο.
    Για τη Γέφυρα,δεν ξέρω,τι πρέπει να γίνει,δεν είμαι ειδικος!
    Για τους σιδηροδρόμους ξερω κι έχω δικό μου σχέδιο,μιας και θεωρώ τον Τρικούπη, ως τον μεγαλύτερο πολιτικό,μετά τον Καποδίστρια.
    Και,όπως είπε ο Αλέξανδρος Παπαδιαμαντης,ο συντοπιστής μου”ακομα αδυνατώ να συνοικειωθω προς την ιδέα ότι ο Χαρίλαος Τρικούπη δεν υπάρχει πλέον εν τοις ζώσιν,ότι ο Κολοσσός ούτος της πολιτικής κείται νεκρος” στη νευρολογίας του..
    Δύο είναι τα σχέδια μου, διαβάζοντας αχορταγα τον βίο και την πολιτεία του Τρικούπη, ή να τον θερμοπαρακαλεσουμε ,να ξαναλθει πάλι κοντά μας ή….να γίνει μια γραμμή Αθήνα- Θεσνικη!
    Ούτε διπλές, ούτε τρίπλες γραμμές,στην Ελλάδα ζούμε κι όχι στην Ζαπαν και στην Τσάινα!
    Ένα τρένο θα ξεκινάει από Αθήνα και θα φθάνει θεσνικη!
    Και,όταν φθάσει θεσνικη,θα ξεκινάει για Αθήνα μια ν ανταμώνεται …με τον αέρα μονον κι όχι με άλλο τρενο!
    Κι αν έχουμε πολύ κόσμο για να ταξιδέψει…θα ξεκινούν 2 και 3 τρένα μαζί,το ένα πίσω απ τ άλλο κι όχι το ένα απέναντι απ τ άλλο.
    Τώρα σταματάω…γιατί στην τηλεόραση μιλάνε για την ασφάλεια των λεωφορείων και την ασφαλή μετακίνηση των σχολικών λεωφορείων!
    Κάθε μέρα και κάτι καινούριο βγαίνει στην επιφανεια!
    Θεός φυλαξοι.
    Ξεκάρφωτη κοινωνία,απ το 1859 ,το τρενο ,μπήκε στις γραμμές και..και το 2023,
    που παρακολουθούμε ο ένας τον άλλον, μέσω κινητού και ξέρουμε ,τι γραβάτα θα φορέσει ο κύριος Στέλιος,να πάει μια βόλτα και δεν ξέρουμε..που είναι το τρενο,δεν ξέρουμε..που είναι το κράτος,ουτε η κοινωνια και πως να ξερουμε;
    Αφού είναι ξεκάρφωτη,όπως έλεγε ο λατρεμένος μου πατέρας.
    ” πελάγη και λίμνες
    κοιλάδες και βουνα”
    “Πόσο όμορφη είσαι Ελλάδα μου αγαπημένη,πόση ασχήμια σ αυτούς που σε διοικουν υπαρχει”
    Ας πω κι εγώ κάτι αγαπημένε μου πατέρα κι αγαπημένοι άλλοι πατεράδες,αγνοί κι άδολοι
    που φύγατε και δεν προλάβατε τη νέα τεχνολογία…

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.