Γιώργος Κασαπίδης: Οι Στόχοι του Στρατηγικού Σχεδίου για την καλύτερη Τουριστική Προβολή της Δυτικής Μακεδονίας



 

Ένα φιλόδοξο Σχέδιο Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης για το 2023, παρουσιάστηκε στο Περιφερειακό Συμβούλιο, την Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2023, από τον Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας Γεώργιο Κασαπίδη.

Γεώργιος Κασαπίδης: «Η επανεκκίνηση του τουρισμού σε παγκόσμιο επίπεδο στέλνει αισιόδοξα μηνύματα με την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας να συστήνεται στις τουριστικές αγορές ως ένας ασφαλής και βιώσιμος προορισμός, που μπορεί να προσφέρει μοναδικές και αυθεντικές εμπειρίες στον επισκέπτη»

Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας σε συνεργασία με τον τεχνικό σύμβουλο, καθηγητή κ. Δημήτρη Κούτουλα και τους φορείς του τουρισμού, σχεδίασε τη διαμόρφωση του σχεδίου τουριστικής προβολής για το 2023, με στόχο την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της περιοχής και την αύξηση της επισκεψιμότητας. Με το στρατηγικό σχέδιο τουριστικής προβολής αντιμετωπίζεται ενιαία το τουριστικό προϊόν της Δυτικής Μακεδονίας και μπαίνουν οι βάσεις για την μακροπρόθεσμη, ορθολογική, περιβαλλοντικά εναρμονισμένη και µε προϋποθέσεις αειφορίας τουριστική ανάπτυξη της Περιφέρειάς μας.

Η Δυτική Μακεδονία διαθέτει απαράμιλλο φυσικό κάλλος, σπάνιο πολιτιστικό και πολιτισμικό πλούτο, σε έναν συνδυασμό, που μπορεί να ικανοποιήσει και τον πιο απαιτητικό επισκέπτη, ως ένας πλήρης τουριστικός προορισμός για όλο το χρόνο.

Στόχοι του Στρατηγικού Σχεδίου για την Τουριστική Προβολή της Δυτικής Μακεδονίας:

Βασικός στόχος του στρατηγικού σχεδιασμού είναι η ισόρροπη τουριστική ανάπτυξη της Δυτικής Μακεδονίας κατά τρόπο που θα επιτυγχάνονται ταυτόχρονα:

  1. Αύξηση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού Δυτική Μακεδονία
  2. Αύξηση της επισκεψιμότητας με συστηματική προσέγγιση τόσο του ευρύτερου

ταξιδιωτικού κοινού όσο και τουριστών ειδικών κατηγοριών

  1. Αύξηση του χρόνου παραμονής και της κατά κεφαλήν δαπάνης ανά επισκέπτη.

 

Αυτοί θα επιτευχθούν με:

  1. Προτεινόμενες εμπειρίες
  • Πολυήμερα ταξιδιωτικά προγράμματα
  • Καλεντάρι εποχιακών δραστηριοτήτων
  • Ευρετήριο activity providers
  1. Στήριξη επιχειρηματικότητας
  • Πρόγραμμα κατάρτισης Συμβουλευτική υποστήριξη (mentoring)
  • Βραβεία Τουρισμού
  1. Διάχυση Τεχνογνωσίας
  • Συνέδριο Βιώσιμου Τουρισμού (ετήσιο)
  • Έρευνα ικανοποίησης επισκεπτών (ανά διετία)

 

Εκδηλώσεις

Ημερολόγιο εκδηλώσεων (Calendar of Events)

  1. Έργα τουριστικού ενδιαφέροντος (εκτός πλαισίου του παρόντος σχεδίου)
  2. Δημιουργία επικοινωνιακής υποδομής
  • Ανάπτυξη ταυτότητας (branding)
  • Φωτογράφιση
  • Κειμενογράφηση
  • Βίντεο
  • Ανάπτυξη ιστοσελίδας
  • Ανάπτυξη εφαρμογής για smartphone
  • Παραγωγή εντύπων
  1. Επαναλαμβανόμενες ενέργειες μάρκετινγκ
  • Διαδικτυακή προώθηση και προβολή
  • Συνεργασία με μέσα ενημέρωσης και influencers
  • Επαφές με το travel trade (B2B)
  • Διαδικτυακή και συμβατική διαφήμιση

 

2 σχόλια στο άρθρο “Γιώργος Κασαπίδης: Οι Στόχοι του Στρατηγικού Σχεδίου για την καλύτερη Τουριστική Προβολή της Δυτικής Μακεδονίας

  1. Στέλιος Κ,καθηγητης,βολιωτης

    - Edit

    Απαντήστε

    Αυτό το καλεντάρι, θα το διαβάζουν οι επόμενες γενιές των Δυτικομακεδονων
    και θα σκάνε απ τα γελια ,σε στιγμές χαλαρωσης!
    Λόγια,λόγια,λόγια ανέξοδα,λόγια ανέφικτα,λόγια τα ίδια ,σαν από ,κιτρινισμενο,πολυχρησιμοποιημενο καρμπόν.
    Για χαλαρώστε λίγο και διαβαστε!
    Λόγια τα ίδια,λόγια κουραστηκά,σαν τα λόγια του Δημητράκη,ο οποίος, χρόνια τώρα,όταν ανεβαίνει στο βήμα της Βουλής, χρησιμοποιεί τα ίδια λόγια απ την αρχετυπη ομιλία του 1917!
    Λόγια νεκρά, λόγια απολιθωματα!
    Τώρα,τι σχέση έχουν τα λόγια ,τα κουραστηκά του Δημητράκη και του περιφερειαρχιάκη;;
    Βαρέθηκε ο κόσμος ν ακούει τα ίδια και τα ιδια!
    Δημητράκη,αν θες το 6% του κόμματος σου,να φτάσει στο 16%,την επόμενη φορά
    που θα βγεις στο βήμα της Βουλής, σκίσε την ομιλία που έχεις με τα κιτρινισμενα φύλλα,απ το 1917 και πες 10 λέξεις,από στήθους,μέσα απ την ψυχή σου και την καρδιά σου κι εσύ περιφερειαρχη,της πιο φτωχής και δεινοπαθούσης περιφέρειας της Ευρώπης,άφησε τα πολλά τα λόγια τα μεγαλα και τα ψεύτικα και το επόμενο άρθρο σου,ναχει 10 γραμμές, με λόγια από ψυχής και καρδιάς,αν θέλεις, να σε ξανατιμησει ο κοσμος με την ψηφο του!
    ….τουριστική προβολή της Δυτικής Μακεδονιας…
    Κι από κάτω;λογια,λογια ,εκθέσεις ουτοπίας και του ανέφικτου.
    Τόσα λόγια, ούτε οι Κινέζοι για να διαφημίσουν το Σίνικο τους,τείχος,
    ούτε η Βαβυλώνα για να διαφημίσει..τους κρεμαστούς κηπους της,ένα από τα επτά θαύματα του κοσμου!
    Θαύμα είναι… που ζει ακόμη ,η Δυτική Μακεδονια ,εγκαταλελειμμενη απ όλους εσάς….που ζείτε στη Δυτική Μακεδονια,αλλά προσκυνατε …το κράτος των Αθηνων!
    Απ άλλου,παίρνετε ψήφους, άλλους προσκυνατε!
    ” άλλου τρως και πίνεις…κι αλλού…το δίνεις ”
    Θου κυριε…
    Δημήτρη μου,Δημήτρη μου,μας έκλεισες το σπίτι μας,συρρικνωσες το Ιστορικό ΚΚΕ.
    Περιφερειαρχουλη μας,μας συρρικνωσες και μας κατέστρεψες τη Δυτική Μακεδονια!
    ..Kalentar of events….
    Θάλεγα κατι γαλλικο,αλλά,ας τ αφήσουμε για τα καρναβάλια….
    Κι εκείνη η ….διάχυση τεχνογνωσίας…..
    Προσέξτε,μη διαχυθει πολύ και μας κάψει,όπως διαχέεται το φως του ήλιου,την
    ημέρα πουχει….39 βαθμούς Κελσίου.
    Το καλεντάρ… της,κατ όνομα, περιφερειας..
    Όπως λέμε, το ημερολόγιο του Κολόμβου.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.