Πόσο συχνά να δημοσιεύω στα social media της επιχείρησής μου;



Τα social media έχουν ωφελήσει ποικιλοτρόπως το ηλεκτρονικό εμπόριο, τόσο από τη σκοπιά των καταναλωτών όσο και από εκείνη των επαγγελματιών.

Οι επιχειρηματίες αξιοποιούν τις δυνατότητες προβολής και διαφήμισης των social media -ειδικά όσοι έχουν λάβει επαγγελματική εκπαίδευση παρακολουθώντας digital marketing σεμιναρια– προκειμένου να προσεγγίζουν τους δυνητικούς πελάτες τους στα ψηφιακά «στέκια» όπου συχνάζουν. 

Ποια όμως, είναι η καλύτερη στρατηγική δημοσιεύσεων για τα εταιρικά προφίλ στα social media; Μήπως συμβαίνει να προβάλετε υπερβολικά το κατάστημα σας και πιθανώς «κουράζετε» τους χρήστες ή περνάει απαρατήρητο και ο κόπος πας πηγαίνει χαμένος; 

Αν λοιπόν και εσείς επιδιώκετε να ενισχύσετε την ψηφιακή παρουσία της επιχείρησής σας, είτε αυτή είναι φυσικό κατάστημα είτε ηλεκτρονικό, και να κερδίσετε τις εντυπώσεις και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, δείτε παρακάτω πόσο συχνά χρειάζεται να δημοσιεύετε περιεχόμενο στα social media.

Δημοσιεύσεις σε Facebook & Instagram

Ο αλγόριθμος του Facebook παρέχει προτεραιότητα στο περιεχόμενο που προέρχεται από τους φίλους των χρηστών και τις ειδήσεις, για να εμφανίζεται στην αρχική σελίδα. Το γεγονός αυτό καθιστά πιο δύσκολο για τις εταιρείες και τις επιχειρήσεις να μοιραστούν το περιεχόμενό τους με το κατάλληλο κοινό που στοχεύουν. 

Ωστόσο, το Facebook «επιβραβεύει» την ποιότητα στο εταιρικό περιεχόμενο, με αποτέλεσμα να αναδεικνύει μοναδικές δημοσιεύσεις από εταιρικές Σελίδες στο timeline των χρηστών και να φιλτράρει όσες έχουν χαρακτήρα spam.

 

 

Η μέγιστη συχνότητα που συστήνεται να δημοσιεύετε περιεχόμενο για την επιχείρησή σας στο Facebook είναι μέχρι 10 δημοσιεύσεις την εβδομάδα -αλλά όχι λιγότερο από 3. Το πιο συνηθισμένο είναι να προγραμματίζετε 1 δημοσίευση να δημοσιεύεται κάθε ημέρα, μεταξύ 1 και 4 το απόγευμα.

To Instagram που συνιστά φωτοκεντρικό κοινωνικό δίκτυο είναι αλήθεια πως «δυσκολεύει» τις μικρές επιχειρήσεις στο να δημοσιεύουν με συνέπεια εικόνες και στιγμιότυπα που αφορούν στη δραστηριότητά τους. Αλλά δεν θα έπρεπε, καθώς ακόμη και οι κορυφαίες εταιρείες δημοσιεύουν μόνο κατά μέσο όρο 1,5 φορά την ημέρα.

Οι επιχειρήσεις με μικρότερο κοινό προτείνεται να μοιράζονται 1-2 φωτογραφίες την ημέρα, ενώ όσες έχουν περισσότερους από 1.000 ακολούθους μπορούν να δημοσιεύουν και περισσότερες, χωρίς να παρατηρούνται φαινόμενα μείωσης της αφοσίωσης των χρηστών.

Δημοσιεύσεις σε Twitter και LinkedIn

Το Twitter είναι ένα «γρήγορο» και λακωνικό δίκτυο, στο οποίο οι επιχειρήσεις συνήθως επικοινωνούν προσφορές και εκπτώσεις, αλλά και χρήσιμο περιεχόμενο που αφορά στη δραστηριότητά τους. Το Twitter απαιτεί υψηλή συχνότητα δημοσιεύσεων και μάλιστα, με στοιχεία επικαιρότητας καθώς οι χρήστες χρησιμοποιούν τα hashtags για να ενημερωθούν σχετικά με την επικαιρότητα. Αν το κοινό σας βρίσκεται στο εν λόγω μέσο, φροντίστε ώστε να δημοσιεύετε το λιγότερο 5 tweets ανά ημέρα, αποφεύγοντας να εκφράζετε άμεσα την άποψή σας σε φλέγοντα ζητήματα της ειδησεογραφίας. 

Το LinkedIn μπορεί να μην αξιοποιείται με θέρμη στη χώρα μας αναφορικά με τη στρατηγική προώθησης μιας επιχείρησης αλλά οι επαγγελματίες «βρίσκονται» εκεί και μοιράζονται απόψεις, άρθρα, βίντεο επαγγελματικής φύσεως, που αφορούν στον κλάδο τους, διευρύνοντας την αναγνωρισιμότητά του brand τους. Αν επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε και αυτή την επιλογή, μπορείτε να προετοιμάσετε 20 δημοσιεύσεις για κάθε μήνα, ώστε να προσελκύσετε σχεδόν το 60% του κοινού που σας ακολουθεί στο Linkedin.

Ένα σχόλιο στο άρθρο “Πόσο συχνά να δημοσιεύω στα social media της επιχείρησής μου;

  1. Στέφανος Οικονομίδης

    - Edit

    Απαντήστε

    Μια σημαντική παράμετρος που επηρεάζει την συχνότητα δημοσίευσης στα social media είναι η δυνατότητα μιας επιχείρησης να δημιουργήσει ελκυστικό περιεχόμενο για τα κοινά-στόχος της. Η δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου κοστίζει σε χρήμα και χρόνο και μια μικρή επιχείρηση δεν είναι εφικτό να την πραγματοποιεί σε τακτική βάση πχ 3 φορές την εβδομάδα. Στο πλαίσιο αυτό, είναι πιο αποτελεσματικό η μικρή επιχειρήση να επικεντρώνεται περισσότερο στην ποιότητα και λιγότερο στην συχνότητα. Με άλλα λόγια καλύτερα λιγότερες δημοσιεύσεις με ελκυστικό περιεχόμενο παρά συχνές δημοσιεύσεις με μέτριο περιεχόμενο. Αναλογιστείτε ότι για να ξεχωρίσει μια δημοσίευση στα social media θα πρέπει να είναι 10 φορές καλύτερη από εκείνη του ανταγωνισμού!

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.