Θείες Λειτουργίες με την παρουσία πιστών – Δείτε το πρόγραμμα στους Ι.Ν. της Κοζάνης



Από την Κυριακή 17 Μαΐου 2020 επιτρέπεται και πάλι η παρουσία πιστών στα Ιερά Μυστήρια και στις Ιερές Ακολουθίες των Ιερών Ναών της Εκκλησίας της Ελλάδος, σύμφωνα με προϋποθέσεις, οι οποίες θα ισχύουν έως τις 5 Ιουνίου 2020 και η τήρηση των οποίων κρίθηκε απαραίτητη για την αποφυγή του συνωστισμού των πιστών και την εξάπλωση της πανδημίας του κορωνοϊού Covid – 19.

Λόγω του περιορισμένου αριθμού παρουσίας των πιστών εντός των Ναών και για την διευκόλυνση στην προσέλευση και συμμετοχή τους στη Θεία Λειτουργία ανακοινώνεται, για τους Ι. Ναούς της πόλεως της Κοζάνης, το εξής πρόγραμμα για την Κυριακή 17η Μαΐου:
Ι. Ναός Αγίας Παρασκευής, 7.30 – 9.30
Ι. Ναός Αγίου Αθανασίου, 7.00 – 10.00
Ι. Ναός Παναγίας Φανερωμένης, 7.00 – 9.30
Ι. Ναός Αγίων Αναργύρων, 7.30 – 10.00
Ι. Ναός Μεταμορφώσεως του Σωτήρος, 8.30 – 9.30
Ι. Ναός Αγίου Γεωργίου, 6.30 – 9.30

Επίσης, στους εξής Ι. Ναούς θα τελεστούν διπλές Θ. Λειτουργίες κατά τις ώρες 7.00-8.30 & 9.30-10.30:
Ι. Μητροπολιτικό Ναό Αγίου Νικολάου
Ι. Ναό Αγίων Κωνσταντίνου & Ελένης
Ι. Ναό Αγίου Νικάνορα
Ι. Ναό Αγίου Δημητρίου (η πρώτη 7.30-8.30)

O δε Ι. Μητροπολιτικός Ναός του Αγ. Νικολάου έχει δημιουργήσει κανάλι στο You Tube, με τα στοιχεία Ι.Μ.Ν. Αγίου Νικολάου Κοζάνης, απ’ όπου θα αναμεταδίδεται τηλεοπτικά απ’ ευθείας η β΄ Θ. Λειτουργία.

Υπενθυμίζεται ότι στον εν λόγω Ι. Ναό βρίσκεται η θαυματουργή ιερή εικόνα της Παναγίας της Ζιδανιώτισσας, η οποία εν συνεχεία θα μεταφερθεί εκ περιτροπής και στους υπόλοιπους Ναούς της πόλεως, σύμφωνα με το σχετικό πρόγραμμα.

Από την Ιερά Μητρόπολη

16 σχόλια στο άρθρο “Θείες Λειτουργίες με την παρουσία πιστών – Δείτε το πρόγραμμα στους Ι.Ν. της Κοζάνης

  1. Επιτέλους! Να νιώσουμε και πάλι χριστιανοί! Μόνο που πειράζει να φορέσω χιτώνα και σανδάλια για να ρθώ; Τί; Πειράζει; Α, όχι. Αυτό είναι αδικία. Μόνο οι ιερείς και οι ψάλτες δικαιούνται να παριστάνουν τους βυζαντινούς πολίτες;

  2. Αντε τωρα που ανοιξαν οι ναοι να δω στην σειρα,οχι τους απλους πιστους που θα παμε να αναψουμε ενα κερακι,αλλα τους καθως πρεπει παραεκκλησιαστικους,στην σειρα να τρεχουν να πιασουν θεση.κοιταξτε ομως!να πατε και να κοινωνησετε!μη κανετε σαν τις μωρες παρθενες και το αναβαλλετε!αφου ειστε στερημενοι της Κοινωνιας να πατε!να μην τσαουνιζετε μονο που κλεισαν οι Ναοι.να πατε στην σειρα και να μεταλαβετε των αχραντων μυστηριων.μας ζαλισατε τοσο καιρο και τωρα δεν θα πατε?Α! Ολα στην φορα.οχι μονο να λετε οτι θα μαρτυρησετε για τον Χριστο.ενα ειναι σιγουρο.ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΤΕ.γιατι φοβαστε,γιατι ειστε υποκριτες.μαλλον καποιο αγνο παιδι θα παει και κανενας αστεγος που γυριζει εξω απο τον ναο,αυτοι εχουν μεσα τους Χριστο.εσεις οιδηθεν δεν θα πατε.ο παραδεισος για σας ειναι σαν την συνταξη του εργαζομενου.αργει να βγει για περισσοτερα χρηματα.δεν θα πατε ουτε εσεις,οφε οι ιερεις.φοβαστε.και το σωμα και το αιμα του Χριστου θα σας περιμενει,αλλα εσεις δεν θα ειστε εκει να το καταλυσετε.αν καταλυσετε θα ειστε ΑΓΙΟΙ.ανοχιψευτες

  3. Χαχαχαχα!
    Να δω να μαλώνουν έξω από την εκκλησία ποιος θα μπει μέσα!ο πολιτισμός τους σταματά εκεί!
    Φυσικά στο τέλος θα ακούσουν το κήρυγμα για τους άπιστους που τους έχουν κατατρέξει!πύρινους λόγους εναντίον πάντων!

  4. Ειναι δυνατον να πανε να κοινωνησουν αυριο οι αγανακτισμενοι;ουτε η Λουκα δεν θα παει και αυτη κουτοπονηρη ειναι!κανενας δεν θα παει και κανενας δεν θα κοινωνησει!ξερετε γιατι;και τον κορονοιο φοβουνται και μην χασουν την ζωουλα τους!κανενας δεν θα κοινωνησει!απλως θα πανε θα παρουν μια καρεκλιτσα διπλα στο παραθυρο και θα ευχονται να μην ελθει η ωρα του κοινωνικου!Απλως θα κανουν εδαφιαιες μετανοιες και γονυκλησιες για να δειξουν ποσο πιστοι ειναι!με το γονατισμα δεν μεταδιδεται ο ιος!ουτε με το σκυψιμο του σβερκου!εχει να πεσει γονατισμα και σκυψιμο!αλλα στο Αγιο Ποτηρι κανεις μα κανεις!μαλλον δεν θα παρουν και αντιδωρο απ του Παπα το χερι!Εκκλησιασμος χωρις αντιδωρο,σκορδαλια χωρις σκορδο!Και αυτο το μειδιαμα του Χριστου;σαν να λεει:παλι μαφησατε ΜΟΝΟ!
    Σαν να λεει:ουαι υμιν Γραμματεις και Φαρισαιοι υποκριται!οι διυλιζοντες τον κωνωπα και καταπινετε την καμηλο!
    Καμηλος,το χοντρο σχοινι,το καραβοσχοινο και οχι η καμηλα
    Μερσυ μποκου!
    Τεσεκιουρ εντεριμ!(ευχαριστω πολυ)

  5. Δηλαδή και οι 4 οι ανωτέρω γράψατε μόνο για να κρίνετε τους άλλους; Απολύτως δικαίωμά σας να μην πιστεύετε, κανένα δικαίωμά σας να χλευάζετε. Όσον αφορά τη Θ. Κοινωνία, για την οποία σχολιάζετε οι 2 απ’ τους 4, όποιος δεν κοινωνήσει, δεν σημαίνει ότι φοβάται τυχόν μετάδοση καμιάς ασθένειας, αφού ως γνωστόν (ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ) καμιά ασθένεια δεν μεταδίδεται μέσω αυτής. Ξέρετε υπάρχουν πραγματικοί λόγοι για να μην μπορεί να κοινωνήσει κάποιος και αφορά την προετοιμασία του καθενός. Δεν κοινωνάμε “για το καλό”, ούτε επειδή “είναι γιορτή σήμερα”, ούτε για να μας δει ο κόσμος να κοινωνάμε, αλλά απαιτείται προετοιμασία πιο πριν. Νηστεία και εξομολόγηση. Δοκιμάστε τα, και θα δείτε…

    1. Υπάρχει κόσμος όμως φίλε ανώνυμε που δεν πιστεύει ότι δεν κολλάει. Αν ήταν γνωστό όπως λες θα πίστευε όλος ο κόσμος, γιατί θα αποδεικνυόταν επιστημονικά ένα θαύμα.

      Οπότε από αγάπη και μόνο δε θα έπρεπε να τους καθησυχάσετε χρησιμοποιώντας πλαστικά κουταλάκια; Δεν είναι υποκριτικό να βάζει κάποιος την τυπολατρεία μιας ανθρωπιστικής θρησκείας πάνω από τον άνθρωπο; Εσείς δεν κολάζεστε, όταν κοινωνάτε, αδιαφορώντας για την ανησυχία των συνανθρώπων σας;

      Ξέρεις, μπορεί να είναι καλοπροαίρετοι, ευγενικοί άνθρωποι κι όχι άθλιοι άπιστοι, άξιοι όλου του δυσλειτουργικά απωθημένου μίσους σας.

  6. Ανωνυμε,των 17.10, εμεις δοκιμασαμε και νηστεια και εξομολογηαη,γιαυτο κρινουμε!αν δεν δοκιμαζαμε πως θα κριναμε!
    Δεν κρινουμε την νηστεια,αλλα εσας που νηστευετε για τα ματια του κοσμου και να κανετε ομολογια πιστεως στον καθε παραεκκλησιαστικο και οργανωσιακο!προσεξε μηπως απο την πολυ πιστη φουσκωσεις απο εγωισμο πολυ και δεν σε χωραει ο παραδεισος!

  7. Αναρωτιέμαι τι λέτε όταν εξομολογειστε!
    Με τη δική σας λογική ο καθένας αμαρτάνει μια φορά ανά δευτερόλεπτο!προβλέπεται ναχουν πολλή δουλειά οι εξομολογοι!εμείς μάλλον δεν εξομολογουμαστε γιατί ώσπου να βγούμε από την πόρτα του εξομολογου αμαρτάνουμε ξανά!
    Οι πόρτες του Παραδείσου ερμητικά κλειστές για μας!
    Στην ειρωνεία σας απαντώ αντίστοιχα!λίγο πολύ ο καθένας γνωρίζει την ερμηνεία του: ως γνωστόν:δεν έχετε σεις την αποκλειστικότητα στη γνώση!

    1. Προς τον ανώνυμο των 22:52/16/5/20
      Το μεγαλύτερο πρόβλημα σας είναι η παντελής έλλειψη χιούμορ!πρέπει λίγο να χαλαρώσετε κ να αρχίσετε να βλέπετε τη ζωή κ με άλλο μάτι!αν το κάνετε αυτο θα δείτε πως κ οι υπόλοιποι γύρω σας θα σας αντιμετωπίζουν διαφορετικά!έχετε κάτι καινούργιο να μας πείτε ,γιατί όλα όσα λέτε τα ξέρουμε κ σεις παρολα αυτά τα επαναλαμβάνετε!ο λόγος σας είναι τις πιο πολλές φορές ξύλινος κ έτσι κανείς δε θέλει να σας ακούει!εκτός από όλους τους πιστούς σας,οπότε μάλλον θα μου επιτρέψετε να συμπεράνω πως το κάνετε για να τους συγκρατειτε στους κόλπους τη ς πίστης σας!
      Για τη θεία κοινωνία θαλεγα αν μου επιτρέπετε πως εάν τηρουσατε τις εντολές όπως όλος ο κόσμος έπραξε κ δεν σας έπιανε αυτή η πρωτόγνωρη υστερία ,πιστέψτε με πως κανείς μα κανείς δε θα έλεγε τίποτε,όπως στο παρελθόν ποιος σας ενόχλησε όταν κοινωνουσατε?γίνατε επαναστάτες χωρίς αιτία,οπότε λογικό ήταν να δεχτείτε τις αντιδράσεις του πλήθους.
      Όμως τότε δε θα ήσασταν διωγμενοι-κυνηγημενοι!
      Κάτω από αυτές τις συνθήκες λοιπόν εκτέθηκε ανεπανόρθωτα η “πιστη” σας κ αυτό οφείλεται αποκλειστικά κ μόνο σε σας!το αν είναι κολλητικος ο ιός μέσω της θείας κοινωνίας αφορά όλους κ όχι μόνο τους εκκλησιαζομενους!

  8. Δύο μήνες δε σας έφτασαν για νηστεία?ένα ραντεβού στον εξομολόγο κ έτοιμοι!δε χλευάζω απλά επισημαίνω!

  9. Παλια νηστευαν οι ανθρωποι αναγκαστικα γιατι δεν ειχαν να φανε κρεας και τυρι!η γατα το κρεας δεν εφτανε και ελεγε,σημερα ειναι τεταρτη!
    Σημερα εχουν ολοι ψυγεια και καταψυκτες και ειναι γεματα κρεατα!
    Τοσα πολλα κρεατα που εχουν βαρεθει το κρεας και το ριξαν ολοι στην χορτοφαγια!Τωρα να αλλαξετε την νηστεια και νηστισιμα να ειναι τα κρεατα και αρτυσιμα τα φασολακια!υποκριτες!οσο για την εξομολογηση!εσυ που πεταχτηκες!ποσοι νεοι και ηλικιωμενοι εξομολογουνται;Παλια εξομολογουνταν οι ανθρωποι,οταν ηταν υποχρεωτικο!επρεπε στην σειρα να πας μα εξομολογηθεις,διαφορετικα ξυλο την Δευτερα!και ψαχναμε μικρα παιδακια,να βρουμε αμαρτιες να τις πουμε και λεγαμε και ψεματα,γιατι ο εξομολογος ειχε μια αυστηροτητα και ενα υφος!Θεε μου!λες και ηταν ανακριτης δευτερου γραφειου!και ποιες ηταν οι αμαρτιες μας;ολοι το ιδιο λεγαμε!φαγαμε απο το γλυκο που ειχε φυλαγμενο η μανα μας!φαγαμε τοσο ψευτικο γλυκο!λεγαμε τοσα αθωα ψεματα!μια φορα με πηραν τα κλαματα γιατι οντως δεν ηθελα να πω ενα ακομη αληθινο ψεμα!ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ!
    Να σας πω τωρα γιατι ειχε αυστηρο υφος ο εξομολογος;γιατι το χωριο μου απηχε γυρω στα πενηντα χιλιομετρα απο την πολη και την ταλαιπωρια του την εβγαζε σε μας! Και ολα αυτα επι χουντας!ολα γινοταν κατω απο τα νυχια του τεραστιου πουλιου που ηταν κρεμασμενο στον πλατανο του χωριου και εγραφε απο κατω Ελλας Ελληνων Χριστιανων!και ο βασιλιας ειχε πνευματικο και η βασιλισσα και ηταν ο Ιερωμυμος ο Α,τον ιδιο μαλλον πνευματικο ειχε και η τριανδρια,εδιωξαν τον βασιλια και εμεινε ο πνευματικος!
    Θα ηθελα να ξερω οταν ο Ριτσος εγραφε” ο ουρανος αρχιζει απο το ψωμι” απο ποιον εξομολογο βγηκε!και ο Ελυτης οταν εγραφε”της δικαιοσυνης Ηλιε Νοητε” σε ποιον πνευματικο το εξομολογηθηκε!Υποκριτες

  10. Τι εννοείτε όταν λέτε ότι κρίνουμε τους άλλους?
    Γράφετε άρα κρινεσθε!σε ποιο κοινό απευθύνεστε?
    Ούτε κανείς έχει όρεξη να χλευάσει εκτός κ αν είναι προκλητικά τα όσα γράφετε.
    Πιστέψτε με νομίζω πως κανείς δε χλευάζει το θεό,αυτούς που νομίζουν πως έχουν τη θεία φώτιση όμως ναι!σας έχω ξαναπεί πως υπάρχουν άγιοι άνθρωποι χωρίς να έχουν τηρήσει στη ζωή τους την τυπολατρεια!τι γνώμη έχετε γιαυτους?μήπως έχουν άγνοια της αλήθειας?

  11. Τώρα δηλαδή θα πρέπει να απαντήσω σε όποιους έχω κάτι ακόμα να πω:
    Στον 21.02: “επιστημονικά” και “θαύμα” δεν ταιριάζουν στην ίδια πρόταση. Θαύματα ακόμα γίνονται στην εποχή μας, αλλά ούτε μετρώνται, ούτε ζυγίζονται, ούτε γίνονται κατά παραγγελία. Είναι μόνο θέμα πίστης. Επίσης, όταν κάποιος κοινωνάει, το κάνει για τον εαυτό του, δεν υποχρεώνει και το διπλανό του να κοινωνήσει, και όχι μόνο δεν αποτελεί αδιαφορία για το συνάνθρωπο, αλλά ο συνάνθρωπος μπορεί να το δει και ως παράδειγμα (εφόσον βέβαια του επιτρέπεται να κοινωνήσει).
    Στον 19.05: Αν νήστευα για την ομολογία ή για να περιφανευτώ, θα έβαζα και το όνομά μου. Ούτε και σε περιόδους νηστείας αναφέρω ότι νηστεύω, παρά μόνο αν με ρωτήσουν ή αν, χωρίς να ξέρουν, μου προσφέρουν για φαγητό κάτι αρτύσιμο. Να πω ακόμα, όπως και στον παραπάνω, ότι δυστυχώς έχω να κοινωνήσω απ’ τα Χριστούγεννα, για αληθινούς λόγους για τους οποίους δεν επιτρέπεται να κοινωνήσει κάποιος, και όχι λόγω μετάδοσης ασθένειας. Μακάρι να μπορούσα να κοινωνήσω και αύριο κιόλας, αλλά δυστυχώς δεν προβλέπεται.
    Στον 19.09: Με την ίδια λογική, να μην ξαναφάω ή ξαναπιώ, αφού θα ξαναπεινάσω και θα ξαναδιψάσω. Ή να μην πάω στο γιατρό αν σπάσω το χέρι μου, αφού μπορεί να σπάσω και το άλλο κάποια στιγμή. Η μετάνοια έχει ημερομηνία λήξης μόνο στο θάνατο του ανθρώπου. Μέχρι τότε προσπαθούμε… Η πόρτα του Παραδείσου άνοιξε για τους ανθρώπους από την Ανάσταση του Χριστού, και έκτοτε ποτέ δεν είναι κλειστή.
    Στον 19.47: Αν αυτά που περιγράφετε είναι αληθή, τότε σίγουρα είναι φοβερά. Ο Θεός όμως θα μας κρίνει όλους, όπως και εκείνον τον ιερέα-εξομολόγο σας, αν, σύμφωνα με Αυτόν, έσφαλε κάπου. Δεν είναι όλοι οι ιερείς ίδιοι, όπως δεν είναι και όλοι οι χαρακτήρες των ανθρώπων ίδιοι. Ελπίζω να βρείτε κάποιον που θα σας αλλάξει τη γνώμη, για τους ιερείς, τη θρησκεία και συνολικά τη ζωή.
    Και στον 19.54: ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ξέρει και δεν μπορεί να χαρακτηρίσει κάποιον ΕΝ ΖΩΗ άνθρωπο, ως ΑΓΙΟ. Μόνο ο Θεός το ξέρει αυτό. Όπως και μόνο ο Θεός ξέρει αποβιώσαντες που γι’ Αυτόν ήταν Άγιοι, χωρίς ο κόσμος να τους θεωρούσε έτσι. Είναι χαρά να βλέπεις κάποιον να πράττει αυτά που θέλει ο Θεός, αλλά, επειδή είμαστε άνθρωποι και πέφτουμε, γι’ αυτό και πρέπει να προσέχουμε μήπως και, λέγοντας σε κάποιον ότι για εμάς είναι άγιος, τον ωθήσουμε στην υπερηφάνεια. Ο καθένας είναι ό,τι είναι και προσπαθεί να παραμένει στο δρόμο του Θεού όσο μπορεί. Το χαρακτηρισμό «Άγιος» τον δίνει μόνο ο Θεός.

    1. Εδώ πάνω στη γη ,άσε το θεό,εδώ ποιον αντικειμενικά θεωρείς άγιο?
      ορισμός:ένας άνθρωπος που από παιδί ακόμα έχει την καλοσύνη στην ψυχή,ξέρει την αξία της προσφοράς σε κάθε άνθρωπο που έχει ανάγκη πάσης φύσεως,έχει αγνά αισθήματα για τον διπλανό του,δεν φθονεί,δεν εχθρευεται(εννοείται πως είναι τίμιος,δεν κλέβει,δεν σκοτώνει κ.λ.π),δεν ενδιαφέρεται για τον πλούτο,τη δόξα,τα μεγαλεία,αγαπά τη μόρφωση,,θαδινε κ τη ζωή του για να σώσει ένα παιδί,αγαπά κ σέβεται την οικογένεια του κ.λ.π(είναι πολλά ακόμη να μην τα απαριθμήσω κ σας κουράσω)
      Αν αυτός δεν είναι άγιος τότε κάνει κάποιος λάθος.
      Διαλέξτε εσείς η ο θεός?
      Καμιά ειρωνεία στα λογια μου,πιστέψτε με!

  12. Δυστυχως ο τρόπος σκέψης μας είναι διαφορετικός.
    Άλλη παιδεια,άλλη κουλτούρα,άλλες εμπειρίες έχουμε οπότε δε θα μπορέσουμε να δούμε ένα θέμα με το ίδιο μάτι!έχετε το δικό σας τρόπο ζωής κ σκέψης,έχω κ γω τον δικό μου!
    Αλλά δε χάλασε κ ο κόσμος!!κάπου θα γειτονεύει η κόλαση με τον παράδεισο,τότε θα ξέρουμε όλοι.εγω από κόλαση μεριά!καληνυχτσ σας!

  13. Με προσφωνείτε με έναν αριθμό, ενώ γράφω το όνομά μου. Αυτό αρκούσε για να “απαντήσετε” και όλα τα υπόλοιπα είναι ανούσια και ανάξια προσοχής. Από το περίσσευμα της καρδιάς λαλεί το στόμα. Ευχαριστώ.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.