Κορονοϊός: Το παρασκήνιο για τα μέτρα – Του Απόστολου Παπαδημητρίου



Η αποκληθείσα από τον ΠΟΥ πανδημία εκ του κορωνοϊού ασφαλώς έχει σημαντικές επιπτώσεις σε πλείστους όσους τομείς της προσωπικής και κοινωνικής ζωής μας. Η εστίαση στην προβαλλόμενη κατά καταιγιαστικό τρόπο από τη μικρή οθόνη και τον έντυπο τύπο πολιτική της κυβέρνησης καθ’ υπόδειξη των υπευθύνων για τη δημόσια υγεία επιστημόνων, πού, ας σημειωθεί, επιλέγονται από την κυβέρνηση, έχει ως συνέπεια την αποδοχή των μέτρων, από τη συντριπτική πλειοψηφία του πληθυσμού, ως των πλέον ορθών, παρά τη διάσταση των πολιτικών επί του θέματος στις διάφορες χώρες. Αναμφισβήτητο όμως είναι ότι η αποδοχή των μέτρων συνοδεύεται από αίσθημα ανησυχίας και φόβου έναντι του ιού, που μεταδίδεται με εντυπωσιακή ευκολία. Εκείνα που απουσιάζουν από την με επιμέλεια επιλεκτική πληροφόρηση είναι οι διαφορετικές απόψεις ως προς την αντιμετώπιση του ιού και οι συνέπειες από την αντιμετώπιση κατά τον Α ή Β τρόπο. Και όταν αναφέρομαι στις συνέπειες δεν έχω κατά νουν μόνο τις οικονομικές.

Βέβαια στη διάθεσή μας, και ιδίως της γενιάς των νέων ανθρώπων, είναι το διαδίκτυο, μέσω του οποίου μπορεί να αντλήσει, όποιος επιθυμεί, πληθώρα πληροφοριών, θέσεων και απόψεων. Είναι πλέον άκρως αβέβαιο το μέλλον των μέσων, τα οποία υπηρετούν σήμερα το σύστημα εξουσίας. Στο διαδίκτυο όμως εγκυμονεί ο κίνδυνος της ψευδούς ειδήσεως, φέικ νιους στα ελληνικά των μετρίως κατεχόντων τη γλώσσα μας δημοσιογράφων. Και είναι δυνατόν να προβάλλεται χαλκευμένη είδηση από κύκλους, οι οποίοι επιθυμούν να εκθέσουν αυτούς, που πείθονται και τη διακινούν. Είναι ακόμη πιθανόν στο μέλλον να εκβάλλονται από το διαδίκτυο οι ανεπιθύμητες απόψεις, όπως συμβαίνει σήμερα σε χώρες, όπως η Κίνα.

Υπό τις συνθήκες αυτές είναι δύσκολο να επιχειρήσουμε προσέγγιση στο θέμα χωρίς κίνδυνο να ολισθήσουμε. Ορθά τα μέτρα της κυβέρνησης, λοιπόν, ή όχι. (Το μέτρο της παντελούς απαγόρευσης πάσης φύσεως λατρείας έχει θιγεί σε άλλο άρθρο. Σ’ αυτό η προσοχή εστιάζεται σε άλλα θέματα). Το ερώτημα δεν μπορεί να απαντηθεί μονολεκτικά, με ναι ή όχι. Αναμφισβήτητα ο μικρός αριθμός θανάτων από τον ιό στη χώρα μας φαίνεται να δικαιώνει την πολιτική. Ας παρατηρήσουμε όμως κάποιες λεπτομέρειες: Εναγώνια ήταν η στάση των αρμοδίων υγείας λόγω του φόβου κατάρρευσης του συστήματος από την αυξημένη ανάγκη εισαγωγής στις ΜΕΘ. Αυτή συνιστά έμμεση πλην σαφή ομολογία της αδυναμίας του συστήματος, αδυναμία, που επιτάθηκε την τελευταία δεκαετία υπό καθεστώς μνημονίων. Έντονη υπήρξε η προβολή της πορείας της επιδημίας στις χώρες με πολλά θύματα, αυτές της δυτικής Ευρώπης. Χώρες στην Ανατολική Ευρώπη και στη Βαλκανική δεν υπάρχουν; Δεν προβλήθηκε στο μέτρο, που θα έπρεπε ο άκρως εντυπωσιακός αριθμός θανάτων σε οίκους ευγηρίας στις χώρες της δυτικής Ευρώπης.

Σχολιαστές εκεί τόλμησαν να γράψουν ότι αφέθηκαν οι γέροι αβοήθητοι. Στην Ιταλία, τουλάχιστον, οι θεράποντες ιατροί βρέθηκαν μπροστά στο δίλημμα της επιλογής και ορθά έπραξαν. Συνέβη παντού το ίδιο; Μήπως είναι αλήθεια το γραφέν για σφαγή των γερόντων; Μήπως έχουμε φθάσει στην κυνικότητα να επωφεληθούμε από την ευκαιρία για την ελάφρυνση των βαρών των ασφαλιστικών ταμείων; Μήπως, επί πλέον, στις ΗΠΑ θεωρήθηκε η επιδημία ευκαιρία για την απαλλαγή από τους περιθωριακούς, που θάφτηκαν σε ομαδικούς τάφους; Θα συνέβαινε το ίδιο στη χώρα μας, αν δεν λαμβάνονταν τα μέτρα; Ασφαλώς όχι, επειδή εδώ είναι κατά πολύ μικρότερος ο αριθμός των γερόντων, που θεωρούνται «αζήτητα»! Και ασφαλώς αυτό οφείλεται στο ότι η οικογένεια ακόμη στέκεται κάπως ικανοποιητικά. Στέκεται χάρη στην ορθόδοξη παράδοση. Η Πολιτεία όμως συνεχώς ναρκοθετεί με νόμους τα θεμέλιά της.

Η Κίνα κατηγορήθηκε από τις ΗΠΑ για απόκρυψη αρχικά του κινδύνου. Έσπευσαν κάποιοι αναλυτές να θεωρήσουν ότι η αντιπαράθεση οφείλεται πρωτίστως στον οικονομικό ανταγωνισμό. Άλλοι κατηγόρησαν το κομμουνιστικό καθεστώς, εστίασαν την προσοχή τους στη δίωξη ιατρών και στον εγκλεισμό δεκάδων εκατομμυρίων πολιτών της χώρας. Είναι όντως κομμουνιστικό το καθεστώς; Είναι πραγματική η αντιπαράθεση ή ένα παιχνίδι εντυπώσεων προς παραπλάνηση της κοινής γνώμης; Ασφαλώς το καθεστώς παρέχει εγγυήσεις, ώστε να σπεύδουν οι πλουτοκράτες της γης να επενδύσουν στην Κίνα, στην οποία, έχει γραφεί, υπάρχουν εγκαταστημένες 200.000.000 συσκευές καταγραφής εικόνων (αληθές ή ψευδές;). Πάντως οι άνθρωποι του χρήματος δεν διακινδυνεύουν. Οι ΗΠΑ και οι χώρες της Δυτικής Ευρώπης προμηθεύονται πληθώρα ειδών και σε πολύ μεγάλες ποσότητες φαρμάκων και ιατρικού εξοπλισμού από την Κίνα και, δευτερευόντως, από την Ινδία. Έτοιμες παραγγελίες άλλαξαν όμως την τελευταία στιγμή παραλήπτη, επειδή άλλη χώρα πρόσφερε μεγαλύτερο ποσόν! Βαρβαρότητα! Είναι άραγε Κινέζοι οι ιδιοκτήτες των βιομηχανιών παραγωγής του υλικού ή αδίστακτοι πλουτοκράτες, που επένδυσαν στην Κίνα; Θα το μάθουμε; Αλλά την αγριότητά της έδειξε για μία ακόμη φορά η Γερμανία έναντι χωρών που δοκιμάστηκαν ιδιαίτερα (Ιταλία και Ισπανία). Συμπάθεια έδειξε μόνο στη Γαλλία, η οποία δοκιμαζόταν στο τμήμα της. Έτσι την έχει δέσει ακόμη πιο σφιχτά στο άρμα της, ώστε να συμφωνεί με τις εντολές της στο πλαίσιο της πολιτικής της Ε.Ε.

Επιπόλαια σχολιασμένη πέρασε ακόμη η μεγάλη πτώση του δείκτη των χρηματιστηρίων, μετά την εξαγγελία από τον ΠΟΥ ότι πρόκειται περί πανδημίας. Οι σχολιαστές περιορίστηκαν να αναφερθούν στις απώλειες. Με βάση την κοινή λογική, όταν κάποιοι χάνουν, κάποιοι άλλοι κερδίζουν. Και στην περίπτωση αυτή έχασαν πολλοί, που πανικόβλητοι έσπευσαν να πωλήσουν μετοχές, και κέρδισαν λίγοι, που ψύχραιμοι, καθώς διευθύνουν το παιχνίδι του χρηματιστηρίου, έσπευσαν να τις αγοράσουν. Σε λίγες ημέρες τα χρηματιστήρια ανέκαμψαν! Η πρόεδρος του ΔΝΤ, που αρκετοί πιστεύουν αφελώς, ότι έχει συσταθεί για το καλό των λαών, έκανε δηλώσεις! Τόνισε ότι η παρούσα κρίση είναι χειρότερη απ’ εκείνη του 2008. Στη χώρα μας επιβλήθηκαν τότε τα μνημόνια, με τις επακόλουθε συνέπειες, λόγω κάποιων «εσφαλμένων» εκτιμήσεων! Εκποίηση του δημοσίου πλούτου, συρρίκνωση του εισοδήματος της πλειοψηφίας των Ελλήνων, υποθήκευση της χώρας επί μακρόν, καθώς το χρέος δεν μειώθηκε στο ελάχιστο! Θα μας αναλύσει κάποιος ειδικός, τί σημαίνουν οι εκτιμήσεις της νέας σκληρής κυρίας για την οικονομία της χώρας μας;

Τα μέτρα της κυβέρνησης κράτησαν όρθιο το σύστημα υγείας της χώρας. Κερδίζουμε αρκετό χρόνο τονίζει στις ενημερώσεις του ο εκπρόσωπος της ιατρικής κοινότητας. Κάποιοι βαρειά νοσήσαντες θεραπεύτηκαν. Πολύ ευχάριστο αυτό για το οικογενειακό τους περιβάλλον. Θα μάθουμε τις επιπτώσεις στο εγγύς μέλλον λόγω των δαπανών για την αντιμετώπιση της πανδημίας; Πώς να κρίνουμε τη διάθεση σεβαστού ποσού για πληρωμή στα μετόπισθεν υποκριτών (ηθοποιών) και υποκριτών (με την άλλη έννοια), για να μας βομβαρδίζουν με το σύνθημα του εγκλεισμού; Γιατί να μη το λάβουν οι μαχόμενοι στο μέτωπο της επιδημίας; Αυτοί και οι χορηγοί είναι κορόιδα; Ήδη ανακοινώθηκε ότι για το τρέχον έτος αναμένεται ύφεση 5%. Έσπευσαν όμως να γνωστοποιήσουν ότι οι εκτιμήσεις για το 2021 είναι ευοίωνες. Τι θα γίνει εφέτος με το καύχημά μας, τη «βαρειά βιομηχανία» μας (τον τουρισμό), στην οποία στηρίξαμε τόσες ελπίδες για την οικονομική μας ανάπτυξη; Ποιες οι συνέπειες από την παντελώς παραμελημένη πρωτογενή παραγωγή, καθώς μόνο για τους αγρότες δεν έχουν ληφθεί μέτρα; Αλλά δεν είναι μόνα αυτά τα του παρασκηνίου. Τα λοιπά στο επόμενο άρθρο.

«ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»

11 σχόλια στο άρθρο “Κορονοϊός: Το παρασκήνιο για τα μέτρα – Του Απόστολου Παπαδημητρίου

  1. Πάντως, η ελληνική, οικογενειακή παθογένεια και δυσλειτουργία θα άφηνε και τους κυριακάτικους, ωριαίους χριστιανούς άφωνους, αν τολμούσαν να αμφισβητήσουν έστω και λίγο την “αγία” αυτή, “ορθόδοξη” παράδοση.

    Γιατί ποιά είναι αλήθεια αυτή η παράδοση; Να πηγαίνουμε αποξενωμένοι εκκλησία και αποξενωμένοι να φεύγουμε; Οι δεσμοί της πίστεως θα έπρεπε να είναι ισχυρότεροι από τους οικογενειακούς. Ο ίδιος ο Χριστός δεν είπε ότι ήρθε να χωρίσει τις οικογένειες και να βάλει φωτιά στη γη; Γιατί άραγε αυτός ο κόσμος αγιοποίησε την οικογένεια;

    Πού είναι η φωτιά της Ορθοδοξίας; Η φλογερή, ζωντανή πίστη; Μήπως την ξεπουλήσαμε στο γιουσουρούμ για ένα κουστούμι κοσμικής, “Ορθόδοξης” αίγλης και κάλπικης, οικογενειακής θαλπωρής; (για να δανειστώ και τα λόγια ενός πραγματικού μάρτυρα).

    1. Αγαπητό «Σάπιο μήλο», Χριστός ανέστη.
      Η αποφυγή επικοινωνίας με μένα, τον συντάκτη του άρθρου, αν και έχεις προκληθεί, και η ανάρτηση των σχολίων σου δίνει την αφορμή για τη σκέψη: Μήπως πίσω από την ταπεινολογία («Σάπιο μήλο») κρύβεται ο καλά θρεμμένος εγωισμός, ο οποίος ισχυροποιείται στο καταφύγιο της ανωνυμίας;
      Αν με την παρουσίαση της εικόνας της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας καταθέτεις πόνο ψυχής, τότε συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Αν εκφράζεις λεπτή ειρωνεία, τότε λυπούμαι. Η κοινωνία μας νοσεί, δεν έχει όμως νεκρωθεί. Αντιλαμβάνεσαι τη διαφορά;
      Ένα από τα πολλά γνωρίσματα της ορθόδοξης παράδοσης είναι οι στενοί δεσμοί των μελών της οικογένειας, της πολυμελούς, πατριαρχικής, στο παρελθόν, της πυρηνικής σήμερα. Σε αντίθεση με μας, στους λαούς της δυτικής Ευρώπης οι δεσμοί καθίστανται πολύ χαλαροί με την ενηλικίωση των τέκνων και σπάζουν στη συνέχεια, με συνέπεια πολλοί, πάρα πολλοί, να περνούν τα τελευταία έτη του βίου τους σε οίκους ευγηρίας. Μπορείς αυτό να το αμφισβητήσεις;
      Ο στενός αυτός δεσμός των μελών στην ελληνική οικογένεια, πολλές φορές ισχυρότερος του κανονικού (υπερπροστασία) δεν έρχεται σε αντίθεση προς το πνεύμα της διδασκαλίας του Χριστού. Όταν ο Κύριός μας μίλησε για χωρισμό, προφήτευσε τη στάση των μελών της ειδωλολατρικής οικογένειας, το διχασμό δηλαδή σε μέλη υπέρ και κατά του ευαγγελικού μηνύματος. Η οικογένεια δεν αγιοποιήθηκε απροϋπόθετα, αλλά ευλογείται από την Εκκλησία επί δύο χιλιάδες έτη με τη θεμελίωσή της (στέψη), την αύξησή της (βαπτίσεις) την ανανέωσή της (γάμοι τέκνων), την κατάληξή της (εξόδιος ακολουθία). Αν είσαι μέλος της Εκκλησίας ασφαλώς και όλα αυτά τα γνωρίζεις. Τί λοιπόν ακριβώς υπονοείς; Ότι περνούμε βαθειά παρακμή το τονίζω εμφαντικά στα άρθρα μου, όχι όμως για να λοιδορήσω, αλλά επειδή πονώ. Εσύ πονάς;
      Με συμπάθεια
      Απόστολος Παπαδημητρίου
      Κράτησε τη διεύθυνσή μου. Ίσως κάποτε τολμήσεις την επικοινωνία.
      apostpapadim@gmail.com

      1. Τα αρθρα σας που απευθυνονται;στους πιστους σας;αυτοι πανω κατω τα γνωριζουν!αν δεν απευθυνεσθε στους σχολιαστες που σας κρινουν για τα γραφομενα σας,μηπως απευθυνεσθε στους ιδιοκτητες παγκακιων(αστεγους)που εχουν ολες τις ανεσεις,τροφη,νερο αλλα δεν εχουν στη διαθεση τους χαρτι κ μολυβι να σας ρωτησουν που βρισκετε ο δικος σας Παραδεισος για να αποκτησουν επι τελους ενα κεραμιδι;η μηπως ειναι κ αυτοι στο απυροβλητο;

      2. Γιατί επιμένετε να γίνει η επικοινωνία μας ιδιωτική; Σε προηγούμενο σχόλιό μου σας είπα τους λόγους που δεν νιώθω άνετα μ’ αυτό.

        Δεν αμφιβάλλω καθόλου ότι ο Θεός ευλογεί την οικογένεια. Οι ιερείς όμως τι δουλειά κάνουν ακριβώς; Τους μάγους του Θεού; Γιατί μου φαίνεται πως η αγάπη εξαντλείται σε μια σειρά μαγικών μυστηρίων κι από κει και πέρα ο ιερέας δεν ξέρει τι απασχολεί την κάθε οικογένεια. Ο Χριστός σταυρώθηκε για να καθιερώσει ένα μαγικό τελετουργικό δηλαδή κι από εκεί και πέρα δεν τον απασχολεί αν οι πιστοι δεν αναπτύσσουν προσωπικές σχέσεις μεταξύ τους; Δεν αντιλαμβάνομαι έτσι την πίστη, λυπάμαι. Δικαίωμά μου να το νιώθω και να το λέω. Δικαίωμά σας να διαφωνείτε.

  2. Ακος ψυχης θεολογος

    - Edit

    Απαντήστε

    Εσυ που μετρας τους νεκρους ανθωπους με τις στρουμπουλες χουφτιτσες σου,ετσι ειπες λογω κορονοιου πεθαναν δυο χουφτες ανθρωποι,θα μας κανεις και αναλυσεις οικονομικες;Ανταμ Σμιθ της δεκαρας!
    Πεταξες την στρακαστρουκα σου,ελυσες το οικονομικο προβλημα της Ελλαδος και ασχολεισαι με την Μρρκελ!Ποσα καλτσον φοραει!Πες για τον Ελληνα ανεργο,Τον αναγκεμενο,τον πληγωμενο,πες μας για τις χουφτες των αστεγων που απλωνουν το χερι τους,να χορτασουν την πεινα τους!
    Οικονομολογε αφησε τα κραχ και τα σκρατσ και βαλε λιγο χαμογελο ,βαλε λιγη αισιοδοξια!
    Τι προτεινεις;
    Αν ο Μακρυγιαννης ειχε λεβεντια!
    Αν δεν ηταν Ο Μακρυγιαννης σημερα οι Τουρκοι θα ψηναν αρνια στην Ακροπολη!
    ο Μακρυγιαννης εκανε ταμα να χρυσωσει τα καντυλια του Αι Γιαννη,οταν θα ελευθερωνονταν το γενος!Ειχε και δυο ασημενιες πιστολες περασμενες στην μεση του!
    Σου θυμιζει κατι λογω επικαιροτητος;
    Μη πληγωνεις τον Μακρυγιαννη!δεν χωραει σε καλουπια!
    Δεν χωραει σε παρενθεσεις!
    Στην επομενη πανδημια,μακαρι να μη ελθει,να μετρας τους νεκρους,οχι πλεον με χουφτες!Αλλα με δακρυ,εστω ΕΝΑ

  3. Ακος ψυχης θεολογος

    - Edit

    Απαντήστε

    Αφου μεριμνας και τυρβαζεις περι πολλων και ασχολεισαι με πολλα θεματα,γραψε ,γραψε και δυο γραμμες Πρωτον,ποια η γνωμη σου για τον Μητροπλιτη,Ιωακειμ,!και δευτερον,ποια η γνωμη σου για τους μεταναστες;
    Και αφησε τα ταγερακια της μερκελ!τρια ειναι ενα κοκκινο,ενα μπλε και ενα πρασινο!
    Γραψε ελευθερα και τοτε δικαιουσαι να υπογραφεις σαν Μακρυγιαννης! Η σαν Μακρυκωσταιοι και Κοντογιωργηδες,η δαν ο Ηλιας του 16 ου

  4. Ακος ψυχης θεολογος

    - Edit

    Απαντήστε

    Η εκκλησια αγκαλιαζει τον ανθρωπο απο το βαπτισμα μεχρι την αιωνιον ζωην!Η Εκκλησια δεν σταματα με την εξοδιο ακολουθια να ευχεται για τον εκλιποντα,αλλα συνεχιζει με την μνημη των νεκρων ,ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ!(ας το θεωρησουμε αβλεψια στιγμιαια)!
    Τοτε χρειαζονται περισσοτερο οι προσευχες των συγγενων και πιστων,για να εχει η ψυχη του ανοδικη πορεια!
    Σας παραπεμπω σε ενα απλο λεξικο,τι σημαινει μνημη νεκρου!Απο την εξοδιον ακουλουθια και μετα αρχιζει αλλος αγωνας,ουχι του τεθνεωτος,αλλα των συμπροσευχομενων υπερ των μετασταντων!
    Αυτα ειναι Θεολογικες αληθειες!
    Καρβουνα αναμμενα και σβησμενα!καινε και μαυριζουν!Οπως και να τα ακουμπησεις!

  5. Πισω απο την ανωνυμια των σχολιαστων σας κρυβονται :διαμαντια”,ανθρωποι πραγματικα ταπεινοι που πρωτα αυτοσαρκαζονται κ μετα σχολιαζουν .
    Το αν εσεις οι αρθρογραφοι εχετε χασει την ταπεινοτητα σας(και το χιουμορ ειναι αγνωστη λεξη για σας)κ πιστευετε πως ειστε οι εκλεκτοι του θεου αυτο κ μονο προκαλει μειδιαμα στα ταπεινα αυτα μυαλα που πριν εσεις γραψετεγνωριζουν1)τι θα γραψετε2)με ποιο υφος θα διατυπωσετε το αρθρο σας3)ποιες μεθοδους θα χρησιμοποιησετε για να πεισετε το ταπεινο ακρωατηριο σας.
    Το να “τολμησει” κανεις με σας ενα ειναι βεβαιο οτι δεν τολμα σε ανοιχτες θασλασσες αλλα σε δυο σταγονες νερο!
    Το δακτυλο να το σηκωνετε στην εκλεκτη παρεα σας κ οχι στα διαμαντια που σας κρινουν.
    Επαναλαμβανω:οποιος γραφει κρινεται κ σεις κρινεσθε πριν διαβαστει η πρωτη σας λεξη!
    Νουθεσιες-επιπληξεις-παραινεσεις δεχομαστε μονο απο τον Υψιστο του οποιου νομιζετε πως ειστε οι εκπροσωποι του στη γη.
    Εισθε ενας χαλιφης μικρος στη θεση του χαλιφη!

  6. Εσυ με υφος χι λιων Καρδιναλιων με αγανακτισμενο υφακι,εσυ που διορθωνεις,εσυ που επιπληττεις,εσυ που συναχεια,εγω και εγω εισαι;Υπαρχει ενα βιβλιο αριστουργημα,του λιονταριου,Μακρυγιαννη!Καπου μεσα γραφει,δεν ειμαστε στο εγω,αλλα στο εμεις!Ολο το βιβλιο του λεει:ειμαστε στο εμεις!Διαβασετο και μη μας ζαλιζεις με κηρυγματα,πομφολιγες!Ο Σεφερης σε ενα συμποσιο στην Αλεξανδρεια της Αιγυπτου,την ωρα που λιγα χιλιομετρα πιο περα,συγκρουονταν οι συμμαχικες και οι φασιστικες χιτλερικες δυναμεις,ειπε απο του βηματος:τρια ειναι τα αριστουργηματα της Λογοτεχνιας,Τα Απομνημονευματα του Μακρυγιαννη,αν δεν υπηρχε Ο Παπαδιαμαντης και τριτο το βιβλιο του Σολωμου,η γυναικα της Ζακυνθος!οχι της Ζακυνθου.!και ερχεσαι εσυ και με υφος φουσκουμενου κοκορα και βαζειςβτον Μακρυγιαννη σε παρενθεσεις και σε φραχτες!ο πεντικον δεν βαζει φραγμους στα λιονταρια!
    Πεντικον ετσιλτεψε και εποικε μερτικον στην θαλασσα!Βασανιζετε τον γιγαντα,διανθιζετε τα ανευρα αρθρουλακια σας και με λιγο Μακρυγιαννη!Οι ηρωες που επικαλεισαι ηταν ατην πρωτη γραμμη εκριναν το αδικο και δεν μουρμουριζαν!Ειχαν ψηλα το κεφαλι!Αυτα για να τα μαθεις,πρεπει να ανοιξει; Βιβλια και οχι φθαρμενες εφημεριδουλες,ορθοδοξο τυπο,κυψελη και ανορθοδοξα περιοδικακια!
    Εχεις δικαιωμα να χρησιμοποιεις οποιο ονομα θελεις,αλλα δεν ζηλωνουμε δοξαν αλλων,για να μυρικασουμε και λιγο ηρωισμο και παλικαρια αλλων!
    και μιας και ειναι Πρωτομαγια,βλεπω τον Ριτσο να κραταει ενα οστρακο,ζωγραφισμενο απο τον ιδιο και να λεει:μερα Μαγιου μου μισεψες,μερα Μαγιου σε χανω!
    Αν το καταλαβεις τι ηθελε να πει,επιτρεπεται να γραφεις και Ριτσος!
    ..

  7. Τα αρθρα σας που απευθυνονται;στους πιστους σας;αυτοι πανω κατω τα γνωριζουν!αν δεν απευθυνεσθε στους σχολιαστες που σας κρινουν για τα γραφομενα σας,μηπως απευθυνεσθε στους ιδιοκτητες παγκακιων(αστεγους)που εχουν ολες τις ανεσεις,τροφη,νερο αλλα δεν εχουν στη διαθεση τους χαρτι κ μολυβι να σας ρωτησουν που βρισκετε ο δικος σας Παραδεισος για να αποκτησουν επι τελους ενα κεραμιδι;η μηπως ειναι κ αυτοι στο απυροβλητο;

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.