Βίντεο – φωτογραφίες: Με γυμνό μάτι ορατές οι παραμορφώσεις της γέφυρας των Σερβίων – Τι λένε οι κάτοικοι της περιοχής

Έντονα έχει απασχολήσει την επικαιρότητα τις τελευταίες ημέρες η κατάσταση στην οποία βρίσκεται η Υψηλή Γέφυρα των Σερβίων, ενώ έχει προκληθεί ιδιαίτερη ανησυχία στην κοινή γνώμη για την ασφάλεια που παρέχει και για τη στατικότητά της.

Σύμφωνα με την επιτόπια αυτοψία που πραγματοποίησε ο  ειδικός στην γεφυροποιία, αναπληρωτής καθηγητής του Πανεπιστημίου του Surrey κ. Σ. Μητούλης παρουσία του Περιφερειάρχη κ. Γ. Κασαπίδη, το πρόβλημα της Υψηλής Γέφυρας Σερβίων, εντοπίζεται  στο αρχικό τμήμα της από την Κοζάνη προς τα Σέρβια, όπου υπάρχουν κατακόρυφες μετακινήσεις σε κάποιους από τους προβόλους της γέφυρας, δημιουργώντας μια γενικότερη παραμόρφωση στο οδόστρωμα. Η βύθιση αυτή είναι ορατή ακόμη και με γυμνό μάτι, χωρίς να χρειάζεται να είναι κανείς ειδικός, όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω βίντεο του KOZANILIFE.GR.

 

 

Τι λένε οι κάτοικοι της περιοχής

Αξίζει να σημειωθεί το γεγονός, ότι μαρτυρίες κατοίκων της περιοχής και διερχόμενων οδηγών, όπως αναφέρουν στο KOZANILIFE.GR, η γέφυρα για αρκετές δεκαετίες έφερε σε όλο το μήκος της εμφανείς, κάθετους, μεταλλικούς συνδέσμους, στα σημεία που ενώνονταν οι πρόβολοι. Τα τελευταία χρόνια οι σύνδεσμοι αυτοί έχουν καλυφθεί με άσφαλτο, γεγονός που κάνει τους κατοίκους να πιστεύουν ότι ένα μέρος του ζητήματος, ενδέχεται να οφείλεται και σε αυτό, με τη λογική ότι αυτοί οι διάτρητοι σύνδεσμοι ενδεχομένως να απορροφούσαν τους κραδασμούς των οχημάτων.

Σημείο που ασφαλτοστρώθηκαν οι μεταλλικοί σύνδεσμοι της γέφυρας

Η τοποθέτηση του Περιφερειάρχη

Από την πλευρά του ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας στο τελευταίο Π.Σ. τόνισε την ανάγκη για ανάθεση ειδικής μελέτης για τη λήψη άμεσων μέτρων που θα εξασφαλίσουν τη γέφυρα από την εξέλιξη ενός φαινομένου που την επηρεάζει.

Έως τις 15 Φεβρουαρίου 2020 για όσους διέρχονται από την υψηλή γέφυρα Σερβίων, ισχύουν οι παρακάτω κυκλοφοριακές ρυθμίσεις:

-Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 40χλμ /ώρα των διερχόμενων από τη γέφυρα οχημάτων.

-Απαγόρευση της κυκλοφορίας των διερχόμενων οχημάτων άνω των 50 τόνων.

-Η κυκλοφορία επί της Υψηλής Γέφυρας Σερβίων θα επιτρέπεται μόνο για τη διέλευση ενός φορτηγού οχήματος με ωφέλιμο φορτίο άνω των 3,5 τόνων και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας κάθε φορά.

Η Τροχαία Κοζάνης και Σερβίων, βρίσκεται σε 24ωρη βάση στο σημείο, ρυθμίζοντας την κυκλοφορία.

 

 

Αργυρώ Ζιάμπα για το KOZANILIFE.GR

 

 

 


Kaplanoglou Photography | Νέα πακέτα γάμου και βάφτισης για τις ανάγκες και απαιτήσεις σας
Δημιουργίες Like a Dream | Ολοκληρωμένα πακέτα προτάσεων στολισμού γάμου και βάφτισης

 

 

1K Shares

14 σχόλια στο άρθρο “Βίντεο – φωτογραφίες: Με γυμνό μάτι ορατές οι παραμορφώσεις της γέφυρας των Σερβίων – Τι λένε οι κάτοικοι της περιοχής

  1. Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν. Ένα έργο πάντα χρειάζεται συντήρηση. Αλλά οι τσεπες μια χαρά γέμιζαν. Όχι ότι τους έπιασε ο πονος απλά, τώρα βγάζει μάτι . Πως λοιπόν συμμαζεύονται τα ασυμμάζευτα ;;

    1. 1ος ΕΛΕΓΧΟΣ: Υπάρχουν ΑΝΟΜΙΟΜΟΡΦΕΣ “Υψομετρικά” ΚΑΘΙΖΗΣΕΙΣ των ΒΑΘΡΩΝ; ; ;
      Από θεωρητική άποψη, ίσως πρόκειται, για την πιθανή αιτία, κατά την άποψή μου…
      ΑΙΤΙΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΤΟΠΟΘΈΤΗΣΗ ΜΟΥ:
      ΓΝΩΡΊΖΩ, ότι τα ΒΆΘΡΑ κατασκευάσθηκαν, πριν την Κατάκλιση, ΕΠΟΜΕΝΩΣ, η τάση του εδάφους, έχει διαφοροποιθεί ΑΝΟΜΟΙΟΜΟΡΦΑ, σε κάθε ΒΑΘΡΟ, “ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΆ” …

      1. Γιατί δεν στέλνουν τα φορτηγα από την γέφυρα ρυμνιου.Για να σταματήσει εδώ το κακό. Εάν πέσει θα πάμε όλοι από εκεί. …

  2. Πρέπει να κάνει καινούρια γέφυρα ιδιώτης, να βάλει και διόδια αλλά με υποχρέωση να την συντηρεί σωστά.

  3. Πρέπει να παρθούν μέτρα, Άμεσα!Και κάτι ακόμα,στο βίντεο είδα ένα κουρελόπανο,που μοιάζει με σημαία!Εστί είναι η Ελληνική σημαία;Δεν την βλέπει κανείς;Τόσα κανάλια,τόσα βίντεο!

  4. Μέχρι τη στιγμής αυτή, έχουν καταγραφεί, ΘΕΣΕΙΣ & ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ, που ΑΣΦΑΛΩΣ, η ΤΟΠΙΚΗ & ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ, Εξουσία γνωρίζουν και χωρίς αυτές, ότι πρόκειται, για μια ακόμη ΣΥΜΦΟΡΆ, στην δικιμαζομενη επί μισό ΑΙΩΝΑ, οικονομία της ΔΥΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΊΑΣ..!!!
    Ας εφαρμόσουν λοιπόν, ΕΞΟΥΣΙΕΣ & ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ, τη “Βιώσιμη” ΑΝΑΠΤΥΞΗ που ΕΠΑΓΓΕΛΛΟΝΤΑΙ….!!!!!!

  5. ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΠΑΛΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΕΙ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΟΥΤΕ ΤΑ ΚΟΡΔΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΑΠΟΥΤΣΙΩΝ ΤΟΥΣ ΝΑ ΔΕΣΟΥΝ ΣΩΣΤΑ!!!! ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ. ΚΑΙ ΜΗ ΒΓΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ ΜΥΣΤΗΡΙΟΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΟΥΝΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΝΟΣΤΑΛΓΟΣ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ… ΗΜΟΥΝ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ ΤΟΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΝΟΣΤΑΛΓΗΣΩ.

    1. Ας γίνει αυτό που πρέπει να γίνει πριν θρηνήσουμε θύματα. Γιατί στην Ελλάδα πρώτα γίνεται το κακό και μετά λαμβάνουμε μέτρα….

  6. ΑΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΚΑΘΕΤΑ ΣΤΗΡΙΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΘΕΙ Η ΓΕΦΥΡΑ. ΗΜΟΥΝ ΕΝΤΕΚΑ ΕΤΩΝ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΥΓΓΕΝΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΤΑΝ ΕΡΓΟΔΗΓΟΣ ΣΤΟΝ ΤΟΤΕ ΣΚΑΠΑΝΕΑ, ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ. Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝΕ ΤΑ ΚΑΘΕΤΑ ΣΤΗΡΙΓΜΑΤΑ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ, ΑΛΛΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.

    1. Έχετε πολύ δίκιο. Έχοντας δει τον φάκελο της μελέτης. Υπάρχει μετατροπή στο τύπο της θεμελίωσης σε κάποιους από τους πυλώνες κατόπιν της επιτόπιας αυτοψίας κατά την διάρκεια των έργων.

  7. Ας γίνει αυτό που πρέπει να γίνει πριν θρηνήσουμε θύματα. Γιατί στην Ελλάδα πρώτα γίνεται το κακό και μετά λαμβάνουμε μέτρα….

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.