Μαθαίνοντας το Search Engine Optimization και τις διαφημίσεις Google AdWords

Τη σημερινή εποχή, κάθε καινούρια επιχείρηση αφιερώνει πολύ χρόνο στην ανάπτυξη του πιο αποτελεσματικού Search Engine Optimization ή εν συντομία SEO και επενδύει στις διαφημίσεις Google AdWords, ώστε να πετύχει να αναδειχθεί ανάμεσα σε τόσες νέες εταιρίες που υπάρχουν πλέον στην αγορά.

Ακούγοντας για πρώτη φορά αυτές τις έννοιες, το πιο πιθανό είναι ότι καταλαβαίνουμε λίγα πράγματα και γι’ αυτό είναι σημαντικό να κατανοήσουμε πρώτα τι σημαίνουν αυτοί οι όροι.

Τι είναι λοιπόν το Search Engine Optimization;

Το Search Engine Optimization είναι οι διαδικασίες βελτιστοποίησης στη δομή, στο περιεχόμενο και στα τεχνικά χαρακτηριστικά ενός ιστοτόπου, ώστε να είναι φιλικός προς τους χρήστες και τις μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου.

Στόχος είναι η κατάταξη ενός ιστοτόπου στις υψηλότερες θέσεις των μηχανών αναζήτησης του διαδικτύου, ώστε να αυξηθεί ποιοτικά και ποσοτικά ο αριθμός επισκεπτών του.

Ας δούμε όμως και τις βασικές τεχνικές του Search Engine Optimization:

  • Δημιουργία ή βελτίωση του περιεχομένου ώστε να είναι φιλικό στον επισκέπτη αλλά και προσπελάσιμο από τις μηχανές αναζήτησης.
  • Λέξεις κλειδιά στον τίτλο και στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά μιας σελίδας και των στοιχείων της.
  • Λέξεις κλειδιά σε συνδέσμους από άλλες ιστοσελίδες προς μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα.
  • Λέξεις κλειδιά που εμφανίζονται μέσα στο κείμενο της ιστοσελίδας.
  • Δημοτικότητα μιας ιστοσελίδας όπως μετράται από τους αλγόριθμους κατάταξης.

Μικρές συμβουλές για πετυχημένο Search Engine Optimization:

  • Προσέχουμε να υπάρχει συνάφεια μεταξύ του τίτλου, της περιγραφής, των λέξεων κλειδιών και του περιεχομένου της κάθε σελίδας.
  • Βασικό ρόλο, παίζει ο τίτλος κάθε σελίδας. Θα πρέπει να περιλαμβάνει όσο το δυνατό περισσότερες από τις λέξεις-κλειδιά που έχουν καθοριστεί, αλλά ο τίτλος καλό είναι να παραμένει μικρός.
  • Η χρήση των λέξεων-κλειδιών είναι ζωτικής σημασίας. Αν στον ιστοτόπο περιλαμβάνονται περισσότερες από μια σελίδες, οι λέξεις-κλειδιά πρέπει να εμφανίζονται σε όλες. 
  • Πρέπει να δίνεται όμως ιδιαίτερη προσοχή να μην γίνεται υπερβολική επανάληψη των λέξεων-κλειδιών, καθώς οι μηχανές αναζήτησης μπορεί να τη θεωρήσουν ανεπιθύμητη δηλαδή spam. 

Από την άλλη, οι διαφημίσεις Google AdWords είναι μια online υπηρεσία για την διαφήμιση στο ίντερνετ. Η διαφήμιση πρέπει να οδηγεί σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες και εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης του Google.

Τι είδους διαφημίσεις Google AdWords υπάρχουν;

  • Search Ads

Οι διαφημίσεις αναζήτησης εμφανίζονται δίπλα από τα αποτελέσματα αναζήτησης Google, όταν οι χρήστες αναζητούν προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρετε.

  • Display Ads

Οι διαφημίσεις προβολής AdWords εμφανίζονται σε περισσότερους από δύο εκατομμύρια ιστοτόπους και πάνω από 650.000 εφαρμογές.

  • Youtube Ads

Οι διαφημίσεις βίντεο εμφανίζονται μόνο στους χρήστες που θέλετε, ενώ πληρώνετε μόνο όταν τις παρακολουθούν.

  • App Ads

Για να προωθήσετε την εφαρμογή iOS ή Android σε δισεκατομμύρια χρήστες του Google.

Συνδυάζουμε λοιπόν το Search Engine Optimization και τις διαφημίσεις Google AdWords, ώστε να πετύχουμε να φτάσουμε σε υψηλές θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και να αυξήσουμε όχι μόνο τα κλικς στην ιστοσελίδα μας, αλλά και τους πελάτες μας.

 

 

Goody’s Burger House Κοζάνης | Υπηρεσία delivery και take away για τις αγαπημένες σας γεύσεις
Ταμειακές Μηχανές στην Κοζάνη | Πώληση και τεχνική υποστήριξη ταμειακών μηχανών από τη Webtouch
Vet Plus | Πρόγραμμα διαχείρισης αιγοπροβάτων από τον κτηνίατρο Νικόλαο Καραλίγκα στην Κοζάνη
Kaplanoglou Photography | Νέα πακέτα γάμου και βάφτισης για τις ανάγκες και απαιτήσεις σας
Δημιουργίες Like a Dream | Τα πάντα για τον στολισμό ενός ονειρεμένου γάμου και βάφτισης

 

 

 

Ένα σχόλιο στο άρθρο “Μαθαίνοντας το Search Engine Optimization και τις διαφημίσεις Google AdWords

  1. Πολύ χρήσμο άρθρο. Να προσθέσω ότι το SEO και τα Search Google Ads συνιστούν το SEM (Search Engine Marketing), μέσω του οποίου προωθούμε την ιστοσελίδα μας στην μηχανή αναζήτησης της Google. Ο συνδυασμός και των δύο αυτών εργαλείων αποφέρει τα βέλτιστα αποτελέσματα. Το SEO πάντως είναι πολύ πιο αποδοτικό, δεδομένου ότι από την έρευνα του ELTRUN (εργαστήριο για digital marketing του ΟΠΑ) το 80% των ελλήνων χρηστών του διαδικτύου κάνουν click στα οργανικά αποτελέσματα (SEO) και το 20% στις διαφημίσεις (Search Google Ads).

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.