Εορτή του Γενεσίου της Θεοτόκου – Πανηγυρίζει και η Ιερά Μονή Ζιδανίου – Μνήμη Μικρασιατικής καταστροφής στο παρεκκλήσι του Οσίου Βαραδάτου

Την Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2019, κατά το οποίο η Εκκλησία εορτάζει το Γενέσιο της Υπεραγίας Θεοτόκου, πανηγυρίζουν στην Ιερά Μητρόπολη Σερβίων & Κοζάνης οι ομώνυμοι Ιεροί Ναοί των Ενοριών: Αλωνακίων, Θυμαριάς (Κίσσας), Νέας Νικοπόλεως (Σκαφιδίου), Πετρανών και Πλατανορεύματος.

Εορτάζει, επίσης, και η ομώνυμη Ιερά Μονή της Παναγίας Ζιδανίου, όπου ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Παύλος θα χοροστατήσει το Σάββατο 7/9 κατά τον Μέγα Πανηγυρικό Εσπερινό που θα τελεστεί στις 6.30 μ.μ..
Τήν Κυριακή 8/9 ο Σεβασμιώτατος θα τελέσει την Πανηγυρική Θεία Λειτουργία στον Ι. Ναό των Πετρανών.

Από την Ιερά Μητρόπολη


ΜΝΗΜΗ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΟ ΟΣΙΟΥ ΒΑΡΑΔΑΤΟΥ

Ανακοινώνεται στούς ευσεβείς χριστιανούς, ότι με την ευκαιρία της επετείου των 97 χρόνων από την Μικρασιατική καταστροφή θα τελεστεί Θεία Λειτουργία και Μνημόσυνο των προγόνων μας την ΚΥΡΙΑΚΗ 8 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2019 στο Ιερό Μητροπολιτικό Παρεκκλήσιο του Οσίου Βαραδάτου, το οποίο είναι κτισμένο στις όχθες της Λίμνης Πολυφύτου Κοζάνης.

Από το Εκκλησιαστικό Συμβούλιο

0 Shares

2 σχόλια στο άρθρο “Εορτή του Γενεσίου της Θεοτόκου – Πανηγυρίζει και η Ιερά Μονή Ζιδανίου – Μνήμη Μικρασιατικής καταστροφής στο παρεκκλήσι του Οσίου Βαραδάτου

  1. 7 Σεπ 2019 ΡΩΜΑΙΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ
    Λόγος στὴν Γέννηση τῆς Θεοτόκου

    Γιὰ ποιό λόγο ὅμως γεννήθηκε ἡ Μητέρα καὶ Παρθένος ἀπὸ γυναίκα στείρα; Γιατὶ ἔτσι ἔπρεπε, αὐτὸ ποὺ εἶναι «τὸ μόνον καινὸν ὑπὸ τὸν ἥλιον», δηλ. τὸ μοναδικὰ καινούργιο κάτω ἀπὸ τὸν ἥλιο, ἡ βάση καὶ τὸ ἀποκορύφωμα τῶν θαυμάτων, ν᾿ ἀνοίξει τὸ δρόμο του μὲ θαύματα καί, σιγὰ-σιγά, ἀπὸ τὰ πιὸ ταπεινὰ νὰ ἔρθουν τὰ πιὸ μεγάλα.

    Ὑπάρχει ὅμως κι ἄλλος λόγος, βαθύς καὶ θεολογικός: Ἔπρεπε, νὰ γεννηθεῖ πρωτότοκη ἐκείνη, ποὺ θὰ γεννοῦσε τὸν «πρωτότοκο ὅλης τῆς δημιουργίας», ποὺ «ὅλα σ᾿ αὐτὸν χρωστοῦν τὴν ὕπαρξή τους».
    πηγή immorfou

  2. 7 Σεπ 2019
    Λόγος στὴν Γέννηση τῆς Θεοτόκου ΡΩΜΑΙΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ

    Γιὰ ποιό λόγο ὅμως γεννήθηκε ἡ Μητέρα καὶ Παρθένος ἀπὸ γυναίκα στείρα; Γιατὶ ἔτσι ἔπρεπε, αὐτὸ ποὺ εἶναι «τὸ μόνον καινὸν ὑπὸ τὸν ἥλιον», δηλ. τὸ μοναδικὰ καινούργιο κάτω ἀπὸ τὸν ἥλιο, ἡ βάση καὶ τὸ ἀποκορύφωμα τῶν θαυμάτων, ν᾿ ἀνοίξει τὸ δρόμο του μὲ θαύματα καί, σιγὰ-σιγά, ἀπὸ τὰ πιὸ ταπεινὰ νὰ ἔρθουν τὰ πιὸ μεγάλα.

    Ὑπάρχει ὅμως κι ἄλλος λόγος, βαθύς καὶ θεολογικός: Ἔπρεπε, νὰ γεννηθεῖ πρωτότοκη ἐκείνη, ποὺ θὰ γεννοῦσε τὸν «πρωτότοκο ὅλης τῆς δημιουργίας», ποὺ «ὅλα σ᾿ αὐτὸν χρωστοῦν τὴν ὕπαρξή τους».
    immorfou

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.