Η Ορθοδοξία και ο Ελληνισμός του Πόντου δείχνουν τον (μονό)δρόμο της ενότητας – Γράφει ο Αλέξανδρος Κων. Κοκκινίδης

Η Ορθοδοξία και ο Ελληνισμός του Πόντου δείχνουν τον (μονό)δρόμο του δυναμικού αγώνα της αγάπης και της ομόνοιας για ομοψυχία και για ενότητα.

Όπως πέρσι το 2018 για πρώτη φορά στην Ιστορία, έτσι και φέτος το 2019 με την συμπλήρωση των 100 χρόνων από την έναρξη της τελευταίας φάσης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου και της Μικράς Ασίας από τους Τούρκους, οι Ιερές Εικόνες των Μονών του Πόντου, Παναγία Σουμελά (Τραπεζούντα, όρος Μελά 470 μ.Χ), Άγιος Ιωάννης Βαζελώνας (Τραπεζούντα, όρος Βαζελών – Ζαβουλών (;) 270 μ.Χ), Άγιος Γεώργιος Περιστερεώτας (Τραπεζούντα, όρος Πυργί.752 μ.Χ), συνεορτάζουν έχοντας μαζί τους αυτήν την φορά και την άλλη Ιστορική Εικόνα της Μονής του Πόντου, την Παναγία Γουμερά (Αργυρούπολη 950 μ.Χ).

Στις 23 Ιουνίου 2019 στις 18:30 μ.μ. στην Ιερά Μονή Αγίου Ιωάννου Βαζελώνος στον Άγιο Δημήτριο Ελλησπόντου Κοζάνης, θα γίνει υποδοχή των Ιερών Εικόνων των Μονών του Πόντου και στις 24 Ιουνίου 2019 το πρωί θα τελεσθή μνημόσυνο υπέρ αναπαύσεως των ψυχών των θυμάτων της γενοκτονίας των παππούδων μας, τιμώντας έτσι την Μνήμη των αδικοχαμένων νεκρών μας και διεκδικώντας συμβολικά, σιωπηλά, αλλά ταυτόχρονα με δυναμισμό, την δικαίωση των ψυχών τους από την αναγνώριση της Γενοκτονίας

Οι Ιερές Μονές του Πόντου με σεβασμό στην προσφορά των πολυβασανισμένων, κυνηγημένων και ξεριζομένων παππούδων και γιαγιάδων μας, συμβάλλουν και εδώ στην Ελλάδα στη διατήρηση της Ελληνορθόδοξης Ιστορίας και Παράδοσης, υπερασπίζοντας την Πίστη, την Ιστορία και την Μακεδονία, προβάλλοντας όπως αιώνες τότε στον Πόντο έτσι και τώρα, σθεναρή αντίσταση ενάντια στην ισοπέδωση, στον μηδενισμό, στην διαστρέβλωση, στην παραχάραξη, στην προδοσία, στην βαρβαρότητα και στην αλλοίωση της αλήθειας και της πραγματικότητας.

Όλα αυτά τα παραπάνω μετουσιώνονται, αντικατροπτίζονται και γίνονται πράξη όπως το 2018 έτσι και φέτος, με τον συνεορτασμό των Ιερών Εικόνων των Μοναστηριών του Πόντου, αρχής γενομένης στις 23 Απριλίου 2019 στην εορτή του Αγίου Γεωργίου Περιστερεώτα στο Ροδοχώρι Ναούσης (Μακεδονία, όρος Βέρμιο 1968 μ.Χ), τώρα στις 23 και 24 Ιουνίου 2019 στην εορτή της Γεννήσεως του Τιμίου Προδρόμου στην Ιερά Μονή Αγίου Ιωάννου Βαζελώνος στον Άγιο Δημήτριο Ελλησπόντου Κοζάνης (Μακεδονία, όρος Βέρμιο 1970 μ.Χ), στην συνέχεια στις 06 Ιουλίου 2019 στην Ιερά Μονή της Παναγίας Γουμερά στη Μακρυνίτσα Σερρών (Μακεδονία, όρος Κερκίνη 1971 μ.Χ) και τέλος στις 15 Αυγούστου 2019 στην Κοίμηση της Θεοτόκου στο Ιερό Προσκύνημα της Παναγίας Σουμελά στην Καστανιά Βεροίας (Μακεδονία, όρος Βέρμιο 1952 μ.Χ).

Οι Σεβασμιώτατοι Μητροπολίτες, ο Σερβίων και Κοζάνης κ.κ. Παύλος, ο Βεροίας Ναούσης και Καμπανίας κ.κ. Παντελεήμων, ο Εδέσσης Πέλλης και Αλμιωπίας κ.κ. Ιωήλ και ο Σιδηροκάστρου κ.κ. Μακάριος, με τις ευλογίες τους για τους συνεορτασμούς αποδεικνύουν πως αφουγκράζονται τις φωνές της εποχής και έχουν το θάρρος να ενώσουν όταν οι καιροί το απαιτούν, όταν το έχει ανάγκη ο λαός και όταν μια ιδέα του Επαμεινώνδα Φαχαντίδη (Σωματείο Αγίου Γεωργίου Περιστερεώτα), εμπνευσμένη με Ιδανικά και Αξίες από το πέρασμα των αιώνων της Ιστορίας (για να γράψει και να γραφτεί στην Ιστορία) της Ορθοδοξίας, του Χριστιανισμού, των Μονών του Πόντου και του Ελληνισμού, βρίσκει αποδέκτες με τα ίδια χαρακτηριστικά στα πρόσωπα του Γεώργιου Τανιμανίδη (Ιερό Προσκύνημα Παναγίας Σουμελάς), του Χαράλαμπου Καζαντσίδη (Σωματείο Αγίου Ιωάννου Βαζελώνος) και της Ιεράς Μονής Παναγίας Γουμεράς, για να ενώσουν όλα αυτά τα οποία για εμάς είναι η ιδιότητα μας και η αναλοίωτη ταυτότητα μας.

Οι εικόνες αυτές είναι Ιερά Κειμήλια της Ιστορίας μας και των παθών των Ποντίων.

Αποτελούν κληρονομιά των προγόνων μας και κρατούν την φλόγα της Πίστης μας, της Ιστορίας μας, της Παράδοσης μας και της Μνήμης μας άσβεστη, για αυτό και οι ανιστορηθείσες εδώ στην Ελλάδα Ιερές Μονές του Πόντου, είναι Ιεροί Τόποι Προσκυνήματος και αναγέννησης.

Άγιος Δημήτριος Ελλησπόντου Κοζάνης
Αλέξανδρος Κων. Κοκκινίδης

0 Shares

10 σχόλια στο άρθρο “Η Ορθοδοξία και ο Ελληνισμός του Πόντου δείχνουν τον (μονό)δρόμο της ενότητας – Γράφει ο Αλέξανδρος Κων. Κοκκινίδης

  1. Εγώ πάλι πως έχω την εντύπωση πως αυτά χωρίζουν τον κόσμο,αντί να τον ενώνουν;Και εξηγούμαι.Σε πολλούς υπερισχύει η νοοτροπία του πόντιος,βλάχος,ντόπιος,σλαβομακεδόνας κλπ κι όχι του ΕΛΛΗΝΑ.Ακόμη και σήμερα παιδιά τετάρτης γεννιάς που δεν ξέρουν κατα που πέφτει ο Πόντος μιλάν για χαμένες πατρίδες,λες και χάσσαν τα σπίτια τους χτές και έχουν την αντιπαλότητα ανα πάσα στιγμή έτοιμη.Οσο για την ορθοδοξία,γελάν και τα μπρόκολα.Παντού εχθρούς βλέπει.Τους αλλόθρησκους,τους άθεους ακόμα και τους ομόθρησκους.Ας μην αναφερθώ στον αγώνα κατά της ονομασίας της Β.Μακεδονίας ,που είναι ομόθρησκοί μας αλλά σε αιρετικούς,παπικούς,πατριαρχιακούς,μητροπολίτες μεταξύ τους που ο ένας λέει μαύρο κι ο άλλος άσπρο κλπ.Κι όπως θα έλεγε και η γιάγια μ’ ”να σσέζω αοίκον ένωσην”.

        1. Ποια είναι η απλή λογική ; προφανώς η δική σου. !! Αυτοθέωση.

          Μείνε εκεί, στις δύσοσμες εκκρίσεις της γιαγιάς σου. Η καταμάγια είναι χρήσιμη.

          1. Αλλο έκκριση κι άλλο αφόδευση.Μην τα μπερδεύεις.Και χρήσιμο σ’ αυτή την περίπτωση ήταν το σκατόφτιαρο κι όχι η καταμάγια.Οσο για την καλομάννα μ’,σε πληροφορώ πως ήξερε που αφόδευε.Γιατί όσα τράβηξαν τα τράβηξαν εξ’ αιτίας των ”ποππάδων”.

    1. θείο θάρρος (ΚΟΚΚΙΝΙΔΗΣ) έναντι αθέου θράσους (καταμάγια0
      .
      κ. Κοκκινίδη
      Οι δε εχθροί ημών ανόητοι. « του ανοηταίνειν ου παύσονται»
      Ου γαρ εισιν οι θεοί αυτών , ως ο θεός ημών.

  2. …….προβάλλοντας …….. σθεναρή αντίσταση ενάντια στην ισοπέδωση, στον μηδενισμό, στην διαστρέβλωση, στην παραχάραξη, στην προδοσία, στην βαρβαρότητα και στην αλλοίωση της αλήθειας και της πραγματικότητας.

    Συγχαρητήρια κ. Κοκκινίδη

  3. Σωστός σε όλα ο καταμαγια, αλλά έχετε φάει τέτοια πλύση εγκεφάλου με αποτέλεσμα να κυριαρχεί ο σκοταδισμός ή προκατάληψη και η δεισιδαιμονία μέσα σας ….
    Ελληνισμός και να ζεις ελληνικός αυτήν είναι η βάση μας και εκεί πρέπει να επιστρέψουμε….όλα τα άλλα είναι ταμπέλες για πρόβατα…..

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.