Οι υποχρεώσεις των καταστημάτων εστίασης σχετικά με τα αλλεργιογόνα των προϊόντων τους



Μετά τα πολλαπλά κρούσματα σε πελάτες των επιχειρήσεών μας και ειδικά στην ΕΣΤΙΑΣΗ, ΑΛΛΕΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΥΣΑΝΕΞΙΑΣ, έχουν εντατικοποιηθεί οι έλεγχοι του ΕΦΕΤ σε χιλιάδες επιχειρήσεις.

ΠΡΟΣΟΧΗ

Υποχρεούται κάθε επιχείρηση του κλάδου μας (ειδικά η Εστίαση) βάσει του Ευρωπαϊκού κανονισμού 1169/2011 να προσαρμοστούν όλα τα μέλη κράτη μέλη στο ανωτέρω θέμα.
Ο ΕΦΕΤ με την εγκύκλιο Αρ.Πρωτ. 20303/22-12-2014, υποχρεώνει την πλήρη εφαρμογή των επιχειρήσεών μας στην ανωτέρω εγκύκλιο διότι αφορά την ανθρώπινη υγεία.

ΕΙΔΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Κάθε είδος επιχείρησης Εστίασης – Διασκέδασης – Ξενοδοχεία ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ :

Ειδική στήλη στον τιμοκατάλογο που να καταγράφει τα προϊόντα που παρέχουν τα συστατικά για αλλεργία.

Σε ΕΜΦΑΝΗ σημεία να είναι αναρτημένα τα προϊόντα που έχουν τα ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ για αλλεργίες.

Οι σερβιτόροι υποχρεούνται να γνωρίζουν ποια είναι τα είδη τροφίμων που σερβίρουν στο ΜΕΝΟΥ και έχουν συστατικά για αλλεργίες.

Κοινοποιούμε ΔΕΙΓΜΑ που υποχρεούμεθα να υπάρχει στον τιμοκατάλογό μας και να είναι αναρτημένο σε εμφανή σημείο στην επιχείρησή μας.

Θεωρούμε πολύ σημαντικό το γεγονός: O σερβιτόρος κατά τη διάρκεια της παραγγελίας να γνωρίζει εάν κάποιος πελάτης έχει θέματα αλλεργίας και με ποια ουσία και ο ίδιος να είναι γνώστης του όλου θέματος.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΩΝ – ΚΑΦΕΤΕΡΙΩΝ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ
ΣΥΝΑΦΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
<<ΠΑΝ.Σ.Ε.Κ.Τ.Ε.>>

Με εκτίμηση
Για το Δ.Σ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Τσαπατσάρης Γρηγόρης

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.