Διανομή φυλλαδίων: Πώς θα οργανωθείτε;

000srfgthasrtharsthrt

Η διαφήμιση μέσω φυλλαδίων μπορεί να είναι προσοδοφόρα κι αποτελεσματική, ειδικά για τις μικρές και τοπικές επιχειρήσεις, αρκεί να εξετάζονται με συνέπεια όλες οι λεπτομέρειες που αφορούν αυτό το είδος προωθητικής ενέργειας.

Το μάρκετινγκ διαφημιστικών φυλλαδίων μπορεί να είναι δαπανηρό για τις μικρές επιχειρήσεις εάν χρειάζονται μεγάλες ποσότητες και η διανομή είναι φτωχή ή όχι σωστά απευθυνόμενη. Άρα, υπάρχουν αρκετά πράγματα που εξετάζουμε πριν αρχίσουμε την ανάπτυξη ενός νέου είδους φυλλαδίου έτσι ώστε το εργαλείο μάρκετινγκ που επιλέξαμε για την επιχείρησή μας να είναι αποδοτικό και ωφέλιμο.

Αρχικά, πριν αρχίσετε να σκέφτεστε τις εικόνες που θα χρησιμοποιήσετε, πώς θα είναι το περιεχόμενο ή η μορφή, χρειάζεται να κάνετε μια έρευνα κι έναν προγραμματισμό. Οι ερωτήσεις που θα κάνετε ώστε να οργανωθείτε σωστά είναι οι εξής:

-Σε ποιο κοινό απευθύνονται τα φυλλάδια σας;
-Ποια είναι τα κοινωνικά και οικονομικά χαρακτηριστικά του κοινού αυτού;
-Πού θα βρείτε το κοινό αυτό;
-Πού κινείται, δραστηριοποιείται, εργάζεται και μένει το κοινό αυτό;
-Τι περιμένει το κοινό από εσάς;
-Ένα μικρό flyer με τις πιο σημαντικές πληροφορίες αρκεί ή ένα μεγαλύτερο με εικόνες κι αναλυτικά δεδομένα θα είναι πιο ελκυστικό;
-Τι πρέπει να παρουσιάσετε για να επιτευχθεί ο εκάστοτε αρχικός στόχος;

Απαντώντας σε όλες αυτές τις ερωτήσεις, με τη βοήθεια πάντοτε αυτών που ξέρουν, θα μπορέσετε να έχετε ένα σαφές σχέδιο δράσης για την ολοκλήρωση της εκστρατείας του μάρκετινγκ των φυλλαδίων σας. Ένα στοχευμένο κι έξυπνο φυλλάδιο θα σας δώσει το προβάδισμα στην απαιτητική αγορά και θα ξεκαθαρίσει το τοπίο όσον αφορά τις δαπάνες και την απόδοση της επένδυσης, αποφεύγοντας τις επιπόλαιες κινήσεις που θα σας αφήσουν με κούτες αχρησιμοποίητων φυλλαδίων και χάσιμο χρόνου.

Το σχέδιο δράσης σε βήματα:

1.Διανείμετε τα φυλλάδια στο δρόμο.
2.Φροντίστε ώστε να είναι μικρά σε μέγεθος.
3.Στείλτε εναλλακτικά με ταχυδρομείο τα διαφημιστικά φυλλάδια που είναι πάνω από μια σελίδα.
4.Βάλτε τα διαφημιστικά σας μέσα σε εφημερίδες ή περιοδικά.
5.Γίνετε χορηγός ενός σημαντικού γεγονότος που θα ακουστεί στο ευρύ κοινό.
6.Κάντε την έρευνά σας.
7.Επισκεφθείτε εκθέσεις για να πάρετε ιδέες.
8.Πηγαίνετε από πόρτα σε πόρτα, καθώς έτσι σίγουρα θα βρεθεί κάποιο φυλλάδιο σας στο εσωτερικό ενός σπιτιού.
9.Επιλέξτε το σωστό χρόνο και τόπο για να τα κάνετε όλα αυτά πραγματικότητα.
10.Τοποθετήστε φυλλάδια στα παρμπρίζ των αυτοκινήτων.

Συμβουλευτείτε επαγγελματίες που είναι χρόνια στον χώρο και φροντίστε ώστε να ενημερωθείτε καλά και σφαιρικά για τα κόστη και την αποδοτικότητα των κινήσεών σας. Αν κάνετε τα σωστά βήματα, έχετε εγγυημένα και την επιτυχία στο τσεπάκι σας.

 

 

 

 

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.