Πραγματοποιήθηκε η ημερίδα με θέμα «Σχεδιάζοντας τη Στρατηγική Μάρκετινγκ για το Δήμο Κοζάνης»



Ημερίδα με θέμα «Σχεδιάζοντας τη Στρατηγική Μάρκετινγκ για το Δήμο Κοζάνης», πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της  Πέμπτης, 20 Μαρτίου 2014, στην αίθουσα του Κοβεντάρειου, στα πλαίσια της αντίστοιχης μελέτης που έχει ανατεθεί στο Εργαστήριο Τουριστικού Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής, του Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, από το Δήμο Κοζάνης.

Τα θέματα που συζητήθηκαν αφορούσαν στο σχεδιασμό της έρευνας που πραγματοποιήθηκε, αντίστοιχες πρακτικές branding πόλεων του εξωτερικού, αναλύθηκαν οι δραστηριότητες τουρισμού και πολιτισμού ως στοιχείο προβολής της πόλης,  καθώς και η  ελληνική πραγματικότητα του μάρκετινγκ πόλεων. Επίσης γνωστοποιήθηκε η γνώμη των κατοίκων για τη σημερινή και τη μελλοντική εικόνα της Κοζάνης,  μέσω της έρευνας πεδίου, ενώ αναλύθηκαν τα επόμενα βημάτων στο πεδίο της έρευνας, της ανάλυσης των αποτελεσμάτων αλλά και της γενικότερης στόχευσης  της στρατηγικής μάρκετινγκ.

Στόχο της ημερίδας αποτέλεσε η ενημέρωση των κατοίκων, των φορέων και των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή του Δήμου Κοζάνης, με σκοπό την ενεργό συμμετοχή τους στις διαδικασίες προβολής του Δήμου, σε πανελλαδικό και ευρωπαϊκό επίπεδο, αλλά και της δημιουργίας και της διατήρησης ενός ελκυστικού και αναγνωρίσιμου προφίλ υψηλής ποιότητας, που θα συνεισφέρει στη βελτίωση της ποιότητας ζωής και την τοπική ανάπτυξη του Δήμου Κοζάνης, μέσα από τις δράσεις ενός του Στρατηγικού Σχεδίου Μάρκετινγκ.

Βίντεο:

 

 

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.