Deliveo Σύστημα Διαχείρισης Ταχυμεταφορών και last mile delivery



Απεριοριστες δυνατότητες για εταιρείες ταχυμεταφορών και delivery όλων των μεγεθών.

Το Deliveo παρέχει όλες τις απαραίτητες διεργασίες που χρειάζεται μια επιχείρηση διανομής ταχυμεταφορών και last mile delivery. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα SaaS το οποίο δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσετε με γρήγορο και εύχρηστο τρόπο ένα προηγμένο εργαλείο για την διαχείριση, την λειτουργία και την επίβλεψη των λειτουργιών της εταιρείας σας.

Στο τομέα του courier και Σύστημα Διαχείρισης Ταχυμεταφορών, παρέχει μοναδικές χρήσεις όπως, η εκτύπωση και αποθήκευση όλων των αντικαταβολών μέσα στις παραγγελίες σας, δυνατότητα ζωντανής παρακολούθησης στο που βρίσκονται οι διανομείς σας, εξελιγμένους τρόπους αυτόματης τιμολόγησης για να μπορείτε να εκτυπώνετε όλες τις τιμές των υπηρεσιών σας.

Στο τομέα του last mile delivery και γρήγορου delivery, υπάρχει δυνατότητα οι πελάτες σας να κάνουν παραγγελίες τη στιγμή που τις χρειάζονται, ακόμα και με ηχητικές οδηγίες (αυτοματοποιημένο tracking system από οδηγίες φωνητικές για τοποθέτηση παραδόσεων και προϊόντων).

Τα πιο σημαντικά στοιχεία του Deliveo είναι τα παρακάτω:

1.) Κεντρική Διαχείριση (Dispatcher Interface):

  1. Όλες οι παραγγελίες μπορούνε να ληφθούν και να καταχωρηθούν μέσα στα κεντρικά δεδομένα του dispatcher interface. Ακόμα, έχετε τη δυνατότητα να επεξεργαστείτε όλες σας τις παραγγελίες για να αναζητήσετε έγγραφα, διευθύνσεις ή οτιδήποτε χρειαστείτε ανά πάσα ώρα και στιγμή.
  2. Υπάρχει δυνατότητα καταχώρησης παραγγελιών αυτόματα στους διανομείς σας, είτε μέσα από τις παραμέτρους που θα ορίσετε εξαρχής στο πρόγραμμα σας, είτε μέσα από χειροκίνητες κινήσεις στο ενσωματωμένο google maps, έτσι ώστε να μπορείτε να δείτε όλες τις αναφορές σχετικά με τα πακέτα σας.
  3. Δίνεται η δυνατότητα, με μια εξωτερική σύνδεση API, να παρέχετε τις παραγγελίες σας σε όλες τις εταιρείες courier, με τις οποίες συνεργάζεστε, πχ ACS, ELTA, Γενική Ταχυδρομική, κ.α.
  4. Τέλος, βασικές λειτουργίες όπως λογιστικές παραμέτρους, ανάθεση και παράδοση των πακέτων με αντικαταβολές, κοστολόγια υπηρεσιών και καταχώρηση εγγράφων σε παραγγελίες, είναι πολύ εύκολο να τις χειριστείτε μέσα στο πρόγραμμα μας.
  5. Για ένα ολοκληρωμένο courier software με το κατάλληλο Courier System και delivery management software, όλα τα παραπάνω είναι βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να τηρούνται με ευλάβεια.

2.) Για να μπορείτε να έχετε απευθείας σύνδεση με τον πελάτη σας, το Deliveo σας παρέχει το καταπληκτικό client interface του με μόνο 29.90€ το μήνα:

  1. Στο δικό σας Σύστημα Διαχείρισης Ταχυμεταφορών και Last Mile Delivery, το Deliveo σας παρέχει τους ειδικά διαμορφωμένους λογαριασμούς για όλους σας του πελάτες. Οι διεπαφές πελατών (client interfaces) είναι χώροι οι οποίοι οι πελάτες σας μπορούν να χρησιμοποιήσουν για δικούς τους courier management και tracking programs, ώστε να μπορούν να στέλνουν παραγγελίες απευθείας σε εσάς και να έχουν ολοκληρωμέν ες καταστάσεις με όλα τα σημεία που περνάει η παραγγελία τους (tracking logs).
  2. Με αυτό το Σύστημα Διαχείρισης Ταχυμεταφορών, οι πελάτες σας μπορούν να έχουν δικιά τους δυνατότητα σε ζωντανή παρακολούθηση και εκτύπωση ετικετών για τις παραγγελίες τους.
  3. Αποθήκευση σημαντικών στοιχείων και οτιδήποτε άλλο χρειάζονται στους λογαριασμούς τους.
  4. Με πολύ σημαντική προσέγγιση στη καλύτερη δυνατή λειτουργικότητα για τη βέλτιστη ανταπόκριση, με τη δυνατότητα καταγραφής και ενημέρωσης όλων των αλλαγών στο courier system σας με άμεση σύνδεση στη διαχείριση των ταχυμεταφορών σας και το courier management program.

3.) Από αυτό το καταπληκτικό πρόγραμμα ταχυμεταφορών δεν θα μπορούσε να λείπει η δυνατότητα άμεσης καταχώρησης των διανομέων σας στις δικές τους εφαρμογές για κινητά smartphone courier.

  1. Η εφαρμογή courier (Courier App), δίνει τη δυνατότητα στους διανομείς σας να έχουν στο κινητό τους όλες τις απαραίτητες χρήσεις για την καθημερινή τους εργασία.
  2. Με barcode reader μέσα από το κινητό, ο courier έχει τη δυνατότητα να σαρώσει (scanning) όλες τις ετικέτες των παραγγελιών και να διαχειριστεί τον όγκο του ανάλογα με τη κατάσταση που βρίσκετε.
  3. Το Deliveo παρέχει άμεση επαφή με το courier system (Σύστημα Διαχείρισης Ταχυμεταφορών) του. Εκεί μπορείτε να δείτε τους courier σας σε real time σ ε χάρτη σ το dispatcher interface.

4.) Υποστήριξη σύνδεσης API:

  1. Το Deliveo παρέχει τη δυνατότητα να μπορείτε να συνδεθείτε και με webshop πελατών σας απευθείας χωρίς κάποιο development άμα το
  2. webshop υποστηρίζεται από κάποιο plugin μας (για περισσότερα επισκεφτείτε τη σελίδα μας deliveo.eu) Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την άμεση προσβασιμότητα σε συστήματα e-commerce, την ίδια σας την ιστοσελίδα και ακόμα πολλές δυνατότητες που μπορείτε να διαλέξετε στα μέτρα σας. Όλα αυτά μέσα στο Σύστημα Διαχείρισης Ταχυμεταφορών σας και φυσικά στο δυνατό μας
  3. courier management software.

Σε γενικές γραμμές, το Deliveo είναι ο καλύτερος τρόπος να διαχειριστείτε την εταιρεία courier που έχετε. Προσφέρει όλα τα απαραίτητα χαρακτηριστικά για κάτι πολύ περίπλοκο με τους απλούστερους τρόπους. Για αυτό το λόγο, σας περιμένουμε να μπείτε στη σελίδα μας στο deliveo.eu και να δείτε όλες μας τις προδιαγραφές ώστε να μπορέσετε να εντοπίσετε όλα όσα σας ταιριάζουν.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.