Διαφήμιση Προϊόντων στο Internet: Είναι αποδοτική;

Η τηλεόραση μονοπωλούσε κάποτε στη διαφήμιση προϊόντων. Πλέον το internet έχει κερδίσει έδαφος. Μάλιστα, μπορεί κανείς να πει ότι για μερικά είδη προϊόντων, το internet έχει δείξει ότι είναι ένα πολύ πιο αποδοτικό μέσο διαφήμισης.

Οι μηχανές αναζήτησης, όπως η Google, και τα social media είναι πλέον ο πιο διαδεδομένος τρόπος να διαφημίσετε προϊόντα. Η διαφήμιση προϊόντων online έχει το πλεονέκτημα ότι μπορεί να μετρηθεί, όσων αφορά την απόδοση και την απήχησή της.

Ίσως έχετε ακούσει, όμως, και κόσμο να λέει ότι ξόδεψε τα χρήματά του χωρίς αποτέλεσμα. Τι μπορεί να σημαίνει αυτό;

Η απάντηση κρύβετε στη βελτιστοποίηση των online διαφημίσεων. Ας δούμε πρώτα τα είδη διαφήμισης προϊόντων που μπορούν να πραγματοποιηθούν στο διαδίκτυο και θα επιστρέψουμε στη βελτιστοποίηση σε λίγο.

Τα είδη της online διαφήμισης προϊόντων

Διαφήμιση στο Facebook και το Instagram. Τα δύο αυτά social networks συνδέονται και λειτουργούν με την ίδια λογική. Για να υλοποιήσετε μια διαφήμιση Facebook ή Instagram, επιλέγετε το budget που θα επενδυθεί για τον διαφημιστικό σας σκοπό. Επίσης, ορίζετε το κοινό στο οποίο θα θέλατε να εμφανιστεί η διαφήμισή σας.

Αν επιλέξετε να επενδύσετε 50€ με σκοπό να διαφημίσετε νεανικά ανδρικά ρούχα, είναι εύλογο ότι θα ορίσετε ως κοινό τους άνδρες 20 έως 40 ετών. Φυσικά, μπορεί κανείς να πει «Μα ίσως μια γυναίκα θέλει να αγοράσει ένα δώρο στον άνδρα της, γιατί να την αποκλείσω;» Αυτό είναι απολύτως σωστό, αλλά σχετίζεται με τη στρατηγική σας.

Θέλετε να «απλώσετε» το budget σας με την ελπίδα ότι ίσως κάποιες γυναίκες αγοράσουν ένα δώρο ή θέλετε να επικεντρωθείτε σε άνδρες μόνο; Αυτό θα το αποφασίσετε εσείς.

Διαφήμιση Google. Για διαφήμιση στη Google μπορείτε να υλοποιήσετε καμπάνιες search ή display.

Οι διαφημίσεις search εμφανίζονται σε εκείνους που αναζητούν συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά που ονομάζονται keywords. Οι display διαφημίσεις είναι οπτικό περιεχόμενο, δηλάδή εικόνες και banners, τα οποία προβάλλονται σε εφαρμογές και πλατφόρμες που ανήκουν στο δίκτυο συνεργατών της Google.

Στην περίπτωση της search διαφήμισης θα πρέπει να πετύχετε το κοινό εκείνο, που ψάχνει να αγοράσει το προϊόν που εσείς πουλάτε μέσω internet.

Έτσι, κατά το σετάρισμα μιας καμπάνιας συνδέουμε τις φράσεις που αντιπροσωπεύουν το προϊόν ή τα προϊόντα μας, με όλες τις πιθανές εκδοχές που μπορεί να υπάρχουν. Αν π.χ. θέλουμε να διαφημίσουμε ένα λευκό ανδρικό t-shirt, θα γράψουμε «Ανδρικό λευκό μπλουζάκι», «ανδρικό λευκό t-shirt» «ανδρικό άσπρο μπλουζάκι» κ.ο.κ.

Στην περίπτωση των display διαφημίσεων θα φτιαχτεί ένα δημιουργικό διαφημιστικό banner, που τραβά την προσοχή. Η διαφήμιση θα προβληθεί σε apps και platforms, που χρησιμοποιούνται από το κοινό και ανήκουν στο δίκτυο της Google.

Όποιος δει τη διαφήμισή σας και πατήσει πάνω της, θα βρεθεί στο e-shop σας.

Έντονο ενδιαφέρον παρουσιάζουν και τα Google Shopping Ads. Αυτού του είδους η διαφήμιση είναι πολύ αποδοτική για τις online πωλήσεις και καλό είναι να τις δοκιμάσετε. Τα προϊόντα εμφανίζονται στο πάνω μέρος της σελίδας αποτελεσμάτων και οι χρήστες μπορούν να τα δουν και να επισκεφτούν τη σελίδα προϊόντος στο e-shop σας.

Πότε μια διαφήμιση προϊόντος θεωρείται ότι είναι αποδοτική

Η ενεργοποίηση μιας διαφήμισης σε social media ή στις μηχανές αναζήτησης δεν είναι αρκετή. Αν θέλετε να τρέξετε μια αποδοτική διαφήμιση, χρειάζεται να γίνει έλεγχος της πορείας της και βελτιστοποίηση. Διαφορετικά, το budget σας θα ξοδεύεται χωρίς ιδιαίτερο αποτέλεσμα.

Συνήθως γίνεται έλεγχος στην απήχηση και τα clicks που έγιναν, καθώς επίσης και το κόστος για κάθε click ή το κόστος ολοκλήρωσης αγοράς. Στις online διαφημίσεις προϊόντων προσπαθούμε πάντα να ξοδεύουμε όσο γίνεται λιγότερο και να κερδίζουμε περισσότερα.

Για τον έλεγχο μιας διαφήμισης προϊόντων στο internet, παρακολουθούμε κάποιους δείκτες. Οι δείκτες αυτοί ονομάζονται KPIs και μας βοηθούν να αποφασίσουμε πώς θα κινηθούμε, τι ακριβώς πρέπει να αλλάξουμε στην κάθε διαφήμιση, ώστε να βελτιώσουμε την απόδοση της καμπάνιας μας.

Ποιος μπορεί να ελέγχει και να βελτιστοποιεί τις διαφημίσεις σας

Ένας αξιόπιστος συνεργάτης από το χώρο του digital marketing μπορεί να επιβλέπει και να βελτιστοποιεί τις καμπάνιες σας. Ένας marketer έχει την ανάλογη εμπειρία με διαδικτυακά εργαλεία και γνωρίζει βέλτιστες πρακτικές για διαφημίσεις. 

Η ομάδα marketing της digital challenge_ μπορεί να αναλάβει για σας τη δημιουργία πετυχημένων διαφημίσεων στο internet. Επικοινωνήστε μαζί μας και δώστε αξία στα χρήματά σας μέσα από αποδοτική διαφήμιση στο διαδίκτυο.

 

 

 

 

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.