Socializing is the new trend… enjoy it!

66xsdsrtyujhasrt6ujrtuy5

Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, Google, Linkedln… όλα είναι διαφορετικά κι όλα ίδια. Ένας μεγάλος συνδετικός κρίκος δένει όλα αυτά τα μέσα προώθησης ιστοσελίδων, ο οποίος κυκλώνει τους χρήστες τους μέσα στη μεγάλη αρένα της διαφήμισης με κάθε δυνατό τρόπο, σε εθνικό αρχικά αλλά και παγκόσμιο επίπεδο. Όποιος επιχειρηματίας επιλέγει, αυτή την περίοδο, να προωθήσει τη δουλειά του μέσω αυτών των εργαλείων έχει αυτόματα το 80% ή και παραπάνω της επιτυχίας στο τσεπάκι του.

Οι λόγοι είναι απλοί:

1.Τα Social media είναι παντού και πάντα εδώ. Οι χρήστες τους μπαίνουν καθημερινά μέσα σε αυτά, ελέγχουν για προσωπικές τους υποθέσεις και αυτόματα ενημερώνονται για όλα όσα τους αφορούν. Δεν υπάρχει περίπτωση λοιπόν να μη δει έστω ένας τη διαφήμιση της εταιρείας σας κάνοντας ακόμη κι ένα απλό scroll down στην προσωπική του σελίδα.

2.Κάποια από αυτά είναι καθαρά και μόνο επαγγελματικά κι αυτό αυξάνει την πιθανότητα επιτυχίας καθώς μιλάμε για εξειδικευμένο πρόγραμμα προώθησης του επαγγελματία.

3.Το ύφος κι ο χαρακτήρας της εταιρείας αλλάζει άρδην, καθώς η προβολή μέσα από ένα τόσο σύγχρονο μέσο, κάνει το προφίλ του επαγγελματία πιο μοντέρνο, άμεσο, φιλικό κι ευχάριστο.

4.Οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνούν άμεσα και γρήγορα με τους επαγγελματίες. Να λύνουν απορίες, να μαθαίνουν για τα προϊόντα, για τις τιμές, τη διαθεσιμότητα και στις περισσότερες περιπτώσεις να κάνουν κι επιτόπου τις παραγγελίες τους. Η γρήγορη εξυπηρέτηση και το άμεσο αποτέλεσμα είναι ότι το καλύτερο για τον άνθρωπο, που μέσα από την πολυπλοκότητα του προγράμματος της ζωής του, ψάχνει να εξυπηρετηθεί έμπιστα και γρήγορα.

5.Οι κριτικές και η εικόνα είναι το Α και το Ω στη διαφήμιση μιας εταιρείας. Οι πελάτες και χρήστες των Social Media είναι σε θέση να βλέπουν σε εικόνα το προϊόν αλλά και να παρακολουθούν την εξέλιξη μιας εταιρείας, μέσω των σχολίων, των ακολούθων και των κριτικών. Όλα αυτά επηρεάζουν, έστω και υποσυνείδητα, τον νέο πελάτη που δεν ξέρει και θέλει να μάθει το καινούριο αλλά και τον παλαιότερο πελάτη, που ήξερε αλλά έχασε επαφή και τώρα πάλι, με κάποιο τρόπο, η επιχείρηση ξανακεντρίζει το ενδιαφέρον του.

6.Τα στατιστικά στοιχεία και οι επιδόσεις της σελίδας είναι στην άμεση διαθεσιμότητα του επαγγελματία και ξέρει αν πάσα ώρα και στιγμή τι πάει καλά και τι όχι, τι πρέπει να αλλάξει και τι πρέπει να κάνει για να γίνουν τα πράγματα πιο αποδοτικά και προσοδοφόρα για την επιχείρηση. Η συνεχής ενημέρωση βοηθά τους επιχειρηματίες που σε κάθε περίπτωση οφείλουν να δουλεύουν πάνω σε αυτό καθημερινά πιάνοντας τον παλμό των πραγμάτων που συμβαίνουν τώρα.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.