Δήμος Σερβίων – Βελβεντού: Το Δημοτικό Συμβούλιο για την οικονομική κατάσταση του δήμου



Εισήγηση Αντιδημάρχου Φώτη Ζυγούρη

Κυρίες και κύριοι,

Αποτελεί υποχρέωση της νέας δημοτικής αρχής, η ενημέρωση για την οικονομική κατάσταση του δήμου τόσο απέναντι  στους δημότες όσο και στους δημοτικούς συμβούλους της περιόδου 2014 – 2019.

Από την πρώτη στιγμή της ανάληψης της διοίκησης του δήμου δώσαμε την ανάλογη βαρύτητα στον τομέα των οικονομικών, μιας και αποτελεί τον βασικό πυλώνα για την λειτουργία του, αλλά και τον σχεδιασμό  της  ανάπτυξης για την δημοτική περίοδο που διανύουμε. Πρωταρχικός στόχος ήταν η όσο το δυνατόν ρεαλιστική προσέγγιση του ύψους του χρέους,  μιας και λόγω της ιδιαιτερότητας της περιόδου της αλλαγής της διοίκησης  (συμπεριλαμβανομένου και του παράγοντα  του μεγάλου χρονικού διαστήματος από την διεξαγωγή των εκλογών μέχρι και την εγκατάσταση της νέας δημοτικής αρχής),  χρειάστηκε να προβούμε και σε συγκεκριμένες ενέργειες για την σωστή και ρεαλιστική καταγραφή του χρέους . Συγκεκριμένα:

1. Στις 4 Σεπτεμβρίου 2014 έγινε η διαδικασία παράδοσης παραλαβής του υπολοίπου ταμείου και παράλληλα η παράδοση ισοζυγίου πρωτοβαθμίων λογαριασμών του δήμου, σύμφωνα με τα τηρούμενα βιβλία και με τα παραστατικά που είχαν καταχωρηθεί μέχρι και την συγκεκριμένη ημερομηνία. Παράλληλα εκτυπώθηκε και ανάλυση των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων.
2. Ζητήθηκε από την οικονομική υπηρεσία η ανάλυση του συνόλου των υποχρεώσεων κατά ημερομηνία έκδοσης παραστατικών και ανά προμηθευτή,
3. Ζητήθηκε από την οικονομική υπηρεσία η ανάλυση των δεσμευθέντων πιστώσεων για τις οποίες δεν είχε γίνει τιμολόγηση,
4. Ζητήθηκε από την οικονομική υπηρεσία το υπόλοιπο του μακροπρόθεσμου δανείου από το ταμείο παρακαταθηκών και δανείων
5. Ζητήθηκε με ανακοίνωση η γνωστοποίηση οφειλής από προμηθευτές οι οποίοι δεν είχαν τιμολογήσει έργα, προμήθειες, εργασίες ούτε είχαν δέσμευση πίστωσης,
6. Ζητήθηκε από την υπηρεσία η καταγραφή των δικαστικών αποφάσεων, αγωγών κλπ που είναι σε εκκρεμότητα μέχρι και σήμερα και αφορούν τις προηγούμενες περιόδους
7. Ζητήθηκε από την κοινωφελή επιχείρηση αναλυτική κατάσταση των υποχρεώσεων της προς τους προμηθευτές
8. Ζητήθηκε από το Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου κατάσταση των υποχρεώσεων προς τους προμηθευτές
9. Ζητήθηκε από την πρωτοβάθμια σχολική επιτροπή κατάσταση των υποχρεώσεων προς τους προμηθευτές
10. Ζητήθηκε από την δευτεροβάθμια σχολική επιτροπή κατάσταση των υποχρεώσεων προς τους προμηθευτές

Ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών & Διοικητικών
Φώτης Αθ. Ζυγούρης

ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΒΙΩΝ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΗΝ 31-08-2014

Α/Α

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

ΠΟΣΟ

     

1

ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ

3.785.585,85

     

2

ΣΥΜΒΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ

1.027.028,13

     

3

ΟΦΕΙΛΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΒΑΣΗ

107.927,08

     

4

ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΑΓΩΓΕΣ ΚΑΙ ΕΞΩΔΙΚΑ

253.636,64

     

5

ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

231.674,85

     

6

ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ

44.583,63

     

7

Πρωτοβάθμια ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

17.579,00

     

8

Δευτεροβάθμια ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

1.400,00

     

9

ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ

1.647.583,60

     

10

ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΙΚΗ ΑΤΟΚΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ

1.981.553,00

 

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΗΝ 31-08-2014

9.098.551,78

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.