Δήλωση υποψηφιότητας του Μάνου Γαβριηλίδη με τον συνδυασμό «ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΕΠΟΧΗ» του Θέμη Μουμουλίδη



Η τριχιλιετής μας ιστορία κατέγραψε ότι εμείς οι έλληνες είμαστε οι κατ’ εξοχήν άνθρωποι της “αγοράς” του λόγου και του διαλόγου αλλά η προεκλογική περίοδος ενδείκνυται, συνήθως στην παραφιλολογία και τη φλυαρία. Πολύ σύντομα λοιπόν, για προβληματισμό και διάλογο λίγες σκέψεις γύρω από το θέμα των ημερών:

Ποια περιφέρεια θέλουμε και γιατί;

Η απερχόμενη περιφερειακή αρχή της Δυτικής Μακεδονίας, δυστυχώς λίγα πεπραγμένα κατέγραψε και ακόμα λιγότερα έλυσε κυρίως γιατί οι εκφραστές- λειτουργοί ενήργησαν κυρίως ως “επαγγελματίες πολιτικοί” του απερχόμενου πολιτικού συστήματος.

Η Δυτική Μακεδονία, μικρή σε γεωγραφική έκταση αλλά πολύ σημαντική στο νέο κύκλο της μεταπολίτευσης λόγω του πλούτου της, πλούτος ο οποίος εντοπίζεται τόσο στη ιστορία της όσο και στη γεωοικονομία της.  Ο ιστορικός πλούτος, όχι μόνο στις υπέρμετρες ίσως λεκτικές αναφορές, όσο με την ανάδειξη του αρχαιολογικού-πολιτισμικού πλούτου ως εργαλείο ανάπτυξης (θέσεις εργασίας) και οικονομίας. Ο παραγωγικός γεωοικονομικός πλούτος, έγκειται τόσο στη γεωστρατηγική θέση της όσο στο πλουτοπαραγωγικό ιστό και υποδομές της.

Στην Ευρώπη των περιφερειών, η Περιφέρεια μας μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο με διασυνοριακά προγράμματα λειτουργώντας ως κινητήρια δύναμη μαζί με τις δύο άλλες περιφέρειες (Μοναστηρίου και Κορυτσάς) των γειτονικών Βαλκανικών λαών. Να αναδειχθεί ως φορέας προτάσεων και κίνησης των ευρωπαϊκών θεσμών για τα Δυτικά Βαλκάνια.

Με βάση τα φυσικά της χαρακτηριστικά, η Δυτική Μακεδονία θα έπρεπε να είναι μια όαση παραγωγής του πρωτογενούς τομέα στο επερχόμενο τοπίο ερημοποίησης των Ελληνικών εδαφών διότι διαθέτουμε τα δύο βασικά στοιχεία, τη γή και το ύδωρ. Αυτό όμως προϋποθέτει υποδομές οι οποίες δεν δυστυχώς δεν υπάρχουν, προϋποθέτει «τράπεζες» διαχείρισης της γης και του ύδατος.

Τέλος οι υποδομές όλων των πτυχών, μια σιδηροδρομική Εγνατία θα ήταν η αρχή του εκσυγχρονισμού (όχι των ψευτοεκσυγχρονιστών) της χώρας μας. Στην πορεία της οδικής-σιδηροδρομικής Εγνατίας (από Ηγουμενίτσα μέχρι Έβρο) αλλά και των κάθετων αξόνων, να αναπτυχθεί η πολιτισμική και γαστρονομική Εγνατία με την ανάδειξη των τόπων-πόλεων της παραγωγής και της εμπορίας των προϊόντων και του πολιτισμού. Ένα διεθνές αεροδρόμιο όπου τεχνοκρατικά ενδείκνυται, ένα νοσοκομείο τριτοβάθμιας υγείας, ένα βαλκανικό πανεπιστήμιο που εξυπηρετεί τους πολίτες των προαναφερθέντων περιφερειών που προάγει την αδελφοσύνη (και όχι τον εθνικισμό) των λαών της βαλκανικής.

Αυτή την Περιφέρεια θέλει ο λαός της Δυτικής Μακεδονίας. Γι’ αυτά επιθυμούμε να αγωνιστούμε στα επόμενα πέντε χρόνια στο νέο τοπίο της αιρετής περιφέρειας που θα διαμορφωθεί στη “μετακαλλικρατική” εποχή. Στο νέο τοπίο οδηγός δόμησης θα είναι ο Κλεισθένης και όχι οι “εργολάβοι”.

ΜΑΝΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ
ΓΕΩΠΟΝΟΣ – ΟΙΝΟΛΟΓΟΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ «ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΕΠΟΧΗ» ΤΟΥ ΘΕΜΗ ΜΟΥΜΟΥΛΙΔΗ

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.