Κρόκος Κοζάνης: Σχέδια για νέα προϊόντα και άνοιγμα σε νέες αγορές!



Από τον Πρωινό Λόγο

Με νέους στόχους για το μέλλον, σχέδια για «άνοιγμα» σε νέες αγορές, ακόμα και σκέψη για νέα προϊόντα, με βάση τον κρόκο Κοζάνης, το «χρυσάφι της Ελληνικής γης», ατενίζει το μέλλον ο Αναγκαστικός Συνεταιρισμός Κροκοπαραγωγών Κοζάνης. Μάλιστα, στο Δ.Σ. του Συνεταιρισμού επανεξελέγη, για πέμπτη συνεχόμενη φορά στην προεδρεία, ο Νίκος Πατσιούρας εξελέγη, ενώ νέα μέλη πλαισιώνουν το Διοικητικό Συμβούλιο.

Η περυσινή παραγωγή του κρόκου ξεπέρασε την περασμένη χρονιά κατά 250 κιλά, ενώ όπως σημείωσε χαρακτηριστικά μιλώντας στον «Π.Λ.» ο κ. Νίκος Πατσιούρας, ενώ όπως σημείωσε παράλληλα, η ποσόστητα επαρκεί, για την ώρα, ώστε να καλύψει τις ανάγκες του συνεταιρισμού. Παρά την κρίση υπάρχει μια διαφαινόμενη τάση για στήριξη του προϊόντος από νέους παραγωγούς, ενώ στα σχέδια του συνεταιρισμού είναι να κυκλοφορήσει νέα προϊόντα με βάση τον κρόκο! Την ίδια ώρα προχωράνε με καλούς ρυθμούς τα ροφήματα με βάση τον κρόκο, ενώ έχουν γίνει μεγάλα ανόίγματα σε ευρωπαϊκές αγορές. Στόχος είναι να μπει ο κρόκος Κοζάνης σε καλά καταστήματα ντελικατέσεν, αλλά και σούπερ μάρκετ του εξωτερικού

«Δεν έχουν γίνει κάποιες οριστικές συμφωνίες, είμαστε ακόμη σε συζητήσεις. Δεν έχουμε κάτι καινούριο, μιας και μέσα από την εταιρεία Κορρές έχουμε αναπτυχθεί και σε νέες αγορές, ήδη» σημείωσε χαρακτηριστικά. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τις πληροφορίες, δρομολογείται η τοποθέτηση των ειδών της εταιρείας Προϊόντα Κρόκου Κοζάνης σε επιλεγμένα super markets της Δανίας, ενώ έχει δρομολογηθεί και η τοποθέτησή τους στο κανάλι HO.RE.CA της Δανίας. Την ίδια στιγμή έχει ξεκινήσει και η τοποθέτηση των αφεψημάτων της εταιρείας σε καταστήματα delicatessen της Ταϊβάν.

Η εταιρεία η οποία έχει συσταθεί, ελέγχεται κατά 45% από την εταιρεία Κορρές και κατά 55% από το Συνεταιρισμό Κρόκο Κοζάνης και έχει σαν στόχο, την είσοδο σε νέες αγορές και την ενδυνάμωση της παρουσίας της στις χώρες-προτεραιότητας, με στόχο τη διατήρηση της ανοδικής πορείας της εξαγωγικής δραστηριότητας που παρουσίασε αύξηση 147% το διάστημα 2010-2012. Η Γαλλία είναι μία από τις αγορές προτεραιότητας, όπως σημειώνει το reporter.gr, αφού ο κρόκος είναι ήδη ένα δημοφιλές μπαχαρικό, ενώ το κοινό είναι εξοικειωμένο με την κατανάλωση ροφημάτων.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η εταιρεία Προϊόντα Κρόκος Κοζάνης, ξεκίνησε μέσα στην προηγούμενη χρονιά, τη διάθεση των προϊόντων της σε 9 νέες αγορές -Σλοβενία, Ουκρανία, Ολλανδία, Βέλγιο, Κουβέιτ, Κατάρ, Μπαχρέιν, Ιαπωνία, Καναδά- ενώ εντός του 2013 η Ουγγαρία, η Σλοβακία, η Δανία, η Σουηδία και η Ταϊβάν θα προστεθούν στο δίκτυο εξαγωγών της. Αυτή τη στιγμή η σειρά αφεψημάτων με κρόκο Κοζάνης διατίθεται σε περίπου 2.500 σημεία στην Ελλάδα (supermarkets, επιλεγμένα καταστήματα τροφίμων και café) και σε συνολικά 25 αγορές του εξωτερικού (Κύπρος, Αγγλία, Γερμανία, Ισπανία, Βουλγαρία, Πολωνία, Τσεχία, Ελβετία, Γαλλία, Βέλγιο, Νορβηγία, Ολλανδία, Ρωσία, Σλοβενία, Ουκρανία, Κουβέιτ, Κατάρ, Μπαχρέιν, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Αυστραλία, Ιαπωνία, Χονγκ Κονγκ, Ινδία και Καναδά). Παράλληλα, μέσω της συνεργασίας της ΠΚΚ με την εταιρεία παραγωγής και διανομής τροφίμων Γαία Τρόφιμα (GAEA), η συλλογή των πρωτοποριακών αφεψημάτων έχει παρουσία και στην Αμερική. Μάλιστα, κατά την περασμένη χρονιά ο Συνεταιρισμός είχε πετύχει μια πολύ καλή συμφωνία για την προώθηση του κρόκου μέσα από κορυφαία εταιρεία μπαχαρικών, ενώ όπως δηλώνει στον «Π.Λ.» ο κ. Πατσιούρας,

Στόχος είναι ο αριθμός των φαρμακείων που “φιλοξενούν” τα ελληνικά προϊόντα, να αγγίξει τα 2.000 έως το τέλος του 2014, ενώ η εταιρεία θα κάνει την είσοδό της και στο κανάλι HO.RE.CA (Hotel / Restaurants / Café) μέσω της συνεργασίας με έναν από τους μεγαλύτερους διανομείς της αγοράς με δίκτυο της τάξεως των 23.500 σημείων.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.