Όλα όσα θέλετε να ξέρετε για να μετατρέψετε το αυτοκίνητό σας σε υγραεριοκίνητο (photos)



ygraerio1Με τη βενζίνη να έχει φτάσει στον Θεό και να κοστίζει περίπου 2 ευρώ το λίτρο οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων αναζητούν λύσεις για να αντιμετωπίσουν την ακρίβεια πριν τα κλειδώσουν οριστικά. Μία λύση που κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος είναι η υγραεριοκίνηση.

Ήδη πολλοί ιδιοκτήτες ακριβών τζιπ τα έχουν μετατρέψει σε υγραεριοκίνητα, όμως και οι ιδιοκτήτες μικρών αυτοκινήτων στρέφονται σε αυτή τη λύση.

Το Newsit επισκέφθηκε αυτή τη φορά το συνεργείο του κυρίου Τσοπελογιάννη στη Μεταμόρφωση και στο ρεπορτάζ συγκεντρώσαμε όλα όσα θέλετε να ξέρετε.

ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΑΣΦΑΛΗΣ ΕΙΝΑΙ

Η μετατροπή ενός μικρού οχήματος στο συγκεκριμένο συνεργείο κοστίζει 1350 ευρώ και για τα μεγάλα οχήματα φτάνει τα 1800 ευρώ.
Όπως εξηγεί στο βίντεο ο κύριος Παναγιώτης Καραγιώργος, η μετατροπή είναι απολύτως ασφαλής. Σε περίπτωση μάλιστα αύξησης της θερμοκρασίας ή φωτιάς, τότε ο μηχανισμός διαρρέει το υγραέριο στην ατμόσφαιρα και δεν γίνεται έκρηξη.

ΠΟΣΟ ΕΠΗΡΡΕΑΖΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Όπως λέει o μηχανικός κύριος Στέλλιος, όχι μόνο δεν μειώνει τις επιδόσεις του αυτοκινήτου αλλά λόγω του ότι το υγραέριο έχει περισσότερα οκτάνια, σε κάποιες περιπτώσεις βελτιώνει τις επιδόσεις του οχήματος.

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣΤΗΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ!
Η διαδικασία για να γίνει η μετατροπή είναι απλή. Ο ιδιοκτήτης για να πρέπει να πάει σε ένα ΚΤΕΟ για έλεγχο. Με το πιστοποιητικό από το ΚΤΕΟ και την βεβαίωση από το συνεργείο, θα πάτε στο Υπουργείο Μεταφορών. Εκεί θα σας δώσουν μια προσωρινή άδεια κυκλοφορίας διάρκειας 1,5 μήνα, μέχρι να ετοιμαστεί η νέα άδεια που θα βγει σε περίπου 30 με 40 ημέρες. Το καλύτερο όμως είναι πως τη διαδικασία αυτή μπορεί να την αναλάβει το συνεργείο με ελάχιστη οικονομική επιβάρυνση! Φυσικά η διαδικασία είναι απολύτως νόμιμη.

Άδεια μετά την μετατροπή
Άδεια μετά την μετατροπή

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Το κόστος συντήρησης είναι ελάχιστο καθώς κάθε 20.000 χιλιόμετρα πρέπει να αλλάζετε το φίλτρο το οποίο
κοστίζει 20 ευρώ.

Αυτό είναι το φίλτρο που αλλάζει
Αυτό είναι το φίλτρο που αλλάζει

Αυτή είναι η βαλβίδα που τοποθετουν οι μηχανικοί διχως να τρυπήσουν το μπεκ του αυτοκινήτου.

Αυτή είναι η βαλβίδα
Αυτή είναι η βαλβίδα

Αυτός είναι ο εγκέφαλος
Αυτός είναι ο εγκέφαλος

Ενα και ίσως και το μοναδικό μειονέκτημα της υγραεριοκίνησης είναι ότι η μπουκάλα μπαίνει στο πορτ- μπαγκαζ του οχήματος και μειώνει το χώρο των αποσκευών.

Ντεπόζιτο μπουκάλα
Ντεπόζιτο μπουκάλα

Ντεπόζιτο μπουκάλα
Ντεπόζιτο μπουκάλα

Φίλτρα και μπεκ
Φίλτρα και μπεκ

newsit

 

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.