Χαράλαμπος Παπαδόπουλος: Επιστολή προς τους συγγραφείς του σχολικού βιβλίου «Βιολογία» της Β΄ Λυκείου



Αξιότιμοι Συνάδελφοι

Με την μεταρρύθμιση Αρσένη του 1998 ορίστηκε να διδάσκεται στην Γ΄ Λυκείου και τα τελευταία χρόνια στην Β΄ το δικό σας βιβλίο Βιολογίας. Στο 3ο κεφάλαιο που παρουσιάζει την θεωρία της εξέλιξης των οργανισμών έχετε δυο εκφράσεις που είναι απαράδεκτες στις Φυσικές Επιστήμες. Και αν και άλλες φορές σας ενόχλησα για το θέμα αυτό όπως τώρα και δεν πήρα καμιά απάντηση από εσάς, όπως φυσικά ούτε και τώρα θα πάρω, θα κάνω τον κόπο να σας ξαναενοχλήσω.

Το βιβλίο σας λοιπόν «Βιολογία» της Β΄ Λυκείου στη σελίδα 139 γράφει : «Επειδή όμως είναι απίθανο τόσο πολύπλοκες διαδικασίες να έχουν εξελιχθεί ανεξάρτητα σε κάθε είδος, τα δεδομένα αυτά αποδεικνύουν αναμφισβήτητα πως όλοι οι οργανισμοί έχουν κοινή προέλευση ». Και στη σελίδα 143 γράφει : «Τις τελευταίες όμως δεκαετίες τα απολιθώματα που έχουν βρεθεί, καθώς και η έρευνα σε άλλες περιοχές της Βιολογίας, ιδιαίτερα μάλιστα στη Μοριακή Βιολογία, δε γεννούν καμιά αμφιβολία ότι ο άνθρωπος, όπως και κάθε άλλος οργανισμός του πλανήτη είναι προϊόν εξέλιξης».

Κάμνετε λάθος συνάδελφοι επειδή θα έπρεπε να γνωρίζετε ότι τα μεγέθη πάνω στα οποία θεμελιώνονται οι Φυσικές Επιστήμες όπως την ύλη, την μάζα, τον χρόνο, τον χώρο, την δύναμη, την ενέργεια, το ηλεκτρικό φορτίο, την θερμοκρασία … τα ορίζουμε αυθαίρετα και αυτό σημαίνει ότι δεν γνωρίζουμε όλες τις ιδιότητες που έχουν. Άρα για τίποτα στις Φυσικές Επιστήμες δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις εκφράσεις «αποδεικνύουν αναμφισβήτητα» και «δε γεννούν καμιά αμφιβολία».

Κάμνετε λάθος επειδή στην «Γενική Χημεία» των Ebbing & Gammon που είναι από τα καλύτερα βιβλία Χημείας στον κόσμο και ευτυχώς το διδάσκονται οι πρωτοετείς φοιτητές, στη σελίδα 6 γράφει : «Να σημειωθεί ότι δεν μπορούμε να αποδείξουμε μια θεωρία απόλυτα. Υπάρχει πάντα η πιθανότητα κάποια νέα πειράματα να δείξουν ότι η θεωρία έχει περιορισμένη εφαρμογή ή κάποιος να αναπτύξει μια καλύτερη θεωρία». Με απλά λόγια για καμιά θεωρία δεν μπορούμε να πούμε τις εκφράσεις που λέτε εσείς.

Κάμνετε λάθος επειδή η θεωρία της εξέλιξης έχει όπως κάθε θεωρία τα αδύνατα σημεία της τα οποία όμως εσείς κρύβετε από τους μαθητές. Το ανθρωποειδές που έζησε πριν 6 εκατομμύρια χρόνια δεν περνούσε από ενδιάμεσα στάδια πιθήκου και ανθρώπου πριν φτάσει να γίνει άνθρωπος ; Περνούσε. Αυτά τα ενδιάμεσα είδη δεν πέθαιναν ; Πέθαιναν. Γιατί λοιπόν δεν γράφετε στο βιβλίο σας μια αδυναμία της θεωρίας,ότι είναι εκπληκτικά σπάνια τα απολιθώματά τους όπως το σχολιάζει ο Καθηγητής Μ. Roberts στο βιβλίο του «Biology, a functional approach», 4η έκδοση που στην σελίδα 629 γράφει : «If it is true, one would expect to find intermediate forms between one fossil species and the next in successive rock strata. However, intermediate forms in the fossil record are surprisingly rare». Να σας πω την προσωπική μου άποψη ; Πιστεύω ότι ούτε αυτά τα ελάχιστα απολιθώματα που λέει ο Καθηγητής δεν υπάρχουν, αλλά ή υπάρχει δόλος ή μπερδεύονται και είναι κάτι άλλο.

Κάμνετε λάθος επειδή πιστεύω ότι μπορεί να γνωρίζετε Βιολογία και λίγη Χημεία, δεν γνωρίζετε όμως καθόλου Φυσική και γι αυτό εκφράζεστε τόσο επιπόλαια στο βιβλίο σας. Σας λείπει η σφαιρική γνώση όλων των Φυσικών Επιστημών. Γιατί αν την είχατε θα εκφραζόσασταν όπως για παράδειγμα το βιβλίο «Χημεία» της Β΄ Λυκείου που στη σελίδα 40 παρουσιάζει την θεωρία για τον σχηματισμό του πετρελαίου ως εξής : «Πιστεύουμε δηλαδή ότι το πετρέλαιο σχηματίστηκε από ζωικούς και φυτικούς οργανισμούς, κυρίως από το πλαγκτόν, πριν από πολλά εκατομμύρια χρόνια». Βλέπετε πως μιλούν οι σοβαροί επιστήμονες ; Πιστεύουμε λένε και όχι τις δικές σας ανόητες εκφράσεις.

Νομίζω Συνάδελφοι το κάμνετε για να χτυπήσετε την πίστη των Χριστιανών ότι οι άνθρωποι καταγόμαστε από τον Αδάμ και την Εύα. Και κάποιοι άλλοι συνάδελφοί σας πριν λίγα χρόνια ήθελαν να περάσουν στο βιβλίο «Ιστορία» της ΣΤ΄ Δημοτικού ότι στην Σμύρνη τον Σεπτέμβριο του 1922 σκοτωθήκαμε οι Έλληνες από τον συνωστισμό στη παραλία και όχι επειδή μας έσφαζαν οι Τούρκοι.

Μην κουράζεστε Συνάδελφοι. Οι μαθητές σήμερα είναι τόσο ζαλισμένοι από τα κινητά που οι Γονείς από το Νηπιαγωγείο τους παρέχουμε, που ούτε με την πίστη ασχολούνται ούτε με την αθεΐα. Γι αυτό γράψτε στο σχολικό βιβλίο «Βιολογία» τα επιστημονικά σωστά για να μην εκτίθεστε στους συναδέλφους σας που διδάσκουν τα βιβλία που γράφετε εσείς.

16 σχόλια στο άρθρο “Χαράλαμπος Παπαδόπουλος: Επιστολή προς τους συγγραφείς του σχολικού βιβλίου «Βιολογία» της Β΄ Λυκείου

  1. Είσαι πολύ κουραστικός,ισοπεδωτικός και τοξικος λόγω ειδικοτητας;
    Γενικόλογος και μπουρδολογος.
    Υπάρχουν πολλοί μαθητές που είναι ζαλισμένοι απ το πολύ διάβασμα.
    Επίσης,είναι δύο φορές ζαλισμενοι λόγω των επικειμενων πανελλαδικών.
    Είσαι απλά.. ένας μισόπαιδος.
    Βγάλε θέματα για τις πανελλαδικές κι άσε τα παιδια να ζήσουν και να βρουν τον
    δρόμο τους.
    Τα κόμπλεξ που αποκτήσαμε, εμεις οι τέλειοι παλιοί,δε θα γίνουν ύβρις για τη νέα γενιά.

  2. κρατώ από το κείμενο
    -Νομίζω Συνάδελφοι το κάμνετε για να χτυπήσετε την πίστη των Χριστιανών ότι οι άνθρωποι καταγόμαστε από τον Αδάμ και την Εύα.
    -Μην κουράζεστε Συνάδελφοι. Οι μαθητές σήμερα ……ούτε με την πίστη ασχολούνται ούτε με την αθεΐα.

  3. -ΤΟ DNA ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ(ΠΛΗΝ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΙΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ RNA)
    -Η ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΕΜΒΡΥΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ ΕΔΕΙΞΕ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΕΜΒΡΥΑ ΤΩΝ ΟΝΤΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΤΗΝ ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ.
    -Ο ΚΟΚΚΥΓΑΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΥΠΟΛΕΙΜΜΑ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΤΡΙΧΟΦΥΙΑ.
    ΟΛΑ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΚΥΤΤΑΡΟ.
    Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΚΡΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΑΝΑΓΚΗ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΜΕ ΤΟ Α ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΗΣ ΓΕΝΕΣΕΩΣ.Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ Η ΓΕΝΕΣΗ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ,Η ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΕΩΣ.ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ.ΑΠΛΩΣ Η ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΣΤΗ ΓΕΝΕΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 24 ΩΡΕΣ,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΡΚΕΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ.
    ΑΠΛΩΣ ΕΝΑΣ ΑΘΕΟΣ Η ΑΓΝΩΣΤΙΚΙΣΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ ΕΝΩ ΕΝΑΣ ΠΙΣΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΑ ΑΝΑΓΚΗ ΘΡΗΣΚΟΛΗΠΤΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΚΑΠΟΙΑΣ ΑΝΩΤΕΡΗΣ ΔΙΑΝΟΙΑΣ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΔΥΝΑΤΟΥΜΕ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΟΥΜΕ.
    Η ΓΕΝΕΣΗ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΛΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΝΕΡΟ.
    Η ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΥΔΡΟΓΟΝΟ,ΟΞΥΓΟΝΟ,ΑΝΘΡΑΚΑ,ΑΣΒΕΣΤΙΟ,ΑΖΩΤΟ,ΦΩΣΦΟΡΟ
    ΔΗΛΑΔΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΝΕΡΟ.
    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΤΑΥΤΙΣΗ.

  4. Το βιβλίο της Παλαιάς Διαθήκης « Η ΓΕΝΕΣΗ» , που γράφτηκε χιλιάδες χρόνια πριν, δεν έχει την έννοια επιστημονικού συγγράμματος
    Είναι θαυμαστό πάντως το γεγονός ότι η επιστήμη μέχρι στιγμής δεν το έχει διαψεύσει.
    Στη Bίβλο ο Θεός προστάζει να γίνει κάτι και μετά αυτό γίνεται. Αλλά τι μεσολαβεί μεταξύ της προσταγής και της ενέργειας και πώς η προσταγή υλοποιείται και σε πόσο χρόνο, αυτό είναι μυστικό του θεού Λόγου.
    Ο θεός ρυθμίζει την εξελικτική διαδικασία μέσω των φυσικών νόμων που ο ίδιος νομοθέτησε και όχι η φύση από μόνη της.
    1.Ο μεγάλος Γάλλος φυσικός Αμπέρ (Ampere 1775-1836) : Ο Μωυσής , όταν έγραφε τη ΓΕΝΕΣΗ , τρεισήμισι χιλιάδες χρόνια από σήμερα, ή είχε τις γεωλογικές γνώσεις της εποχής μας ή ήταν θεόπνευστος.
    2. Λαππαράν (Lapparent 1839-1908) Γεωλόγος της Γαλλικής Ακαδημίας: Εάν έπρεπε να συνοψίσω σε σαράντα γραμμές τα αυθεντικότερα πορίσματα της Γεωλογίας θα αντέγραφα το κείμενο της Γενέσεως, δηλ. την ιστορία της δημουργίας, όπως την έγραψε ο Μωυσής.

  5. Γενικολόγε και αφοριστή των πάντων παιδιων!
    Μια καλή κουβέντα δε βγαίνει απ τα χείλη σου για τα παιδιά!
    Ξεχνάς ότι πολλά παιδιά είναι ζαλισμένα απ το πολύ διάβασμα και διπλά ζαλισμένα λόγω των επικείμενων πανελλαδικων;
    Καθείς εφ ω εταχθη.
    Εσύ γιατί ετάχθης σε σχολειο;
    Τα κόμπλεξ των παλιών, γίνονται κεραυνοί στα κεφάλια των νέων παιδιών,των μαθητων;
    Θυμίζεις τον άλλο σκοταδιστή που συνεχώς κατηγορεί και επιπλήττει τα νέα παιδιά

  6. Επιστήμονες «καταρρίπτουν» την θεωρία του Δαρβίνου: «Όλοι προερχόμαστε από δύο μόνο ανθρώπους» 25 Νοεμβρίου 2018 Gazzetta team + Plus.gr
    Οι μελετητές του πανεπιστημίου της Βασιλείας στην Ελβετία Μαρκ Στεκλ και Ντέιβιντ Τάλερ μετά από ενδελεχείς έρευνες, που περιελάμβαναν την εξέταση περισσότερων από πέντε εκατομμυρίων γενετικών κωδικών από τουλάχιστον 100.000 ξεχωριστά είδη ζώων -συμπεριλαμβανομένου και του ανθρώπου κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι όλοι οι άνθρωποι που γεννήθηκαν στον πλανήτη τα τελευταία 200.000 χρόνια αποτελούν απογόνους ενός μόνο ζευγαριού ανθρώπων που εικάζεται ότι έζησε την ίδια χρονική περίοδο.Η θεωρία των δύο ανθρωπολόγων, καταρρίπτει σε μεγάλο βαθμό την εξελικτική θεωρία του Δαρβίνου.

  7. The first gulp from the glass of natural sciences will make you an atheist, but at the bottom of the glass God is waiting for you.
    Μία γουλιά από το ποτήρι της επιστήμης θα σε κάνει άθεο. Αν πιείς όλο το ποτήρι, στον πάτο του ποτηριού σε περιμένει ο Θεός.

    – Werner Heisenberg (Βέρνερ Καρλ Χάιζενμπεργκ)
    (Nobel 1932 για τη θεμελίωση της κβαντομηχανικής)

  8. Αγαπώ τον Χριστό και δεν δίνω δεκάρα τσακιστη για τον Μωυσή,τον Αβραάμ,τον Ισαάκ ,τον Δαυίδ που έστειλε τον στρατηγό του …στον πόλεμο, για να σκοτωθεί και να του πάρει τη γυναίκα του και για τον Δαυίδ με το χαρέμι των 1000 γυναικών του.

  9. 1. Οι αρχαίοι Έλληνες τραγικοί ποιητές όλοι τους διέθεταν βαθειά θρησκευτικότητα, υψηλό πνευματικό όραμα και οι αμφισβητήσεις τους δεν είχαν ποτέ την έννοια της άρνησης.

    2. ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ ΑΝΤΙΓΟΝΗ (Δράμα)
    Κρέων : πως τόλμησες να παραβείς τους νόμους μου !
    Αντιγόνη : σχεδόν τρελός , με παίρνει για τρελή !
    Δεν μούδωσε ο Δίας τέτοιες προσταγές.
    Πως μπορείς θνητός εσύ να ξεπερνάς τους απαρασάλευτους νόμους του θεού ;

    3. Στο έργο Προμηθεύς Δεσμώτης του Αισχύλου, ο Προμηθέας όντας φυλακισμένος στον Καύκασο προλέγει ότι ο λυτρωτής του θα γεννηθεί από την παρθένο Ιώ και τον Θεό (στ.772, 834, 848) θα είναι δηλαδή υιός Θεού και υιός Παρθένου. Αυτός ο Θεάνθρωπος θα καταλύσει την εξουσία των παλαιών θεών και θα αφανίσει αυτούς και την δύναμή τους (908,920). ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ !!!!!!!!!!

Γράψτε απάντηση στο Ανώνυμος Ακύρωση απάντησης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.