Τι αναφέρει γνωστό κατάστημα εστίασης στην Κοζάνη για την 15ήμερη αναστολή λειτουργίας και το πρόστιμο 5.000 ευρώ που δέχτηκε



Από το προφίλ του καταστήματος Πέρπιρας στην Κοζάνη:

Στον Πέρπιρα επιβλήθηκε 15ήμερη αναστολή λειτουργίας και πρόστιμο 5.000 ευρώ “για εξυπηρέτηση πελατών χωρίς τα απαραίτητα πιστοποιητικά”.

Κι όμως! Οι 2 πελάτες στον έλεγχο που πραγματοποιήσαμε κατά την είσοδό τους στο κατάστημα, μας επέδειξαν και τις ταυτότητές τους και σκανάραμε τα πιστοποιητικά εμβολιασμού τους. Στον έλεγχο όμως της αστυνομίας, οι πελάτες έδειξαν rapid test για να αποφύγουν την πλαστοπροσωπία, προφανώς γιατί τα πιστοποιητικά που μας έδειξαν ανήκαν σε συνωνόματο πρόσωπο.

Τι είδους ελέγχους τελικά πρέπει να κάνουμε στην εστίαση; Η εφαρμογη δεν δίνει άλλα στοιχεία εκτός από το όνομα για να γίνει σωστή ταυτοπροσωπία. Υπάρχει κενό. Η επιχείρηση έκανε όλους τους δυνατούς ελέγχους.

Θεωρούμε λοιπόν ότι αδικούμαστε. Το κόστος, που πληρώνουμε εμείς και οι εργαζόμενοί μας, δεν μας αναλογεί. Είναι λυπηρό, η ανευθυνότητα που επιδεικνύει μια μειοψηφία συμπολιτών μας να μας φέρνει αντιμέτωπους με τόσο δύσκολες συνθήκες.

2 σχόλια στο άρθρο “Τι αναφέρει γνωστό κατάστημα εστίασης στην Κοζάνη για την 15ήμερη αναστολή λειτουργίας και το πρόστιμο 5.000 ευρώ που δέχτηκε

  1. Αντί λοιπόν να υποστούν τις συνέπειες οι πλαστογράφοι πελάτες, που εκμεταλλεύονται τα κενά που αφήνει το σύστημα ελέγχου, την πληρώνει το κατάστημα και οι εργαζόμενοι.

  2. Ο ΚΟΥΛΗΣ ΕΧΕΙ ΕΜΠΛΕΞΕΙ ΟΛΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΜΜΟΝΕΣ ΤΟΥ.
    ΚΑΛΗ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

Γράψτε απάντηση στο Ανώνυμος Ακύρωση απάντησης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.