Ο Μιχάλης Παπαδόπουλος για το Πρωτόκολλο Συνεργασίας με τη Ρωσία στον τομέα των Μεταφορών

Η διεύρυνση της Ελληνο – Ρωσικής συνεργασίας σε πλήθος τομέων με έμφαση στις Μεταφορές, επιβεβαιώθηκε στο πλαίσιο της 13ης Μεικτής Ρώσο – Ελληνικής Επιτροπής για την Οικονομική, Βιομηχανική, Επιστημονική και Τεχνολογική συνεργασία (ΜΔΕ) Ελλάδας – Ρωσίας, που συνεδρίασε σήμερα, Τρίτη 30 Νοεμβρίου, στη Μόσχα, με τη συμμετοχή του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Μεταφορές, Μιχάλη Παπαδόπουλου.

Κατά τη συνεδρίαση της (ΜΔΕ), όπου επικεφαλής της ελληνικής πλευράς ήταν ο Αναπληρωτής Υπουργός Εξωτερικών, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, επικυρώθηκε ένα σύνολο Συμφωνιών, μεταξύ των οποίων και το Πρωτόκολλο Συνεργασίας που υπέγραψε τη Δευτέρα, 29 Νοεμβρίου, ο Υφυπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος και ο Υφυπουργός Μεταφορών της Ρωσικής Ομοσπονδίας, Dmitry S. Zverev.

Με αφορμή την υπογραφή του Πρωτοκόλλου, ο Υφυπουργός Μεταφορών, Μ. Παπαδόπουλος, δήλωσε:

«Το Πρωτόκολλο συνεργασίας ανάμεσα στην Ελλάδα και τη Ρωσία επιβεβαιώνει την πολυσχιδή συνεργασία που αναπτύσσουν οι δύο χώρες σε όλα τα πεδία του τομέα των Μεταφορών. Στις οδικές μεταφορές, τις αεροπορικές και θαλάσσιες μεταφορές και τους λιμένες, τον σιδηρόδρομο και τις εμπορευματικές μεταφορές. Έχει βαρύνουσα σημασία η κοινή βούληση για περαιτέρω εμβάθυνση της συνεργασίας στους τομείς της προηγμένης τεχνολογίας και της εξειδικευμένης επιστημονικής εκπαίδευσης, καθώς η συνέργεια στην τεχνογνωσία αποτελεί θεμέλιο μιας ουσιαστικής συνεργασίας σε βάθος χρόνου. Η υπογραφή του Πρωτοκόλλου της Ομάδας Εργασίας για τις Μεταφορές είναι μια βάση επάνω στην οποία θα δουλέψουμε στο αμέσως προσεχές διάστημα για την πρόοδο των συνεργειών ανάμεσα στις δύο χώρες».

Στο Πρωτόκολλο επιβεβαιώνεται η ύπαρξη ευκαιριών για περαιτέρω ανάπτυξη, της συνεργασίας μεταξύ Ρωσίας και Ελλάδας λαμβάνοντας υπόψη τις συμφωνίες της Μεικτής Επιτροπής Οδικών Μεταφορών, της Μεικτής Επιτροπής για τη Ναυσιπλοΐα, καθώς και των διαβουλεύσεων των αεροπορικών αρχών.

Ειδικότερα:

Οδικές Μεταφορές

Στον τομέα των οδικών μεταφορών τα Μέρη σημείωσαν τη θετική δυναμική της συνεργασίας η οποία επιβεβαιώνεται από την αύξηση του όγκου των διμερών οδικών εμπορευματικών μεταφορών.

Ενδεικτικά, κατά το πρώτο οκτάμηνο του 2021, 18,5 χιλ. τόνοι εμπορευμάτων μεταφέρθηκαν μέσω οδικών εμπορευματικών μεταφορών μεταξύ Ρωσίας και Ελλάδας, ποσοστό αυξημένο κατά 31,5% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Σιδηρόδρομος

Στον σιδηροδρομικό τομέα, η ρωσική και η ελληνική πλευρά επιβεβαίωσαν το ενδιαφέρον τους για διεύρυνση της συνεργασίας για την ανάπτυξη των σιδηροδρομικών υποδομών, διατροπικών μεταφορών και της εφοδιαστικής αλυσίδας μεταξύ των δύο χωρών.

Επιπλέον, εκφράστηκε το ενδιαφέρον συνδρομής ρωσικών και ελληνικών εταιρειών στη σύναψη συνεργασιών στον τομέα κατασκευής και εκσυγχρονισμού των σιδηροδρομικών υποδομών.

Αεροπορικές Μεταφορές

Στον τομέα των αεροπορικών μεταφορών τα Μέρη χαιρέτησαν την πρόσφατη αύξηση των σημείων προορισμού εκατέρωθεν για εκτέλεση τακτικών δρομολογίων. Εκφράζοντας, παράλληλα την ελπίδα ότι η αεροπορική κίνηση μεταξύ των δύο χωρών θα αποκατασταθεί και το 2022 να επανέλθει στα επίπεδα του 2019.

Ο αριθμός των επιβατών από Ρωσία σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας μας έως το τέλος Σεπτεμβρίου 2021 ανήλθε σε 145.066. Κατά το έτος 2019 οι επιβάτες από τη Ρωσία ήταν 773.689.

Θαλάσσιες Μεταφορές – Λιμένες

Στις θαλάσσιες μεταφορές επισημάνθηκε η υψηλή σημασία των θεμάτων της ασφάλειας της ναυσιπλοΐας και της εισαγωγής νέων τεχνολογιών για την εξασφάλισή της.

Επίσης, εξετάσθηκε η δυνατότητα συνεργασίας μεταξύ Ρωσίας και Ελλάδας στην εισαγωγή προηγμένων τεχνολογιών αυτόνομης ναυσιπλοΐας και στην ανταλλαγή τεχνογνωσίας.

Η ρωσική πλευρά πρότεινε να εξεταστεί η δυνατότητα διοργάνωσης κοινού πιλοτικού έργου για την εισαγωγή της αυτόνομης ναυσιπλοΐας στην Ελληνική Δημοκρατία με τη συμμετοχή εταιρειών από τις δύο χώρες, ειδικότερα στο πεδίο της εφαρμογής τεχνολογιών αυτόνομης πλοήγησης.

Στον τομέα των λιμένων, η ελληνική πλευρά ανακοίνωσε ότι οι Οργανισμοί Λιμένων Α.Ε., Ελευσίνας και Θεσσαλονίκης, έδειξαν ενδιαφέρον για ενδεχόμενη συνεργασία με τους Ρωσικούς λιμένες, με στόχο την προσέλκυση επενδύσεων που σχετίζονται με τη δημιουργία αναβάθμισης των υποδομών, τη μεταφορά φορτίων, την ανταλλαγή τεχνογνωσίας σχετικά με βέλτιστες πρακτικές λιμενικής λειτουργίας και ανάπτυξης, καθώς και την προώθηση των θαλάσσιων συνδέσεων μεταξύ τους.

Προηγμένη Τεχνολογία

Η ελληνική και η ρωσική πλευρά υπογράμμισαν το σοβαρό δυναμικό συνεργασίας στον κλάδο της ανάπτυξης και εφαρμογής ψηφιακών πλατφορμών.

Ενδεικτικά, εκδηλώθηκε ενδιαφέρον για συνεργασία στην επεξεργασία έργων εισαγωγής ευφυών μεταφορικών λύσεων, όπως σύστημα είσπραξης διοδίων και σύστημα διαχείρισης της οδικής κυκλοφορίας.

Επίσης, συζητήθηκε η εφαρμογή του μνημονίου αμοιβαίας αντίληψης μεταξύ του Υπουργείου Μεταφορών της Ρωσικής Ομοσπονδίας και του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών της Ελληνικής Δημοκρατίας για την ανάπτυξη συνεργασιών στον τομέα της εκπαίδευσης και επιμόρφωσης μηχανικών μεταφορών και την ανταλλαγή πρωτοποριακών εμπειριών σχετικών με τις μεταφορές.

Η πραγματοποίηση της ΜΔΕ επιβεβαίωσε το εξαιρετικό επίπεδο των διμερών σχέσεων Ελλάδας – Ρωσίας σε διάφορους τομείς, ενώ πραγματοποιήθηκε μία εβδομάδα πριν από την επίσκεψη του Έλληνα Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, στη Μόσχα.

4 σχόλια στο άρθρο “Ο Μιχάλης Παπαδόπουλος για το Πρωτόκολλο Συνεργασίας με τη Ρωσία στον τομέα των Μεταφορών

  1. Έρμη φτωχολογιά( στελιος)

    - Edit

    Απαντήστε

    Κοιταξτε μη σας πεσει το πρωτοκκολο απ τα χερια!!!
    Μεγαλες φιλικες σχεσεις με τη Ρωσια και τον Πουτιν!
    Απλως θα γινει η συναντηση δυο Αλεπουδων στη Μοσχα!
    Θα συναντηθει ο Πουτιν ο φιλος του Ερντογαν και του Λουκανσενκο με τον μητσοτακη τον φιλο του Ερντογαν και της Μερκελ!!
    Θα συναντηθει ο μητσοτακης που εχει 43 σπιτια με τον Πουτιν που εχει 43 αεροπλανα δικα του,13 ελικοπτερα και 700 αυτοκινητα,δικος του στολος και ενος αεροπλανου η καμπινα στοιχισε 6,5 εκατομμυρια σε ευρω με χρυση επενδυση και η τουαλατα του,η τουαλετα του,στοιχισε 200.000 ευρω!!
    Καταραμενη φτωχια και οι δυο τους!!
    Τι αλλο τους ενωνει;ο πουτιν φιλος του λουκανσενκο ,ο οποιος ειναι θαυμαστης του Αδολφου χιτλερ,μητσοτακης φιλτατος της μερκελ!!
    Ο πουτιν βοηθησε τον Λουκανσενκο,Λουκανσεκο στηριξε τον Ερντογαν και ξεπαστρεψαν τους Αρμενιους!
    Δυο πονηρες αλεπουδες θα συναντηθουν και θα αναπτυξουν σχεσεις φιλικες και εμπορικες!
    Τιποτα δε θα γινει!!
    Το πολυ- πολυ ο μητσοτακης να ενδιαφερθει για τη ρώσικη αρκουδα,οπως στα Γιαννενα ενδιαφερθηκε για το προβατο της Φλωρινας!
    2,5 χρονια κυβερναει μονος του,μονος του,αυτος αποφασιζει για ολα και το μονο του ενδιαφερον εστιαστηκε στο προβατο της Φλωρινας!!
    Ασε το προβατο της Φλωρινας μητσοτακη πονηρε και ασχολησου με τους κτηνοτροφους που φυλαγουν προβατα της Φλωρινας,δωσε καμια ενισχυση στους ανθρωπους γιατι στο τελος θα μεινουνε χωρις προβατα!!!
    Ηλθες στην Κοζανη και εφυγες αδειος οπως ηλθες,ουτε για προβατα της Κοζανης ενδιαφερθηκες…..
    Γυρισε ηπειρο και μιση μακεδονια και το μονο που ηθελε να μαθει τι είναι ενα προβατο!
    Και αυτος κυβερναει ενα κρατος!
    Φανταζεστε τι αποριες ειχε ως φοιτητης στο χαρβαρντ,φανταζεστε μυαλο,πριν ελθει στην Ελλαδα να ασχοληθει με την οικογενειακη του ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΗ!!
    Και επειδη γυρισε αυτος στο ελλαντα για να γινει πρωθυπουργος,στρωμενη δουλεια,θα φερει πισω χιλιαδες ελληνοπουλα που βρισκονται στο εξωτερικο!!
    Δυο αλεπουδες θα συναντηθουν ΕΘΥΜΟΤΥΠΙΚΑ,με μια διαφορα ομως,η μια αλεπου ειναι πιο μαλλιαρή λόγω ψύχους!!
    Παλι βλεπω επενδυσεις…χωρις επενδυτές!!
    Ποσο αναλγητος,πισο αδιστακτος και στην κοσμαρα του!
    Για το ποσα ποδαρια εχει ενα προβατο ρώτησε,για το σχολειοι που επεσε το ταβανι και δε θρηνησαμε μαθητες ,συνδομή της δασκαλας ,δεν ειχε απορια!!

  2. ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΣΚΟΤΟΥΡΕΣ.ΙΣΩΣ ΓΙΑΥΤΟ ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ ΔΙΟΔΙΑ ΤΗΣ ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ..ΛΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΞΕΧΑΣΕ?ΜΠΑΑ…ΘΑ ΦΑΝΕΙ..ΟΠΩΣ ΦΑΝΗΚΕ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟΥ ΚΑΡΥΠΙΔΗ..ΘΕΛΟΥΝ ΘΕΛΟΥΝ ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ.ΑΠΟ ΤΟΠΤΩΜΑ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ..ΧΜΜ?ΚΑΙ ΕΙΔΕ ΟΤΑΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕ..ΝΑ ΔΟΥΜΕ Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΩΡΑ..

Γράψτε απάντηση στο Ανώνυμος Ακύρωση απάντησης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.