Η δημοτική αρχή Σερβίων σε μια προσπάθεια παραπληροφόρησης δημοσιεύει παραπλανητικά στοιχεία – Του Β. Κωνσταντόπουλου



Του Β. Κωνσταντόπουλου:

Δεν πρόκειται να αντιδικήσω με τον αντιδήμαρχο στο θέμα των δαπανών για την κοπή χόρτων στην διάρκεια της δικής μας δημοτικής περιόδου.

Στον δήμαρχο απευθύνθηκα, που σε ανάρτησή του έγραψε ότι κάποιοι ξόδευαν 85.000 € τον χρόνο για κοπή χόρτων, πετώντας λάσπη στον ανεμιστήρα.

Στην προσπάθειά της η δημοτική αρχή να παραπληροφορήσει τους πολίτες, δημοσίευσε κατάσταση δαπανών, στην οποία εκτός από τις δαπάνες για την κοπή χόρτων το 2011, συμπεριλαμβάνονται επιπλέον και δαπάνες για την καθαριότητα δρόμων, παιδικών χαρών, πάρκων, δαπάνες συντήρησης και καθαρισμού κοιμητηρίων, δαπάνες καθαριότητας δημαρχείου Βελβεντού, του ΚΕΠ Βελβεντού, δαπάνες για εργασίες συντήρησης κτιρίων κλπ.

Τέτοια αξιοπιστία! Ας είναι.

Πάντως ο δήμαρχος, ως πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου της περιόδου εκείνης, γνώριζε οτιδήποτε γινόταν, αφού καθημερινά συμμετείχε στις πρωινές συσκέψεις της δημοτικής αρχής. 

Από την κατάσταση λοιπόν που δημοσίευσε η σημερινή δημοτική αρχή, πρέπει να αφαιρεθούν  όλες οι παραπάνω δαπάνες.

Επίσης για να υπάρξει μέτρο σύγκρισης με τον σημερινό δήμο, πρέπει να αφαιρεθούν και οι δαπάνες για τον πρώην δήμο Βελβενδού, οι οποίες,  όπως και από τις ημερομηνίες κοπής των παραστατικών στοιχείων φαίνεται (Ιούνιος, Ιούλιος 2011),  πρόκειται για υποχρεώσεις του πρώην δήμου Βελβενδού και ως δημοτική αρχή κάναμε την πολιτική επιλογή να διατηρήσουμε αυτά που βρήκαμε για να μην δημιουργούνται εντάσεις με την τοπική κοινωνία, λόγω του γνωστού προβλήματος του αγώνα για την απόσχιση.

Αν λοιπόν αφαιρεθούν όλα τα παραπάνω τότε αποδεικνύεται ότι:

  1. Οι καθαρές δαπάνες για την κοπή χόρτων σε όλα τα χωριά του σημερινού δήμου Σερβίων, χωρίς τα Καμβούνια, για το 2011 ανέρχονται στο ποσό των 19.048,70 €.

Εμείς ως δημοτική αρχή κάναμε την πολιτική επιλογή να αποκεντρώσουμε την καθαριότητα στους προέδρους των χωριών, δίνοντάς τους την δυνατότητα να καλύψουν τις ανάγκες των χωριών τους σε κοπή χόρτων, καθαριότητα κοινοχρήστων χώρων, πλατειών και παιδικών χαρών, στην κάλυψη έκτακτων αναγκών σε διάφορες μικροεργασίες κλπ.

Δεν είχαμε αφήσει τα χωριά μας να ρημάξουν,  όπως παρατηρούμε τα τελευταία δύο χρόνια. Να μην θυμίσω την άθλια κατάσταση που βρισκόταν η πλατεία του Τριγωνικού την ημέρα που ο δήμαρχος έκανε την άτυπη λαϊκή συνέλευση. 

Είχαμε δώσει δύναμη και αυτονομία στους προέδρους και η δράση τους σε μεγάλο βαθμό δεν εξαρτιόταν από τον δήμαρχο ή τον αντιδήμαρχο.

  1. Το ποσό των 9.599,90 €, που αναφέρεται στην κατάσταση για κοπή χόρτων στην Δ.Ε Καμβουνίων, αφορά την απασχόληση ενός εργαζομένου, που υπήρχε από την προηγούμενη δημοτική αρχή, ο οποίος διατηρήθηκε και απασχολούνταν κυρίως στην συντήρηση των γηπέδων Τρανοβάλτου και Λιβαδερού, την κοπή των χόρτων σε 5 οικισμούς των Καμβουνίων, και την κάλυψη όλων των μικροεργασιών σε όλους τους οικισμούς των Καμβουνίων. 

Ποια είναι σήμερα η κατάσταση του γηπέδου Τρανοβάλτου; Άθλια.

Συμπερασματικά ο εν λόγω εργαζόμενος ήταν το στήριγμα και αποκούμπι του αρμόδιου αντιδημάρχου και όλων των προέδρων των χωριών.

  1. Για να κλείνει το θέμα παραθέτω τα ακριβή στοιχεία για τις δαπάνες για την κοπή χόρτων της περιόδου 2011 έως 31-08-2014, όπως μου τα διαβίβασε η αρμόδια υπηρεσία μετά από χθεσινό (11-10-2011)  σχετικό  αίτημά μου (κωδικοί δαπάνης του προϋπολογισμού 02.7332.01,02,03).

 

Έτος       Σέρβια          Καμβούνια       Βελβενδός      Σύνολο   

 

2011      19.048,70       9.599,90          12.500,00         41.148,60

2012      12.518,94           0                    4.166,62         16.685,56

2013        7.371,53           0                    5.000              12.371,53

2014        4.155,00           0                     0                      4.155,00

Σύνολα  43.094,17       9.599,90           21.666,62        74.360,69

 

Συμπερασματικά για τον σημερινό δήμο Σερβίων μαζί με τα Καμβούνια δαπανήθηκαν για την κοπή χόρτων στα 4 χρόνια  43.094,17+9.599,9= 52.694,17 € ή 13.173,54 € ανά έτος, λίγο λιγότερο από όσο αρχικά είχαμε πει.

Μία δαπάνη δηλαδή 13.000 € περίπου για 20 κοινότητες.

Αυτή είναι η πραγματική, σκληρή αλήθεια.

Οτιδήποτε άλλο λεχθεί για το θέμα αυτό θα αποτελεί παραπληροφόρηση και προσπάθεια σπίλωσης της δικής μας δημοτικής περιόδου και των ανθρώπων που άσκησαν διοίκηση στον δήμο την περίοδο εκείνη. Και θα αντιμετωπιστεί ανάλογα.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.