Το νέο εταιρικό προφίλ της ΑΝΚΟ – Φιλοσοφία και σχεδιαστική προσέγγιση νέας οπτικής ταυτότητας



Το νέο εταιρικό προφίλ, μετά την μετατροπή της μορφής της εταιρείας σε Αναπτυξιακό Οργανισμό, σχεδιάστηκε λαμβάνοντας υπόψη τρεις παραμέτρους. Πρώτον, τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της εταιρείας και την δυναμικότητα ως αποτέλεσμα συνεργασίας μεταξύ των στελεχών του Οργανισμού και των ΟΤΑ Α΄και Β΄βαθμού. Διττή η φιλοσοφία ως προς την ανθρωποκεντρική απεικόνιση του σχεδιασμού, περιλαμβάνοντας αφενός τους πολίτες της Δ. Μακεδονίας, αλλά και ταυτόχρονα τους φορείς που διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο για το μέλλον, με κέντρο πάντα τον άνθρωπο.

Δεύτερον, την απόφαση μετασχηματισμού της Περιφέρειας σε τόπο φιλοπεριβαλλοντικής επιχειρηματικότητας και εν γένει ανάπτυξης, ώστε να αναβαθμιστεί σε «Πράσινη Περιφέρεια», προσαρμοσμένη στις επιτακτικές διεθνείς τάσεις λόγω της κλιματικής αλλαγής. Και τρίτον λαμβάνοντας υπόψη το γεωμορφολογικό ανάγλυφο της Δ. Μακεδονίας και το υγρό στοιχείο της, με στόχο την ενίσχυση του brand «Περιφέρεια των Λιμνών».

Ένα σχόλιο στο άρθρο “Το νέο εταιρικό προφίλ της ΑΝΚΟ – Φιλοσοφία και σχεδιαστική προσέγγιση νέας οπτικής ταυτότητας

Γράψτε απάντηση στο Ανώνυμος Ακύρωση απάντησης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.