Πανηγυρικός εορτασμός της επετείου αλλά πώς; Άρθρο του Απόστολου Παπαδημητρίου

Προ εικοσαημέρου περίπου η πρόεδρος της Επιτροπής «Ελλάδα 2021» για τον εορτασμό της διακοσιοστής επετείου της Παλιγγενεσίας επισκέφθηκε τον μακαριότατο αρχιεπίσκοπο. Παρών στη συνάντηση ήταν και ο σεβ. Μητροπολίτης Δημητριάδος, εκπρόσωπος της Εκκλησίας στην Επιτροπή. Η συζήτηση κατά τη συνάντηση επικεντρώθηκε στο να συμβαδίσει η Εκκλησία με το εθνικό πρόγραμμα της επιτροπής. Η πρόεδρος της Επιτροπής χαρακτήρισε εξαιρετικό το πρόγραμμα της Εκκλησίας για τον εορτασμό και πρόσφερε στον αρχιεπίσκοπο το αναμνηστικό μετάλλιο, το οποίο έχει ως πρότυπο πίνακα του λαϊκού ζωγράφου Θεοφίλου (1911), ο οποίος αντέγραψε λιθογραφία του 19ου αιώνα, στην οποία προβάλλονται ως ανορθωτές της πεσμένης Ελλάδος οι Κοραής και Ρήγας Βελεστινλής. Μάλιστα στη λιθογραφία εμφανίζεται να σηκώνει το κύριο βάρος ο πρώτος, ενώ ο δεύτερος ατενίζει κάπου αλλού κρατώντας απλά το χέρι της δύσμοιρης πατρίδας μας.

Δεν γνωρίζουμε, αν η εκπροσώπηση της Εκκλησίας στην Επιτροπή είναι ουσιαστική ή τυπική. Κάποια ερωτήματα γεννώνται από την μέχρι τώρα πορεία της Επιτροπής, τα οποία ζητούν απάντηση. Κατ’ αρχήν το σήμα της επιτροπής με αναδιπλωμένο το εθνικό μας σύμβολο προς σχηματισμό του αριθμού 2, ακολουθούμενο από το ψηφίο 1 (21) δεν φέρει τον σταυρό ούτε στο άκρο του! Υπήρξε ομόφωνη η απόφαση των μελών της Επιτροπής επ’ αυτού; Στο πρόσφατο παρελθόν σχολιάστηκε ευρέως ο χαρακτηρισμός του Καποδίστρια ως δικτάτορα από μέλος της χωρίς η Επιτροπή να τον ανακαλέσει στην τάξη.

Κάποια σχόλια επί του αναμνηστικού μεταλλίου. Αυτό θα έπρεπε να προβάλει τους κύριους συντελεστές στην απόφαση για την αποτίναξη του οθωμανικού ζυγού. Το ποιοι τελικά συνετέλεσαν στο να μη σβήσει η επανάσταση, είναι άλλη, πονεμένη, ιστορία. Ο Ρήγας υπήρξε όντως ο βάρδος της ελευθερίας. Ο θούριός του προκαλούσε ρίγη συγκίνησης στους σκλαβωμένους κάθε φορά που τον διάβαζαν ή, το συνηθέστερο, παρακαλούσαν κάποιον εγγράμματο να τους τον διαβάσει.

Όχι μόνο το έργο του υπήρξε πολυσχιδές, αλλά το επισφράγισε ο μαρτυρικός του θάνατος. Βέβαια οι μέχρι πριν από λίγες δεκαετίες θερμοί θαυμαστές του τον εγκατέλειψαν, όταν ή έρευνα των πηγών αποκάλυψε τη βαθειά θρησκευτική του πίστη! Έτσι κατανοούμε τα κριτήρια επιλογής των προσώπων στην πορεία αποδόμησης της ιστορίας μας. Ο Κοραής υπήρξε αναμφισβήτητα πατριώτης, ο οποίος μόχθησε για την επιτυχία της επανάστασης. Όμως όχι μόνο δεν θυσιάστηκε, όπως πολλοί άλλοι, αλλά και τοποθετήθηκε σε πολλές περιπτώσεις εχθρικά προς την παράδοση του λαού μας, χαρακτηρίζοντας στοιχεία αυτής δεισιδαιμονίες, επηρεασμένος τόσο από τις ιδέες του λεγόμενου διαφωτισμού όσο και από το πνεύμα των αποδομητών της ορθόδοξης παράδοσης διαμαρτυρομένων. Έτσι υπήρξε σφοδρός πολέμιος όχι μόνο αναξίων μοναχών (υπήρχαν ασφαλώς τέτοιοι), αλλά και του μοναχισμού. Δεν περιορίστηκε να καυτηριάσει τους ανάξιους κληρικούς (υπήρχαν ασφαλώς και τέτοιοι), αλλά κατρακύλισε να ασκήσει σε επιστολή του πικρόχολη κριτική όχι κυρίως κατά του σουλτάνου, που διέταξε τον απαγχονισμό του πατριάρχη Γρηγορίου Ε΄, αγίου της Εκκλησίας, αλλά, εμμέσως πλην σαφώς, κατά του νεομάρτυρα της πίστης μας. Έγραψε σε επιστολή του προς τον φίλο και συνεργάτη του Ιάκωβο Ρώτα (26.12.1821): «Ω τον ηλίθιον τον Σουλτάνον! Τους φίλους του σφάζει, αντί να τους φορέσει καυτάνι»! Ο οπαδός του, που κυκλοφόρησε ανωνύμως έργο με τίτλο « Ελληνική νομαρχία» στάζει πικρή χολή κατά του κλήρου, που τον στολίζει μα βαριά «κοσμητικά» επίθετα! Ο Κοραής υπήρξε εμπαθής πολέμιος του Καποδίστρια, του λαμπρού και αγνού εθνομάρτυρα, χωρίς να υποβληθεί στον κόπο να επισκεφθεί, μετά τη συγκρότηση του νεοελληνικού κράτους, την σε τραγική κατάσταση ευρισκόμενη «απελευθερωμένη» πατρίδα του! Το πλέον τραγικό όλων είναι η θεώρηση ότι η Ελλάδα έμεινε υπόδουλη επί 2.000 έτη με αρχή της δουλείας την «κατάκτησή» σης από τον Φίλιππο τον Μακεδόνα, πατέρα του μεγάλου Αλεξάνδρου! Ακολούθησαν ως κατακτητές οι Ρωμαίοι, οι Βυζαντινοί (άγνωστο από πού εισβαλόντες!) και οι Οθωμανοί Τούρκοι! Υπήρξε λοιπόν ο σημαιοφόρος της διαγραφής της χιλιόχρονης ρωμηοσύνης από τις δέλτους της ελληνικής ιστορίας! Υπήρξε σημαιοφόρος της δυσφήμισης, μέσω της απαξίωσης αυτής, της Εκκλησίας του Χριστού, την οποία βέβαια, πρέπει να τονίσουμε, δεν εγκατέλειψε ποτέ.

Λησμόνησε πάντως ότι κατά τις σπουδές του στη Δύση τον ενίσχυσε οικονομικά κάποιος «σκοταδιστής» μοναχός, εκ των πρωτεργατών για την πνευματική αναγέννηση στον χώρο του μοναχισμού, ο άγιος Μακάριος Νοταράς, εκ των ηγετών των «κολλυβάδων»!

Ο Κοραής παραμένει ο σημαιοφόρος όλων, όσοι επηρεασμένοι από το «πνεύμα» του δυτικού «διαφωτισμού» (αν υπάρχει ίχνος πνεύματος εκεί) πολεμούν εμφανώς πλέον την Εκκλησία με χαρακτηρισμούς, όπως προσκυνημένη στον κατακτητή, σκοταδιστική και εχθρική προς τα γράμματα και την πρόοδο, αντίθετη προς κάθε εγχείρημα αντίστασης κατά των κατακτητών και προς την επανάσταση ακόμη! Αλήθεια η διοικούσα Εκκλησία δεν έχει αντιληφθεί ακόμη ότι μαίνεται στα ΑΕΙ και έχει εξαπλωθεί και στη μέση Εκπαίδευση ο πόλεμος κατά της Εκκλησίας με έντονη την αμφισβήτηση της προσφοράς της στο Γένος, που γι’ αυτούς είχε γνωρίσματα μόνο θρησκευτικής συνείδησης και εθνική απόκτησε μόνο μετά την απελευθέρωση χάρη στη «διαφωτιστική» βοήθεια των ισχυρών «προστατών» μας; Δεν έχει αντιληφθεί ότι αστοί και μαρξιστές σε αγαστή συνεργασία επιδιώκουν τη μετατροπή της χώρας μας σε ουδετερόθρησκο κράτος με υποβιβασμό της πάλαι ποτέ εθναρχούσας Εκκλησίας σε νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου; Αν τα έχουν αντιληφθεί όλα αυτά, τίθεται με πόνο ψυχής το ερώτημα: Είναι δυνατόν εκπρόσωπός της να είναι μέλος της Επιτροπής και να αποδέχεται τα όσα αυτή ενεργεί; Μήπως πρέπει να προλάβει τα γεγονότα η διοικούσα Εκκλησία και να δείξει στον Καίσαρα ότι αρκετά στηρίχτηκε στα «δεκανίκια» του από τότε που την έβαλαν σε «νάρθηκα» οι Βαυαροί, νέοι κατ’ εντολή κατακτητές μας;

Είναι διακαής πόθος αυτό εκείνων που ακόμη παραμένουν πιστά μέλη της Εκκλησίας. Και ποθούν να δουν την διοικούσα Εκκλησία να προβάλλει προς τη σύγχρονη ελληνική κοινωνία τη φωνή της αλήθειας, αφού Αλήθεια είναι η κεφαλή της, ο Κύριος Ιησούς Χριστός. Την επανάσταση κήρυξαν χριστιανοί ορθόδοξοι, μέλη της Εκκλησίας και μόνο.

Πρωταγωνίστησαν οι νεομάρτυρες με σημαιοφόρο τον άγιο Κοσμά τον Αιτωλό, που συνετέλεσαν αποφασιστικά στην ανάσχεση των εξισλαμισμών. Πρωταγωνίστησαν οι ένδοξοι και αδούλωτοι Κλέφτες, που έζησαν όπως τα αγρίμια χορεύοντας τον θούριο και μη έχοντας επαφή με τους σαλονάτους «διαφωτιστές», εκπρόσωπους της αρπακτικής και άπληστης αστικής τάξης, που ανέτρεψε, χάρη στον λαό, τη διεφθαρμένη τάξη των «ευγενών». Να διακηρύξει την αλήθεια χωρίς φόβο και, κυρίως, χωρίς πάθος, καθώς κάποιοι που θέλουν να «ενισχύσουν» την όντως αδύναμη φωνή της επιτίθενται λάβροι κατά των πολεμίων της Εκκλησίας, αγνοώντας τον λόγο του Χριστού επί του σταυρού: «Πάτερ, άφες αυτοίς. Ου γαρ οίδασι τι ποιούσι»! Ακόμη όμως να απευθύνουν και την υπόμνηση προς τους πολεμίους τον επίσης λόγο του Χριστού: «Σκληρόν προς κέντραν λακτίζειν»

«ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»

8 σχόλια στο άρθρο “Πανηγυρικός εορτασμός της επετείου αλλά πώς; Άρθρο του Απόστολου Παπαδημητρίου

  1. Παραβλεψτε την ορθογραφια του σχολίου,γιατι θελω να προλαβω γρηγορα την διασπορα του σκοταδισμου και αντιδιαφωτισμου!!
    Οι υποδουλοι στους οθωμανους ρωμιοι δεν ειχαν να αντιμετωπισουν μονο την καταπιεση και την σκλαβια απο τους κατακτητες!!
    Ειχαν να αντιμετωπισουν και την καταπιεση και την επιτηρηση της επισημης εκκλησιας η οποια ειχε παρει ειδικα προνομια απομτους οθωμανους και ειχε καταστει εκεινη η δυναμη η οποια κρατουσε τους ρωμιους υποδουλους στον κατακτητη!
    Η εκκλησια εξαργυρωνε αυτην την υποταγη της στον σουλτανο με τους ανωτατους ιεραρχες να ζουν στη χλιδη και στην πολυτελεια!!!
    Πρεπει να σημειωθει οτι τα παντα εξαργυρωνονταν τις εποχες εκεινες και οι ανωτερες και ανωτατες εκκλησιαστικες θεσεις εβγαιναν σε πλειστηριασμο!!!
    Και οποιος πληρωνε στον σουλτανο,επαιρνε και το αξιωμα!!!
    Καθε τρια χρονια!!!!εκλεγονταν!!!!πατριαρχης!!!!κατα μεσο ορο!!!
    Για την εκκλησια η οθωμανικη αυτοκρατοριαμηταν η ” κοινη ημων τροφος και ευεργετιδα” και η “κραταια και αηττητος βασιλεια”
    Αφορισμοι!!
    Στο αφοριστηριο των Σουτσου και Υψηλαντη,αναφερονται τα:αυτος ομως(Σουτσος),φυσει κακοβουλος, ων,εφανη τ ε ρ α ς εμψυχον αχαριστιας και συνεφωνησε μετα του Αλεξανδρου Υψηλαντου,υιου του δραπετου και φυγαδος εκεινου Υψηλαντου,οστις παραλαβων μερικους ομοιους του βοηθους ετολμησε να ελθη αιφνης εις την μολδαυιαν,και αμφοτεροι απονενοημενοι επισης,αλαζονες και δ ο ξ ο μ α ν ε ι ς,η μαλλον ειπειν,μ α τ α ι ο φ ρ ο ν ε ς,εκηρυξαν του γενους ελευθεριαν και με τον ην φωνην αυτην ε φ ε ι λ κ υ σ α ν πολλους των εξει κακοηθεις!!!!και ανοητους!!!!,διασπειροντες και αποστολους εις διαφορα μερη δια να ε ξ α π α τ η σ ω σ ι και να εφελξυσουσιν εις τον ιδιον της απωλειας κρημνον και αλλους πολλους των ομο γ ε ν ω ν μας”
    Κολοκοτρωνης για τον αφορισμο του σε λογο του στην Πνύκα,λεγει:Σαν δε τουτο ο σουλτανος,διορισε ενα βετσερε,αντιβασιλεα,εναν πατριαρχη,και του εδωσε την εξουσια της εκκλησιας.Αυτος και ο λοιπος κληρος εκαμαν ο,τι τους ελεγε ο σ ο υ λ τ α ν ο ς Υστερον εγιναν οι κοτζαμπασιδες,προεστοι εις ολα τα μερη!!!
    Αφοριστικο ερχεται του πατριαρχου δια να σηκωθει ο ολος ο λαος ,κι ετσι εκινηθηκεν ολη η πελοποννησος Τουρκοι και ρωμιοι κατα των Κ ο λ ο κ ο τ ρ ω ν α ι ω ν!!
    Για να παμε να δουμε και τι επαθαν οι κλεφτες!!!
    Αφορισμος των κλεφτων τιυ 1805 απο τον πατριαρχη(αλεξανδρειας) Καλλινικο Ε’
    Ο Καλλινικος καλεσε τις αρχουσες ταξεις,να προνοησουν ” δια την ησυχιαν και καλην καταστασιν ολων των υπηκοων και πιστων ρ α γ ι α δ ω ν “,τηρωντας ” απαρασαλευτα οσα προσταζε(ο) νται” με ” μεγαλην δουλικην κλισιν” και να” εμποδιζουν με καθε τροπιν και με ολην την δυναμιν καθε κινημα”
    Αφορισμος της Μπουμπουλινας!!!!!!!!
    Ο πατριαρχης Γρηγοριος ο Ε’ αφορισε την Λασκαρινα Μπουμπουλινα τον οκτωβριο του 1820, πριν ξεσπασει η επανασταση!!
    Αφορμη;προετοιμαζε μεθοδικα την συγκροτηση ικανου στολου με την προοπτικη πιλεμου στην θαλασσα!!
    Το κυνηγητο του Ρηγα Φεραιου!!
    Πεντε μηνες μετα τον μαρτυρικο θανατο του Ρηγα,ο πατριαρχης γρηγοριος ο Ε’ εξαπολυει εγκυκλιο προς τους μητροπολιτες του θρονου για την κυκλοφορια του επαναστατικου εντυπου του Ρηγα
    Το κυνηγητο του Ρηγα παραδεχεται και ο πρωην αρχ.Χριστοδουλος,ο οποιος γραφει” Το φυσικωτερον ηταν να κληθη αμεσως ο Εθναρχης να συγκρατηση καθε κινησι και να συμμορφωθη ( οπως συμμορφωθηκε ο ιδιος στην χουντα και διαβαζε)προς τις υποχρεωσεις του,να εγγυηθη την υ π α κ ο η των ραγιαδων”
    ” κρινομενος ο Ρηγας με τα μετρα της εποχης του ηταν ενας επικινδυνος ονειροπολος.Η υπο στυγνη δουλεια η Ελλας ειχε αναγκη πολιτικης οχι κοινωνικης επαναστασεως”

    Αν δεν γινοταν η ναυμαχια του Ναυαρινου το 1827 με την βοηθεια του ηνωμενου βασιλειου,του βασιλειου της γαλλιας και της ρωσικης αυτοκρατοριας,σημερα θα αποτελουσαμε οθωμανικο βιλαετι!!
    Τι υπηρχε στο ρωμαιικο που στεναζε κατω απο του τουρκου το σπαθι;Απο την μια μερια οι απαθεις σκοταδιστες,οι υποταγμενοι στον σουλτανο και απο την αλλη εμφυλιοπολεμικες εριδες και καπετανατα!!
    Βιβλιογραφια!!
    Αποστολοπουλου Δ.η γαλλικη επανασταση στην τουρκοκρατουμενη ελλαδα!!
    Καραγιωργος Β.η πατριαρχικη εγκυκλιος του γρηγοριου του Ε’προς τους επτανησιους!!
    πανωτης Α.το συνοδικο της εν ελλαδι εκκλησιας!
    Χριστοδουλου,αρχ.αθηνων ο εθναρχης της οδυνης Γρηγοριος Ε’
    Και ομως στο νομισμα για τα 200 χρονια αποτην επανασταση,αποτυπωνονται: η πληγωμενη ημιθανης ελλαδα και εκ δεξιων και εξ ευωνυμων οι ΡΗΓΑΣ και ΚΟΡΑΗΣ!!
    Οι υπερμαχοι του διαφωτισμου και οι πρωτεργατες τηςελευθεριας μας!!
    Αλοιμονο αν στο νομισμα της μεγαλης γιορτης υπηρχαν οι μορφες των αφοριστών και σκοταδιστων!!
    Υπηρχαν και καποιες μορφες γενναιων κληρικων,μεγαλα αναστηματα,ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΙΑΚΟΣ,ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ και αλλοι ανδρείοι…
    Κανενας αρθρογραφος δεν μπορει να ξεκολλησει απο τις αιθουσες των αγαπημενων μας σχολειων,τις μορφες του Ρηγα,Κοραη,Παπαφλεσσα,Αθανασιου Διακου!!
    Οσο και να τανυθει….να γινει Μακρυγιαννης,χωρις εισαγωγικα ομως…
    Εκει που ισιωνουν αετοι,γλαροι δεν πετανε…

    1. Η αμύθητη εκκλησιαστική περιουσία (μεταξύ άλλων και οι τεράστιες εκτάσεις ,βοσκοτόπια,δάση,ολόκληρες περιοχές,οικόπεδα,κλπ) περιήλθε στην κατοχή τους πρωτίστως από παραχαράξεις χρυσοβούλων βυζαντινών αυτοκρατόρων και από παραχωρήσεις εν είδει δωρεάς των Σουλτάνων!Για τον απλούστατο λόγο,οι υπηρεσίες (της εκκλησίας) στην οθωμανική αυτοκρατορία ήταν σημαντικότατες!Μιά χαρά τους βόλευε η κατάσταση!Ακόμη και ο Πατροκοσμάς έλεγε πως τους κατακτητές (οθωμανούς) τους έστειλε ο Θεός για να μας λυτρώσει από τις αμαρτίες μας!Ο δε Κοραής,όταν έμαθε πως ο Σουλτάνος κρέμασε τον Γρηγόριο τον Ε’,το δέχτηκε με μεγάλη ανακούφιση γιατί γνώριζε πως αν έπεφταν στα χέρια του Πατριάρχη ονόματα και στοιχεία της επαναστάσεως,αυτός θα τα κατέδιδε αμέσως στον Σουλτάνο!Βγάζουν αφρούς για τον Οθωνα γιατί ήταν ο μοναδικός που τόλμησε να κλείσει κάποια μοναστήρια και να κατασχέσει τις αμύθητες περιουσίες τους!Και αυτοί οι κατσαπλιάδες απαιτούν να παίξουν τον πρώτο λόγο στους εορτασμούς για την επαίτειο της επανάστασης!Αν διδασκοταν η πραγματική ιστορία στα σχολεία και όχι ψέματα και παραμύθια,δεν θα είχαν τόσο θράσος (και τόση περιουσία)!Αν…

  2. Ελληνικη Νομαρχια ειναι ενα κορυφαιο λογιο εργο του ελληνικου διαφωτισμου.
    Η Ελληνικη Νομαρχια ,μετα το εθνεγερτικο κηρυγμα του Ρηγα,αποτελει,κατα τους ιστορικους των νεοτερων χρόνων τον σημαντικοτερο πνευματικο κρικο που οδηγησε στη δημιουργια της Φιλικης Εταιρειας και στην ελληνικη επανασταση!!
    Τι ειπαν καποιοι αντιδιαφωτιστες και αντισκοταδιστες για το μεγαλο αυτο εργο!!
    Ε.Παπανουτσος” ειναι μια ανθρωπινη και ελληνικη συναμα φωνη.Το γεγονος οτι και σημερα δεν μπορουμε να την καταλαβουμε και να την εκτιμησουμε εντελως,δεν ειναι σε βαρος της,αλλα σε βαρος μας.Αν ανασταινοταν απο τον ταφο,πολυ θα πικραινοταν ο Ανωνυμος εκεινος ελλην.που θα εβλεπε οτι καμποσες σελιδες του διατηρουν ζεουσα ακομη την επικαιροτητα τους”
    Κ.Δημαρας”λαμπρο μνημειο μιας απο τις μεγαλες στιγμες του ελληνισμου”
    Γ.Βαλετας” βιβλιο!που εκλεισε μεσα του ολη την ελλαδα”
    Ν.Βεης” καταχωνιασμενος θησαυροςπρεπει να στολιζει καθε βιβλιοθηκη και να βρισκεται στο σπιτι καθε πατριωτη.”
    Μ.Σιγούρος”ενα ιστορικο τεκμηριο σαν ενα εθνικο κληροδοτημα”
    Ν.Τωμαδακης” ιστορικον μνημειον το οποιο δεν πρεπει να μεινει αχρησιμοποιητον”
    “Ενα σφοδρο κατηγοριτηριο εναντια στους αντιδραστικους,φαναριωτες,κοτζαμπασηδες και κληρικους και ενας φιλιππικος εναντια στην ρωμαίικη φεουδαρχια”
    Το τελευταιο το ειπε,ο συντοπιτης μου Γ Κορδατος και αυτος συντοπιτης του Ρηγα Φεραιου!!!!!
    Υστερογραφο!!
    Ο Γ.Κορδατος γεννηθηκε εκει που εμαθε τα πρωτα γραμματα ο Ρηγας Φεραιος στην Ζαγορα,δυο χωρια πιο δυτικα απο το χωριο μου!!
    Και η ελληνικη Νομαρχια ειναι αφιερωμενη στον Ρηγα….
    Μπορει και να γραφτηκε και απο φιλους του Ρηγα που κατεφυγαν στην Ιταλια……
    Αλλο το βιβλιο Ελληνικη Νομαρχια και αλλο το περιοδικο” προς την νικην”
    Ποια νικη;
    Του σκοταδισμου κατα του θεοκτονου διαφωτισμου;
    Ουδεν κρυπτον υπο τον ήλιον!
    Ολα τα ξεβραζει η θαλασσα( τα βιβλια)

  3. ….Πρωταγωνίστησαν οι νεομάρτυρες με σημαιοφόρο τον άγιο Κοσμά τον Αιτωλό, που συνετέλεσαν αποφασιστικά στην ανάσχεση των εξισλαμισμών. Πρωταγωνίστησαν οι ένδοξοι και αδούλωτοι Κλέφτες, που έζησαν όπως τα αγρίμια χορεύοντας τον θούριο και μη έχοντας επαφή με τους σαλονάτους «διαφωτιστές», εκπρόσωπους της αρπακτικής και άπληστης αστικής τάξης, που ανέτρεψε, χάρη στον λαό, τη διεφθαρμένη τάξη των «ευγενών»…….

    Συγχαρητήρια κ. Παπαδημητρίου !

  4. Ο ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ Γ. Καραμπελιάς πολιτικός αναλυτής, εκδότης του Περιοδκού ΑΡΔΗΝ, οικονομολόγος και ιστορικός ερευνητής. παρουσιάζει την Ορθόδοξη Χριστιανική επίδραση στο έργο του Ρήγα. Αξιοσημείωτο ότι ένας στους δέκα Φιλικούς ήταν Ορθόδοξος κληρικός.
    Από το βιβλίο του «Εκκλησία και Γένος εν Αιχμαλωσία»

  5. Ας διαβασει καποιος την Ελληνικη Νομαρχια που, κατα τον αρθρογραφο,σταζει πικρη χολη κατα του κληρου και μετα ας διαβασει το παρακατω αποσπασμα απο λογο του Αγιου Ισιδωρου του πηλουσιωτου,το οποιο υπαρχει στην patrologia Graeca, ελληνικη πατρολογια,συντομογραφια PG, η οποια περιλαμβανει εργα χριστιανων πατερων και εκκλησιαστικων συγγραφεων που εγραψαν στα ελληνικα και θα δει μονος του,τι παραπανω προσθεσε ο ανωνυμος συγγραφεας της ελληνικης νομαρχιας……..τι πιο φοβερο,απ αυτα που θα διαβασετε…
    Αγιου Ισιδωρου Πηλουσιώτου PG 78,905!!
    Μεταφραση απο το κειμενο της πιο αξιοπιστης πηγης,της ελληνικης πατρολογιας!!
    ” τα παλαια χρονια οι πραγματικοι ποιμενες,οι εκκλησιαστικοι ταγοι δηλαδη,απεθνησκον για τα προβατα τους,για τα πνευματικα τους παιδια.τωρα ομως,αυτοι οι ιδιοι,εκμεταλλευονται το ποιμνιο τους και σκοτωνουν τα προβατα τους προς ιδιον οφελος.
    Τοτε,τα χρονια εκεινα εδουλαγωγουσαν και επαιδευον το σωμα τους,με πολλες νηστειες.Τωρα ομως,δυστυχως,προσπαθουν να διασκεδασουν και να περασουν οσο γινεται καλυτερα μεσα στην τρυφη και στην ευμαρεια.
    Τοτε ,παλαιοτερα,βοηθουσαν τους φτωχους και διενειμαν πολλα πραγματα και πολλα αλλα αντικειμενα στους φτωχους.Τωρα ομως,εκμεταλλευονται και καταχρωνται τα χρηματα και την περιουσια των φτωχων..
    Τοτε ,παλαιοτερα,ανερχοντο εις την ιεροσυνη οι φιλαρετοι,οι φιλοι δηλαδη!της αρετης.Τωρα ομως,οι φυλαργυροι,αυτοι που αγαπουν τα χρηματα..
    Τοτε,αυτοι οι οποιοι ακουγαν οτι καποιοι ηθελαν να τους κανουν ιερεις η αρχιερεις εφευγαν,διοτι θεωρουσαν μεγαλο και υψηλο λειτουργημα την ιεροσυνη καιμαυτη την αρχη της ιεροσυνης Τωρα ομως οι περισσοτεροι,τρεχουν μετα ηδονης για να γινουν ιερεις και αρχιερεις!
    Τοτε ,αυτοι που εδεχοντο να τους κτυπανε στο σωμα τους.Τωρα ,αυτοι που ειναι παντα ετοιμοι να κτυπανε τους αλλους!
    Τοτε, αυτοι που εγκωμιαζαν την αγνεια,την παρθενια και την εγκρατεια.Τωρα,αυτοι που…..αλλα καλυτερα να σταματησω,γιατι δεν θελω να πω κατι ασχημο η κατι που δεν πρεπει”

    Ακομα και ο Αγιος ντρεπόταν να γραψει τις ντροπες τους!!
    Ποιος κατηγορει!περισσοτερο τους κληρικους;
    Η ελληνικη Νομαρχια η ο Αγιος Ισιδωρος;
    Αν δεν ξεραμε ποτε εζησε ο Πηλουσιωτης μαλλον αυτος θα ηταν ο συγγραφεας της Ελληνικης Νομαρχιας!!
    Εζησε ομως απο το 370 εως το 440 η 435!!
    Αφου τον τεταρτο και τον πεμπτο αιωνα υπηρχε αυτη η διαφθορα στον κληρο,ποση διαφθορα υπηρχε το 1806 που δημοσιευτηκε το περιφημο εργο!του ανωνυμου Ελληνος;
    …..φαρισαιε τυφλε καθαρισε πρωτα το μεσα του ποτηριου και του πιατου και ωστε να γινει και το απεξω καθαρο!Ματθ.23,26

  6. Για να παμε σημερα να μιλησουμε για την” εθναρχουσα εκκλησια”.
    Να ακουσουμε την αληθινη φωνη της” εθναρχουσς εκκλησιας”
    Και σε ποιες επαναστασεις πηρε μερος αυτη η ” εθναρχουσα εκκλησια”
    Μεγαλες επαναστασεις,κοσμογονικες,θεαρεστες και ανθρωπιστικες!!
    Καποιος λογος του Σπαντιδακη (αξιωματικος,καταδικαστηκε για εσχατη προδοσια και σταση)για τα ελληνοχριστιανικα ιδεωδη,ενθουσιαζει τη” ΖΩΗ” που προτεινει οπως αυτος ο λογος τυπωθει και διανεμηθει σ ολο το μαθητικο και φοιτητικο κοσμο.
    Στο τευχος της 13/12.73, λοιπον,δημοσιευτηκε ενα φιλοδικτατορικο κειμενο με τιτλο” τι μας λενε τα οδοφραγματα των Αθηνων”
    ” Η δηθεν οργη των νεων,που την υπεθαλψαν και την οργανωσαν αναρχικα και κομμουνιστικα στοιχεια,εφθασε στον καιρο μας σε σημειο εκρηκτικο.Με μακρυα μαλλια,παρδαλο ντυσιμο,λιγοι φοιτηται και περισσοτεροι εργαται και οικοδομοι κλεισθηκαν στο Πολυτεχνειο,ξεχυθηκαν στους δρομους με ανατρεπτικα συνθηματα,με οδοφραγματα,με πυρπολησεις και ανατιναξεις,εσπειραν τον ολεθρο παντου οπου περασαν
    Η αναστατωμενη ζωη τους και οι εκρηξεις βιας και καταστροφης,πηγαζουν απο το κενο που νιωθουν.
    Μερικοι απο αυτους ζουν χωρις ιδανικα,η μαλλον με ιδανικα της αναρχιας.
    Οι περισσοτεροι παρασυρονται και νομιζουν οτι θα ερθη ο κοκκινος Παραδεισος να ανατρεψουν τα παντα!
    Ετσι φθασαμε στις οδομαχιε;ς του Παρισιου,στους βανδαλισμους των Αθηνων…στις επαναστασεις της νεολαιας,στις καταστροφες και στην ηθικη απαθλιωσι,ενω συγχρονως εντονα προβαλλουν τα τραγικα ερωτηματα: Τι μας λενε τα γεγονοτα του Πολυτεχνειου,τα οδοφραγματα των Αθηνων;
    Να αναλογισθουμε τις ευθυνες μας εμεις οι ωριμοι.
    Τις ευθυνες τους μαλιστα οι αυτοκαλουμενοι ηγετες τους,εκεινοι που εντεχνα παρασυρουν ενα μερος της νεοτητας στην εξαθλιωσι και στην καταστροφη.Κλονισμενοι οι ιδιοι,δηλητηριαζουν εφηβους και νεους με της αναρχιας το δηλητηριο και το οπιο της αθείας…..”
    Παρατηρηση 1 το οπιο της αθειας το εβλεπαν τα καρκινωματα,το οπιο της συνεργασιας με την χουντα δεν το εβλεπαν!
    Χαρα και αγαλλιαση αισθανθηκε το 1968 και η αδελφοτητα θεολογων “ΣΩΤΗΡ” την πρωτη επετειο της χουντας,υμνολογει με απεριγραπτη χαρα.
    ” Με εκδηλον ενθουσιασμον και παλλαικην συμμετοχην εωρτασθη εις ολοκληρον την χωραν η πρωτη επετειος της Εοαναστασεως της 21 Απριλιου 1967.Το εθνος κατα το διαρρευσαν ετος απηλαυσε πλειστα αγαθα εκ της επιβολης της ταξεως εις το εσωτερικον της χωρας δια της εξαρθρωσεως του κομμουνιστκου οργανισμου και των παραφυαδων του και εκ της διεθνους αναγνωρισεως της κυβερνησης!
    Ο Θεος,τον οποιον συχνα επικαλουνται οι πρωτεργαται της Επαναστασεως,ας φωτιζει τους ηγετας του Εθνους και ας καθοδηγη την Εθνικην Κυβερνησην εις ορθας ενεργειας πρις οφελος και δοξαν της Ελλαδος”
    Η εθναρχουσα εκκλησια επαιρνε και αυτη μερος σε επαναστασεις και στην τουρκοκρατια,αφοριζοντας την ελληνικη επανασταση και σε περιοδους δικτατοριων,υμνολογωντας τα αιμοσταγη καθεστωτα!!
    ” Δεν υπαρχει βια,δεν υπαρχει κακουργημα,δεν υπαρχει παρανομια των αρχοντων της πολιτειας που να μην τα εκαλυψαν,να μην τα εδικαιολογησαν,να μην τα ευλογησαν,να μην τα υπεγραψαν με τα ιδια τους τα χερια,οι αναξιοι ηγετες της Εκκλησιας”
    Απο το βιβλιο,η Απολογια του Πατρός Γρηγοριου Πετρωφ.
    Εκδοση της Χριστανικης Δημοκρατιας,μεταφραση Ν.Ψαρουδακη,1961..
    Το παραπανω πονημα εχει εξαντληθει!
    Υπαρχει στο διαδικτυο σε μορφη pdf!!
    Ας τελειωσουμε με… διορθωμενα τα λόγια του αρθρογραφου: “σκληρον σοι προς κεντρα λακτιζειν”
    Υπηρχαν και αλλα καρφια ….που καρφωναν την ελευθεριες αυτου του λαου και τα καρφια στους σταυρωτες τα εδιναν οι ….της εθναρχουσας εκκλησιας,καρκινωματα και νεοπλασματα…
    Τι σχεση εχει ο Θεος με την Θεοπεμπτη χουντα;
    Τι σχεση εχει ο Θεος με αυτους που ευλογουν με τα χερια τους…ολες τις μορφες βιας;
    ” οι τα φαιά φορούντες και περι ηθικής λαλούντες”
    Καβαφης

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.