Πανσπουδαστική Κίνηση Συνεργασίας ΠΔΜ: Έχουν ξεκινήσει να φαίνονται τα προβλήματα που θα φέρει το μέτρο της τηλε-εκπαίδευσης



Ήδη έχουν ξεκινήσει να φαίνονται τα προβλήματα που θα φέρει το μέτρο της τηλε-εκπαίδευσης. Αρκετοί συμφοιτητές μας ήδη μιλάνε για έλλειψη υποδομών για να μπορέσουν να παρακολουθήσουν με τους κατάλληλους όρους τα μαθήματά τους.

Υπάρχουν συμφοιτητές μας που βρίσκονται στα χωριά ή στις πόλεις τους, οι οποίοι για να παρακολουθήσουν απρόσκοπτα τα μαθήματά τους (θεωρίες, αλλά ακόμα και εργαστήρια), απαιτείται να έχουν πρόσβαση σε εξοπλισμό που μπορεί να μην έχουν (σταθερή γραμμή internet με ικανοποιητική ταχύτητα, υπολογίστή με κάμερα και μικρόφωνο κ.α.). Ακόμα και τα συγγράμματά μας δεν είναι εξασφαλισμένα, καθώς κανείς δεν μας έχει απαντήσει στο πως θα έχουμε πρόσβαση σε αυτά.

Όλοι μας γνωρίζουμε σε τι κατάσταση βρίσκονται οι ίδιες οι υποδομές των Τμημάτων μας, με εργαστήρια με απαρχαιωμένο εξοπλισμό, με υποδομές που δεν μπορούν να “σηκώσουν” το βάρος της τηλε-εκπαίδευσης.

Γεννιούνται έτσι εύλογα ερωτήματα στους φοιτητές: “τι θα γίνει αν εγώ δεν μπορέσω να παρακολουθήσω το μάθημα, θα “κοπώ”;”, “τι θα γίνει με τα εργαστήριά μας, πως μπορεί να μάθει κανείς να φτιάχνει κύκλωμα χωρίς να έχει μπροστά του την πλακέτα;” κτλ.

Το Υπουργείο Παιδείας και το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας να σταματήσει να δίνει “ευχολόγια” για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, να σταματήσει, στο όνομα της “ατομικής ευθύνης”, να φορτώνει τα προβλήματα στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς και τους φοιτητές.

Αν ακούει κάποιος στο υπουργείο ή στο Πανεπιστήμιο, επαναλαμβάνουμε ότι εδώ και τώρα ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ:

Να παρθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να μη χαθούν εργαστήρια, Πρακτικές Ασκήσεις/Σεμινάρια ή άλλα μαθήματα υποχρεωτικής παρακολούθησης με τις αντίστοιχες αναπληρώσεις που θα χρειαστούν, αλλά εξασφαλίζοντας την ισότιμη αντιμετώπιση όλων των φοιτητών. Η τηλε-εκπαίδευση δεν μπορεί να εξασφαλίσει ούτε την απρόσκοπτη παρακολούθηση όλων των φοιτητών, αλλά κυρίως, ειδικά σε περιπτώσεις εργαστηρίων, δεν εξασφαλίζει την σωστή εκπαιδευτική διαδικασία.

Να εξασφαλιστούν τώρα όλα τα απαραίτητα μέσα, ώστε να συμμετέχουν ΟΛΟΙ ισότιμα στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Δωρεάν σύνδεση γρήγορου Ιnternet για όλους τους φοιτητές και τους εκπαιδευτικούς.

Εξασφάλιση των απαραίτητων μέσων για την σωστή και ολοκληρωμένη παρακολούθηση του μαθήματος. Εξασφάλιση Η/Υ για φοιτητές και εκπαιδευτικούς. Τώρα να εξασφαλιστεί ένα δωρεάν tablet για κάθε φοιτητή.

Το Πανεπιστήμιο να απαιτήσει εδώ και τώρα έκτακτη χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό στην Παιδεία ώστε να καλυφθούν όλα αυτά τα κενά, είτε σε υποδομές στα ίδια τα Τμήματα, είτε και στους φοιτητές.

Να δωθούν άμεσα απαντήσεις στα ερωτήματα των φοιτητών σχετικά με το τι θα γίνει με το εξάμηνό τους και με τα μαθήματα που λόγω τέτοιων δυσκολιών δεν θα μπορέσουν να τα παρακολουθήσουν.

Σαν εκλεγμένοι με το ψηφοδέλτιο Πανσπουδαστικής Κίνησης Συνεργασίας στα Τμήματα από την πρώτη στιγμή θέσαμε αυτούς τους φόβους μας για το ζήτημα της τηλε-εκπαίδευσης και κατά πόσο είναι εφικτό αυτή να αποτελέσει το βασικό μέσο αντιμετώπισης του προβλήματος των κλειστών Σχολών.

Απαιτούμε να δωθεί, από τους υπεύθυνους, άμεσα απάντηση σε όλα αυτά τα ζητήματα!

Πανσπουδαστική Κίνηση Συνεργασίας

Ένα σχόλιο στο άρθρο “Πανσπουδαστική Κίνηση Συνεργασίας ΠΔΜ: Έχουν ξεκινήσει να φαίνονται τα προβλήματα που θα φέρει το μέτρο της τηλε-εκπαίδευσης

  1. Και αν είστε καλά παιδάκια πολύ πιθανό να συναντήσετε και τα στρουμφάκια . Ίδρωσε το αυτί τους τώρα ..

Γράψτε απάντηση στο Ανώνυμος Ακύρωση απάντησης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.