Καταργείται η αργία των Τριών Ιεραρχών στα σχολεία



Τι αναφέρει η διάταξη που περιλαμβάνει το νέο σχέδιο νόμου.

Εδώ και χρόνια η 30η Ιανουαρίου είναι αργία για όλους τους μαθητές, ωστόσο αυτό αναμένεται να αλλάξει σύντομα, σύμφωνα με το νέο σχέδιο νόμου.

Με διάταξη που περιλαμβάνεται στο Σχέδιο Νόμου «Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις» που κατατέθηκε χθες στην Βουλή , παύει να είναι αργία για τα σχολεία η γιορτή των Τριών Ιεραρχών αλλά θα πραγματοποιούνται στα σχολεία εκδηλώσεις που μπορεί να περιλαμβάνουν θρησκευτικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες.

Συγκεκριμένα αναφέρει:

«Η 30ή Ιανουαρίου κάθε έτους, ημέρα της θρησκευτικής των Τριών Ιεραρχών, παύει να συμπεριλαμβάνεται στις ημέρες σχολικής αργίας. Αποκαθίσταται ως ημέρα πραγματοποίησης εορταστικών εκδηλώσεων προς τιμή των Μεγάλων αυτών Πατέρων αλλά και της Παιδείας, καθώς και των μετόχων της εκπαιδευτικής διαδικασίας , εκπαιδευτικών και μαθητών. Οι εκδηλώσεις αυτές μπορεί να περιλαμβάνουν θρησκευτικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες σχετικά με την προβολή του κοινωνικού και παιδαγωγικού έργου των Μεγάλων Πατέρων και της εν γένι προσφοράς τους στην Εκπαίδευση και τα Γράμματα.Η εν λόγω ρύθμιση καταλαμβάνει τόσο την Πρωτοβάθμια όσο και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση δημόσια και ιδιωτική, έτσι ώστε ο τρόπος εορτασμού της συγκεκριμένης θρησκευτικής και σχολικής εορτής να είναι καθολικός και ενιαίος».

Από το newsbomb.gr

11 σχόλια στο άρθρο “Καταργείται η αργία των Τριών Ιεραρχών στα σχολεία

  1. Μακάρι να απαλλάξουν το σχολείο απο τον θρησκευτικό σκοταδισμό μια για πάντα.Χρειαζόμαστε ελεύθερους και δημιουργικούς πολίτες και όχι υποχείρια των κάθε μαυροφορεμένων τσαρλατάνων.Και όποιος θέλει μπορεί ελεύθερα να στείλει τα παιδιά του στο κατηχητικό.

  2. πρόσφατη απόφαση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων:
    την ημέρα των Τριών Ιεραρχών που είχε καταργηθεί και είχε θεσπιστεί ως ημέρα… αργίας! επαναφέρει « …ως ημέρα πραγματοποίησης εορταστικών εκδηλώσεων προς τιμή των Μεγάλων αυτών Πατέρων αλλά και της Παιδείας, καθώς και των μετόχων της εκπαιδευτικής διαδικασίας, εκπαιδευτικών και μαθητών. Οι εκδηλώσεις αυτές μπορεί να περιλαμβάνουν θρησκευτικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες σχετικά με την προβολή του κοινωνικού και παιδαγωγικού έργου των Μεγάλων Πατέρων και της εν γένει προσφοράς τους στην Εκπαίδευση και τα Γράμματα», σύμφωνα με τροποποιητική διάταξη του άρθρου 56 (Νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας).
    Κάποιοι ερέγονται
    μια Ελλάδα με τα.. «φεστιβάλ υπερηφάνειας», με τα.. «πολύχρωμα σχολεία», όπου παιδιά στην πιο τρυφερή και ευαίσθητη ηλικία τους αναγκάζονται να αλλάζουν ρόλους φύλου, μιά Ελλάδα που νομοθετεί την ελευθερία στην βλασφημία των Θείων και την περιύβριση των νεκρών, που αποκαθηλώνει τα σύμβολα και τα ιερά του Γένους; Μια Πατρίδα δηλ. που τα πάντα γκρεμίζονται, ξεπουλιούνται και ισοπεδώνονται στο όνομα του δήθεν.. «εκσυγχρονισμού» και της «προόδου» και στον βωμό των «διαφορετικοτήτων» και «ιδιαιτεροτήτων», τις οποίες έστω και αν δεν συμφωνούμε μαζί τους, σεβόμαστε ως προσωπικές τους επιλογές. Με τέτοιους τρόπους, διαδικασίες και μεθοδεύσεις θα επιτευχθεί ο «εκσυγχρονισμός της κοινωνίας»; Εκτός και αν… στόχος είναι αυτή η κοινωνία να γίνει κάτι άλλο, «Ένας εφιάλτης» κατά τον Σεφέρη.flashnews.gr

    Το αντιεκκλησιαστικό μένος μερικών δεν τους επέτρεψε να καταλάβουν τι έγινε και έχουν πορδηχαρά. « Κρίμαν σο βούδ ντο εσφαξα και σην χαράν ντε πήκα….»
    Για να μη ενοχλούνται από παρόμοια τους συστήνουμε, να αλλάξουν πατρίδα, λιγότερο ενοχλητική! Είναι προτιμότερο, απὸ το να βασανίζονται άδικα και να σκάνε μέσα στα ρούχα του ετσιθελισμού τους.

  3. οι τρεις Ιεράρχες
    Τρεις διάνοιες σπινθηροβόλες, πανεπιστήμονες, προστάτες των γραμμάτων. τους γιορτάζουμε στις 30 Ιανουαρίου, όλους μαζί: Τον Μέγα Βασίλειο, τον Γρηγόριο τον Θεολόγο και τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο.
    Ο Μέγας Βασίλειος γεννήθηκε στη Νεοκαισάρεια του Πόντου το 330 μ.Χ.
    Στην Αθήνα σπούδασε ιατρική, ρητορική, αστρονομία, γεωμετρία, θεολογία. Αρνήθηκε τη δόξα των ανθρώπων και τη φήμη του σοφού κι αφιερώθηκε στον Θεό. Έγινε αρχιεπίσκοπος Καισαρείας, που έμεινε στην ιστορία ως Μέγας και ως Επίσκοπος της αγάπης, με τη γνωστή Βασιλειάδα.
    Ο Γρηγόριος ο Θεολόγος ήταν φίλος και συσπουδαστής του Βασιλείου. Σπούδασε κι έγινε κάτοχος όλης της γνωστής σοφίας. Ως επίσκοπος της Ναζιανζού και ως Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως πολέμησε με ευγλωττία όλες τις αιρέσεις και κράτησε την πίστη μας ανόθευτη. Για την προσφορά του στην ορθοδοξία ονομάστηκε Θεολόγος» και είναι ο δεύτερος που παίρνει αυτόν τον «τίτλο» μετά τον ευαγγελιστή Ιωάννη. Λιγότερο γνωστό, αλλά αξιόλογο, είναι το ποιητικό του έργο, που σήμερα πολλοί το μελετούν και το θαυμάζουν.
    Ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος γεννήθηκε το 350, στην Αντιόχεια της Συρίας. Ο ξακουστός δάσκαλος Λιβάνιος τον προόριζε για διάδοχό του στην Αντιόχεια. Μα ο Ιωάννης προτίμησε να αφιερωθεί στον Θεό. Χάρη στην ευγλωττία του πήρε το όνομα Χρυσόστομος. Όμως οι εχθροί της αλήθειας, μεταξύ των οποίων και η αυτοκράτειρα, την οποία έλεγχε για τις αδικίες της, τον έστειλαν στην εξορία τρεις φορές. Την Τρίτη φορά πέθανε από τις κακουχίες, δοξολογώντας τον Θεό.
    Η προσφορά των τριών Ιεραρχών στην ανθρωπότητα είναι μοναδική. Θεμελίωσαν την Ορθοδοξία, γι΄ αυτό και τους λέμε Πατέρες. Μορφώθηκαν ελληνικά και δίδαξαν ελληνικά. Οι μεγάλοι σοφοί της εποχής μας αντλούν από την ανεξάντλητη σοφία τους. ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ

  4. …Είναι εχθροί οι Ελληνες,διότι διασκεδάζουν καταβροχθίζοντας με ορθάνοιχτο στόμα τον Ισραήλ.Στόμα δε λέγει εδώ ο προφήτης (βλ.Ησαΐα Θ’ 11) την σοφιστική του λόγου δύναμη η οποία τα πάντα χρησιμοποίησε για να παραπλανήσει τους εν απλότητι πιστευσάντων…Βασίλειος Καισαρείας,εις προφήτην Ησαΐα 9.230.8…Προσταγή:Μη δειλιάζετε απο των Ελλήνων πιθανολογημάτων τα οποία είναι σκέτα ξύλα,μάλλον δε δάδες που απώλεσαν και του δαυλού ζωντάνια και του ξύλου την ισχύ,μη έχοντας ούτε και του πυρός την φωτεινότητα,αλλά σαν δάδες καπνίζουσες καταμελανώνουν και σπιλώνουν όστις τα πιάνουν και φέρνουν δάκρυα στα μάτια όσων τα πλησιάζουν.Ετσι και (των Ελλήνων) η ψευδώνυμος γνώση σε όσους την χρησιμοποιούν…Εις τον προφήτην Ησαΐα,Προοίμνιον 7.196.3….Αν στα ενδώτερα (των ελληνικών σκέψεων) κοιτάξεις θα δεις τέφρα και σκόνη και υγιές ουδέν,αλλά τάφος ανεωγμένος ο λάρυγξ αυτών (των ελλήνων φιλοσόφων) τα πάντα δε γεμάτα ακαθαρσίες και ιχώρ (έμπυο) και πάντα τα δόγματα βρίθουν σκωλήκων…Αυτά εγέννησαν και αύξησαν οι Ελληνες,απο των φιλοσόφων λαβόντες…Ημείς δε ου παραιτούμεθα της κατ’ αυτών μάχης…Ι.Χρυσόστομος εις Αγιον Ιωάννη τον Ευαγγελιστή,Ομιλία ξσ’ 59…(απο σχόλιο αναγνώστη σε άρθρο του Χ.Γιανναρά στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ).Κατά τα άλλα περισπούδαστοι αρθρογραφούντες περί παντός επιστιτού διατείνονται πως ο χριστιανισμός και (οι περι αυτού,προφήτες,πατέρες,μητέρες,άγιοι,όσιοι,μάρτυρες κ.α.) έχουν σχέση με τον ελληνισμό!!!Ενώ ήταν -και είναι -οι μεγαλύτεροι διώκτες και εχθροί του!!!Γνωρίζοντες βέβαια πως το κοινό που απευθύνονται ουδέποτε θα ασχοληθεί με την έρευνα του αληθούς.

  5. Οι Έλληνες σοφοί Πλάτωνας, Ορφέας, Όμηρος, Σόλωνας ασχολήθηκαν με το Μωυσή. Ταξίδεψαν στην Αίγυπτο, που ζούσαν πολλοί εβραίοι, και μελέτησαν την Πεντάτευχο. Γνώρισαν την εξ Αποκαλύψεως θρησκεία αλλά δεν μπόρεσαν να αναχθούν στο πνευματικό ύψος που έφτασαν οι προφήτες του Ισραήλ και γιαυτό κατέληξαν σε ειδωλοποίηση της Αποκάλυψης.

    Όταν ο προφήτης Μωυσής ανέβηκε στο όρος Σινά να πάρει το πρώτο Θεϊκό Νόμο οι Εβραίοι ανάγκασαν τον Ααρών να τους κατασκευάσει θεό-μοσχάρι γιά να προσκυνούν, γιατί δεν μπορούσαν να βιώσουν το υπέρ φύση, το αιώνιο, το άκτιστο. Ήθελαν θεό που να το έχουν οι ίδιοι φτιάξει. Από τότε η ιστορία επαναλαμβάνεται μέχρι σήμερα.

    1. Ο Πλάτωνας στο Συμπόσιό του,
      περί Έρωτος, περιγράφει την δημιουργία του Ανθρώπου με αφελή τρόπο, όχι όπως την εκφράζει αυθεντικά ο προφήτης Μωυσής, 1000 και πλέον χρόνια πριν. Στο μύθος της Διοτίμας προσπαθεί με απλοϊκό τρόπο να κατανοήσει την δημιουργία της Εύας από την πλευρά του Αδάμ, που είχε ακούσει από τους Εβραίους, όταν είχε βρεθεί ως δούλος στην Αίγυπτο. Ακόμη και το φοβερό μυστήριο της θεοπτίας το οποίο ο Μωυσής αποκαλύπτει στο βιβλίο της Εξόδου δεν μπορεί να το συλλάβει σωστά και το ειδωλοποιεί με το μύθο του σπηλαίου. Άλλου είδους εμπειρία είχε ο Μωυσής όταν κατ’ εντολή του Θεού στάθηκε μέσα στην σπηλιά ( «υπό την πέτραν») και είδε την άκτιστη Δόξα του Θεού και άλλα κατάλαβε ο Πλάτωνας . Ο Μωυσής είχε εμπειρία άκτιστου φωτός ενώ ο Πλάτωνας αναζητούσε αντιστοιχία με τα κτιστά, δηλαδή τα είδωλα των άκτιστων. Δεν μπορούσε να κατανοήσει την διαφορά κτιστού και άκτιστου.

      O Αριστοτέλης
      έχοντας ακούσει για τον Όντως Όντα Θεόν (που αποκαλύφθηκε στο Μωυσή μέσα στη φλεγομένη βάτο) ενθουσιάστηκε και άρχισε να ψάχνει το Όντος Όν. Επειδή όμως δεν ήταν μέλος του περιουσίου λαού που βίωνε καθημερινά την παρουσία του Όντος Αληθινού Θεού οδηγήθηκε σε πλήρες αδιέξοδο. Ηττημένος σε αυτή του την αναζήτηση αποφάνθηκε ότι το Όντος Όν είναι «το αει ζητούμενο και αεί απορούμενον». Αυτό, δηλαδή, που πάντα το ψάχνουμε και ποτέ δεν το βρίσκουμε.

      1. Εντάξει ο Πλάτωνας έχει αφελή περιγραφή και ο Μωυσης την αυθεντική. Και που το ξέρουμε αυτό για το Μωυση; Για την αυθεντικότητα εννοώ;

        1. Αγαπητέ μου μη μπλέκεσαι μ΄αυτά. Πρώτα ερεύνησε το θέμα ‘ ΑΝΑΣΤΣΑΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ΄. Αν είναι γεγονός ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ ! Εάν ΟΧΙ ματαία η πίστη των χριστιανών. Δεν αρκεί η αυθεντία του Μωυσή. Και οι Εβραίοι την πιστεύουν.
          Πάρε την ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ και διάβασε τους 4 Ευαγγελιστές -2 αυτόπτες μάρτυρες και 2 της επόμενης γενιάς, τα τελευταία κεφάλαια που αναφέρονται στην ανάσταση. Θα σου πάρει λιγότερο από ώρα. Επιστράτευσε τη λογική σου, αλλά και τη συνείδησή σου ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ. Εάν δυσκολευτείς δεν χρειάζεται να καταφύγεις στου παπάδες , τους δεσποτάδες, του χριστιανούς ή «χριστιανούς»
          .Ζήτα βοήθεια από τον ίδιο. Δεν μπορεί να σου αρνηθεί. Έσχισε τους ουρανούς και κατέβηκε στη γή για μένα και για σένα. Ζήτα του να κατέβει ξανά.Αν το κάνεις θα ανοίξουν οι ουρανοί. Και θα αποκτήσεις τη δική σου εμπειρία. ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.
          Αν γουστάρεις να τραγουδάς « Θεέ τραβήξου από μπροστά μου, σκιάχτρο του νου και της ψυχής !» ε, τότε ο μόνος θεός που θα σου μείνει τελικά θα είναι ο ΑΔΗΣ. Αν τολμάς μην τον πιστεύεις κι αυτόν.

  6. Nigel Guy Wilson
    Σήμερα δεν φαίνεται πια παράδοξος ο ισχυρισμός ότι η επιβίωση της κλασσικής ελληνικής γραμματείας στο Βυζάντιο οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην Εκκλησία.
    Η Εκκλησία, όσο και ο αυτοκράτορας, αναζητούσε υπαλλήλους ικανούς να συγγράφουν σε αττικά ελληνικά.
    Ο αριθμός κλασσικών κειμένων που αλλοιώθηκαν από μέλη της βυζαντινής Εκκλησίας είναι ασήμαντος, ακόμα και αν τους αποδώσουμε όλες τις αμφίβολες περιπτώσεις. Την όρεξη που επέδειξαν οι βυζαντινοί για διδακτική ποίηση μονάχα λαιμαργία μπορούμε να την χαρακτηρίσουμε.
    Nigel Guy Wilson, διαπρεπής Ελληνιστής και παλαιογράφος, ομότιμος καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης και μέλος της Βρετανικής Ακαδημίας. Από άρθρο του στο «The Church and Classical Studiesin Byzantium», Antike und Abendland 16 (1970),σ. 68-77……………………………………………

    1. Επίσης η εκκλησία φρόντισε και για την διατήρηση όλων των αρχαιοελληνικών κτισμάτων,αγαλμάτων,ναών και ό,τι είχε σχέση με τους αρχαίους.Είναι παροιμιώδης η αγάπη της άλλοστε!

      1. Για τους εραστές της αλήθειας.
        Περί καταστροφής ελληνικών πόλεων και ιερών.
        συγγραφέας Bλάση Ρασσιάς : τρίτομο έργο «Υπέρ της των Ελλήνων νόσου», τόμ. Γ’, «Η συρρίκνωση της αρχαίας ψυχής», (ο τρίτος τόμος του βιβλίου φέρει τόν υπότιτλο «Ες έδαφος φέρειν»).

Γράψτε απάντηση στο JJ Ακύρωση απάντησης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.