Εκπαιδευτικός Μέσης Εκπαίδευσης στην Πτολεμαΐδα καλείται σε προκαταρκτική έρευνα για τη «Θεματική Εβδομάδα»

Εὐσυνείδητος φίλος εκπαιδευτικός (γυμναστής), με βαθεια πίστη στο Θεό, που διδάσκει σε Γυμνάσιο τῆς Πτολεμαΐδος εδώ και 17 χρόνια, χωρις κανένα πρόβλημα και καμιά αναφορά εις βάρος του, ἀρνεῖται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά να υλοποιήσει τον Θεσμό της «Θεματικής Εβδομάδας». Αν και δίνεται η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να επιλέξουν τα θέματα που θα παρουσιάσουν στους μαθητές ο εν λόγω εκπαιδευτικός υποστηρίζει πως χρέος και ευθύνη όλων των λειτουργών μέσης Εκπαίδευσης είναι η καθολική αποχή τους από την σοδομιτική εβδομάδα.

Για όσους δεν γνωρίζουν τι εστί «Θεματική Εβδομάδα» στα Ελληνικά Γυμνάσια θυμίζουμε τον γενικό της τίτλο «Σώμα και ταυτότητα», τους τρείς βασικούς της άξονες: α) τη διατροφή και την ποιότητα ζωής, β) την πρόληψη του εθισμού και των εξαρτήσεων και γ) τις έμφυλες ταυτότητες καθώς και τον πρώτο της ώριμο καρπό που είναι η «αλλαγή φύλου από τα 15».

Δυστυχώς, οι «καλοί» μας εκπαιδευτικοί που λένε στους γονείς ότι »εμείς από τα θέματα του τρίτου άξονα δεν θα διδάξουμε τίποτα» και »ότι τα παιδιά δεν είναι ώριμα να ακούνε για σεξουαλικά θέματα» σιωπούν και αποσιωπούν τον βασικό σκοπό του Θεσμού αυτού που είναι η είσοδος του μαθήματος της «σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης» στο κατακερματισμένο Ελληνικό Σχολείο. Και ενώ σιωπούν και δεν διαμαρτύρονται στον Υπουργό για τον Θεσμό αυτό μαθαίνουμε πως διαμαρτύρονται για την διατάραξη της Σχολική τους Μονάδας από την στάση του εν λόγω εκπαιδευτικού που δεν σιωπά αλλά μιλάει ανοιχτά τόσο στα παιδιά όσο και στους »εξαφανισμένους» γονείς.

Αλήθεια οι μορφωμένοι εκπαιδευτικοί μας, οι ορθόδοξοι Χριστιανοί και Έλληνες στην καταγωγή δεν γνωρίζουν τι σημαίνει εισαγωγή μαθήματος σεξουαλικής αγωγής στο σχολείο; Δεν γνωρίζουν ότι: «η καινοτομία αυτή, γρήγορα απογοήτευσε τους θιασώτες της. 50 και πλέον χρόνια εφαρμογής της, είναι νομίζουμε αρκετά για να δούμε πως εφαρμόστηκε και τι συγκεκριμένα αποτελέσματα είχε.

Λοιπόν, στις χώρες όπου διδάσκεται το μάθημα, η νεολαία ούτε ευτυχέστερη έγινε, ούτε περισσότερο αυτοσεβασμό απέκτησε. Πουθενά αλλού δεν υπάρχουν τόσοι μανιακοί του σεξ, τέτοια ηθική αποχαλίνωση, τόσες αυτοκτονίες από ψυχικό κενό, τόση μεγάλη αύξηση στα αφροδίσια, τους ανεπιθύμητους τοκετούς, εκτρώσεις κ.λπ., όσο στις χώρες που εφαρμόζεται με επιμονή…

Μάλιστα η μάστιγα της μαθητικής πορνείας, πήρε διαστάσεις εκεί που έγινε απομυθοποίηση του σεξ. Γι’ αυτό κι έχουν συνειδητοποιήσει, πως χρειάζεται αναθεώρηση πολλών ιδεών κι επανεξέταση του προγράμματος»!

Αδελφοί, ακούσαμε ότι την Πέμπτη 23 Μαΐου 2019 μια επιτροπή σοφών θα εξετάσει τον παιδαγωγό αυτόν δήθεν για πειθαρχικά παραπτώματα. Για οποιαδἠποτε ἀλλαγη ή τιμωρία τοῦ καθηγητοῦ θὰ σᾶς κρατοῦμε ἐνήμερους.

Πρέπει όλοι μας να ξυπνήσουμε. Το «μάθημα» είναι ήδη έξω απ’ τα σχολεία! Και οπως φαίνεται και ο Μητσοτάκης θὰ συνεχίση τὴν ἴδια ἄθεα πορεια, ἴδωμεν. Δεν ξέρω τί θα κάνετε, κυρίως εσείς οι γονείς διότι »υπεύθυνοι για την αγωγή των παιδιών σας είστε εσείς». Ἐσεῖς οι γονείς έχετε την αποκλειστική ευθύνη για το μεγάλωμα των παιδιών σας και ουδείς άλλος μπορεί να επέμβει και μάλιστα χωρίς να σας ρωτήσει…

«Ουδείς δύναται να στερηθή του δικαιώματος όπως εκπαιδευθή. Παν Κράτος εν τη ασκήσει των αναλαμβανομένων υπ’ αυτού καθηκόντων επί του πεδίου της μορφώσεως και της εκπαιδεύσεως θα σέβεται το δικαίωμα των γονέων όπως εξασφαλίζωσι την μόρφωσιν και εκπαίδευσιν ταύτην συμφώνως προς τας ιδίας αυτών θρησκευτικάς και φιλοσοφικάς πεποιθήσεις» (Ν.Δ. 53/1974 – ΦΕΚ 256/Α ́ που κύρωσε η Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ ή Σύμβαση της Ρώμης) και σύμφωνα με το άρθρο 2 του Προσθέτου Πρωτοκόλλου αυτής «Δικαίωμα στην εκπαίδευση»)!

Της Νίκης Καπλάνογλου από το augoustinos-kantiotis.gr

8 σχόλια στο άρθρο “Εκπαιδευτικός Μέσης Εκπαίδευσης στην Πτολεμαΐδα καλείται σε προκαταρκτική έρευνα για τη «Θεματική Εβδομάδα»

  1. Ως παιδαγωγός θεωρώ πως είναι απαραίτητη η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία αλλά με σωστό Κ διακριτικό τρόπο.

  2. Λυπάμαι πολύ αλλά θα διαφωνήσω. Δεν μπορώ να αφήσω τη διαπαιδαγώγηση του παιδιού μου σε ένα τυχαίο άτομο το οποίο “κουβαλάει” τις δικές του προκαταλήψεις και πολλές φορές τι δικές του κατευθύνσεις. Προτιμώ να γίνει εντός της οικογενείας…..

  3. πολύ κρίμα που το φάντασμα του ταλιμπάν Καντιώτη και η μισαλλοδοξία του κηρύγματός του υπάρχει ακόμα στην περιοχή και ορίζει τον κάθε “τιμητή” της ηθικής μέσα από κάτι τέτοιους “εκπαιδευτικούς” και “αρθρογράφους”.

  4. Όποιος εκπαιδευτικός δεν μπορεί να εναρμονιστεί με το επίσημο εκπαιδευτικό σύστημα μπορεί να παραιτηθεί κ να παραδίδει μαθήματα της αρεσκείας του εάν κ εφόσον βρει κοινό

  5. Τα πειθαρχικά παραπτώματα για τα οποία εγκαλείται ο εκπαιδευτικος, δεν αναφέρετε ποια είναι

  6. Ο εν λόγω εκπαιδευτικός προσεγγίζει το θέμα της σεξουαλικός διαπαιδαγώγησης με έναν αυτασχεδιο και χυδαίο τρόπο και η “επιτροπή σοφών” (όπως την ονομάζει η ομοϊδεατισα συναδέρφους του) έπρεπε εδώ και καιρό να είχε ασχοληθεί με το θέμα του και να τον είχε συνετίσει.

Γράψτε απάντηση στο Ανώνυμος Ακύρωση απάντησης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.