Χ. Βαρδάκας: «Με την ανάπλαση της Πλ. Λασσάνη και της οδού Ολύμπου θα καταργηθούν 160 θέσεις στάθμευσης – Ο Δήμος δεν απαντά που θα σταθμεύουν αυτά»



lassani_maketa3w425

Πρός

1) τον κ. Θόδωρο Καρυπίδη Περιφερειάρχη

2) τον κ. Παναγ. Πλακεντά Αντιπεριφερειάρχη Κοζάνης

3) Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτ. Μακεδονίας

4) Τον κ. Λευθ. Ιωαννίδη Δήμαρχο Κοζάνης

5) Δημοτικό Συμβούλιο Κοζάνης.

Θέμα : Με την ανάπλαση της Πλ. Λασσάνη και της οδού Ολύμπου θα καταργηθούν 160 θέσεις στάθμευσης . Ο Δήμος Κοζάνης δεν απαντά που θα σταθμεύουν αυτά !!

Ο υπογεγραμμένος Χαρίσιος Βαρδακας Πολ. Μηχ/κός Κάτοικος Κοζάνης οδός Στ. Αναστασίου 1. ενίσταμαι κατά της πρότασης του Δήμου Κοζάνης να ανακατασκευάσει την οδό Ολύμπου και πλ. Λασάνη με τον συγκεκριμένο τρόπο γιά τους παρακάτω λόγους :

1) με την ανάπλαση αυτή καταργούνται περίπου 105 πραγματικές θέσεις στάθμευσης ΙΧ αυτοκινήτων στην Ολύμπου και Φειδιπίδου , 38 στην πλατεία Λασσάνη, και 20 περίπου θέσεις στις διασταυρώσεις με τους κάθετους δρόμους , ήτοι συνολικά περίπου 160 θέσεις , πράγμα που θα δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα λειτουργίας και επιβίωσης στην ευρύτερη αγορά και οχι μόνο.

2) Ο Δήμος Κοζάνης με συγκεκριμμένες μελέτες της στάθμευσης έπρεπε πρώτα να βρεί λύσεις και να αποδείξει ότι σε σχετικά μικρή απόσταση μπορούν να σταθμεύουν τα ΙΧ που επι πολλές δεκαετίες έχουν το κεκτημένο δικαίωμα να σταθμεύουν εκεί και να πηγαίνουν οι πολίτες στην αγορά , στα καταστήματα, στις επαγ. στέγες, στις Υπηρεσίες , στις κατοικίες κλπ. Πρώτα να δημιουργήσει ο Δήμος θέσεις στάθμευσης και μετά να καταργήσει. Σημειωτέον ότι οι δημιουργούμενες θέσεις στάθμευσης στον χώρο του ΟΣΕ είναι γιά τους χρήστες του πάρκου και της λαϊκής και είναι μακρυά .

3)Η μελέτη ΣΒΑΚ έπρεπε να προηγηθεί συνολικά γιά την πόλη ολόκληρη και να δώσει λύσεις ικανοποιητικές και απαντήσεις σαφείς και τεκμηριωμένες γιά την καταργούμενη στάθμευση , αλλά και γιά όλη την πόλη. Δεν μπορεί μιά πόλη να αντιμετωπίζεται κομματιαστά . Αυτό καταργεί την έννοια του ΣΒΑΚ πού πρέπει να αναφέρεται συνολικά σε όλη την πόλη δεν είναι λογικό και ούτε νόμιμο νομίζω.

4) Η Μελέτη ΣΒΑΚ όμως είναι ημιτελής και ελλειμματική κατά την άποψη μου. Δεν τηρούνται σ ΄αύτήν οι οδηγίες της Ευρ. Ενωσης ήτοι :

α) Δεν εκπονούνται περισσότερα σενάρια [σελ.48 ].

β) Δεν δημιουργείται ανάπτυξη και ελκυστικό περιβάλλον γιά τις επιχειρήσεις [ το αντίθετο με την κατάργηση κατ΄αρχήν 1032 θέσεων στάθμευσης στο ευρύτερο κέντρο αυτό θα ερημώσει και θα χρεωκοπήσουν πάρα πολλές εκατοντάδες επιχειρήσεων και οχι μόνο].

γ) Δεν μελετώνται οι επιπτώσεις.

δ) Δεν γίνεται συγκεκριμένη ανάλυση , αιτιολόγηση, τεκμηρίωση

ε) Δεν υπάρχει διαφάνεια [ δεν έδωσαν οι μελετητές, ούτε ο Δήμος στοιχεία καταγραφών της στάθμευσης όπως υπεσχέθησαν στό ΤΕΕ/ΤΔΜ !!!!! , πράγμα μη νόμιμο, γιατί προβλέπεται στην σύμβαση με τον Δήμο αλλά και στις οδηγίες της ΕΕ, υπάρχει σχετική αρνητική επιστολή των μελετητών !!! ].

στ) Δεν έγινε ανάλυση αφετηρίας – προορισμού μετακινουμένων.

ζ) Δεν αναφέρονται άλλα όμοια παραδείγματα πόλεων.

η) Δεν λαμβάνονται υπ΄οψιν οι ιδιαιτερότητες της Κοζάνης.

θ) δεν γίνεται ανάπτυξη μοντέλων με μετρήσεις γιά αξιόπιστα αποτελέσματα. [σελ. 50 ].

ι) Δεν γίνεται καμιά απόλυτα μελέτη γιά την στάθμευση στην Κοζάνη θέμα φλέγον και κρίσιμο και ο Δήμος προτείνει να σταθμεύει ο κόσμος και σε απόσταση 1.000 μ. ή στά χωράφια , όπου και θα κατασκευάσει 5 χώρους στάθμευσης !!

ια) Δεν μελετήθηκαν τα αποτελέσματα – επιπτώσεις θετικά και αρνητικά απο την λειτουργία των παλιών πεζοδρόμων , κυρίως στο κέντρο, όπου είναι τα περισσότερα ξενοίκιαστα διαμερίσματα , κατ/τα, και επαγ. στέγες. ( Ας κάνει ο Δήμος δημοψήφισμα γιά τέτοια κρίσιμα θέματα , προβλέπεται στις οδηγίες της ΕΕ).

5) Στην Ολύμπου δημιουργείται αυθαίρετα και ξεκομμένα ενας ποδηλατόδρομος που δεν θα χρησιμοποιεί κανένας , και λόγω ανηφορηκότητος του δρόμου αλλά καταργεί και πολλές δεκάδες θέσεις στάθμευσης χωρίς λόγο, τα πεζοδρόμια ήδη είναι φαρδιά.

Γιά όλους τους παραπάνω λόγους ζητώ την αναστολή του παραπάνω έργου ώστε πρώτα να ολοκληρωθούν , κατά τρόπο σωστό οι μελέτες ΣΒΑΚ, και να απαντηθούν τα ανωτέρω κρίσιμα ερωτήματα και προβλήματα , και να τεθούν σε ευρύτερη διαβούλευση οι διορθωμένες προτάσεις του ΣΒΑΚ.

Επίσης ενίσταμαι γιατί δεν δημοσιοποιήθηκαν τα σχέδια και η Τεχνική Εκθεση στον ισότοπο μέχρι την 5-4-2018 που επικαλείται ο Δήμος, πράγμα που ακυρώνει την διαδικασία . [ Δεν ήτο δυνατή η είσοδος στην αντίστοιχη ιστοσελίδα γιά την ενημέρωση των πολιτών ].

Δεν είμαστε κατά των αναπλάσεων και βελτιώσεων στην πόλη αλλά αυτές να γίνονται με ορισμένους όρους και προϋποθέσεις ώστε να μην βλάπτουν και ζημιώνουν αλλά να ωφελούν.

Χάρ. Βαρδάκας

Πολ. Μηχ/κός

10 σχόλια στο άρθρο “Χ. Βαρδάκας: «Με την ανάπλαση της Πλ. Λασσάνη και της οδού Ολύμπου θα καταργηθούν 160 θέσεις στάθμευσης – Ο Δήμος δεν απαντά που θα σταθμεύουν αυτά»

  1. Μα τι δεν καταλάβατε αγαπητέ μου; Το δημοτικό πάρκινγκ που παραμένει άδειο αλλα κ τα ιδιωτικά πως θα λειτουργήσουν; Πως θα εισπράξουν; Αυτο επιδιώκουν να πετύχουν. Για δωρεάν θέσεις στάθμευσης ούτε λόγος….

  2. Διανύουμε μέρες κρίσεις και πανικού δεν έχουμε λεφτά για γάλα και ψωμί και τα πολιτισμικά έργα πάνε σύννεφο!!! Μια χώρα όταν έχει κρίση δίνει λεφτά στην αγορά και θέσεις εργασίας για ανάπτυξη μετά θα έρθουν και τα έργα της βιτρίνας μας.Δωξα τον Θεό μια χαρά είναι η πολύ μας τη προσπαθείτε να αλλάξετε , αλλά Ελλαδίτσα ακόμα να τρώμε λεφτά σε έργα μπράβο!!!

  3. Έχεις καταντήσει κουραστικός μάστορα……
    Τραβά πιέ καμία ρακί με το μούτο και τον κολοτούμπα του πασοκ και συζητήστε για την Κοζάνη πως ήταν και πως την τσιμεντοποιησατε τα τελευταία 25 μαύρα χρόνια.
    Κ αν δεν σαρες αρςςςςς μάστου!!!

  4. Πως σας ήρθε να αλλάξετε αυτή την οδό; Έχει δίκιο ο άνθρωπος θα καταστρέψει όλες τις επιχειρήσεις της οδού και δεν θα υπάρχουν θέσεις στάθμευσης. Η Κοζάνη έχει την πλατεία για πεζόδρομο . Δεν χρειάζεται κι άλλο. Ήδη σε αυτή την οδό δεν περνάει πολύ κόσμος .

  5. Αφηστε ρε τους νεοτερισμους… ολα πλακοστροτα καπ πεζοδρομοι. Δεν ειναι αυτη η αναγκη μιας συγχρονης πολης, ξεκολειστε επιτελους!

  6. Εδώ σκεφτοντουσαν να κάνουν πεζόδρομο την Παύλου Μελά. Τώρα σκέφτονται να κάνουν πεζοδρομο την Ολύμπου. Τα αμάξια δηλαδή από που θα πηγαίνουν; Θα πετάνε;

  7. ΠΑΤΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ!!!!ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΠΑΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΑΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!! ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΑ Κ@Λ@ ΑΜΑΞΑ ΣΑΣ….ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΥΣ!!!!

  8. Ουρδα ανάλατη

    - Edit

    Απαντήστε

    Χωριό ειναι η Κοζάνη και χωριό θα παραμείνει, ότι και να κάνετε αν δεν αλλάξετε νοοτροπία δεν θα γίνεται ποτέ άνθρωποι, όλα σας πειράζουν και σας ενοχλούν , τόσα χρόνια ακουμπάει η ΔΕΗ ζεστό χρήμα στον δήμο , που ειναι τα έργα , σε βίλες και εξοχικά , ? Η δρόμοι ειναι για Μότο κρος με τις λακούβες που έχουν και σεις γκρινιαζεται για κάτι όμορφο που πάει να γίνει , καθήστε εκεί με τα σκατα σας λοιπόν.

Γράψτε απάντηση στο Ανώνυμος Ακύρωση απάντησης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.