Μετατάξεις προσωπικού και πάγωμα προσλήψεων στον Δ. Κοζάνης!



Στο άρθρο 262 του Νόμου 3852/2010 περί εξυγίανσης των Δήμων με μεγάλα χρέη αποφάσισε να ενταχθεί ο Δήμος Κοζάνης, σύμφωνα με πληροφορίες του «Πρωινού Λόγου»! Η υπαγωγή στο εν λόγω καθεστώς συνεπάγεται μείωση του μισθολογικού κόστους μέσω μετατάξεων, πάγωμα των προσλήψεων και ρύθμιση των δανειακών υποχρεώσεων!

Nα σημειωθεί πως την πορεία του προγράμματος θα κάνει Εξελεγκτική Επιτροπή, ουσιαστικά, δηλαδή, ο Δήμος Κοζάνης τίθεται υπό επιτροπεία. Μάλιστα, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ήδη έχει συγκροτηθεί η εν λόγω Επιτροπή. Η ένταξη του Δήμου Κοζάνης στο πρόγραμμα εξυγίανσης ήταν, ουσιαστικά, προδιαγεγραμμένη εδώ και μήνες, καθώς εμφανίζεται στους «κόκκινους» Δήμους της χώρας με χρέη. Χθες, μάλιστα, ενημερώθηκαν σχετικά και μέλη της Διοίκησης του Συλλόγου Δημοτικών Υπαλλήλων, ενώ τις επόμενες ημέρες θα υπάρξουν, πιθανότατα, και σχετικές, επίσημες δηλώσεις του δημάρχου Κοζάνης Λάζαρου Μαλούτα, καθώς και της αντιδημάρχου Νούλας Τουμπουλίδου.

Ο «Πρωινός Λόγος» παρουσιάζει τις βασικές υποχρεώσεις που αναλαμβάνει, πλέον, ο Δήμος Κοζάνης, σύμφωνα με τα όσα ισχύουν στην κείμενη νομοθεσία, και είναι οι εξής:

α) Παρακολούθηση και τεχνική υποστήριξη της εξέλιξης του δημοτικού ήπεριφερειακού επιχειρησιακού προγράμματος εξυγίανσης, από την Ελεγκτική Επιτροπή. Οι ενταγμένοι στο πρόγραμμα εξυγίανσης δήμοι και περιφέρειες θα συμπληρώνουν ειδικό απογραφικό δελτίο, με συμπληρωματικά στοιχεία που αφορούν στο πρόγραμμα εξυγίανσης, στην ενιαία οικονομική βάση δεδομένων. Η Διεύθυνση Οικονομικών ΟΤΑ του ΥΠ.ΕΣ. θα καταθέτει, στην Ελεγκτική Επιτροπή, τριμηνιαία αναφορά σχετικά με την εξέλιξη του προγράμματος εξυγίανσης και των βασικών οικονομικών μεγεθών, των ενταγμένων στο πρόγραμμα δήμων και περιφερειών.

β) Περιορισμό των προσλήψεων κάθε μορφής συμβάσεων. Ο ακριβής αριθμός και το ποσοστό περιορισμού των προγραμματισμένων προσλήψεων αναγράφεται υποχρεωτικά στο πρόγραμμα εξυγίανσης και συναρτάται με την οικονομική κατάσταση του δήμου ή της περιφέρειας και την επάρκεια του υπάρχοντος προσωπικού.

γ) Διάθεση μέρους ή του συνόλου των εσόδων, συμπεριλαμβανομένων των εσόδων από ΣΑΤΑ, εκτός εκείνων που προορίζονται για έργα και εργασίες συντήρησης και επισκευής υποδομών, του δήμου ή της περιφέρειας, προς επίτευξη των στόχων του επιχειρησιακού προγράμματος εξυγίανσης.

δ) Διαβίβαση ετήσιων αναφορών προόδου του δήμου ή της περιφέρειας  στην Ελεγκτική Επιτροπή.

ε) Διαβίβαση από τον Ο.Τ.Α. των ετήσιων αναφορών της Ελεγκτικής Επιτροπής, στην οικεία επιτροπή διαβούλευσης, όπου αυτή έχει συγκροτηθεί, για διατύπωση γνώμης προς το οικείο συμβούλιο.

στ) Συμμόρφωση με τις υποδείξεις των αναφορών, κατά τη σύνταξη του προϋπολογισμού τους, οι οποίες συνυποβάλλονται με τον προϋπολογισμό στον Ελεγκτή Νομιμότητας για έλεγχο τυχόν αποκλίσεων, σύμφωνα και με τα οριζόμενα στην παρ. 2 του άρθρου 6 της παρούσας.

Πρωινός Λόγος

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.