Χ. Βαρδάκας: Να μην στενέψει ο Δήμος Κοζάνης τις 4 λωρίδες κυκλοφορίας της Ανατολικής εισόδου της πόλης από 3,82 μέτρα σε μόνο 3,0 μέτρα



ec538cfb494555b8a4ef17cf43481911

Να μην στενέψει ο Δήμος Κοζάνης τις 4 λωρίδες κυκλοφορίας της Ανατολικής εισόδου της πόλης από το υπάρχον πλάτος των 3,82 μέτρων σε μόνο 3,0 μέτρα την κάθε μιά, “μετατρέποντας ” στην ουσία το δρόμο σε 2 λωρίδων κυκλοφορίας αντί 4 .

Ο υπογεγραμμένος Χαρίσιος Βαρδακας Πολ. Μηχ/κός Κάτοικος Κοζάνης οδός Στ. Αναστασίου 1 Ενίσταμαι κατά της απόφασης – πρότασης του Δήμου Κοζάνης να ανακατασκευάσει την Ανατολική Είσοδο της Κοζάνης , ήτοι της οδού Βερμίου από τον κόμβο της ΔΕΗ μέχρι το Σούπερ Μάρκετ Lidl , σε μήκος περίπου 1.300 μέτρων στενεύοντας τις 4 λωρίδες κυκλοφορίας του οδοστρώματος από υπάρχον πλάτος 3,825 μέτρα η κάθε μιά σε νέο πλάτος των 3,00 μέτρων την κάθε μιά . Ζητώ να παραμείνει το υπάρχον πλάτος και

Ενίσταμαι γιά τους παρακάτω λόγους :

1) Το πλάτος των 3,0 μέτρων ανα λωρίδα είναι πολύ μικρό και ΔΕΝ ΘΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ με ΑΣΦΑΛΕΙΑ τα μεγάλα λεωφορεία των Υπεραστικών ΚΤΕΛ , των Αστικών και τα Τουριστικά λεωφορεία , όπως επίσης και όλα τα μεγάλα φορτηγά, ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΕΣΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ να προκαλούνται ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ. Πάνω από όλα προέχει η ασφάλεια .

2) Αναγκαστικά τα ανωτέρω μεγάλα αυτοκίνητα θα καταλαμβάνουν κινούμενα την μέση των 2 λωρίδων γιά λόγους ασφάλειας μετατρέποντας την οδό Βερμίου από 4 λωρίδες σε 2 λωρίδες.!! Αν είναι δυνατόν.!

3) Πρίν 50 χρόνια το κράτος επί Χούντας απαλλοτρίωσε σχεδίασε και κατασκεύασε μιά αξιοπρεπή είσοδο γιά την Κοζάνη με 4 λωρίδες κυκλοφορίας με νησίδα και ικανοποιητικό πλάτος 3,825 μ η κάθε μιά και δεν είναι δίκαιο και λογικό μετά 50 χρόνια το κράτος επί Δημοκρατίας να στενεύει και να απαξιώνει τον δρόμο και στην πράξη να τον καταντά δρόμο με 2 λωρίδες !! συμπαρασύροντας και στην μείωση της αξίας των παροδίων ιδιοκτησιών.

4) Ο δρόμος αυτός υπάγεται στο Κράτος μάλλον και οχι στον Δήμο , ανήκει στο Εθνικό Δίκτυο. Τίθεται το ερώτημα αν είναι νόμιμες αυτές οι παρεμβάσεις του Δήμου Κοζάνης.

5) Με πολύ δυσκολία και κινδύνους θα μπορεί να λειτουργήσει μιά λωρίδα στάσης έκτακτης ανάγκης. Επίσης τα κάγγελα των πεζοδρομίων θα δημιουργούν σχετικά προβλήματα.

6) ΄Εχουμε ακούσει ότι το Τμήμα Συγκοινωνιών έχει εκφράσει τις σοβαρές αντιρρήσεις του όπως και τα Υπεραστικά ΚΤΕΛ , τα Αστικα Λεωφορεία αλλά και άλλοι, με τους οποίους και συμφωνούμε.

7) Επίσης ενίσταμαι διότι δεν δημοσιοποιήθηκαν τα σχέδια και η Τεχνική ΄Εκθεση , γιατί δεν είναι δυνατή η είσοδος στην αντίστοιχη ιστοσελίδα και η πληροφόρηση των πολιτών. Ούτε τις φέρνουν αυτές τις διαβουλεύσεις Πασχαλιάτικα με λήξη της διαβούλευσης την 5-4-2018 !!

8) Η πρόοδος απαιτεί διαπλάτυνση των δρόμων και οχι στένεμα .

ΟΧΙ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΗ.

9) Προκειμένου ο Δήμος να κατασκευάσει πεζοδρόμια να κάνει νέες απαλλοτριώσεις περίπου 1 μέτρο εκατέρωθεν της Οδού και να μην στενέψη τον δρόμο. Σημειωτέον ότι στην οδό Βερμίου προβλέπονται πρασιές , ήτοι η οικοδομική γραμμή είναι πολύ πιό μέσα από την ρυμοτομική. Να ελέγξει δε λεπτομερώς αν υλοποιήθηκε με ακρίβεια η απαλλοτρίωση .

10) Αν δεν επαρκούν τα διατιθέμενα ποσά που γιά αυτό το έργο είναι περίπου 1,0 εκατ. ευρώ, να κάνει ο Δήμος κατ΄αρχήν απαλλοτρίωση μόνο στά δυτικά της Βερμίου από τον κόμβο της ΔΕΗ μέχρι τα γραφεία της ΔΕΥΑΚ καλύπτοντας και τον προσωρινό χώρο του Πανεπιστημίου. Αυτές είναι οι σωστές και νοικοκυρεμένες δουλειές και όχι μίζερες λύσεις των οποίων και την νομιμότητα αμφισβητώ. Και ας μην βιάζονται τόσο πολύ.

Ο υπογεγραμμένος ως δημότης και ως ιδιοκτήτης παρόδιας ιδιοκτησίας έχων και εννόμο συμφέρον επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματος μου .

Ο Ενιστάμενος

Χάρ. Βαρδάκας

Ένα σχόλιο στο άρθρο “Χ. Βαρδάκας: Να μην στενέψει ο Δήμος Κοζάνης τις 4 λωρίδες κυκλοφορίας της Ανατολικής εισόδου της πόλης από 3,82 μέτρα σε μόνο 3,0 μέτρα

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.