Κοζάνη: Έντονες αντιδράσεις γονέων σε Δημοτικό σχολείο για αλλοδαπό μαθητή με χαμηλή επίδοση σε βαθμούς, που κληρώθηκε ως σημαιοφόρος!

parelasi_mathitiki_koz234

Από την Κοζάνη ξεκίνησε, όπως φαίνεται, η εφαρμογή της νέας διαδικασίας επιλογής των σημαιοφόρων των παρελάσεων μέσα από κλήρωση και όχι με βάση τη βαθμολογία τους, την οποία έχει αποφασίσει το Υπουργείο Παιδείας από τη φετινή σχολική περίοδο.

Ήδη έχουν γίνει οι πρώτες κληρώσεις, με βάση τη σχετική εγκύκλιο, για την επέτειο απελευθέρωσης της Κοζάνης στις 11 Οκτωβρίου, οι οποίες και θα ολοκληρωθούν σε όλες τις σχολικές μονάδες της πόλης τις αμέσως επόμενες ημέρες.

Με το… “καλημέρα” της νέας διαδικασίας, ωστόσο, δημιουργήθηκε και το πρώτο ζήτημα, καθώς, σύμφωνα με τις πληροφορίες του Kozanimedia, τις έντονες αντιδράσεις γονέων στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Κοζάνης πυροδότησε η ανάδειξη (μέσω της κλήρωσης πάντα) ως σημαιοφόρου, μαθητή με καταγωγή από την Αλβανία, ο οποίος έχει χαμηλή επίδοση στη βαθμολογία, σε σχέση με τους περισσότερους συμμαθητές του.

Όπως αναφέρουν στο Kozanimedia γονείς μαθητών, σκέφτονται ακόμη και το να μην επιτρέψουν στα παιδιά τους τη συμμετοχή στην παρέλαση της 11ης Οκτωβρίου, με τους ίδιους να εστιάζουν κυρίως στη χαμηλή βαθμολογία του εν λόγω μαθητή, τον οποίο χαρακτρίζουν ως “παντελώς αδιάφορο για τα μαθήματα) και όχι στην καταγωγή του από τη γειτονική χώρα.

Ωστόσο, σύμφωνα πάντα με τις πληροφορίες του Kozanimedia, δε λείπουν και οι (λίγοι πάντως) γονείς εκείνοι που (όπως δυστυχώς έχουμε δει και σε ανάλογες περιπτώσεις στο παρελθόν) χρησιμοποιούν ως επιχείρημα την καταγωγή του παιδιού από την Αλβανία, ζητώντας “να σηκώσει τη σημαία μαθητής που γεννήθηκε στην Ελλάδα”…

Ο εν λόγω μαθητής θα είναι ο σημαιοφόρος του σχολείου του τόσο στην παρέλαση της 11ης, όσο και σε εκείνη της 28ης Οκτωβρίου.

Να σημειωθεί πως και για την παρέλαση της 25ης Μαρτίου κληρώθηκε (ανάμεσα σε συνολικά 60 μαθητές) επίσης μαθήτρια από την Αλβανία, για την οποία, ωστόσο, δε φαίνεται να υπάρχουν ιδιαίτερες αντιδράσεις, καθώς, σύμφωνα με γονείς μαθητών, πρόκειται για ένα κορίτσι που προσπαθεί φιλότιμα στο σχολείο, σε αντίθεση με τον συμμαθητή της, ο οποίος, όπως λένε χαρακτηριστικά, “δε φέρνει ούτε τα βιβλία του”.

Ο προϊστάμενος, πάντως, της Διεύθυνσης Α/θμιας Εκπαίδευσης Κοζάνης Γιάννης Γκαμπούρας, με τον οποίο επικοινώνησε το Kozanimedia, αφού σημείωσε πως δεν έχει ακόμη ενημερωθεί σχετικά με το θέμα που έχει ανακύψει στο 5ο Δημοτικό Σχολείο, ξεκαθάρισε πως η ανάδειξη των σημαιοφόρων και παραστατών και για την 11η, αλλά και για την 28η Οκτωβρίου, θα γίνει με βάση τη νέα εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και μόνο, όπως ορίζει, άλλωστε, και ο Νόμος.

Από το kozanimedia.gr

 


 

22 σχόλια στο άρθρο “Κοζάνη: Έντονες αντιδράσεις γονέων σε Δημοτικό σχολείο για αλλοδαπό μαθητή με χαμηλή επίδοση σε βαθμούς, που κληρώθηκε ως σημαιοφόρος!

  1. Κρίμα το παιδί που κληρώθηκε…φαντάζομαι το bulling των <>προς το πρόσωπο του.Από μικρά πρέπει τα παιδιά μέσα από αυτές τις διαδικασίες ι να μαθαίνουν να χάνουν και να κερδίζουν,να μαθαίνουν πως όλα τα παιδιά έχουν τα ίδια δικαιώματα.Λυπηρό βέβαια το γεγονός που κάποιοι γονείς στέκονται στην καταγωγή του παιδιού.Όσο για όλους αυτούς που αντιδρούν για τις χαμηλές επιδόσεις του στα μαθήματα αναρωτήθηκαν για τον χαρακτήρα του?…αναρωτήθηκαν τον λόγο που έχει χαμηλές επιδόσεις?Κατάγεται από άλλη χώρα,δεν είναι μητρική του γλώσσα,μπορεί να αντεπεξέλθει το ίδιο με ένα Ελληνόπουλο?έχει κάποιον στο σπίτι που τον βοηθάει στα μαθήματα?Όλα αυτά είναι τα ερωτήματα που πρέπει να απασχολούν γονείς και δασκάλους κι όχι το αν θα κρατήσει την σημαία.Να μην ξεχνάμε πως σε αυτές τις διαδικασίες τα παιδιά δεν έχουν ποτέ θέματα και κολλήματα,αυτά τα κολλήματα είναι των μεγάλων…που δυστυχώς τα περνούν και στα παιδιά…γι’αυτό και διαμορφώνονται τοξικοί χαρακτήρες!

  2. Γιατί είναι λυπηρό που στέκονται στην καταγωγή του παιδιού? Η παρέλαση είναι εθνική εορτή και το παιδί Δεν είναι Έλληνας. (Είμαι μετανάστης στην Γερμανία το ίδιο θα έλεγα αν έδιναν στο παιδί μου τι γερμανική σημαία σε ανάλογη περίπτωση)

  3. Ναι είναι Εθνική Εορτή.Το παιδί μπορεί να είναι από την Αλβανία,όμως υποθέτω πως ζει χρόνια στην Ελλάδα.Τι πρέπει να κάνουν στις εθνικές γιορτές οι ξένοι που ζουν εδώ?να κλείνονται στα σπίτια τους?να μην παρακολουθούν την παρέλαση?να μην συμμετέχουν σ’αυτήν?να μην σηκώνουν με τιμή,άσχετα που δεν είναι Έλληνες,την σημαία μια χώρας που τους φιλοξενεί και που τους δίνει σπίτι και πολλά άλλα που στην χώρα τους δεν υπήρχαν?Αυτό δεν δείχνει το δικό τους »ευχαριστώ»?Με το ίδιο σκεπτικό(να μην κρατάει την σημαία γιατί είναι από την Αλβανία) τότε θα πρέπει να μην πηγαίνει στο σχολείο,γιατί αυτό είναι ελληνικό.Οι γονείς του να μην δουλεύουν εδω,γιατί τα καταστήματα και οι επιχειρήσεις είναι ελληνικά.Δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου και μου κάνει εντύπωση γιατί λες πως είσαι μετανάστης…εσύ ο ίδιος έπρεπε να ξέρεις τι σημαίνει »ξένος» σε μία χώρα που σε φιλοξενεί.

  4. ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΝΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣΟΥΝ.ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΟΥ ΑΡΙΣΤΕΥΕΙ ΝΑ ΜΗ ΒΡΑΒΕΒΕΤΑΙ,ΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΟΤΙ Η ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΥΧΗΣ ,ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ.ΚΑΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ

  5. Να βραβευτεί συμφωνώ απόλυτα αλλά σηκώνοντας την σημαία της χώρας του?Δηλαδή ο μέτριος μαθητής ή ο κακός σαν Έλληνας δεν δικαιούται να σηκώσει τη σημαία?Αυτή είναι η επιβράβευση?Στα παιδιά να λέτε όχι ότι όλα είναι θέμα τύχης στη ζωή,αλλά ότι πρέπει να μάθουν να κερδίζουν και να χάνουν.Να τους εξηγήσετε πως η επιβράβευση δεν είναι το να σηκώνουν τη σημαία,αλλά είναι όταν κάνουν παρέλαση για να τιμήσουν την χώρα τους,όταν κάνουν όμορφες πράξεις,αυτό είναι το επιστέγασμα της μόρφωσης.Με άλλα λόγια να μην διαβάζουν τα παιδιά…για μια σημαία…αλλά για βαθύτερα οφέλη!Και επειδή διαφωνείς με την γνώμη μου και υποστηρίζεις τον παλαιότερο νόμο τότε απάντησε μου στο παρακάτω ερώτημα που αφορά τον παλιό νόμο :Δυο μαθητές στο ίδιο μαθησιακό επίπεδο. Ο ένας μπορεί να πληρώσει τα ιδιαίτερα, ο άλλος όχι. Ο ένας βελτιώνει τους βαθμούς του, ο άλλος όχι. Ποιος από τους δυο σηκώνει τη σημαία;

  6. Σα δε ντρέπονται ορισμένοι (για να μην πω οι περισσότεροι ) γονείς του εν λόγω δημοτικού σχολείου! Το παιδάκι κληρώθηκε βάση νόμου να είναι σημαιοφόρος στη παρέλαση ( να μην σχολιάσω το συγκεκριμένο χουντικό καταλοιπο). Το αν εχε ι καλές επιδόσεις ή όχι προφανώς και δεν παίζει ρόλο. Ποιος σας είπε ότι η σημαία είναι βραβειο; Ποιος σας είπε ότι τη σημαία θα πρέπει να έχουν την τιμή να την σηκώνουν μόνο οι άριστοι μαθητες; και στην τελική ποιος σας ειπε ότι σας πέφτει λόγος γι αυτό το θέμα! Μάθετε στα παιδιά σας να σέβονται τους γύρω τους ανεξάρτητα καταγωγής, σχολικής επίδοσης, κιλών, χρώματος, θρησκείας… Ίσως έτσι κάποτε να πάμε μπροστά… θα ήθελα όμως α αυτούς τους γονείς που φέρονται έτσι σε ένα παιδάκι δημοτικου (!!!!!!!) Σ αυτούς τους τάχα μυαλομενους ενήλικες να εφαρμοστεί άμεσα ο νόμος για το μπουλιγκ!!! Γιατί εξ αιτίας τους και με τις ευλογίες τους προφανώς αυτό το παιδάκι θα δεχτεί μπουλιγκ και από τα σπλάχνα τους!!!

  7. ΣΧΟΛΙΟ – ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ:

    ΕΣΕΙΣ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΚΟΥΛ ΜΕ ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΑΣ (ΟΣΟΙ ΤΥΧΕΡΟΙ ΕΧΕΤΕ ΧΩΡΙΟ), ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕ ΘΑ ΣΑΣ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ «ΣΥΣΤΗΜΑ» ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΚΟΨΕ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΤΕΙΤΕ ΝΑ ΑΠΟΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΦΤΑΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ’ΧΕΙ!

    ΟΥΤΕ Ο ΑΦΓΑΝΟΣ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΟΥΝ…

    ΘΑ ΦΤΑΙΤΕ ΠΑΛΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΕΡΜΟΙ!

    Ε ΟΧΙ, ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΤΑΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΑΣ ΜΗ ΚΟΛΛΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ-ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΛΕΩ ΕΓΩ…

    ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;;;

  8. Αν δεν κατάφεραν οι δάσκαλοι στα πέντε και χρόνια να κάνουν το μαθητή να καταλάβει το νόημα της Ελληνικής σημαίας υπάρχει θέμα. Οι άλλοι που μιλάν για αριστεία ας φροντίσουν να βρουν κανέναν άριστο για το κόμμα τους γιατί αυτή η ξεφτίλα είναι μεγαλύτερη…

  9. Μια παραπονούμενη μαθήτρια

    - Edit

    Απαντήστε

    Δυστυχώς δεν είναι μόνο η φετινή χρόνια που η αντάξιοι μαθητές έμειναν εκτός σημαίας εφόσον κληρώνεται το εννιά που δεν είναι αντάξιο του 10 κάθε χρόνο και καλύτερα που λένε **Μαθητές σας το λέω εγώ υπάρχει και η δευτεροβάθμια εκπαίδευση οπου θα ανταμιφθούμε!!!!

  10. Μαθητρια Λυκείου

    - Edit

    Απαντήστε

    Γιατί τα παιδια τα οποία δεν βγάζουν καλο βαθμό δεν είναι άξιοι να κρατήσουν την σημαία ή μήπως η σημαια γράφει καπου ότι μονο αριστούχοι πρέπει να κρατουν την σημαία?Η μηπως τα παιδιά που είναι αριστοι διαβάζουν για να μπουν στην σημαία??

  11. Λυπάμαι πολύ αλλά από τα παραπάνω φαίνεται τι αντίληψη έχουν ορισμένοι για το εθνικό σύμβολο τη σημαία μαΣπύρος. Νομίζουν ότι είναι παιχνιδάκι μπορεί να το διαχειρίζεται ο καθένας όπως θέλει το ταυτίσουν με καταστήματα και μαγαζιά και θεωρούν πως είναι κτήμα οποιουδήποτε πάνω στη γη. Αυτό είναι λάθος αντίληψη. Η σημαία είναι Εθνικό σύμβολο,τηνα στίβεις και στάζει αίμα Ελλήνων Ηρώων που αγωνίστηκαν και έδωσαν τη ζωή τους και την ελευθερία μας. Είναι άξιο την Ελληνική σημαία να την κρατήσείναι ο καλύτερος Έλληνας αυτό είναι τιμή και για το έθνος και για το παλικάρι που θα την κρατάει. Αυτό λέω και εγώ ας μάθει και αυτό το παιδί από τους δασκάλους του να σέβεται με αξιοπρέπεια το χώρο που βρίσκεται την πατρίδα που το μεγαλώνει και τις αρχές και τις αξίες που έχει ο τόπος που ζει. Αυτό πρέπει να το μάθουν οι δασκάλοι για να κατανοήσει ποιο είναι και το αληθινό νόημα της σημαίας της πατρίδας στην οποία μεγαλώνει. Λυπάμαι ό συγκρητισμός έχει σαρώσει κάθε έννοια αξίας στην πατρίδα μας τα έχουμε όλα υποβάθμιση τα έχουμε όλα ξεφτιλίσει γιατί ποτέ δεν αγάπησα με αληθινά ούτε τον τόπο ούτε τους ανθρώπους που έζησαν και πέθαναν για αυτή ούτε και τα σύμβολα που μας θυμίζουν τις θυσίες των ανθρώπων αυτών Είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ μας την Ελληνική σημαία να τη σηκώσει ο καλύτερος Έλληνας

  12. Μην τα βάζεις όλα στο ίδιο τσουβάλι φίλε μου, φυσικά και θα πάει στο σχολείο το παιδί και οι γονείς του θα δουλέψουν και έχει τα ίδια δικαιώματα με τα άλλα παιδιά, αλλά την παρέλαση ας την παρακολούθηση σαν θεατής, η σημαία είναι Εθνικό σύμβολο πολέμησαν και πέθαναν οι πρόγονοι μας για αυτή τη σημαία. Αν θέλει να τιμήσει την Ελλάδα μπορεί να το κάνει και με άλλους τρόπους.

  13. Δύσκολο θέμα και είναι σωστό ανάλογα απο ποιά οπτικη το κοιτάς.
    1) Απο δεκαετίες η Ελληνική κοινωνία έχει δεχτεί μια κοινωνική σύμβαση μεταξύ γονέων και σχολείου ,η σημαία να δίνετε στον άριστο.
    Τώρα κάποιοι το αλλάζουν . Μετά θα έλθουν άλλοι θα το αλλάξουν πάλι. Δεν είναι δοσμένο απο το Θεό .
    Να το αποδεχτούμε ή να το απορίψουμε όπωςθα κάναμε με ένα νόμο που δεν μας αρέσει.
    2) Η εθνικότητα του παιδιού σίγουρα πρέπει να λαμβάνεται υπ όψιν αν δεχτούμε οτι η σημαία αντιπροσωπεύει μια εθνική ταυτότητα Έχει μνήμες του Ελληνικού λαού. Συσπειρώνει τον Ελληνικό λαό σε κάτι κοινό . Όταν ο Ελληνας ακούει τον Εθνικό ΄Ύμνο αισθάνεται κάπωςαλλοιώς.
    Αυτά δεν μπορεί να τα έχει ένα αλλοπαδό παιδί ακόμη και να γεννήθηκε στην Ελλάδα .
    Το Ελληνάκι μεγαλώνει και μαθαίνει για τους προγόνους του τους ήρωες του .Οι ήρωες αυτόι για το ξένο παδί δεν είναι τίποτε. Το Ελληνάκι μαθαίνει να αγαπά την δική του πατρίδα το ξένο παιδί θα συνεχίσει να αγαπά την δική του πατρίδα γιατί εκει είναι οι ρίζες του και οι πρόγονοί του.
    Δεν γνωρίζω μετά απο πόσα χρόνια κάποιος μπορεί να αποκτησει εθνική συνείδηση πάντως σίγουρα το μικρό παιδί δεν την έχει, πιθανό μετά απο πολλά χρόνια παραμονής στη Ελλάδα να την αποκτήσει.
    Πιστεύω ότι ο αλλοπαδός θα δικαιούται να κρατήσει την σημαία μόνο όταν δώσει με πράξεις και με έργα σημάδια οτι πιστεύει στη Ελλάδα και ότι αυτή αντιπροσωπεύει.
    Βεβιασμένες αποφάσεις να δώσουμε την σημαία με κλήρωσει ντροπιάζουν την σημαία σαν σύμβολο.
    Απλώς ικανοποιούν ιδεολογικά πιστεύω μιας ομάδας ανθρώπων .

  14. ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΡΙΣΤΕΥΟΥΝ,ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΒΙΒΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΟΣΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

  15. https://youtu.be/InKVacPGL8g
    Το εθνόσημο και η σημαία έχουν σημασία για το κάθε λαό όπως και η ιστορία της κάθε χώρας, τώρα τα παιδιά αν έχουν την ελληνική υπηκοότητα μπορούν να κρατούν τη σημαία με υπερηφάνεια

  16. ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ! ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΔΕ ΘΑ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΧΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ. ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΔΕΧΟΜΟΥΝ ΠΟΤΕ ΟΣΟ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΡΕΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΙΜΑ. ΑΚΟΥΓΑ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΖΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ.. ΤΑ ΠΑΙΔΑ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΝΙΩΘΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΓΩ ΚΑΠΟΤΕ,…..????? ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΡΙΑ ,ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ… ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ… ΑΥΤΗ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ!!! ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΜΒΟΛΟ ,ΤΙΜΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΙ ΜΑΣ. ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗ ΣΗΚΩΣΕΙ ΑΡΙΣΤΟΥΧΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ!!! Η ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ!!

  17. Συμφωνώ, αλλιώς να ψηφιστεί νόμος να μπαίνουν και στα πανεπιστήμια όλοι, να καταργήθουν οι πανελλήνιες

  18. Κωσταντινιά Ντέμου

    - Edit

    Απαντήστε

    Δεν συμφωνώ με αυτόν τον νόμο που επιτρέπει αλλοδαπούς να κρατάν την ελληνική σημαία , γι αυτους δεν αντιπροσωπευει τίποτα,ισα-ισα την βλέπουν σαν ενα πανί που το αηδιάζουν κιόλας , εξ άλλου πρόσφατο παράδειγμα , που πέντε Αλβανοί με ελληνική υπηκοότητα νεοσύλλεκτοι είχαν το θρασος να σηκώσουν την Αλβανική σημαία μέσα σε ελληνικό στρατόπεδο. Θα πρέπει λοιπον να επαναστατησουμε όλοι οι γονείς να μην περάσει το πάθος της γενοκτονίας των ελληνων που επιζητούν δια καως οι 300 Κυβερνώντες οχι μόνο οι ΤσιπραΑνελ αλλα και οι προηγούμενες κυβερνήσεις .

Σχολιάστε