Υπέροχη μουσική βραδιά από το τρίο μουσικών Ensemble Boquhan στην Κοζάνη – Το πρόγραμμα του Σεμιναρίου Μουσικής της Τετάρτης 23 Αυγούστου



8kujtrdjtrsurtsu6trsu65saut

Μια υπέροχη μουσική βραδιά απόλαυσαν οι φίλοι της μουσικής της πόλης από το τρίο μουσικών Ensemble Boquhan, στα πλαίσια της συναυλίας του παράλληλου φεστιβάλ του Διεθνούς Σεμιναρίου Μουσικής Κοζάνης, την Τρίτη στις 8:00 μ.μ στο Λαογραφικό Μουσείο. Το Ensemble Boquhan αποτελείται από τη φλαουτίστα Fiona Mancey-Jones, τη βιολονίστα και συνθέτιδα Valerie Pearson και τον πιανίστα και συνθέτη Παναγιώτη Δημόπουλο. Οι τρεις μουσικοί με στέρεη ακαδημαϊκή παιδεία και πλούσια καλλιτεχνική πορεία που καλύπτει τα περισσότερα είδη μουσικής, συνεργάζονταν ήδη από το 2004 μεταξύ τους και αλλά και με μεγαλύτερα σύνολα. Κατά τη συνεργασία τους αναζητούν και αναπτύσσουν διαρκώς νέους τρόπους ερμηνείας είτε πρόκειται για μεταγραφή μεσαιωνικών τραγουδιών είτε για την πρώτη εκτέλεση μουσικής εν ζωή συνθετών.

Η ποικιλία των έργων που ερμήνευσαν κράτησε σε εγρήγορση και συγκίνησε βαθιά το κοινό, όπως φάνηκε από το παρατεταμένο χειροκρότημα που επανάφερε τους μουσικούς στην σκηνή, τρείς φορές.

Το πρόγραμμα περιλάμβανε τα έργα :

J. S. Bach: Τρίο Σονάτα από τη Μουσική Προσφορά, BWV 1079

D. Shostakovich: 5 κομμάτια

Π.Δημόπουλος Music for a Missing Vesper

Μ. Bonis: Σουίτα για φλάουτο, βιολί και πιάνο, έργο 59

N. Rota: Τρίο για φλάουτο, βιολί και πιάνο

Στα πλαίσια του παράλληλου φεστιβάλ του ΔΣΜΚ θα πραγματοποιηθούν δεκαπέντε συναυλίες ανοικτές για το μουσικόφιλο κοινό της πόλης.

Τετάρτη 23 Αυγούστου

Το Διεθνές Σεμινάριο Μουσικής Κοζάνης (ΔΣΜΚ), διανύει την τρίτη ημέρα. Συνεχίζονται τις πρωινές ώρες τα μαθήματα, ατομικά ή ομαδικά, τα masterclasses και τα εργαστήρια που πραγματοποιούνται στο Δημοτικό Ωδείο Κοζάνης, το Ωδείο Δημήτρη Δημόπουλου, το Λαογραφικό Μουσείο και το Θεατράκι των Οχληρών.

Στις 4:00 μ.μ., στο Ωδείο Δημήτρη Δημόπουλου, θα πραγματοποιηθεί το δεύτερο και τελευταίο μέρος της διάλεξης του προσκεκλημένου εισηγητή Κώστα Λούκου, σολίστ πιάνου και ερευνητή της προσωπικότητας και της καλλιτεχνικής φυσιογνωμίας του διάσημου Καναδού πιανίστα Glenn Gould. Η διάλεξη με τίτλο «Glenn Gould, ο σκεπτόμενος ερμηνευτής: μια συστημική προσέγγιση στις αρχές της τεχνικής και ερμηνείας του» θα ολοκληρωθεί με αναφορά στις συνιστώσες της «τεχνικής» του Glenn Gould, των τρόπων μελέτης του, πάλι με οπτικο-ακουστικά παραδείγματα, ενώ παράλληλα θα γίνει σύγκριση με τα αντίστοιχα στοιχεία της «τεχνικής» ενός άλλου κορυφαίου πιανίστα του 20ού αιώνα, του Vladimir Horowitz. Ο Κώστας Λούκος θα κλείσει τη φετινή του παρουσία στο σεμινάριο με ένα ανοικτό μάθημα (Παρασκευή, 25.8, 10.30 π.μ.), όπου οι εγγεγραμμένοι μαθητές θα κληθούν να εφαρμόσουν τις αρχές ερμηνείας και τεχνικής του Glenn Gould, όπως θα έχουν αναλυθεί στις 2 προγενέστερες διαλέξεις, είτε σε έργα μικρού μεγέθους είτε σε αποσπάσματα έργων της επιλογής τους.

Στις 8:00 μ.μ. στο Λαογραφικό Μουσείο, μαθητές και κοινό θα απολαύσουν ένα ρεσιτάλ τραγουδιού με τη γνωστή σοπράνο Μυρσίνη Μαργαρίτη και τον Διονύση Μαλλούχο στο πιάνο, με τα εξής έργα στο πρόγραμμα:

W. A.Mozart: Ridente la calma | Als Luise die Briefe ihres ungetreuen Geliebter verbannte
F. Schubert: Heiss mich nit reden
R. Schumann: Nur wer die Sehnsucht kennt
H. Wolf: So lasst mich scheinen

Cl. Debussy: Arabesque αρ.1 (σόλο πιάνο) | Claire de Lune από τη Suite Bergamasque (σόλο πιάνο)
Cl. Debussy: Nuits d’ etoiles | Claire de lune | Beau soir
M. Ravel: Vocalise en forme de habanera
———-
G. Puccini: “Quando m’ en vo” (Musetta/Boheme) | “Ο mio babbino caro” (Lauretta/ Gianni Schicchi)
Ch. Gounod: “Je veux vivre” (Juliette/Romeo et Juliette)

Nino Rota: Επιλογή από τα 15 Πρελούδια για σόλο πιάνο

A. Piazzolla: Οblivion
K. Weill: Youkali | Je ne t’ aime pas
K. Γιαννιδης: Oνειρεύτηκα (χτες το βράδυ)

Οι βραδινές συναυλίες του παράλληλου Φεστιβάλ είναι ανοικτές σε ακροατές με γενική είσοδο € 5 και για ανέργους, μαθητές, πολύτεκνους € 1. Αποκτήστε την κάρτα διαρκείας με € 20. Για τους μαθητές του ΔΣΜΚ, η είσοδος είναι ελεύθερη.

Ακολουθεί σύντομη παρουσίαση των Καθηγητών Κώστα Λούκου, Μυρσίνης Μαργαρίτη, σοπράνο και Διονύση Μαλλούχου, πιάνο

Κώστας Λούκος, πιάνο

Ο Κώστας Λούκος γεννήθηκε στην Κύπρο και άρχισε μαθήματα πιάνου στην Αθήνα σε μικρή ηλικία μέ τήν Φόνη Φλουδοπούλου. Εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο κοινό σε ηλικία 8 ετών. Μετά συνέχισε τις σπουδές του στο Ωδείο Αθηνών στην αρχή με τη Ζωή Αγελάστου, και αργότερα με τον Γιώργο Αρβανιτάκη, απ’ όπου και αποφοίτησε με Άριστα και Πρώτο Βραβείο παμψηφεί. Στή συνέχεια μελέτησε μέ τήν διακεκριμένη διεθνούς φήμης Ελληνίδα πιανίστα Λίτσια Καλαφάτη.

Διδάσκει πιάνο από το 1989 σε μερικά από τα σημαντικότερα Ωδεία τής Αθήνας (σήμερα στο Εθνικό Ωδείο και στο Ελληνικό Ωδείο), έχει διδάξει σε πολλά σεμινάρια πιάνου, έχει ηχογραφήσει στην ΕΡΑ 1 ενώ από το φθινόπωρο 2006 και μέχρι τον Απρίλη 2007 παρουσίαζε ραδιοφωνική εκπομπή στο Τρίτο Πρόγραμμα της ΕΡΑ («Όλα τα πρωινά του Τρίτου»), καθώς και την απογευματινή εκπομπή «Ένα πιάνο για όλες τις εποχές».

Έχει εμφανισθεί ως σολίστ σε διάφορες συναυλίες, ρεσιτάλ, εκδηλώσεις, φεστιβάλ, κλπ με μεγάλη επιτυχία. Σε ρεσιτάλ του στο Μέγαρο Μουσικής ο διακεκριμένος μουσικολόγος και μουσικοκριτικός Γιώργος Λεωτσάκος έγραψε:

«…Καθηλωθήκαμε από τον πρώτο φθόγγο της μπετοβενικής «Απασσιονάτα» ως τον τελευταίο της άριας των «Παραλλαγών Γκόλντμπεργκ» του Μπάχ, μοναδικό «μπίς».Η φλόγα του ασυνήθιστα πηγαίου και όμως μελετημένου ως την παραμικρότερη απόχρωση μουσικού του οραματισμού είναι τόσο ισχυρή ώστε κάποτε διακυβεύει την αναμφισβήτητη στερεότητα της τεχνικής του: ο Λούκος τα παίζει όλα…κερδίζοντας το παιχνίδι της μεγάλης ερμηνείας. Ρωμαλέο «άγγιγμα», άξιο για αιθέριες ηχητικές-εκφραστικές διαφοροποιήσεις, αδρότατα «κιαροσκούρο» δυναμικής, εναλλαγές φωτός-σκότους. … Αξέχαστη βραδυά…» (ΗΜΕΡΗΣΙΑ 30/05/2004)

Το 1999 ηχογράφησε το μνημειώδες έργο του Johann Sebastian Bach “Παραλλαγές Γκόλντμπεργκ”. Η ηχογράφηση αυτή – που έχει κυκλοφορήσει σε cd – έγινε δεκτή με ενθουσιώδεις κριτικές και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό:..

«(ο δίσκος σου αυτός) αποτελεί μεγάλο επίτευγμα ……σου αξίζουν συγχαρητήρια διότι είναι μια ηχογράφηση που εκφράζει αξιοσημείωτη ευφυΐα και διεισδυτική αντίληψη της δομής, που δεν είναι πάντα παρούσα σε άλλες ερμηνείες. Επίσης κατορθώνει να εκφράσει μια συγκινητική ψυχική διάσταση καθώς και μια ιδιαίτερη προσοχή στην λεπτομέρεια η οποία δεν θα περάσει απαρατήρητη απο τον ακροατή. ……Είναι τιμή μου να έχω τώρα την ερμηνεία σου των «Παραλλαγών Γκόλντμπεργκ» στην συλλογή μου.» (John P. L. Roberts, Kαθ. του Τμήματος Μουσικής του Πανεπιστημίου του Calgary, τ. Δ/ντής του τμήματος μουσικής του Κρατικού Ραδιοφώνου του Καναδά (CBC Radio), πιανίστας, και στενότατος φίλος του μεγάλου Καναδού πιανίστα Glenn Gould).

«Η περίπτωση δικαίως μπορεί να εμφανισθεί ως μοναδική:Ενας «άγνωστος» πιανίστας πρωτοεμφανίζεται στη δισκογραφία … εκπλήσσοντας με την έξοχη ερμηνεία του σε ένα έργο (Παραλλαγές Γκόλντμπεργκ) εμβληματικό στην παγκόσμια φιλολογία της μουσικής για πληκτροφόρο όργανο. …η νέα ελληνική ερμηνεία εκπέμπει μιάν ακαταμάχητη γοητεία.. …Ακριβώς όπως αντιμετωπίζει με θαυμαστό τρόπο, το αριστούργημα του Μπάχ ο Κώστας Λούκος » (Γιώργος Μονεμβασίτης, ΔΙΦΩΝΟ, 10/2001)

«Συγχαρητήρια για τα προγράμματα, και είμαι σίγουρος ότι έπαιξες πανέμορφα, όπως ακριβώς κάνεις στο υπέροχό σου CD με τις Goldberg!…» (Απόσπασμα e-mail τον Δεκέμβριο 2002 του Jed Distler, έγκριτου διεθνούς φήμης μουσικοκριτικού και τακτικού συνεργάτη (reviewer) των παγκόσμιας κυκλοφορίας περιοδικών κλασσικής μουσικής Grammophone και International Piano Quarterly).

«…Ελαβα το υπέροχο CD σου με τις παραλλαγές Goldberg την περασμένη εβδομάδα, και το έχω άκουσει πολλές φορές από τότε. Μου άρεσε πάρα πολύ, είναι μια εντυπωσιακή ερμηνεία στο σύνολο της, και ελπίζω να τις παίξεις στην εκδήλωση που οργανώνεις. Παρατήρησα πως πολλές απόψεις της δομής και των λεπτομερειών της ερμηνείας σου οφείλουν κάτι στην ερμηνεία του Gould στην ηχογράφηση του 1981: -να υποθέσω ότι αυτό έγινε σκόπιμα?-ήταν ένα είδος απόδοσης φόρου τιμής? Σίγουρα είναι μια ερμηνεια σε ένα Γκουλντιανό πνεύμα ( και το εννοώ αυτό με την καλύτερη δυνατή έννοια), πρέπει όμως να τονίσω ότι και οι διάφορες παρεκκλίσεις της από αυτό το μοντέλο, όπως πχ. στην παραλλαγή αρ. 7, δεν ήταν λιγότερο πειστικές και εντυπωσιακές. Είναι, χωρίς συζήτηση, μια «σκεπτόμενη», στοχαστική ερμηνεία, η οποία με εντυπωσίασε πολύ, ακόμη και από άποψη πιανιστικής «τεχνικής». Σ ευχαριστώ πολύ που μου το έστειλες…» (απόσπασμα e-mail του Νοέμβρη του 2002 του Kevin Bazzana, PhD., στη μουσικολογία και ιστορία της μουσικής, πολύ γνωστό αρθρογράφο, εκδότη και ομιλητή, συγγραφέα 2 εξαιρετικών μελετών για τον μεγάλο Καναδό πιανίστα Glenn Gould: «Glenn Gould: the Performer in the Work«, και «Wondrous strange: the life and art of Glenn Gould«).

Τον Δεκέμβριο του 2002 οργάνωσε με μεγάλη επιτυχία – με τη συνεργασία της Πρεσβείας του Καναδά, του Διεθνούς Πολιτιστικού Κέντρου Athenaeum και της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης – ένα διήμερο εκδηλώσεων στη μνήμη του Glenn Gould στην αίθουσα εκδηλώσεων της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης.

Το 2008 καθώς και το 2010, προσκλήθηκε στο Ραμπάτ, Μαρόκο, ως μέλος της κριτικής επιτροπής για τον 8ο και 9ο Διεθνή Διαγωνισμό Πιάνου “Her Royal Highness Princess Lalla Meryem”, εκπροσωπώντας επισήμως την Ελλάδα.

Μυρσίνη Μαργαρίτη, υψίφωνος

Η Μυρσίνη Μαργαρίτη γεννήθηκε στη Λάρισα, όπου ξεκίνησε τις μουσικές της σπουδές. Στη συνέχεια σπούδασε βιολί, αντίστιξη και τραγούδι στο Εθνικό Ωδείο στην Αθήνα, καθώς και Μουσικολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Mε υποτροφία του Κοινωφελούς Ιδρύματος «Αλέξανδρος Ωνάσης» συνέχισε τις σπουδές της στο πανεπιστήμιο Mozarteum Salzburg, όπου ολοκλήρωσε με άριστα παμψηφεί 2 προγράμματα Master στους τομείς «Λιντ – Ορατόριο» και «’Οπερα». Υπήρξε επίσης υπότροφος του Ιδρύματος Jürgen Ponto Stiftung.

Από το 2006 ως τον Ιούνιο του 2009 ήταν μόνιμη σολίστ στην όπερα της πόλης Halle, γενέτειρας του Händel, στη Γερμανία, όπου ερμήνευσε πολλούς ρόλους του ρεπερτορίου της λυρικής σοπράνο και εξειδικεύτηκε στο ρεπερτόριο της μουσικής του μπαρόκ.

Έχει εμφανιστεί επίσης στην κρατική Όπερα του Damrstadt , στις Όπερες του Erfurt και του Fürth, τραγούδησε για το γερμανικό ραδιόφωνο (MDR FIGARO) ενώ έχει εμφανιστεί στα: Festival Aspekte Salzburg, Bachakademie υπό τη διεύθυνση του Helmuth Rilling, Händelfestspiele Halle, Theater der Welt, Mozart Ante Portas (‘Ετος Μότσαρτ), Händeljahr (Έτος Χαίντελ), Händel zu Hause, Live Music Now Yehudi Menuhin, International Festival Bartok, Internationale Faschfesttage. Έχει ερμηνεύσει πλήθος ρόλων σε όπερες και έχει συμπράξει σε παραγωγές ορατορίων και ορχηστρικών έργων, ενώ το ρεπερτόριο της καλύπτει ένα ευρύτατο φάσμα εποχών και στυλ από παλιά ως και σύγχρονη μουσική. Το 2014 τραγούδησε στο περίφημο Bozar – Palais des beaux Arts στις Βρύξελλες στην επίσημη έναρξη της ελληνικής προεδρίας και το καλοκαίρι του ίδιου χρόνου εμφανίστηκε στο διάσημο φεστιβάλ Μουσικής BBC PROMS στο Λονδίνο αποσπώντας θερμές κριτικές από τον διεθνή τύπο.

Το μπαρόκ αποτελεί μια από τις σημαντικότερες πλευρές της καλλιτεχνικής πορείας της Μυρσίνης. Συνεργάζεται τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό με γνωστούς μαέστρους του χώρου όπως Γιώργος Πέτρου, Μάρκελος Χρυσικόπουλος, Bernhard Forck, Marcus Creed, Wolfgang Katschner, Simon Murphy παίρνοντας πάντα θερμές κριτικές από τον ελληνικό και διεθνή τύπο για τις ερμηνείες της και είναι τακτική συνεργάτης των ορχηστρών Καμεράτα με όργανα εποχής Armonia Atenea, Latinitas Nostras, New Dutch Academy, New Gebew Concertino, Haendel Festspielorchester Halle (ορχήστρα του Διεθνούς Φεστιβάλ Χαίντελ), Lautten Compagney, Salzburger Hofmusik κ.α.

Κυκλοφορούν πέντε CD στα οποία συμμετέχει ως σολίστ: δυο έργα του Δ. Παπαδημητρίου, «Μέρες Επιταφίου» με την Καμεράτα υπό τον Λουκά Καρυτινό, όπου συμπράττει με τον Μανώλη Μητσιά, «Μύθοι του Αισώπου» με την Καμεράτα υπό τον Γιώργο Πέτρου, «Claude Debussy: La musique à moi» με τον Διονύση Μαλλούχο και τη Ναταλία Γεράκη, «Apollo e Dafne» του Χαίντελ με την ορχήστρα του Φεστιβάλ Χαίντελ υπό τον Bernhard Forck και «The art of Melancholy» του τζαζίστα και αυτοσχεδιαστή Γιώργου Ψυχογιού.

Μεταφέρει τις γνώσεις της στο ρεπερτόριο, την τεχνική και την ερμηνεία του τραγουδιού καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα (όπερα, λιντ, ορατόριο, μιούζικαλ), αλλά και σκηνική παρουσία καθώς και την μεθοδολογία στην μελέτη. Διδάσκει στο Ωδείο Κόνταλυ, στο Ωδείο Κλασσικής και Σύγχρονης Μουσικής και στο Εθνικό Ωδείο Νέου Ηρακλείου.

Διονύσης Μαλλούχος, πιανίστας, συντονιστής του Τρίτου Προγράμματος της ΕΡΑ

Ο Διονύσης Μαλλούχος ξεκίνησε μαθήματα πιάνου στο Εθνικό Ωδείο με τη Θάλεια Μπαχά. Συνέχισε τις σπουδές του στο Ωδείο Αθηνών, απ΄ όπου πήρε Δίπλωμα το 1987, στην τάξη του Γιώργου Αρβανιτάκη. Με την υποστήριξη των ιδρυμάτων «Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης» και «Μπάκαλα» μελετά κοντά στους Μarta Gulyas και Istvan Gulyas, στην Ακαδημία Ferenc Liszt της Βουδαπέστης (1988-91).

Έχει εμφανισθεί στις σημαντικότερες αθηναϊκές αίθουσες, σε πολυάριθμα Φεστιβάλ (Πεντέλης, Κερκύρας, Ηρακλείου Κρήτης, Σάμου, Σύρου, Τήνου, Νάξου, Αίγινας, Πάτμου, Kορώνης, Μάνης, MuSifanto Σίφνου κ.α.), στη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα και πολλές άλλες πόλεις της Ελλάδας, καθώς και στο Μόντε Κάρλο, τη Γερμανία (Βερολίνο), τις Η.Π.Α. (Νέα Υόρκη, Ατλάντα, Nashville, πανεπιστήμια Princeton, Rutgers, Indianapolis), την Abuja της Νιγηρίας, στο Φεστιβάλ της Bevagna και στη «Villa Reale» της Monza στην Ιταλία, στη Βουδαπέστη, το Εstergom και άλλες πόλεις της Ουγγαρίας, κ.α., σε ρεσιτάλ και συναυλίες μουσικής δωματίου.

Έχει συμπράξει ως σολίστ με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, την Καμεράτα Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής, τη Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Αθηναίων, τη Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Θεσσαλονίκης, την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων, την ορχήστρα Sinfonietta Αθηνών, την Ορχήστρα Δωματίου του Δήμου Αθηναίων και την Ορχήστρα Εγχόρδων “Franz Liszt” της Ουγγαρίας (Ηρώδειο, Φεστιβάλ Αθηνών ΄93). Είναι ιδρυτικό μέλος του οργανικού συνόλου Επτάηχον (2013).

Η δισκογραφική του παραγωγή περιλαμβάνει ποικιλία έργων για σόλο πιάνο και μουσικής δωματίου, Ελλήνων και ξένων συνθετών, στις εταιρείες ΕΜΙ, SONY, Subways Music, IRIDA Classical και UTOPIA-Mικρή Άρκτος.

Υπήρξε επί πολλά χρόνια συνεργάτης της Φραγκίσκης Καρόρη-Ψαχαροπούλου στην τηλεόραση της ΕΤ-1, ως σεναριογράφος, παραγωγός και παρουσιαστής τηλεοπτικών μουσικών εκπομπών με έμφαση στον εκπαιδευτικό και ενημερωτικό χαρακτήρα, σε σχέση με τα παιδιά και τους νέους [«Ο Κόσμος της Μουσικής», Διεθνείς Μουσικοί Διαγωνισμοί, το «Παιχνίδι του μαύρου και του άσπρου» (1984-92), «Νέα και Νότες» (1994-95)]. Από τον Απρίλιο του 2003 παρουσιάζει ραδιοφωνική εκπομπή στο Τρίτο Πρόγραμμα της ΕΡΑ («Όλα τα Πρωινά του Τρίτου», πρωινή ζωντανή ζώνη).

Με τριακονταετή πείρα στη διδασκαλία του πιάνου, είναι σήμερα καθηγητής στο Αττικό Ωδείο και συντονιστής του μετεκπαιδευτικού σεμιναριακού κύκλου «Πιάνο Χωρίς Σύνορα». Παράλληλα, δίνει masterclasses στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, την Κοζάνη, τη Σίφνο, τη Νάουσα, το Ηράκλειο Κρήτης και πολλές άλλες πόλεις της Ελλάδας, σε συνεργασία με τοπικούς φορείς και Ωδεία. Από το 2007 ως το 2015 δίδαξε «Αγωγή της Μουσικής» στην Ανώτερη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου και από το 2009 ως το 2015 διετέλεσε διευθυντής στο Δημοτικό Ωδείο Καλαμάτας.

Είναι πτυχιούχος Χημικός Μηχανικός του Ε. Μ. Πολυτεχνείου και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου του Ε. Κ. Πανεπιστημίου Αθηνών (διετές διατμηματικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα Τμήματος Μουσικών Σπουδών και Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ «Μουσική Κουλτούρα και Επικοινωνία»).

Από τον Φεβρουάριο του 2016 είναι ο Συντονιστής του Τρίτου Προγράμματος της Ελληνικής Ραδιοφωνίας.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.