Βραδιά τραγουδιού «Η Αγάπη του Ποιητή» στο πλαίσιο του προγράμματος «Μουσική στην Αίθουσα» του ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης



l7yfl7dl7dkutdkytdk6sy6

Την τέχνη σε κάθε της μορφή και τρόπο έκφρασης αγκαλιάζει το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κοζάνης, διοργανώνοντας μια σειρά συναυλιών στο πλαίσιο του προγράμματος «Μουσική στην Αίθουσα». Μουσική, ζωγραφική, θέατρο, ποίηση, χορός και όχι μόνο προσκαλούν το κοινό της πόλης της Κοζάνης να απολαύσει και να συμμετέχει σε μια γιορτή όλων των αισθήσεων, μια εμπειρία χωρίς σύνορα, μέσα από τους δημιουργικούς δρόμους της τέχνης.

Επιμέλεια προγράμματος: Δημήτρης Ζαχαράκης, Νίκος Βαλταδώρος, Θέμης Λιάκος

«Η αγάπη του ποιητή», θα τραγουδηθεί μέσα από τις κλασικές συνθέσεις των Μέντελσον και Μπραμς, σε ποίηση του Γερμανού ποιητή Χάινριχ Χάινε. Στο σόλο πιάνο και στο τραγούδι θα είναι ο μουσικός Ιάσων Μαρμαράς.

Τρίτη 16 Μαΐου • Βραδιά τραγουδιού

Ώρα έναρξης: 21:00 • Αίθουσα Τέχνης Κοζάνης

Εισιτήρια: 7€ / 5€ μειωμένο (φοιτητικό – μαθητικό) / ισχύει το εισιτήριο διαρκείας

Πληροφορίες – κρατήσεις στα τηλέφωνα: 24610 24062, 6987991949

Liederabend • Dichterliebe | Η Αγάπη του Ποιητή

Ο Ιάσων Μαρμαράς, με μοναδική συντροφιά ένα φορτεπιάνο του 1830, επιχειρεί ένα μοναχικό ταξείδι, τραγουδώντας συνάμα και συνοδεύοντας ερωτικά τραγούδια γεμάτα λαχτάρα, ελπίδα, απογοήτευση, και απόγνωση από τη Ρομαντική Γερμανία του 19ου αιώνα.

Ανάμεσά τους ο κύκλος Dichterliebe (η Αγάπη του Ποιητή) του Ρόμπερτ Σούμαν, σε ποίηση απ’ το «Λυρικό Ιντερμέτζο» του Χάϊνριχ Χάϊνε, τραγούδια χωρίς λόγια του Φέλιξ Μέντελσζον-Μπαρτόλντυ, και τραγούδια του Γιοχάννες Μπραμς.

Η ιδέα του μοναχικού Λήντεράμπεντ γεννήθηκε τυχαία ένα καλοκαίρι που μελετούσα τα πρώτα τραγούδια του Ντίχτερλήμπε στο παλιό πιάνο της γιαγιάς μου. Απ’ την ιδέα αυτή άρχισε μια εξερεύνηση των παλιών φορτεπιάνο και της εικόνας της Σουμπερτιάδας ως πρότυπο για μια βραδιά που δεν είναι ούτε συναυλία ούτε ρεσιτάλ, αλλά μια ξενάγηση στην πολύ προσωπική μου σχέση με τα πληκτροφόρα, τη φωνή, και την ερμηνεία της ρομαντικής μουσικής.

– ΙΜ.

Στις βραδιές αυτές ο Ιάσων, με το τραγούδι και το παίξιμό του, με τα λόγια του ανάμεσα στα τραγούδια, με τη θέση του κοινού σε απόσταση αναπνοής από το πιάνο, προσπαθεί ανακαλώντας τις Σουμπερτιάδες του 19ου αιώνα να πλησιάσει το ακροατήριο του 21ου με τον πιο λιτό και άμεσο τρόπο.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.